goed bedrijf

Fijne bedrijf, goed georganiseerd, snel en ik kreeg bijna gratis een leen auto mee! en aardige mensen.

Onderhoudsbeurt aan de Suzuki Splash automaat van mijn vrouw. Geen rare dingen. Fijn personeel.

Geheel volgens afspraak en binnen afgesproken tijd.

Afspraak was snel te maken en ook goed nagekomen. Binnen de tijd was de auto weer klaar en tevens gemelde probleem opgelost.

Goede nette service.

Netjes en snel geholpen. Binnen anderhalve week een afspraak voor het monteren van een trekhaak. Netjes een leen auto mee gekregen. Goed en netjes te woord gestaan en geholpen.

Professioneel, vriendelijk en snel

Uitstekende service

Super! Personeel TOP en netjes afgehandeld.

Duidelijk en eerlijk!!

Plezierig en lekker snel!

Reageren snel op de online aanvraag en goede services

Goede service en vriendelijk geholpen

Snel en effectief

Snelle en eerlijke service.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Alles goed

Wij kwamen voor een afneembare trekhaak, meneer heeft ons goed uitleg hierover gegeven. En wat de mogelijkheden hiervan waren. Heel vriendelijk allemaal.

weer super geholpen! al vele jaren

ik kom er al vele jaren klantvriendelijk, flexibel en vooral erg kundig en als het moet creatief.

Nette montage van trekhaak

Keurig nette ontvangst bij auto brengen voor montage trekhaak. Werd gebeld toen auto weer klaar was en afhandeling werd ook op keurig nette manier gedaan. Kortom zeer tevreden klant

De medewerkers zijn positief en denken graag mee.

De remmen van onze auto maakten een schurend geluid. Wij konden direct terecht. De remmen zijn schoongemaakt en wij konden weer veilig rijden met het advies snel een afspraak te maken om naar het probleem te gaan zoeken. De auto was toe aan de APK met een grote beurt maar wij twijfelden of wij met deze auto verder wilden. Er werd direct aangegeven dat er eerst een uitgebreide analyse zou worden gedaan en dat er contact opgenomen zou worden alvorens kosten te gaan maken. Zo geschiedde. N.a.v. de analyse hebben wij toch besloten een andere auto te gaan kopen en hebben wij alleen de manuren hoeven te betalen. De andere auto gaat zeker weer in onderhoud bij Autobedrijf Tiggelman.

Betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar

ben goed behandeld prina service

kan geen naam invoeren

Ben nog nooit zo goed geholpen. Zeer tevreden.

Hele goede service

Goede service. Fijne afhandeling.

Heel goed

Altijd correct, goede communicatie, goede hulp, goede service

Zoals elk jaar top service

Elk jaar voert tiggelman onze apk uit, goede service duidelijk offerte voor reparaties. Denken goed mee aan mogelijke oplossingen, en zijn klant vriendelijk!

top zaak, goede service.

Goed en niet duur

Afneembare trekhaak laten plaatsen; duidelijke prijsafspraak, goede kwaliteit en prijs, duidelijke uitleg.

Uitstekende service en prijs.

Had een probleem met mijn auto. Eerst een prijsopgave opgevraagd en die akkoord bevonden. Auto afgeleverd en netjes gerepareerd. Zelfs nog iets goedkoper dan de prijsopgave. En ook goedkoper dan de merkdealer.

Prima service en snel geregeld

Trekhaak snel en vakkundig geplaatst