Uitstekend geholpen

Onlangs heb ik mijn MG ZT weer vanuit Friesland bij Rovee gebracht voor het jaarlijkse onderhoud en APK. Omdat deze zeldzame auto nog jaren mee moet, laat ik er graag door echte liefhebbers aan werken. Dit is weer uitstekend gedaan.

Rovee ok, echter de cvt is nog niet goed

Het probleem is nog niet verholpen.

Zeer behulpzaam

Altijd goede service tegen een eerlijke prijs.

gezellig

Kwaliteit - kosten zijn goed in balans

zoals altijd plezierig

Ik heb altijd goede ervaringen, daarom koop ik daar al jaren mijn auto's en laat ze als er iets aan mankeert repareren.

zoals altiijd uitstekend!!

Snelle hulp en directe reparatie

netjes behandeld

per telefoon een afspraak gemaakt voor me banden en netjes behandeld ,goede service en altijd aanspreekbaar melden ook als ze wat tegen komen wat wij als rijders niet zien .

Doordat ik vanwege de griep niet met mijn auto naar de garage kon, werd deze opgehaald en na alle werkzaamheden weer netjes thuisgebracht.

Heel goed.

Goede, snelle en vriendelijke service.

Kwaliteit,service en klantvriendelijkheid ten top

mijn ervaring is een mooi en kwalitatief goed werkend bedrijf. Wij zijn zeer tevreden over de geboden service.

Prettig , deskundig en correct.

Alles liep zoals was afgesproken. Vriendlijkheid van de mensen in het bedrijf is een prettige bijkomstigheid. Met de auto naar de garage doe je niet voor je plezier want het kost geld. Als dat gebeurd bij een zaak met prettige mensen kost het wel een paar centen maar dat is dan van harte gegund.

Men is vakkundig, klantvriendelijk en denkt met je mee.

Prima service, kwalitatief, altijd direct te helpen als dat kan.

Ik ken de firma al een groot aantal jaren. Tot nu toe altijd Rover gereden. Wanneer je met een probleempje komt wordt altijd gekeken of direct hulp kan worden geboden. Is het groter, dan een afspraak maken en dat op redelijk korte termijn. De reparaties en onderhoud geschieden naar mijn gevoel vakkundig en de inzet om er het beste van te maken, ook al is de auto op leeftijd, is boven elke twijfel verheven. Vandaar mijn oordeel met vijfsterren.

Fantastische service

Heel fijn en betrouwbaar garagebedrijf. Staan altijd voor je klaar. Ik kom er al heel wat jaren en ben altijd fantastisch geholpen.

Geweldige service, dank daarvoor

Geweldige service!

Zoals altijd prima service

Heldere uitleg, uitstekende service.

Super service

Zeer klantvriendelijk personeel en fijne service. Eerlijk en betrouwbaar!

Geweldig bedrijf.

Perfect autobedrijf/garage.Prima service en vriendelijke vakbekwame behandeling.Geweldige directie. Hoop nog vele jaren bij jullie te komen. Veel succes!

Altijd welkom

Wij worden altijd zo goed als het gaat goed geholpen 👌

Prima geholpen zoals altijd.

Goede service.

Personeel helpt goed en biedt goede service.

Ben erg tevreden over erg goede service verlening!

Ben nu weg bij mijn officiële dealer nav zeer prettige eerste ervaring met Rovee Veenis. Voel mij echt klant bij hen, geen nummer. Blijft vervelend als er iets met je auto aan de hand is. Als er dan met je wordt meegedacht en je wordt gehoord (en niet enkel de rekening gepresenteerd) ervaar ik meer dat ‘klantgevoel’. Dit miste ik bij de vorige dealer. De rekening viel beduidend lager uit bij Rovee Veenis, dit heb ik ook aan mijn dealer laten weten waar verder niet op is ingegaan. Zo verlies je klanten naar mijn idee...

Niet zo heel goed

Mijn auto APK laten keuren, had nieuwe banden achter nodig en had deze thuis nog staan. Echter moest het dan a la minute gebracht worden zodat hij de apk door zou komen. Dus maar een paar nieuwe eronder laten zetten ivm tijd. En me auto niet lang kon missen. Vervolgens kom ik erachter dat mijn toeter het nog steeds niet doet, wat ook valt onder de apk, beetje apart! Was ik hem vervolgens als nog een hele dag kwijt!

Beste Remie, Het is ons streven om de auto's dezelfde dag klaar te hebben om de overlast voor de klant te beperken. Dit is in 1e instantie gelukt, ook qua communicatie. Wat betreft de claxon hebben we inderdaad een steekje laten vallen, waarvoor excuus. Een vijfje is dus terecht ! Was weer even een leermomentje voor ons. Desalniettemin beveel je ons wel aan , dat is toch sportief !

altijd snelle en goede service!

Tevreden over de service en kwaliteit van het werk. We blijven terugkomen, ondanks dat dit na een verhuizing nu niet meer de dichtstbijzijnde garage voor ons is.

je wordt keurig te woord gestaan. krijgt een redelijke fiets om naar huis te gaan, en auto is op de afgesproken tijd klaar.