Helemaal top

Ik kan deze garage aanraden. Ik ben al 3 jaar klant en wordt top geholpen. Ik kan niet anders zeggen. Beleefd en professioneel, echt vaklui.

Voor elk piepje of beurtje waarvoor ik langskom, zorgt men ervoor dat ik zonder zorgen weer door kan rijden tot de volgende beurt. Zoek je een betrouwbare specialist en autodealer, dan moet je hier wezen!

Fijn bedrijf, top!

Mijn eerste ervaring bij dit bedrijf. Vriendelijke dame achter de balie, weet waarover ze het heeft met veel kennis. Van te voren weet je waar je aan toe bent. Ook de leenauto was helemaal goed. na reparatie gelijk opgebeld, vrij snel. prijs kwaliteit verhouding goed ik heb al snel een vervolg afspraak gemaakt. (ze zagen gelijk dat er nog wat aan de hand was) kortom Top!

Top bedrijf

Vriendelijk personeel en zijn eerlijk en oprecht.

Prima en snel

Ik ben snel en adequaat geholpen met langzaam leeglopen de band.

Geweldig geholpen

Door garage roos geweldig geholpen, ondanks drukte bij hen en veel werk, kon mijn auto met een complexe storing tussendoor. Door bmw werd het verkeerde onderdeel geleverd dus heeft de eigenaar van garage roos in zijn eigen weekend het onderdeel opnieuw besteld en gemonteerd. Geweldig. Contrast kan niet groter met de bmw dealer, waar ik werd weg gestuurd met nul op rekest.

Toppers!

Beste en vriendelijkste garage die ik ken. Rij er vanuit Bussum graag voor om. Duidelijke uitleg en top service

Deskundig en vriendelijk

Al jaren klant, naar volle tevredenheid. Vriendelijke, transparante, deskundige dienstverlening, what you see is what you get.

TOP ERVARING BIJ DEZE AUTO GARAGE

MIJN ERVARING EEN VAN DE BESTE AUTO GARAGE VAN NOORD NEDRLAND ZIJN EERLIJKE MANSEN MET ZIJN ADVIES EN SERVICE .

helpen altijd

kwam zonder afspraak binnen en werd gewoon geholpen. Lekker gewerkt op wifi met koffie erbij terwijl m'n auto weer gemaakt werd. Dat is service.

Snel geholpen bij een lekke band. Kon weer zo weg rijden! Heel erg bedankt.

Vlotte behandeling.

Vlot tussendoor geholpen

Een telefoontje en kon binnen half uur langskomen!!

Super service en vriendelijke dame bij de receptie. Ziet er allemaal keurig verzorgd uit.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel ,een prettige sfeer en wachtruimte met de mogelijkheid om te werken terwijl je op je apk of reparatie wacht.

Goede service.

Mijn band was lek door een schroef. Garage Roos handelde dezelfde dag nog door de auto op te halen en een vervangende auto te geven. De band was echter na een uur al gerepareerd. Zeer tevreden al jaren.

Kan niet anders zeggen dan keurig geholpen

Ondanks de drukte in vakantie tijd werd er toch met mij mee gedacht en ben ik op de best mogelijke manier geholpen met problemen met mijn cabrio dak. Helemaal top!!!

Topservice!!!

Uiterst vriendelijk, werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken. Vervangen onderdelen kreeg ik nog te zien met duidelijke uitleg over reden van vervanging, nieuwe onderdelen zijn origineel BMW, geen Ali. Geen lange wachttijden, prijstechnisch prima.

Mini voor de eerste keer in onderhoud geweest, wat een verademing qua service met Ekris. Alles wat afgesproken is tot volle tevredenheid uitgevoerd, helemaal top.

Uitstekende ervaring en vakkundigheid ten top.

Graag wil ik mijn uitstekende ervaring delen met Garagebedrijf Roos. Sinds kort ben ik klant bij dit bedrijf en ik ben van plan dat te blijven! Na twee verkeerde diagnoses bij andere garages, bleek Garagebedrijf Roos het bij het juiste eind te hebben. Dit heeft me niet alleen veel geld bespaard, maar ook onnodige vervanging van goed materiaal voorkomen, wat bovendien duurzamer is. Kort daarop ben ik weer bij hen geweest voor nieuwe banden en het uitlijnen van mijn auto. Tot mijn verrassing hadden ze mijn auto zelfs uitgezogen en het batterijtje van de autosleutel vervangen. Dit getuigt van hun vakkundigheid, duurzame aanpak en uitmuntende servicegerichtheid. Ik kan Garagebedrijf Roos dan ook van harte aanbevelen aan alle BMW- en Mini-rijders!

Dienstverlenend en vriendelijk personeel met aandacht voor de auto

Een hele goede technisch vaardige keus en alternatief voor de dealer die voor BMW vaak te duur en onnodig duur uitpakt.

Altijd een correcte en persoonlijke service

Deskundigheid en betrouwbaarheid zijn voor mij belangrijk om met een veilig gevoel aan het verkeer te kunnen deelnemen. Onderhoud en reparaties kan ik daarom met een gerust hart aan het team van Garage Roos overlaten. Daarbij komt dat je niet wordt verrast en er duidelijk wordt gecommuniceerd wat een reparatie betekent en wat de kosten zullen zijn. Gewoon een heel prettige service.

Ge-wel-dige service !!

Super service, vriendelijk aardig personeel! Ik zou GarageRoos zeker voor andere mensen aanraden!

Goede, snelle service

Het team van garage Roos was erg behulpzaam bij onvoorziene problemen met mijn Mini. Snelle en complete service, altijd behulpzaam en vriendelijk. Ik ben erg tevreden met Garage Roos

Professional, eerlijk , vriendelijke

Good Service