Uitmuntend

Betrouwbaar en volgens mij ook eerlijk Ik nog geen slechte ervaring.

Gewoon goed

Vriendelijk, behulpzaam. Niets op aan te merken!

service bewust

Snelle afspraak. Meedenken.

Altijd uitstekende service

De enige garage die ik vertrouw met mijn auto, goede service vanaf dag 1

Prima alternatief voor de officiële dealer.

Auto weggebracht voor groot onderhoud en wat aanvullende werkzaamheden. Tussendoor goed op de hoogte gehouden van bevindingen en netjes overlegd wat ik wilde dat wel of niet uitgevoerd zou worden. Bij het ophalen was de auto niet alleen gewassen, maar ook uitgezogen! Top service! Twee dagen na het ophalen kwam ik nog een puntje tegen wat niet helemaal naar tevredenheid was opgelost. Zonder afspraak even langsgegaan en het werd direct verholpen. Kijk, zo hoort het wat mij betreft. Leen auto was ook prima, ik miste alleen mijn automaat :-). Ik ben zeer tevreden, zeker omdat ze alle BMW diagnose apparatuur hebben en daardoor ook de sleutel kunnen uitlezen om de historie in te zien.

Betrouwbaar advies, goede uitvoering en nette prijs.

Goede diagnoses en duidelijke bespreking wat noodzakelijk is en wat op een later termijn uitgevoerd kan worden. Uitvoering geen klachten, dus goed. Van te voren wordt de prijs besproken en pas bij akkoord uitgevoerd. Geen verrassingen bij de kassa.

Fantastisch

Fantastisch.

geweldig bedrijf met een geweldige service!

open en eerlijk advies, goede ontvangst, terugkoppeling en uitvoering

Super hoe hier wordt meegedacht met de klant !

Jullie hebben mij in de afgelopen twee jaar geweldig geholpen! Hoop dat andere bedrijven worden geïnspireerd door hen!

Prettige garage

Prettige en deskundige garage

Fijne mensen, vakkundig, empatisch

Prettige garage, klantvriendelijk.

Kennis van zaken en transparant.

Kon redelijk snel bij ze terecht, gaven goede uitleg op vragen die ik had. Komt nog een vervolg afspraak, daarna kan ik beter reviewen.

De grote sevicebeurt is prima verlopen en ook op tijd klaar. De vervangende auto was excellent.

Prima service gehad.

Prima garage, vriendelijk personeel en vriendelijk geprijsd.

Prima service, gewoon een garage zoals je wilt. Ik breng er graag onze BMW cabrio voor onderhoud.

Hoge kwaliteit, transparant en prettige sfeer

Het gehele traject vanaf eerste ontvangst/kennismaking tot aan de aflevering van de nieuwe aanwinst verloopt soepel, perfect en zonder problemen. Men denkt graag mee en is flexibel in agenda en afspraken

Correct,vriendelijk,vakkundig,behulpzaam .Fijne garage om te komen!

Ik zou het prettig vinden mijn rekening ook per creditcard te kunnen betalen

Standaard APK.

Goede ontvangst door de receptie, duidelijke werkinstructies die vooraf met mij worden besproken en geen rare dingen achteraf. Ik heb reeds 3 BMW hier in onderhoud (gehad) en eigenlijk altijd tevreden geweest.

Afspraak maken ging vlot, bellen netjes op als blijkt dat de factuur hoger uit gaat vallen en of ik dan nog wil doorgaan. Ze zijn persoonlijk en vriendelijk. Prima garage, niks te klagen!

Nieuw derde remlicht

Ik kreeg uitleg over de oorzaak en de auto kreeg ik gewassen terug!

Top service, faire prijzen

Prettige mensen Kennis van zaken Eerlijk advies Normale tarieven Service van halen en brengen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne garage. Kan altijd bij ze terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Roos weer bezocht voor de jaarlijkse APK, klaar terwijl je wacht en zoals altijd vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en snelle service. Auto zelfde dag laten uitlezen, onderdeel besteld en gerepareerd binnen 5 uurtjes. Helemaal top!