Deskundig, te vertrouwen en zeer hulpvaardig

Wij zijn al jaren klant bij Remco. Ze repareren de TT, doen de beurten en zijn altijd vriendelijk! Reparaties en onderhoud voor een billijke prijs. Je kunt met een gerust hart je auto daar laten repareren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik mijn Audi TT mk1 bij Remco in onderhoud. Tot de dag van vandaag heb ik hier nog nooit spijt van gehad.\r\nZe weten zoveel van de Audi TT dat je er bijna niet omheen kan om hier heen te gaan. \r\n\r\nService is perfect en de mensen denken altijd mee in de situatie. \r\n\r\nKan niks anders zeggen dat, als je een Audi TT hebt, moet je bij Remco Nieuwenhuis zijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima zaak met enthousiaste medewerkers \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben goeie ervaringen met Remco en Paul zijn vriendelijk en klant gericht.we hebben probleem met spontaan af gaan van het auto alarm maar dit word netjes opgelost.het is niet snel auto verkopen maar er is ook nog tijd om samen wat te drinken wij als klant hebben dat erg gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige club. Aardige mensen. Niet heel goedkoop maar als de auto het zonder problemen blijft doen, ben ik tevreden. Prachtige auto\'s!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naar een TT uit 2015 wezen kijken en gereden , auto was geiimoprteerd uit Belgie . v Nieuwehuis had de TT gecheckt , zij hij .. bij de Audi dealer en er waren geen bijzonderheden te vermelden . Tijdens de rit viel op dat tijdens het remmen er kromme remschijven onder zaten , dit was bekend maar werd pas na de proefrit vermeld , deze zouden worden vervangen . Volgens de verkoper hoorden er ook geen onderhouds- boekjes meer bij . Tijdens het bekijken van de wagen viel mij een kleur verschil op van de achterbumper en de rest van de wagen , men had dit zelf niet gezien , zou wel eventueel worden verholpen. In principe de wagen gekocht met als voorbehoud dat ik zelf nog het chassisnummer bij de dealer zou natrekken , dit gedaan . Daaruit bleek dat de Tt origineel uit Duitsland kwam .... niet gemeld door RN , ook bleek dat er wel OH boekjes zouden moeten bij zitten waren vanaf de fabriek mee geleverd , verder bleek dat de wagen ook te zijn gechipt-tuned waar door eventuele coulance buiten de garantie zou komen te vervallen . Erg vreemd dat RN dit niet heeft gezien bij het natrekken van de TT . Besloten om de TT niet te kopen , geen vertrouwen in Nieuwehuis . Heb het idee dat men TT\'s opkoopt er niets aan doet en hoopt op een koper die niets controleert of na trekt . Kijk dus goed uit als je hier een wagen wil kopen , check hem zelf na of laat hem door een onafhankelijke garage keuren .

Geachte lezer, klant, Wij streven naar 100% klanTT TTevredenheid, echter in de praktijk is dit helaas onmogelijk. Wel zijn wij blij met ruim 1600 TTevreden klanTTen en ca 600 GOEDE beoordelingen. Ik vind het jammer dat ik negatieve energie hierin moet steken, maar bij deze ons verhaal. Reeds een week lang met "klant "mail contact gehad, op voorhand al chassisnummer gemaild, zodat klant historie al kon nakijken bij een willekeurige Audi dealer. Dit hadden wij reeds gedaan en de historie klopt ook uiteraard. Op zaterdag een afspraak gemaakt, en klant opgehaald van station en weer teruggebracht. Na een proefrit van bijna 2 uur de klant een voorstel gemaakt. Auto zal afgeleverd worden met een grote beurt, nieuwe Apk, nieuwe remmen rondom ( km stand auto 112000 km ), inclusief 6 maanden Bovag garantie, en na de garantie nog 3 maanden coulance garantie, ook nog eens €1000 korting gegeven om dat de klant de auto nog wel duur vond. De TT was inderdaad na 6 maanden als demo auto vanuit Duitsland naar Belgie geimporteerd, dit gebeurd wel vaker bij jonge auto's tussen dealers onderling, zelfs de importeur Pon doet dit.Wij hebben inderdaad de auto weer uit Belgie geimporteerd. Ik zie hier dan ook geen probleem in. Ook hebben wij de klant medegedeeld dat de auto was gechip tuned. Ik snap dan ook niet de reden van deze onzinnige beoordeling. Wellicht kan deze klant beter een nieuwe Citroen Ds3 bestellen bij zijn plaatselijke dealer. Ik denk dat het verstandiger is om mijn tijd en energie te steken in ruim 1600 bestaande klanten die wel in ons vertrouwen. Mocht u naar aanleiding van deze review nog vragen hebben, dan licht ik deze uiteraard aan u toe. Met vriendelijke groet. Remco Nieuwenhuis, uw Audi TT Specialist

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net terug ter reparatie van het welbekende cabriodak van de mk2, remco is hierin gespecialiseerd, verdeckgerat en nieuwe software geplaatst, alles weer perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf. Komen altijd hun afspraken na. Onder garantie/service minuscuul kleine probleempjes weer feilloos verholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb begin Juni een Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo bj 1999 bij Remco Nieuwenhuis gekocht. Het contact verliep zeer prettig en vriendelijk. Alle bij de koop gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Na aflevering bleek de airco niet goed te functioneren en is zonder problemen de aircopomp op garantie vervangen. Mijn ervaring is dat Remco Nieuwenhuis auto\'s een eerlijk vertrouwd bedrijf is die garant staat voor kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog niet zo heel lang geleden een hele mooie Audi tt roadster gekocht . Alles verliep vlekkeloos en echt een perfecte tweede hands auto mee gekregen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf van een schitterende TTS cabrio. Alles top geregeld. We blijven terugkomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben voor onderhoud aan mijn cabriolet dak langs geweest. Het dak wilde niet vlot sluiten of kwam niet goed van zijn plaats. Een probleem dat de Audi dealer nooit heeft op kunnen lossen en dit bedrijf wel. Prima om je ergens in te specialiseren want dat geeft tenminste resultaat, hetgeen een officiële Audi dealer mij vaak niet heeft kunnen leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met enthousiaste en keurige medewerkers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en klantgerichtheid, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst duidelijke uitleg duidelijke afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring bij het aanschaffen van een gebruikte audi tt. Mensen weten waar ze over praten en hebben goede kennis van hun product. Ondanks dat kleine mankementen niet onder de garantie vielen zijn deze allemaal netjes opgelost in het kader van service. Waar vind je dat tegenwoordig nog? \r\nKortom; topbedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, snel, adequaat en flexibel en denkt mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooi en betrouwbaar bedrijf. Vandaag mijn tweede auto bij Remco en Paul gekocht. De eerste kocht ik in 2016. Dat was een Nederlandse rode TT uit 2000 met bruin Mocassin. Deze TT reed perfect en was zeer nauwkeurig onderhouden. Vandaag ingeruild voor een nieuwer type uit 2008. Die ook weer als zonnetje rijdt en er bovendien ook nog ongebruikt uitziet. Ik kreeg een mooi bod van Remco en ik was verkocht. Een fijn maar vooral eerlijk bedrijf. Wat ik erg prettig vind is dat zij altijd met je meedenken en wat extra\'s voor je doen. Vandaar mijn hoge score. Tien met een griffel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf heeft mooie auto\'s en is de service goed te noemen.\r\n