Redelijk, maar niet superenthousiast

De service was uitstekend, maar de prijs viel wat tegen. Op grond van de offerte van ServiceRight had ik gerekend op een bedrag van: 2 x 127,48 + 1 x 75,- + 29,50 + 66,- = 425,46 (waarna, bij opdracht tot reparatie de diagnosekosten van 66,- zouden worden verrekend. Dit laatste is, voor zover ik kan nagaan, niet gebeurd.)

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? reparatie + APK

Top bedrijf ,goeie service

vakmensen die met je meedenken om tot de beste oplossing te komen , mochten er onvoorziene problemen voordoen

100% tevreden ivm auto techni, service, informatie, aardige collega,

er was goed indruk ivm nw. auto kopen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? ja

Hele fijne ervaring. Persoonlijk contact. Eerlijke communicatie en hele nette behandeling

Wij waren op zoek naar een mooie gebruikte Toyota Aygo. Ons oog was gevallen op diverse kandidaten van verschillende autobedrijven. De 4 jaar jonge Aygo die bij Jos Bouw te koop stond was er daar een van. Prijs was netjes en de presentatie op de webpagina nodigde uit. Het was voor ons wel een beetje uit de buurt. Maar het telefonisch contact was voor ons de reden om dit bedrijf heel serieus te nemen. Bij aankomst werden wij plezierig verwelkomd en volgde al snel een proefrit. Die was zeer succesvol. Jos bouw hanteert een meerprijs voor de optie van de trekhaak. Die staat wel in de lijst van eigenschappen. Het kan zijn dat je dan denkt: Maar die zat er toch bij? Nee die moet je bij kopen. Maar eerlijk is eerlijk: Je hebt dan wel een hele goeie deal voor 395Euro! Het is een hele mooie en hij is zeer netjes gemonteerd. En men is er ook direct heel open en eerlijk over. En dat is nu, samen met de betrouwbare indruk die het bedrijf en zijn mensen maken, de reden om volledig vertrouwen in dit bedrijf uit te spreken. Nu hebben we de auto reeds anderhalve week en we hebben er iedere minuut plezier van. Dit was een hele goede koop. En echte aanrader! Bedankt Jos Bouw

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop

Super bedrijf

Alles keurig geregeld, betrouwbare auto, bedrijf doet wat hij zegt en zegt wat hij doet. Grote klasse!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goed telefoon gebruik, afspraken nakomen, klantgericht advies.

Zie bovenstaande zin.

Wederom top service

Zoals altijd weer super geregeld. Goede service.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Ik eerst heel goed en correct geholpen

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Onze auto kwam voor APK en grote beurt. Men ontdekte mankementen die belangrijk waren om op te lossen. Goed overleg, goede uitleg, duidelijke afspraken. Top garage met vriendelijk en deskundig personeel.

Top service

Top service

Goede en persoonlijke service

Goed geholpen bij het zoeken naar een ‘nieuwe’ auto en nadat ik deze had gevonden is de koop van de auto ook goed en probleemloos verlopen! Bedankt!!

is aan te bevelen

Mijn auto is gecleaned naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk en prettig in de omgang

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? n.v.t.

Een goede ervaring

Goed bedrijf. Werd even netjes van te voren overlegd wat er diende te gebeuren tijdens de beurt en over het verwachte kosten plaatje. Alles is keurig netjes uitgevoerd.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Eerlijke auto’s ,uitstekende service!

Na verkennend gesprek,goede informatie verkregen en een juiste keuze gemaakt,fijne service en afhandeling!!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Als vaste klant weer prima en vakkundig geholpen

Nieuwe auto gekocht en oude ingeruild

Goede en snelle service

Word goed en snel geholpen. Denken met je mee naar oplossingen

Goed bedrijf

Afspraken goed nagekomen.

snelle service

snel geholpen. nooit moeilijk. kan vaak op korte termijn. perfect!

Vakkundig en klantvriendelijk

!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Hebben het probleem van de auto (remlichtje ging branden) goed opgelost en nagekeken.

Prima service, vakmanschap

Vlot en vriendelijk

Goede vlotte en persoonlijke service.

Zeer fijn bedrijf en meedenkend

Zeer fijn bedrijf en meedenkend

Snelle reparatie

Een dag voor vertrek op wintersport ging het motorlampje branden. Computer werd uitgelezen, onderdelen konden besteld worden en de reparatie de volgende ochtend. In de middag 13:00 uur kreeg ik een belletje dat mijn auto gerepareerd was. Snelle service en vriendelijk personeel. Fijn meegedacht op zoek naar mogelijkheden en oplossingen om op tijd op wintersport te kunnen.

Prettig bedrijf

Mooie nette showroom, goede uitziende auto's, goede ontvangst en prettig gesprek.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop