Professioneel en laagdrempelig

Zeer tevreden.

Je wordt zeer goed en kundig geholpen. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen, voor zowel onderhoud als het kopen van een nieuwe auto.

Degelijk en eerlijk bedrijf

Onlangs kocht ik een Suzuki S-Cross bij autobedrijf Nieuwkoop. Ik vond deze auto via internet. De autobranche bevat helaas nogal wat onbetrouwbare (om maar geen andere term te gebruiken) 'appels'. Gelokt door de aantrekkelijke prijs voor de auto en het goede rapportcijfer ben ik naar dit voor mij onbekende bedrijf gegaan. Wat wij aantroffen was een écht keurige auto (als nieuw!) voor een scherpe all-in prijs, inclusief garantie! Dus geen verborgen 'afleverkosten' a raison van 500 of 750 euro op de geadverteerde prijs! Iets wat bij flink wat bedrijven pas na veel doorscrollen duidelijk wordt. Nieuwkoop, een familiebedrijf gedreven door vader en zoon, is geen gelikt 'jasje/dasje bedrijf'. Natuurlijk willen zij verkopen maar zijn beslist niet opdringerig. Hoewel ik er tot dusver geen gebruik van heb hoeven maken (en ook niet verwacht dat het nodig zal zijn) ben ik ervan overtuigd dat ook hun eventuele nazorg aan de auto top zal zijn. Ze doen dat heel goed want een tevreden klant komt terug! Dit bedrijf is een verademing in de veelal schimmige autowereld!

Vriendelijke, goede service met een lach.

Toen wij binnen stapte was het erg druk, toch zorgde de verkoper ervoor dat wij gezien en gehoord werden. Het proefritje maken was geen probleem, zelfs een tweede om de twijfel totaal weg te nemen ook niet. Dit was een prettige ervaring en zorgde voor dat zetje om mijn eerste auto hier te kopen. De auto kon snel gereed gemaakt worden, om hem op te kunnen halen voor mijn verjaardag. Bij het ophalen, moest ik even wachten, maar werd ik weer opgewacht met een lach. Fijn!

buiten verwachting

Al jaren klant bij hen, ze zijn uiterst vriendelijk en zeer vakbekwaam. Voeren een goede prijs en geven goede voorlichting maar laten jou zelf wel beslissen. Binnenkort moet ik weer voor o.a. APK, bandenwissel en distributiesnaar vervangen.

Klantvriendelijke no nonsense garagebedrijf

Vijf jaar oude Citroen Picasso 3 gekocht en sneller geleverd dan afgesproken. Had een huurauto elders en ben daar vandaan opgehaald. Prettige benadering van mij als klant. Persoonlijk en snel gehandeld.

Betrouwbaar, snel, eerlijk

Super blij met Nieuwkoop te Oud-Beijerland! 1ste auto gekocht en we komen zeker terug. Betrouwbaar, eerlijk, snelle afhandeling. Helpen met spoed, hele goeie service. De eerst volgende auto aankoop dan gaan wij als eerste kijken of Nieuwkoop wat heeft staan voor ons. Super vriendelijke mensen, hele goeie service!

Vriendelijk, niet gehaast en geen gladde verkooppraatjes

Eigenaar Rob is een vriendelijke man. Autoverkoper zonder de gladde praatjes en zonder te pushen rondom verkoop. Duidelijk in communicatie en aflevering met duidelijke uitleg over de auto. Goed gevoel over, en hopelijk blijft dat zo nu ik de nieuwe auto net in bezit heb....:)

een vlotte afhandeling/levering van de verkoop binnen 1 dag de auto geleverd

om 9 uur de auto bekeken, direct een proefrit en s''middags de auto gekeurd en wel geleverd.

Ze zijn geweldig!!!

Ze denken mee, en helpen je waar ze helpen kunnen! Petje af!

Vriendelijk eerlijk behulpzaam

Kwamen kijken naar een Suzuki jimny Met lage km stand en lage prijs. Eigenlijk te mooi om waar te zijn We hadden al heel wat jimny.s bekeken het en der. maar telkens een teleurstelling. Afijn proefrit gemaakt gelet en gekeken naar de bekende jimny kwaaltjes.maar niks te vinden. Een prachtige en eerlijke auto voor een hele nette prijs. Meteen alles rondmaken en inleveren oude auto en wegrijden. Enigste minpuntje geen gevulde koeken bij de koffie

Erg leuk en goed geholpen mijn nieuwe auto hier gekocht en mijn oude auto ingeruild. Zeker heen gaan als je opzoek bent naar een nieuwe auto.

Zeer goede service

Via internet een auto gezien. Langs gegaan voor een proefrit. Goede uitleg van de verkoper en goed deskundig advies. Auto rijd heerlijk!

Top service!

Aardige werknemers, eerlijk advies en goede service!

Prima auto, prima service

Na een proefrit te hebben gemaakt, heb ik recent een auto gekocht bij autobedrijf Nieuwkoop. Naast de prima auto die ik hier gekocht heb, ben ik ook heel vriendelijk geholpen. Er wordt netjes de tijd voor je genomen en naar je geluisterd. Bovendien staat er een groot aantal modellen waaruit gekozen kan worden. Als je een auto zoekt, kijk dan vooral eens hier.

Goede zaak

Nieuwe auto aangeschaft, verkoop was goed. Kregen veel informatie.

Super Service

Mijn eerste auto bij Nieuwkoop gekocht. Super fijne garage en een super service. Zeker een aanrader!

Geweldige service

Heb hier al vaker auto gekocht,omdat de service geweldig is. Ik kom uit de buurt,en je hoef maar te bellen en je kan gelijk geholpen worden.

Prima service!

Goede eerlijke service

Heel fijn bedrijf netjes geholpen. Hier mijn nieuwe auto gekocht Robbert was eerlijk en open. Hierdoor snel over de prijs eens. Auto netjes en snel gereed gemaakt. Mocht ik ooit een nieuw auto nodig hebben ga ik zeker eerst hier even kijken.

Prettig bedrijf!

De eigenaar van het bedrijf neemt de tijd voor je. Naar mijn idee een keurige prijs afgesproken voor mijn jonge occasion, waarbij het bij de onderhandelingen allemaal netjes verliep. De tijd zal nog moeten leren of het een goede aankoop is geweest, maar op dit moment ben ik dik tevreden. Jammer dat ik niet in de buurt woon, want ik had het onderhoud van mijn auto’s graag willen uitbesteden aan dit bedrijf.

Fantastisch

Ik ben super geholpen. Chille mensen echt een top bedrijf.

zeer goed

vrienlijke verkoper neemt de tijd voor de klant je mag de auto rustig bekijken auto wordt nog nagekeken als je hem heb gekocht en wordt zelfs nog gewassen .aanrader en kom zeker terug in de toekomst

Erg vriendelijk en duidelijk.

Erg vriendelijk en duidelijk. En oprecht

Wat een geweldig autobedrijf! We gingen voor een Skoda Octavia en kregen alle ruimte voor een proefrit. Ook het verkoopgesprek verliep veel vriendelijker en prettiger dan we elders wel eens meemaakten. Men gaat hier niet voor zoveel mogelijk auto’s verkopen, maar zo veel mogelijk klantgericht werken en een eerlijk verhaal. We hebben met een grote glimlach de auto hier gekocht. Vind je een interessante auto op de site? Maak meteen een afspraak en ga naar Autobedrijf Nieuwkoop!