Goedemorgen Heer Wagemaker,de trekhaak was inderdaad ligt beschadigd en onze medewerker heeft deze in eerste instantie geprobeerd bij te werken maar deze was na u mening nog niet netjes genoeg en dat is u goed recht.U wilde graag een financiële tegemoetkoming ,maar wij leveren graag goed en net werk af waar u voor betaald heeft.Zoals u weet hebben wij een hele nieuwe kogel voor u besteld en u nu reeds 2 keer gebeld in 5 weken tijd om deze te monteren.Helaas heeft u in deze ruim 5 weken tijd nog niet de tijd gevonden/genomen om bij ons langs te rijden.Een goede oplossing is u geboden maar we hebben wel u medewerking nodig om deze helemaal af te handelen .Wij laten de trekhaak liggen tot maandag 8 oktober daarna sturen wij hem terug .Hoop dat u de tijd neemt om deze door ons te laten plaatsen voor 8 Oktober.Vriendelijke groeten,Brenda Tiggelman
Palmpolstraat 14
1327 CG Almere
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.