Altijd goed

Alles wordt in overleg gedaan en vooraf een offerte

Zeer vriendelijk en transparant over de kosten

Fijne garage voor onderhoud De mogelijkheid om een gratis leenfiets te pakken als je je auto achterlaat. Voor mij is het erg fijn dat ze vooraf vaak al goed kunnen inschatten wat de kosten worden van de reparatie/ het onderhoud.

Mijn Rover deskundig gerepareerd

Nette service

zeer goede en persoonlijke service

Erg tevreden met de service van Rovee Veenis. Goede persoonlijke benadering en eerlijk in de communicatie. Heb wat gedoe gehad met onze Fiat Abart, maar is heel netjes opgelost. Blij met deze garage/auto bedrijf.

Deskundig, vriendelijk, meedenkend.....

Bij de APK keuring kwamen aardig wat gebrekingen aan het licht. Daarover werd ik gebeld voordat er gerepareerd werd. Overleg wat wel en niet noodzkelijk was. Overleg was er ook of allles verholpen kon worden in zeer korte tijd, in verband met de geplande vakantie. Tot zeer grote tevredenheid ben ik met een veilig gevoel in mijn auto op Frankrijk geweest. Ja ik raad Rovee Veenis zeker aan!!!

Topservice

De airco was defect en de compressor moest vervangen worden. Mooi voor onze vakantie gerepareerd als spoedopdracht. Wederom weer een topservice van dit team. Daarom ben ik al meer dan 20 jaar klant!! Ook na mijn verhuizing naar West-Friesland blijf ik terugkomen naar Assendelft.

Klant vriendelijk, gericht en denken graag mee

Wij komen nu ruim 10 jaar bij deze fijne garage. Klantvriendelijkheid en gerichtheid staat op nummer 1. Denken graag in oplossingen. Zeer betrouwbaar

Prettig. Duidelijk.

Uitleg goed. Afhandeling goed.

tevreden over uitgevoerde APK

alle noodzakelijke aanpassingen/vervanging na goed overleg uitgevoerd.

fijne garage.

Ik kom al jaren bij Rovee/Veenis en wordt altijd goed geholpen.

Goed geholpen en ontzettend vriendelijk te woord gestaan.

De auto is weer helemaal in orde. Met elk contact moment heel vriendelijk te woord gestaan. Fijne garage. Goede service.

Top garage.

Goede service en auto's.

Transparant in overleg met mogelijke kosten

Ben blij met de auto en de service JAN BEDANKT MOET DE TOETERS EN BELLEN IN KLEINE STAPJES IN MIJ OPNEMEN EN DAT KOMT ZEKER WEL GOED AUTO RIJDEN GEEN PROBLEEM

Altijd goed

Prima garage

Open, eerlijk en betrouwbaar

Mijn MG F heeft veerbollen en was "ingezakt". Hij moest opgepomt worden en dat kan alleen bij een bedrijf met kennis van zaken. De monteur heeft alleen de rechterkant opgepomt omdat links nog goed was.Dat drukt de prijs. Vervolgens heeft hij mij de veertechniek uitgelegd en samen met mij nog even de auto nagelopen op de brug. Deze garage toont passie voor auto's en is werkelijk geinteresseerd in klantvriendelijkheid.

Top! Goede service

Kwaliteit, betrouwbaarheid en service staan voorop

Onderhoud van de auto hoort bij het leven. Dan is het uiterst plezierig om met ervaren en meedenkende monteurs in aanraking te komen.

Goede service en aandacht voor de klant

Met een warm welkom word je omhaalt. Ik had het gevoel dat er aandacht was voor mij als potentiële klant en later als klant. De service is goed en afspraken worden nagekomen.

Mijn ervaring was TOP!

Klantvriendelijke medewerkers.Fantastische service. Ik kreeg een leen auto gratis voor een dag.Onvoorstelbaar in deze tijd. De reparatie is prima uitgevoerd.Ik merk duidelijk het verschil aan hoe de auto nu rijd, vergeleken met voor de reparatie.Ik raad iedereen Carteam Rovee Veenis aan..

Snel en goed

Je word snel en goed geholpen, de prijzen zijn prima en eerlijk. Zelfs als je geen groot budget hebt en via een ander banden moet kopen doen ze niet moeilijk.

Prettig en vakkundig

Is goed

Ben al meer dan 40jaar klant

Prettig zaken doen terzake kundig vriendelijk.

Zie boven.

Dorpsstraat 1001