Prima service en vriendelijke klantbehandeling.

Mijn auto rijdt weer als vanouds.

Prima en snelle service.

Snelle en persoonlijke service. Prima.

Geweldig!

Altijd vriendelijk en professioneel, zoeken alles tot het uiterste uit. Top bedrijf!

Goed en vertrouwd

Edwin en Kees zijn altijd even vriendelijk.

top

vriendelijke mensen en goede service

Heb een bedrijf bus in onderhoud. Lossen snel problemen op als ze er zijn. Weten waar ze over hebben

zeer goed geholpen

De old timer is zeer vakkundig gerepareerd en we gaan er weer met een gerust gevoel gebruik van maken.

Tot nu toe erg tevreden.

Fijne vriendelijke bediening. Geloofwaardig, geeft vertrouwen. Ik ga zeker weer heen! Nog maar 1 x geweest

Eerlijke garage

Ze weten precies wat er aan de auto gedaan moet worden. Niet meer en niet minder

Prima service deze vakman

Altijd prima service al jaren mijn vertrouwde adres.

Volgens sfspraak en reëel bedrag

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt

Super!

Er kwam ‘n melding in mijn scherm te staan dat er onderhoud nodig was voor onze Kadjar dus gelijk mijn helden van fencor opgezocht! Het bleek om ‘n 60.000 beurt te gaan dus de afspraak was in no time geregeld én op zéér korte termijn. Voor die dag stond er ‘n zéér comfortabele leen auto voor ons gereed waardoor ik zorgeloos naar mijn werk kon, óók weer zo’n pluspunt van garage Fencor! Mannen bedankt en zéker tot de volgende keer!

Deze auto is mij ooit aanbevolen door FENCOR en sindsdien altijd in onderhoud bij hen. Contact verloopt heel fijn, onderhoud wordt keurig uitgevoerd en geen verassingen. Uiteindelijk is deze auto en garage een goede keuze gebleken.

Uitstekende service

prima geholpen

wordt er altijd super fijn geholpen

Perfecte service

Zeer goed advies en uitvoering

Luisteren goed naar je Deskundig advies Atijd eerst overleg Zeer aan te bevelen

Betrouwbaar en Vakmanschap

Een prettig bedrijf waar je als klant wordt gewaardeerd. Vakmanschap en klantvriendelijk staat hoog in het vaandel.

Prima Service!

Door nalatigheid mijnerzijds was ik hélemaal vergeten dat onze auto gekeurd moest worden in October en had nog maar enkele dagen te gaan dus snelheid was geboden. Mijn helden van Fencor dus maar gebeld en deze maakte ruimte voor me vrij zodat ik 3 dagen later en nog ruimschoots voor de deadline gekeurd en wel de werkplaats kon verlaten. Super bedankt mannen!!

top

Goed geholpen door Fencor

Altijd goede service

Ik kan altijd een beroep op de jongens doen…

Prima geholpen

Reparaties worden goed gedaan en prima uitleg gekregen hierover

Zo fijn om elke keer de auto gewassen terug te krijgen en alles is prima in orde. Het duurt vaak wel erg lang, soms langer dan week voor een kleine reparatie. Dat zou wel een verbeterpuntje kunnen zijn.