Prima goed

Denken mee, voeren werkzaamheden naar behoren uit. Hier auto gekocht en blijven hier komen voor onderhoud. Vertrouwd en betrouwbaar.

Eerlijke en goede service

Half jaar geleden langsgekomen voor kleine beurt en accu vervangen. Bleek alleen een nieuwe accu nodig dus eerlijk te horen gekregen dat de kleine beurt nog niet nodig was. Recentelijk teruggekomen voor apk + onderhoud en goed geholpen.

Gewoon goed.

Contact was goed, niet opdringerig. Vrije keuze in rustige omgeving. Goede uitleg op vragen.

Betrouwbare garage!

Had al een tijdje problemen met mijn 2001 Land Rover Freelander met een Rover K-serie motor (bekend probleem). Ik wist dat de motor uit elkaar moest en was daarom op zoek naar een garage die veel ervaring heeft met deze motor. Werd via-via gewezen op Rovee Veenis. Bij eerste bezoek/kennismaking had de monteur veel geduld en bekeek hij de auto goed. Voor de volgende afspraak en diepgaand onderzoek kreeg ik een leenauto. Kreeg de volgende dag een offerte en die was niet mals, maar dat wist ik. Heb toegezegd en was mijn auto drie weken kwijt. Mocht al die tijd leenauto gebruiken (mooie Rover 75). Werd niet extra voor gerekend. De garage heeft mij telefonisch steeds goed op de hoogte gehouden. Ze hebben heel veel werk aan mijn auto gehad, maar alles met geduld en precisie uitgevoerd. De Freelander rijdt nu weer als nieuw en daar ben ik heel erg blij mee! Top garage en voor mij nu een vast adres voor APK/onderhoud.

Vakbekwaam, Goede service en Klantvriendelijk.

Zie boven.

Fantastisch!

Ik werd zeer gastvrij ontvangen bij Rovee Veenis, duidelijke communicatie en zeer tevreden met de aankoop van mijn auto. Ook mijn oude auto werd direct opgehaald en alle administratieve zaken zijn direct opgepakt. Kortom: een aanrader als je op zoek bent een betrouwbare partij!

top team

De mannen en vrouwen die hier werken zijn altijd behulpzaam ben erg blij met deze Garage

Snel en adequaat geholpen.

Prima garage met klantvriendelijk personeel.

Bij Veenis wordt gewerkt op de wijze die je als klant graag wilt, voor Veenis is dat gewoon!

Correct, vakkundig, vriendelijk, tegen acceptabel tarief, wat wil je nog meer?

Ze zijn er voor jou

Ze denken mee, ze nemen de tijd voor je, altijd vriendelijk, altijd welkom

Zeer goede ervaring.

Goede, vriendelijke service!

Carteam Rovee Veenis staan altijd direct voor mij klaar met hun geweldige service

Onder anderen onlangs heb ik ze tot 2x moeten bellen omdat mijn auto niet wilde starten. Beide keren waren ze binnen een kwartier ter plekke om mij te helpen.

Ik vindt het prachtig garage

Staan altijd voor je klaar, superservice, betrouwbaar!

Gewoon een topgarage met vriendelijk personeel, denken mee en zijn betrouwbaar!

Afspraken worden nagekomen. Service is goed. Auto is weer in orde

De service is prima en de koffie is goed

Een betrouwbaar adres met een interessant aanbod aan occasions. Net een auto gekocht, zeer tevreden over de kwaliteit en alle zorg eromheen. Een aanrader!

Goede ervaringen

Team is vriendelijk en behulpzaam

Weer prima gedaan.

Zoals altijd weer erg vriendelijk naar de klant. Werkzaamheden aan de MG weer professioneel gedaan.

Vriendelijk en goede garage

Mijn ervaring met dit garagebedrijf is goed. Alle medewerkers zijn zeer servicegericht en zeer klantvriendelijk.

Ik ben naar alle tevredenheid geholpen.enaardige mensen die met je meeleven.

Goede service en meedenkend personeel

Vervangend vervoer geregeld voor tijdens de onderhoudsbeurt.

Prima en klantvriendelijke garage om daar klant van te zijn!

Al meer dan vijftig jaar een tevreden klant. Een vakkundige en betrouwbare garage!

klantvriendelijk, meedenkend, professioneel

erg prettig bedrijf waar ik al jaren klant ben en nog jaren zal zijn.

Vlot vriendelijk en correct van het hele team .

Kleine garantie problemen vlot en vriendelijk afgehandeld.