Probleem met mijn cabriokap snel onderkend en verholpen

Na diverse storingen in de bediening van de cabriokap bij dit bedrijf uitgekomen. De diagnose was snel gesteld en de reparatie ( beide stelmotoren) was binnen een half uurtje gebeurd. keurig geholpen en voor lastige problemen ga ik voortaan hierheen. Jammer dat het zo ver rijden is anders ging ik voor alles daar naar toe.

Mooi bedrijf!

Zeer kundig en klantvriendelijk! Daarnaast ook nog zeer schappelijk geprijst.

Super.

Snel, klantgericht, vakkundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij uitstek de tt specialist

Uitstekend geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd prettig om te zijn, alles conform afspraak

Zoals de titel al omschrijft: alles conform afspraak en in een prettige sfeer. Kleine tip nog: overleg even met de klant waar hij/ zij graag het microfoontje voor de carkit wil. Is eenvoudig te verplaatsen, maar dan zit hij in 1 keer op de gewenste plek. Verder niets dan lof.

Top ervaring

Mijn ervaring bij remco nieuwenhuis is gewoon top. Je word direct netjes geholpen. En mocht er wat zijn met de auto word dat meteen opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie service, komt afspraken na

Kwam prettig over, goede inruilprijs, paar dingetjes die ik gedaan wilde hebben netjes uitgevoerd. Tzt weer eens op de site kijken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een geweldig bedrijf met enthousiaste mensen

Een zeer nette Audi A4 cabriolet gekocht met weinig km . Remco heeft mij keurig en duidelijk geholpen. Je kan zien dat het bedrijf echt op kwaliteit gewaardeerd wordt. Remco heeft niet alleen hele nette auto’s staan maar werkt ook met A klasse producten.zo weet je zeker dat je auto ook na de verkoop in goede handen is bij Remco. Mannen bedankt voor de geweldige service en tot de volgende ronde.

Een bedrijf met kennis!

Op aanrader van een ex TT rijder hier terecht gekomen. Je merkt dat ze kennis hebben van de auto en hier ook echt passie voor hebben. Daarnaast is het een gezellig en gast vriendelijk bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundigheid en prettig contact hielpen ons bij de aankoopbeslissing.

Ons werd ruimte gelaten pas na meerdere bezoeken onze aankoopbeslissing te nemen. Remco bewoog mee in onze overwegingen en accepteerde ook dat wij bedenktijd nodig hadden. Zijn deskundigheid van specifiek TT heeft ons overtuigd, naast natuurlijk een hele mooie TT!

Fijne afwikkeling

Goede en prettige contacten en goede afwikkeling! Vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Vriendelijk en behulpzaam

Juiste en keurige telefonische afhandeling van mijn vraag

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, nette behandeling en adequate afhandeling van zaken

Inruil van mijn 3e auto en oplevering van mijn volgende auto was naar wens. Kleine puntjes werden direct en netjes verholpen. Ben al jaren zeer tevreden en rij met plezier

Goede inruilprijs en een fantastische Audi TTS

Ik ben van m’n BMW Z4 overgestapt naar een Audi TTS. Ze boden me een goede inruilprijs en ik kocht daar een fantastische Audi TTS. Ik ben zo erg tevreden met m’n Audi. Bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geïnteresseerd in je wensen voor de auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

dit heb ik nog nooit meegemaakt...

Weten jullie, ik heb nu mijn 3e TT bij Remco gekocht. Eerst 'n MK1, toen MK2, nu MK3. Ik heb nog NOOIT een autohandelaar gehad, die ZOOO persoonlijk en precies is. Als hij niet zo een enthousiaste vrouw had als Sabrina, was dit bedrijf nooit zo geworden. Ik kan het bijna niet beschrijven, maar zoveel plezier aan de aankoop van auto's heb ik in mijn 66 jarige leven nog nooit gehad. Ja, ik was ook wel " a pain in the ass" voor Remco, met al m'n telefoontjes en appjes, dat liep de spuigaten uit. SORRY REMCO en SABRINA. Maar ik ben ZOOO blij met die nieuwe TT, alles is echt perfect. Ik vind dit bedrijf helemaal niet te duur, integendeel, als je ziet wat je krijgt, is hij nog goedkoop vergeleken met andere handelaren. Complimenten ook aan zijn volledige team! Weet je, zo een goede TT inruilprijs, krijg je nergens. Ik heb het maximum aan rijplezier en heb nu al voor de 3e keer het bewijs: Remco is zoooo kieskeurig bij zijn inkoop, ik rij nu al jaren, eindelijk, zonder problemen. Echt TOPKWALITEIT auto's, ik kan het enorm waarderen. Remco, team en Sabrina, bedankt voor deze beleving, beter gaat niet... ABSOLUTE TOP, beter dan bij Audi Nederland. Jan Saris, Arcen.

Geweldige service

Onlangs een Audi TT aangeschaft bij Remco. Waanzinnig fijne auto! Na drie dagen was er een defect aan de koppelingscilinder. Volgende ochtend om 8.00uur stond er een leenauto bij mij voor de deur en een dag later kon ik mijn auto weer ophalen. Super betrouwbaar en topservice.

Deskundig en klantgericht

Heb Remco Nieuwenhuis Auto's De specialist op het gebied van de Audi TT begin dit jaar bezocht voor problemen met mijn Audi 2.0 TFSI Turbo motorblok in een Volkswagen Golf GTI. Ze wisten heel snel de oorzaak te achterhalen en een afspraak werd snel gemaakt voor reparatie. Tijdens die werkzaamheden viel mij op hun oplossingsgerichte no nonsens aanpak, klantvriendelijkheid en passie voor auto’s. Later dit jaar werd ook de APK keuring met zorg en zonder gedoe correct uitgevoerd waarbij problemen direct werden opgelost. Ik kan Remco en zijn collega’s van harte aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en een vertrouwd adres.

Oplossingsgericht, goede service en een vertrouwd adres.

Heel klantvriendelijk

Klantvriendelijk, goede service, het voelt echt heel gemoedelijk, veel kennis in huis,je krijgt het gevoel dat alles voor de klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

De beste TT-expert van heinde en verre

Perfecte service, aardige mensen - en een 2003 Audio TT Cabrio waar zelfs de APK-keurmeester in het strenge Duitsland echt van onder de indruk was. Ik kan Remco, Paul en hun collega's alleen maar aanbevelen. Nr. 1 voor Audi TT, tot ver buiten Nederland!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede service en verstand van de handel

Wederom een auto gekocht bij Remco, meedenken en service gewoon goed. Ook tijd voor een gezellig praatje, aflevering ook weer perfect!

Top bedrijf!

Voor het eerst hier een auto gekocht. En helemaal tevreden. Er werd uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. Hier kennen ze de klanten tenminste nog. Niet te vergelijken met de grote automobielbedrijven. Is er iets met de auto wordt het direct opgelost. Ook merk je dat hier erg veel vakkkennis zit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle werkzaamheden correct en volgens afspraak uitgevoerd

top

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alweer onze 3e TT gekocht bij Remco en Paul Zelfs een keer problemen gehad met de motor ook dit top opgelost dmv een ruilmotor onder volledige garantie.

Hoenderweg 15 A

3851RZ Ermelo