Top service

Ik ben een tevreden klant va garage Roos! Alles klopt bij deze mensen- afspraak -10 Begrip -10, service-10, Legering-10! Bedankt garage Roos!

Ik ben blij mee

Goede kennis en service.

Positief verrast

Ik was voor de eerste keer bij garage Roos met mijn BMW 5 serie waar ik bloed zuinig op ben. Vooraf besproken wat er ongeveer moest gebeuren, vervolgens werd ik gebeld naar aanleiding van de bevindingen van garage Roos met advies over geconstateerde zaken. Toen ik de auto kon ophalen zag de auto er spic en span uit. Ook onder de motorkap alles netjes schoon. Professioneel en vriendelijk geholpen aan de balie. Roos kan alles wat de BMW dealer ook kan voor een goede prijs. Zeer professioneel en flexibel bedrijf met net dat stukje extra waar je altijd op hoopt. En pechhulp kun je hier ook afsluiten van Bosch.

Goede sevice

Ik ben goed geholpen Ik ben goed geïnformeerd over de huidige status en het meer werk. Klantvriendelijk Alleen de juiste materialen zijn gebruikt.

De garage waar je op hoopt

Ik kom al een aantal jaren naar volle tevredenheid bij Garage Roos. Klantvriendelijk, to the point en deskundige monteurs. Opeens urgent probleem met de remmen van de auto van mijn vrouw. Ondanks dat deze (ander merk) niet in onderhoud is stonden ze direct klaar. Kon zo goed als direct langskomen en binnen een half uur belden ze met de analyse en kregen het zelfs voor elkaar het benodigde onderdeel van een voor hun vreemd merk elders te verkrijgen en stond de auto eind van de dag al weer klaar. Dit is het soort garage waar je als klant op hoopt!

Zeer vriendelijke medewerkers met kennis van zaken!

Ik ben zeer tevreden over de ontvangst, de afhandeling van de APK keuring en de vriendelijkheid van de medewerkers.

Vlotte service na een lek gereden voorband. Wat een top mannen!!!

Er is maar 1 eerste keer….prima indruk

Eerste kennismaking met Garagebedrijf Roos. Prima ontvangst en mooie wachtruimte en balie. Vriendelijk ontvangen en prima service.

Bij de neus genomen door verkoper.

Wij waren op zoek naar een leuke Mini en na onderhandelen via mail een akkoord gesloten met inruil van onze auto. Vervolgens een datum afgesproken om de auto te bekijken, krijgen we een dag eerder een mail met een heel slap excuus maar waar het op neer kwam is dat hij een andere klant laat komen die kennelijk interessanter is omdat deze geen inruil heeft en de Mini misschien zo wil overnemen, terwijl wij al een deal hadden! Of we dit ook willen afwachten. Mocht deze klant de Mini toch niet te kopen zijn wij alsnog van harte welkom... Dit is echt bespottelijk voor woorden. Nog nooit eerder meegemaakt. Je zou zeggen afspraak is afspraak maar dat gaat hier kennelijk niet op! Zeer teleurstellende ervaring!

goede ervaring

reparaties goed gedaan, auto wer keurig afgeleverd

Aardige eerlijke mensen. Snelle offerte voor reparatie's. Auto was weer snel inzetbaar, sneller dan verwacht. Een bezoekje waard.

Zoals altijd super goed

Deskundig advies en vakkundig uitgevoerd

Deskundig advies met voorstel voor herstel en opgave van de daarbij behorende kosten met indicatie van de tijd. De herstel- en onderhoudswerkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd met garantie.

Prima ontvangst uitleg en advies gehad.

Tevreden met de service. Er werd me zelfs nog een koffie aangeboden.

Ze hebben de juiste kennis in huis, zijn vriendelijk en lossen het probleem op.

perfecte service, goed bedrijf!

fijne mensen, goede service, ik kom hier graag.

open en eerlijk

open en eerlijk

Zeer behulpzaam & klantvriendelijk

Onlangs een tweedehands Mini Cooper gekocht en besloten de service (0-beurt) bij deze vak garage aan te vragen. De ontvangst, de aandacht en advies waren zeer professioneel. We ontvangen binnenkort de offerte waarna we besluiten hoe verder te gaan.

Uitstekende service

Er wordt gedaan wat wordt toegezegd, met duidelijke onderbouwing.

Altijd goed en eerlijk!

Gewoon top!

Installatie front mount intercooler en charge en boost pipes

Vandaag bracht ik mijn F30 voor installatie van een front mount intercooler en charge en boost pipes. Quinten heeft een nette installatie uitgevoerd ondanks dat er wat aanpassingen gemaakt moesten worden om de intercooler netjes te laten passen. Ik kijk nu al uit voor de installatie van de coilovers welke ik besteld heb..tijd om m'n F30 eindelijk te verlagen.

No nonsense bedrijf ..prima

Best wel kostbare reparatie in t verschiet , maar werd keurig van te voren opgebeld wat het kostenplaatje zou zijn en of ik akkoord ging. Geen achteraf uurtjes of extra materialen. Super!! Een dure reparatie is natuurlijk nooit leuk , maar op deze manier valt het wat beter te behappen. Auto was ook nog door de wasstraat gehaald voordat ik m ophaalde. Al jaren prima ervaring met Garage Roos. Blij dat er nog professionals zijn met liefde voor hun vak!

Goed geholpen

Vakmensen

Het is nooit leuk om te horen dat er iets mis is met je auto. Maar het is wel fijn wanneer de mensen die het gaan repareren duidelijke taal spreken, uitleg geven wat er aan de hand is en de kosten van te voren duidelijk maken.

Top Service

Bedankt Sander!