Prima!

Klantvriendelijke benadering, open en eerlijke communicatie over werkzaamheden die worden uitgevoerd en, last but not least, redelijke bedragen voor werkzaamheden en gebruikte materialen.

altijd goed geholpen

Ik word altijd goed en snel geholpen met een persoonlijke touch

Je wordt hier perfect geholpen, er is kundig en vriendelijk personeel. En mijn inziens een prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zou mensen zonder twijfel adviseren om naar Roos te gaan.

Goede service en deskundigheid.

perfecte afhandeling conform afspraak

APK keuring met verhelpen gebreken telefonisch duidelijk besproken en afgehandeld.

Kon vlot terecht voor mijn afspraak (apk). Kon hier ook op wachten. Allemaal netjes op tijd, geen wachttijd vooraf.

Prettig, felxibel en duidelijk

Staan open voor (technische) suggesties en inhoudelijke dialoog. Communiceren duidelijk en tijdig over (te verwachten) kosten en benodigde tijd voor de reparaties. Toen de reparaties onverwacht iets langer duurden dan vooraf afgesproken kreeg ik kosteloos vervangend vervoer voor de halve dag dat ik langer moest wachten. Dus keurig en passend opgelost. Niet goedkoop maar wel goed. Aanvelenswaardig.

Super geholpen en ontvangen.

Heel blij met mijn nieuwe aankoop. Ik ben zeer onder de indruk van hoe relaxt en professioneel het is gegaan. Konden zelfs de auto ophalen terwijl het bedrijf eigenlijk dicht wat. Petje af!

Zeer goed en snel geholpen.

Er werd heel goed meegedacht met de kwestie waar ik voor kwam en de reparatie was snel en vakkundig gedaan.

Super!

Hele goede service. Heel vriendelijk. Snelle service.

Bandenopslag en wissel

Roos slaat mijn banden en wielen op en wisselt de set twee keer per jaar. Verloopt altijd soepel!

goede service

Snel en goed geholpen.

Top service!

Uitstekend geholpen.

Zien mij bij de volgende beurt weer terug!

Vakkundig en snel!

Altijd vriendelijk, vakkundig en servicegericht met duidelijke uitleg.

Klantvriendelijk en super goeie Service

Goed en adequaat geholpen!

Goed geholpen en tijdens het half uurtje wachten plaats kunnen nemen in de wachtruimte die aanvoelt als huiskamer!

Professioneel zoals ik verwacht had.

Mijn eerste ervaring met hun. Juiste (telefonische) benadering en uitleg.

Conform afspraak, snel, efficiënt, betaalbaar

Problemen met lekkende koelvloeistof, snaren wat vervangen moest worden etc. December is een drukke maand, maar garagist maakte vlot een afspraak en kwam alle afspraken na. Bedrijf ziet er top en schoon uit, vriendelijke mensen, en verstand van hun vak. Mijn vorige garagist is een ex BMW chef-monteur en erg bekend voor zijn diensten. Deze doet niet onder voor.... sterker nog, ik overweeg te switchen hierheen. Ik ben in bezit van een 525d uit 2005 met 275k op de teller, model E61.

Deskundig, to the point en snel

Altijd accuraat en niet te duur!

Vriendelijke ontvangst bij de balie en persoonlijke aandacht. Goede service van de monteurs in de garage!

Uitstekend zoals gewoonlijk

Uitstekend zoals gewoonlijk

Prettig en snel geholpen

Vlak voor sluitingstijd is er naar een oplossing gezocht voor vervangend vervoer en kon mijn auto binnen worden gestald ivm losgesloten slang van het koelvloeistofsysteem. Auto is adequaat en snel gerepareerd. Dank aan Sander en Quinten. Top geregeld!

Altijd service gericht en een passende oplossing.

De winterbanden zitten er weer op.

De winterbanden zitten er weer op.