Standaard onderhoud was weer grondig

Auto weggebracht voor apk/beurt. Tevens bleek tijdens de beurt dat de koplampen niet goed waren afgesteld en de remolie vervangen mocht (nog niet verplicht) worden. Koplampen waren gratis en de remolie had ik goedgekeurd.

Top service. Alles in goed overleg!

Roos doet wat ze belooft! Zeer tevreden over de APK en grote beurt die is uitgevoerd.

fantastische service

top geholpen door vakmensen

Splendid

Ik kwam Via mondelinge advies bij garage Roos waar ik zeker over te spreken ben. Op een woensdag middag reed ik met mijn bmw 3 serie naar garage Roos vanwege een storing, voor ik het wist stond de monteur die mijn auto onder de loep had genomen aan de balie. Hij had het opgelost en liet mij met een glimlach op mijn gezicht naar huis gaan. Professionele monteurs

Wederom uitstekende service!

Garagebedrijf Roos, de specialist op gebied van BMW en Mini. We brengen hier al jaren onze BMW voor onderhoud en reparatie. Enorm service gericht, communiceren goed en tijdig. Auto weer in superstaat terug. Leuke bijkomstigheid is de inzet van de elektrische leen scooter. Een ervaring op zich!

Ben goed geholpen.

Tevreden. Over de service.

Er gaat veel mis bij dit bedrijf

Er worden werkzaamheden uitgevoerd waar niet om gevraagd is . Heb 06-07-20 een beurt laten uitvoeren en er is ook een APK uitgevoerd , dit is was niet afgesproken. Eerder in 2018 zijn er remschijven vervangen terwijl dit niet de afspraak was. Deze werkzaamheden zou ik zelf uitvoeren.

Snel en goed geholpen

Wordt goed deskundige advies gegeven en snelle service!

Goed geholpen door garage Roos Almere

Wederom goed geholpen ruitenwisser mechanisme was kapot kon hem meteen brengen onderdelen besteld volgende dag stond die weer klaar schoon gemaakt en wel top

Helemaal top!

Helemaal super

Klantvriendelijk en service gerichte garage

Goede garage, vakbekwame mensen en prima service!

Uitstekend! Hele snelle en nette service.

Ik belde voor een afspraak voor wat klein onderhoud en ik kon met een uur nog terecht. Hele snelle en nette service! Uitstekend!

Wederom keurige service, wat een heerlijk bedrijf

Afspraak eenvoudig gepland, mensen zijn vakkundig en no nonsense. Echt heel fijn.

Prettig

Ik kon last-minute terecht.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Van te voren wordt duidelijk uitgevraagd, samengevat en genoteerd wat je wens als klant is, waarbij goed wordt meegedacht over de oplossing. Ik kan natuurlijk niet zien hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd, maat het resultaat is -zoals ik gewend ben van garage Roos- weer naar volle tevredenheid.

Zeer kundig en vriendelijk personeel

Wij als gezin hebben een VW en een Fiat in onderhoud bij garage Roos en zijn tot nu toe altijd erg tevreden geweest. Het personeel is zeer kundig en vriendelijk, dit is zo een bedrijf waarbij je het gevoel hebt dat de klant centraal staat. De communicatie speelt een belangrijke rol en garage Roos is altijd erg duidelijk in zijn uitleg, waardoor je weet waarvoor je betaald.

Een fijne garage

Kom hier nu een paar jaar en ik wordt altijd goed geholpen daar. Communicatie is helder en duidelijk waardoor je altijd weet waar je aan toe bent. Naast BMW/Mini specialist ook een prima garage voor andere merken.

Snel de oorzaak van het probleem gevonden en goed advies gegeven hoe verder.

goede service

Eerlijk, snel en kreeg direct vervang auto mee

Mijn auto komt altijd mooier terug

Vandaag moest de auto voor APK. Kreeg ik hem weer gewassen en gezogen terug. Had niet gehoeven, maar wordt wel gewaardeerd. Bedankt Sander en de rest van de collega’s!

Snel opgelost

Snelle oplossing van een motorstoring

Servicegericht, praktisch en kostenbewust

Prima sfeer, inhoudelijke kennis en kostenbewustzijn typeren Garage Roos. Ben er blij mee, koop daarom weer een BMW, heb ik elk geval een goede garage!

Supersnelle service

Storing aan de airco van mijn BMW: gebeld en kon 2 uur later al terecht icm een eigen afspraak op hetzelfde industrieterrein. Met een leenfiets Naar mijn afspraak en bij terugkomst was mijn airco weer ijskoud. Top!

Vriendelijk en vlot

Keurig bedrijf waar ik heel vriendelijk en vlot geholpen werd.

Een aanrader! Heb hier mijn banden vervangen en auto laten uitlijnen. De heren zijn vriendelijk, professioneel en ze hebben de nodige expertise in huis als het om BMW's en Mini gaat. Je kan zien dat deze jongens echte liefhebbers zijn van het merk. Je kan er ook terecht met andere merken.