Mijn auto is al wat ouder en heb ik niet veel gebruikt het afgelopen jaar. Fencor denkt goed mee en geeft passend onderhoud en geeft ook aan welk onderhoud er mogelijk aan zit te komen het komende jaar.

in een woord top.

zeer klant vriendelijk. denk met de klant mee, raad het bedrijf bij iedereen aan.

Prima!

Apk laten uitvoeren, worden altijd netjes geholpen.

Deskundig, betrouwbaar en eerlijk autobedrijf

Wederom een auto aangeschaft via de deskundige bemiddeling van Cees van autobedrijf Fencor. Prima advies tegen een eerlijke prijs. Volgende keer wederom langs Fencor

Geen klachten, fijne werk mensen

Altijd goede service

Altijd goede service

Zeer goede service/ Verstand van Zaken.

Niet alleen technisch zeer goed maar denkt ook mee met de klant. Kom er al jaren en altijd is het weer perfect in orde. Zeer behulpzaam bij calamiteit.

Uitstekende service en vriendelijke behandeling.

Gesignaleerde problemen met de auto tijdens APK prima en tijdig opgelost.

niks mis mee

altijd vriendelijk, staan meteen klaar, wordt meteen geregeld

Top bedrijf met top service

Onze Kadjar was volgens de Renault toe aan een nieuwe Multi riem dus hebben we kontakt opgenomen met onze vaste helden van Fencor die keurig een afspraak regelden en tevens een leen auto voor die dag. Echter viel er tussentijds een bericht op de mat dat onze auto gekeurd moest worden en dit hebben ze mooi gecombineerd met de reparatie zodat we weer veilig en zeker de weg op kunnen. Wederom bedankt helden en graag tot een volgende keer. Gr, Nico.

gewoon tevreden

ik ben een zeer tevreden klant, personeel is zeer deskundig en de benadering vriendelijk en correct.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. Van te voren krijg je een duidelijk kostenoverzicht. Indien er extra kosten zijn, word je hierover tijdig geinformeerd. Komt betrouwbaar over.

Vriendelijke service, uitstekende kennis en vaardigheden

Gewoon uitstekend. Goede kennis van materiaal. Makkelijk afspraak maken op korte termijn. ZEKER EEN VERVOLG

Geweldige service

prima zeker een 10

zeer goede uitleg en prijs vooraf besproken. denkt met de klant mee. heeft liefde voor het vak en vooral met de ´kevers¨.

altijd super geholpen

Ik word altijd super geholpen

vakkennis

ben al jaren klant en doen goed hun werk en denken mee voor een oplossing.

Perfecte service

Perfecte service

Altijd top service !

Zeer blij met de mannen van Fencor , denken altijd goed mee .. en ook als je wat problemen heb staan ze altijd voor je klaar ! Wij komen hier nu ook al een aantal jaar en zou Fencor dan ook zeker aanbevelen. Ga zo door !! :)

Goede klant gerichte service

Vriendelijk personeel

Auto heeft grote beurt gehad rijd weer prima. Als er iets gevonden word altijd eerst overleg of we dit willen laten maken.

Fijne en gemoedelijke garage

Auto al een paar jaar in onderhoud bij FenCor en nog nooit een negatieve ervaring gehad. Ze doen hun werk netjes en voor een eerlijke prijs. Personeel is vriendelijk en nemen de tijd voor je

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk personeel en goede service

Correct te woord gestaan en indien mogelijk direct geholpen

Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Deskundig en vriendelijk personeel.

Ik kom al vele jaren bij Fencor. Ze hebben mij goed geadviseerd in het kopen van een auto met lage onderhoudskosten. Dat bleek ook dit jaar weer het geval tijdens de APK en onderhoudsbeurt. Ik ben heel tevreden met de persoonlijke benadering en goede en snelle service.