Goede service!

Goede service!

Prettig te woord gestaan

Goed overleg gehad

Excellent!

I used Roos service for the small repairs which were done in a quick time without any fuss and in the most professional way. Great reception and service!

• Would you recommend us? Yes

vakkundig bedrijf met klantvriendelijk personeel

klein team met interesse in hun klanten.

Kon meteen terecht, snelle diagnose en de volgende dag opgelost.

Fantastisch!

Zelden zo goed als klant geholpen als bij Garage Roos! Meedenkend, duidelijke uitleg, zeer correct en beleefd geholpen. Een voorbeeld voor andere dealers.

Helder vooraf en geen verrassingen in de nota

Perfect en als vanouds, ruim 20 jaar geleden was mijn Peugeot er al in onderhoud.

uitstekend

Prettige omgang eerlijk en direct Vakunding

Een kwaliteit garage

We zijn er nu verscheidene keren geweest voor onderhoud aan een Mini en BMW en zijn ieder keer uitstekend geholpen, kan niets anders zeggen.

Snel geholpen ondanks geen afspraak!

Mooi bedrijf met fijn personeel

Altijd keurig en netjes geholpen! Mooi bedrijf met goed personeel en verstand van zaken!

Het alternatief voor de "echte dealer"

Mijn broer kwam al geruime tijd bij garage Roos te Almere. En was daar altijd tevreden over het resultaat. Met zijn dik 20 jaar oude E39. Mijn tevens net zou oude E46 had ernstige olie lekkage. En is een diagnose gemaakt met prijsopgave. Tijdens de reparatie kwamen ze een afgebroken distributie ketting geleiding tegen. Dat had een flinke vastloper kunnen worden. Geluk bij een ongeluk kan je wel stellen. Economisch was de wagen al totaal loss verklaard. Echter dit zijn liefhebber auto's (blij dat ik er weer kilometers mee kan draaien)

UITSTEKENDE SERVICE EN JUISTE KENNIS EN SPULLEN

ik ervaar garage roos als uitstekend, wij worden altijd snel en netjes geholpen, de service is goed en van grote kwaliteit

Altijd netjes geholpen!

Wordt hier altijd netjes geholpen. Communicatie is ook altijd goed!

Eerste ervaring top

Eerste ervaring top, op naar de volgende ronde met mijn BMW E87 Net personeel en een nette garage, het alternatief voor de dealer.

Vakkundig , professioneel, efficiënt garage

Nette garage, prettig contact en goede service

Super service

Had een olie probleem even gebeld kon meteen langs komen probleem opgelost super service en was nog geen klant echt super

Top geholpen

Zoals gewoonlijk weer zeer tevreden.

Uitstekende garage!

Aangenaam bezoek aan de garage: ontspannen met een heerlijke kop koffie terwijl mijn auto APK-gekeurd werd. Het personeel was niet alleen vriendelijk, maar ook efficiënt en professioneel. Een positieve ervaring overall..

Dat we al jaren met onze auto's bij garage Roos komen, zegt genoeg!

De persoonlijke benadering, de adviezen, het overleg en de net even wat extra service wordt zeer gewaardeerd.

Topservice! Helemaal blij en weer snel & veilig op pad!

Bedankt weer voor alles en het snelle helpen en handelen!

Ze staan voor je klaar

Als ik een vraag heb staan ze altijd voor je klaar. Hierdoor stap ik steeds weer met een gerust gevoel in mijn auto.

Snelle, vriendelijke vakkundige service

Reeds 6 jaar ervaring m.b.t. onderhoud en reparaties van mijn BMW 1-serie e87

Super bedrijf

Word super geholpen en kom graag hier terug