altijd goede service

kom al jaren bij deze garage. altijd goede service, kwaliteit en betrouwbaarheid

Een prima garage

Een goede ontvangst met een prima receptie.De afspraken die gemaakt zijn worden ook nagekomen.Kortom een prima garage.

Goede en duidelijke service!

Een aanrader!

Goede eerste ervaring

Als nieuwe klant goed ontvangen. Afspraak maken kon op korte termijn. Goed gevoel gekregen bij het advies om een grote onderhoudsbeurt niet gelijk te doen maar pas als daar een signaal voor komt in de display. Dus geen onnodige voorbarige kosten gemaakt

Prima service!

Zeer tevreden.

zie hieronder......

We zijn al jaren klant, en zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

Snel en kundig

Ik werd snel en kundig geholpen. De service is altijd erg hoog bij Garage Roos.

top service en kon snel terecht, ze denken met je mee!!!!

Gewoon een goede garage wachtruimte oké met koffie e. d

Vakkundige en zeer klantvriendelijke service

Garage Roos denkt met je mee en doet iedere keer weer net dat stapje extra om je met een blij gevoel de weg op te laten gaan.

klant en kwaliteit

wederom prima ervaring!

goede service, aardige mensen, kwalitatief hoogstaand werk

een prima bedrijf dat denkt in mogelijkheden, open staat voor vragen en servicegericht werkt.

Ik kreeg meer service dan ik vroeg

Lampje gaat branden: olie bijvullen. Ik heb niet eens een idee welke olie in mijn auto moet. Rijd even langs bij de garage om het te vragen en als het kan meteen bij hen olie te kopen. In plaats van met een bus olie te vertrekken krijg ik koffie aangeboden en wordt er even olie bijgevuld voor mij. Meteen even een lampje vervangen. Na een kwartiertje kan weer onbezorgd op weg. Rekening: 28 euro.

Goeie service, ze denken mee! Blijf hier zeker komen!

Meedenken

Complexe computerstoring maar door meedenken toch volledig naar tevredenheid opgelost

Prima Service!

goed geholpen / denken mee met de klant / vriendelijk personeel

Geweldige service

Fijn en adequaat geholpen. Vriendelijk personeel en eerlijk advies.

Super geholpen en overal wordt meegedacht.

Een hele goeie garage die graag meedenkt en die de situatie goed inschat. Het raam van mijn cabrio kon niet meer dicht omdat het mechanisme stuk was. Ondanks dat ik geen afspraak had en het heel druk was, werd ik meteen geholpen en kon ik gebruik maken van een leenauto.

Lekker meedenken.

Onderhoud en winterwissel.

Een geweldig team!

Een geweldig team waarbij de prijs, kwaliteit, en expertise duidelijk waarneembaar is!

Snel en kundig

Ik had een acute lekkage. Ik kon snel terecht tegen een passend tarief.

Garage Roos is een bedrijf waar ik vertrouwen in heb.

Garage Roos doet iedere keer net een paar stappen extra, waardoor ik volledig op hun kan vertrouwen.

Top service

Geduldig en meedenkend personeel. Eerlijke service.

Top service

Ik ben een tevreden klant va garage Roos! Alles klopt bij deze mensen- afspraak -10 Begrip -10, service-10, Legering-10! Bedankt garage Roos!

Ik ben blij mee

Goede kennis en service.