Vakkundig en top service

Mijn Audi TT roadster uit 2000 is hier in onderhoud. Er wordt heel goed meegedacht. Bij een beurt wordt alleen uitgevoerd wat nodig is en bij extra werkzaamheden wordt eerst overlegd. De prijzen zijn heel redelijk. Nooit het gevoel dat de hoofdprijs wordt gevraagd, integendeel. Het zijn echte TT experts dus er wordt ook preventief gekeken naar de 'zwakke' plekken van de auto. De ontvangst is altijd vriendelijk en als je van ver komt en je auto laat staan dan brengen je ze naar het station. Het is voor mij best wel een trip, maar de extra tijd dubbel en dwars waard

MIJN BESTE AUTO OOIT ...

Ik kocht ruim 2 jaar geleden mijn 2e AUDI TT bij Remco. Na het altijd mooiste model MK1, kocht ik een MK2 3,2 6 cylinder, automaat, Quattro, Roadster. Ik rij 12.500 km per jaar. De auto heeft nu 140.000 km gelopen, niets voor de 6 cylinder. Behalve een kapot raammechanisme rechts, heb ik geen enkel probleem gehad. Dat laat zien dat Remco en team, echt goede auto's verkopen. Het is bij verre mijn mooiste auto ooit en ik heb nog nooit zoveel rijplezier in een auto gehad, als in deze. Geen enkele kinderziekte meer van de MK1. De 6 cylinder is zowel als MK1 en MK2, erg zeldzaam geworden, ik heb nooit een 2e zien rijden... Ik tank altijd 98 in Duitsland, ik woon 4 kilometer van de grens en ik merk, dat doet de motor goed. Ik push de motor nooit, voordat deze warm is, op de Duitse autobahnen kun je nog gas geven, op een verantwoorde manier. Nu de allerlaatste TT, nog 100 stuks, gebouwd worden, eindigt een prachtig tijdperk. Wel merk ik helaas, dat onderdelen niet zomaar meer te krijgen zijn. Na 10 jaar stopt ook AUDI met de garantie van levering van onderdelen. Triest maar waar. Ik wil deze V6 lang rijden, onderhoud haar uitstekend in Duitsland bij AUDI/VW groep. Maar als ik ooit weer n auto moet kopen, haal ik deze 100% bij Remco en team......... Jan Saris, Arcen

Een vriendelijke echte specialist

Alle tijd voor een vriendelijk en deskundig advies, een echte specialist waardig. Levering volgens afspraak op de aangegeven datum / tijd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ontvangst, auto zoals beschreven in advertentie, duidelijke deal gesloten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne communicatie en keurig afgeleverd

De communicatie en onderhandeling omtrend aankoop ging heel prettig. Auto keurig afgeleverd volgens de afspraak. Na aflevering ook goed bereikbaar voor vragen over de auto. Alles dik in orde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer veel kennis en ervaring die op een vriendelijke wijze wordt gedeeld. Neemt alle tijd voor een goed verhaal. Levert volgens afspraak.

Geweldige Audi tt specialist

Bij Remco mijn eerste tt mk1 quattro gekocht . Zeer netjes en goed geholpen echt een aanrader en je hebt meteen een goed gevoel .

Enthousiasme en zeer kundig

De Audi TT is een super leuke auto, gelukkig zijn er vakkundige mensen die dit enthousiasme delen en denken in oplossingen zodat deze leuke auto’s nog jaren meekunnen

Gewoon goed

Goed advies, en eerlijke mening. Dat is prettig en stel ik op prijs. Met als resultaat….. mooie auto gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn en eerlijk geholpen door Paul

Ik was op zoek naar audi TT cabrio mk 2 na verschillende audi s te hebben bekeken!!!! waar ik geen goed gevoel aan heb over gehouden .Uit eindelijk bij Remco nieuwenhuis terecht gekomen waar ik de audi tegen kwam die helemaal naar mijn zin is!!! ik ben geholpen door Paul mede eigenaar waar ik direct goed gevoel bij had en hij verkocht mij een Audi TT cabrio die klopt met eerlijke garantie en service!!! Top ik ben super blij met mijn cabrio en heb er veel plezier van!!! Mocht u ook zoeken naar een audi TT neem dan gerust een kijkje bij dit bedrijf en u zult niet bedrogen uitkomen en u krijgt waarde voor u geld en auto!!!!!!! Klaas de Jong

Helemaal TTop!

Afgelopen zomer de 3de Audi TT bij Remco gekocht op zijn nieuwe plek. als vanouds weer helemaal top geregeld. Topbedrijf! Remco en Paul en team allen eerlijk, oprecht en vakmensen. Ook tussendoor met vragen of bijzonderheden staan ze altijd klaar. Voorlopig kunnen we er weer even tegen met de Cabrio nu, maar bij aankoop toekomst uiteraard wederom naar Remco. Mag alleen verhuizen naar West-Brabant, scheelt me een aardige rit naar Ermelo, hahaha. Samengevat: TTop! Keep on going.

Perfecte ervaring

Specialisten met passie voor TT's! Staan altijd voor je klaar met raad en daad. Prettige service en 'no-nonsense'. Je weet altijd gelijk waar je aan toe bent. Vakmanschap staat hier duidelijk voorop!

Al 8 jaar heel erg tevreden

In 2014 heb ik mijn eerste TT bij Remko gekocht, dat bleek 8 jaar lang een hele fijne, betrouwbare auto te zijn. Als er iets was kon ik altijd bij Remko terecht, hij en zijn team zijn echte experts. Onlangs mijn oude TT ingeruild voor een nieuwe, wederom erg blij met de auto, de service en het persoonlijke contact. Ik hoop nog lang klant te blijven!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gecommiteerde handelaar die de intensie heeft om het je 100% naar het zin te maken.

ook voor een nader merk dan zijn specialisatie..;-)

Geweldige ervaring

Wat een geweldig mens. Remco weet alles van de Audi TT en hij staat voor zn auto’s! Hij verkoopt geen troep zoals wij al ervaren hebben elders! Remco Nieuwenhuis heeft mijn meisjes droom waargemaakt door een geweldige TT Quattro uit 1999. Het model waar ik direct weg van was als 20er toen!! Bedankt voor alles

• Deskundigheid/Vakmanschap

In maart jongstleden onze audi a4 cabrio bij hen gekocht daar een paar maanden met super veel plezier ingereden. Al snel wilde wij een Audi tt quattro aanschaffen en dit wilde wij dan ook via hen doen. Omdat ze weten waar ze mee bezig zijn. Opnieuw met Paul gebeld en gevraagd of dit kon en dit was geen probleem. Inruil prijs audi a4 was erg goed. Je merkt direct dat dit een dealer is waar men verstand heeft van audi's en verkopen dan ook met hun hart. Je voelt gewoon dat het goed zit om bij hen een auto te kopen. Ik kan dan ook alleen maar zeggen wat een topbedrijf en we zijn wederom super tevreden met onze audi tt cabrio quattro.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbare dealer die verstand van zaken heeft en zijn afspraken na komt!

Veel kennis en ervaring!

Mooie Audi gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en kundig bedrijf met gevoel voor service en kwaliteit

Afgelopen voorjaar hebben wij hier onze eerste Audi TT Roadster MK1 gekocht. Na een zoektocht bij verschillende bedrijven en een aantal proefritjes uiteindelijk uitgekomen bij Remco. Het gevoel en het vertrouwen was er direct. Er werd met veel passie gesproken over de Audi TT en al onze vragen / onzekerheden werden weggenomen (je koopt wel een oude van 20 jaar oud). Remco Nieuwenhuis auto's is niet de goedkoopste, maar dat is het meer dan waard! Het stukje zekerheid van een goede en betrouwbare auto kopen en de service achteraf wegen daar niet tegenop. Wij rijden met veel plezier in onze TT en mochten we ooit besluiten om een andere aan te schaffen dan komen we hier zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg fijne communicatie en uitgebreide uitleg. Jammer van een paar kleine gebreken (luifel defect) en onvolkomenheden (ontbreken afstandsbediening kachel en kluis)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super auto is goed afgeleverd .

Alles is na wens gemaakt