Zeer goed en correct behandeld

Het beste autobedrijf waar ik ooit ben geweest vanaf het begin laat Robbert je rustig rondkyken en je gang gaan niks aansmeren gewoon eerlijk en oprecht geen verkooppraatjes. Doet er alles aan om de auto zo snel mogelyk spik en span op te leveren en legt op het gemak uit hoe alles op de auto werkt en hoe alles in elkaar zit heeft grote kennis in 1 woord perfect bedankt voor de goeie service en zorgen Robbert groetjes !

Grote klasse

Auto netjes afgeleverd Niets is geen moeite Top garage

Prima geholpen

Alles volgens wederzijdse afspraken

uitstekend

goed geholpen en een perfecte service

Zeer spontane eigenaar..

Prettig

Goede aankoopervaring bij Autobedrijf 'Nieuwkoop'

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aankoop bij Autobedrijf 'Nieuwkoop'. De service was uitstekend en ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn oude auto. Mijn Renault Clio is in perfecte staat geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Het hele proces was efficiënt en professioneel, waardoor ik met een gerust hart mijn nieuwe auto kon aanschaffen. Kortom, ik kan Autobedrijf 'Nieuwkoop' ten zeerste aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en klantvriendelijke autodealer.

Van begin tot eind, goed geadviseerd en geholpen.

Voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf. Via autoscout kwam ik een goed onderhouden Kia Rio tegen die direct voor mij gereserveerd werd na mailcontact. Rustig de tijd gekregen om de auto van binnen en buiten te bekijken en vervolgens een proefrit te mogen maken. Oude auto ingeruild. Goede service. Auto zeer goed afgeleverd waarbij de volledige geschiedenis van de auto getoond werd en kreeg uitgebreide uitleg over alle functies in de auto. Ondanks de drukte, de auto binnen een week rijklaar gemaakt met APK + onderhoud. Eigenaar doet dit werd met veel passie en plezier! Schone werkplaats. Dit bedrijf raad ik zeker aan!

Goed en netjes geholpen,. ! Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Leuke auto gekocht, met nieuwe auto radio ingebouwd. Extra service want in de gekozen nieuwe auto was hij kapot. Goed opgelost dus !

Uitstekend!

Vanaf moment een uitstekende klantenservice gekregen en tot het laatste moment. Brede keuze aan voertuigen, top!

Het wordt eentonig...

Laat ik na al die jaren maar weer eens een reviewtje schrijven.. Sinds 2012 klant, heb onlangs mijn vierde auto aangeschaft. Wanneer u deze reviews voor het eerst leest lijken de positieve beoordelingen misschien ongeloofwaardig, maar het is echt waar hoor mensen: er bestaan nog bonafide autobedrijven:) Ook met deze auto ben ik weer superblij. Robbert is een wandelende encyclopedie: het verbaast me altijd dat hij de km-stand en kenteken van 4 auto's geleden nog steeds weet te noemen. Haha! Ga zo door mannen..

Snel, kundig en betrouwbaar, kom zeker terug

Zeer Tevreden!

Goede en snelle service, medewerkers zijn enthousiast en brengen dit over naar de klant. Vandaag mijn oude auto ingewisseld voor een nieuwe. De aflevering was erg netjes! Echt een aanrader!

De service is uitstekend, Overal wordt de tijd voor genomen en uitgelegd. Vriendelijk personeel.

Topbedrijf!

Voor zover ik kan beoordelen vind ik dat de klanten zeer vriendelijk worden ontvangen met veel deskundigheid over de auto's die te koop zijn en natuurlijk over de auto die jezelf wil kopen, top!

Was positief ervaren

Ik vind deze Bovag garagebedrijf tot nu toe de beste die ik in al die jaren gehad En ik ben 63 De ontvangst en natuurlijk de service heb ik als prettig ervaren dus ik beveel deze garage ten zeerste aan Fons

vriendelijk en meedenkend

super fijne mensen. Meedenkend en heel goed voor de klant. Heel vriendelijk.

Top autobedrijf

Goede prijs inruil auto en vriendelijk

Vriendelijk niet opdringerig en eerlijk verhaal.

Vriendelijk en zeer goede service

Open en eerlijke onderhandelingen met Robbert over inruil- en aankoop prijs. Prima aflevering. Aanrader!

Super mannen, vorige auto was kat in de zak. Maar door hun weer geloof in verkopers! Ze staan je netjes te woord, denken met je mee.

Prima zaak, goed geholpen

Een mooie auto voor een redelijke prijs

Supervriendelijk en behulpzaam

Bij aankoop van een tweedehands auto heeft dit bedrijf me super geholpen. Goed advies en uitleg over de auto. Fijne onderhandeling. Geen gedoe. En perfecte levering. Dit is echt een aanrader.

Kundige verkoper en goede service!

Heel fijn dat we zo veel informatie kregen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Heel vriendelijke service! Zeker een aanrader!!!

Over Autobedrijf 'Nieuwkoop'

Al sinds 1983 uw vertrouwde én voordelige adres voor al uw wensen op autogebied. Als onafhankelijk Bovag-autobedrijf hebben wij alle vrijheid om ons eigen beleid te bepalen. Kijk bij Diensten of maak hieronder uw keuze voor een volledig overzicht van ons aanbod .Van het vervangen van een lampje tot het stellen van een diagnose en het maken van risico analyse – Autobedrijf Nieuwkoop staat 6 dagen per week (ook op zaterdag) klaar om u te voorzien van directe service. Indien mogelijk wordt uw wagen gerepareerd terwijl u wacht onder het genot van een kopje koffie.