Standaard APK.

Goede ontvangst door de receptie, duidelijke werkinstructies die vooraf met mij worden besproken en geen rare dingen achteraf. Ik heb reeds 3 BMW hier in onderhoud (gehad) en eigenlijk altijd tevreden geweest.

Afspraak maken ging vlot, bellen netjes op als blijkt dat de factuur hoger uit gaat vallen en of ik dan nog wil doorgaan. Ze zijn persoonlijk en vriendelijk. Prima garage, niks te klagen!

Nieuw derde remlicht

Ik kreeg uitleg over de oorzaak en de auto kreeg ik gewassen terug!

Top service, faire prijzen

Prettige mensen Kennis van zaken Eerlijk advies Normale tarieven Service van halen en brengen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele fijne garage. Kan altijd bij ze terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Roos weer bezocht voor de jaarlijkse APK, klaar terwijl je wacht en zoals altijd vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en snelle service. Auto zelfde dag laten uitlezen, onderdeel besteld en gerepareerd binnen 5 uurtjes. Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Receptie kan soms onnodig streng/kortaf zijn. Echter, heel fijn werkplaats personeel die sterk service gericht is (tips aan klanten zonder daarbij een verkoop praatje te houden waardoor je het gevoel krijgt dat ze weten hoe het met je auto is en dat je toch ook die extra reparatie wil doen). Duidelijke uitleg en kennis van zaken (ook bij de receptie). Prijzen zijn gunstiger dan bij de dealer. En gaat er onverhoopt iets mis, dan valt dit onder de garantie en verhelpt garage Roos dit kosteloos.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sneel service, heldere communicatie, waardevol advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geholpen, vriendelijke mensen, nette prijzen en een duidelijke professionele uitleg van de reparatie. Mijn BMW breng ik voortaan naar Garage Roos!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen. Uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service. Na pech met de auto in het weekend had ik zaterdag een mailtje gestuurd, waar Dirk Jan vrijwel gelijk op reageerde met een goede oplossing. Hier was ik echt heel blij mee. Ik hoop nog lang van jullie diensten gebruik te mogen maken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dirk Jan is een zeer professionele garagehouder. Mijn TTS gefixt voor 1/2 van de prijs van de Audi dealer. Toppertje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een heel goed ervaring met dit bedrijf.\r\ngoed service en betrouwbaar .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd prettig om bij Garage Roos te komen voor zaken die ik gedaan wil hebben aan mijn F30 BMW !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om van het gezeur van mijn vrouw af te zijn heb ik eindelijk eens mijn bus naar Roos gebracht. Vertel het niet verder maar ze had gelijk en vanaf nu zeur ik bij anderen; Roos is een topbedrijf waar kwaliteit, prijs en communicatie top zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede service en zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Roos denkt mee met de klant. Ik moest een nieuwe gordel omdat de bestuurdersgordel onvoldoende functioneerde. De aanschaf en daarna het inzetten koste mij als klant veel geld. Daarom heb ik eerlijk in de groep gegooid dat ik hem elders voor inkoop kon aanschaffen en dat mijn vriend hem er dan wel wilde inzetten.\r\nGeen probleem voor Roos. Kreeg zelfs nog tips mee voor het inzetten. En ik ben van mening dat je het dan goed begrepen hebt. En zo juist klanten aan je bind. Want uiteraard moest de auto nog steeds APK goed gekeurd worden. En waren er voor mij helaas ook nog wat andere storingen die door Roos opgelost moesten worden. Die zijn prima opgelost. Dus ik ben dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden! Uiterst behulpzaam en klantvriendelijk.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastic. Special thanks to Quentin!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Znelle service, voelt je meteen welkom als nieuwe bezoeker 1e keer. Kleine beurt en Apk \"redelijke prijs \" . Koppelt elke keer terug als er een onderdeel is voor attentie wel/geen vervanging advies.