Prima service!

Vriendelijke en deskundige medewerkers.

• Medewerkers

Alles was netjes geregeld volgens afspraak.

• Medewerkers

Netjes geholpen en werk goed gedaan

Deskundig en persoonlijk!

keurig en netjes

goeiemorgen ga zo door!!!

Top autobedrijf!

Wij zijn blij met de occasion die we gekocht hebben bij autobedrijf Wegman! Klantvriendelijk bedrijf!

• Medewerkers

Gewoon goed gezellig en houden zich aan de afspraak

Alle afspraken na gekomen, ruime keuze in afspraak tijd, direct koffie thee of chocomel, en altijd is iedereen daar vriendelijk. Gr. Rob

Netjes

Wordt netjes geholpen. En de afspraken die je maak wordt ook aangehouden.

• Medewerkers

Vakbekwame en vriendelijke medewerkers die altijd voor je klaarstaan.

Als je zonder afspraak binnenloopt voor een kleine controle word je altijd geholpen.

heel goed

het viel mij een beetje tegen dat de leen auto niet gratis was voor de rest ben ik heel erg tevreden.

• Medewerkers

Met het gehele team verzorgen ze een perfecte reparatie.

Onlangs is mijn bestelbus 2 dagen bij hen in de reparatie geweest. Met het hele team verzorgen ze een perfecte reparatie. Ze vertellen wat ze doen. Ze houden je op de hoogte. Ze werken zelfs ,s avonds nog door om het af te krijgen. Ze hebben een mooie oplossing met vervangend vervoer. Pure klasse, waarmee ze zichzelf een prachtig verdiend visitekaartje schenken. Met deze sublieme werkwijze geven alle medewerkers, incl. de vrouwen, inhoud aan de achternaam van het bedrijf. Wat bedoel ik hiermee. Dan ga ik in de volgende zin de achternaam van het bedrijf omdraaien. Alle medewerkers geven als 1 MAN inhoud aan de reparatie, zodat je weer fijn op WEG kunt. Rijden maar.

• Medewerkers

Goed,niets op aan te merken

Goed geholpen,alles in overleg,prima toch!

Lekke band

Prima geregeld

Niet al te informatief

Helaas niets van de telefonisch gemelde gevonden problemen achteraf getoond. Bedienings instellingen gewijzigd en niet teruggezet. (Geluid.ventilatie,airco,etc.)Welke fusseekogel aan vervanging toe niet vermeld.Klassificatie vervangen band niet begrijpelijk. (Typefoutje?)

Zoals altijd goed

Makkelijk afspraak maken, afgesproken handelingen goed verricht, wat voor mij niet hoeft: rekening meteen op de mat, goed gevoel om bij deze garage te zijn

Goeie service

Top service

Goed en netjes geholpen

Ik heb hier een Toyota yaris gekocht en we zijn goed en netjes geholpen. De auto werd zelfs thuisbezorgd. Ik ben er superblij mee.

• Medewerkers

Netjes vooraf gebeld wat de kosten zouden worden en binnen de afgesproken tijd auto weer klaar. Perfect geregeld.

Prettig

• Service N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

APK, fijne service.

Ik kwam voor de APK, Ik werd opgebeld, en er moest wat vervangen worden, met mijn goedkeuring zijn een paar kleine dingetjes vervangen. Ook kreeg ik het advies mee, dat over 6 a7000 km nog wat andere dingen vervangen mogen worden. Ik waardeer deze service enorm, zo kan ik met een gerust hart weer de weg op wetende dat mijn auto voor nu oké is, en over 6 a 7000 km even opnieuw contact moet opnemen om wat onder delen te laten vervangen.

• Medewerkers

Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Zeer nette en vlotte handel gedaan.

Het was zeer professioneel

alle beloften werden strikt nagekomen