Uitstekende service, zeer vriendelijke mensen, keurige showroom en werkplaats.

Van diverse kanten werd mij geadviseerd de olie van de automatische versnellingsbak van mijn autp (BMW) na ruim 100.000 km te verversen. Jos Bouw biedt deze dienst aan m.b.v. de PowerFlush. Bij aankomst werd ik zeer vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de PowerFlush. Tijdens de werkzaamheden mocht ik in de werkplaats meekijken hoe de bak werd gespoeld en gereinigd en werd voorzien van nieuwe olie. Ook het filter/carterpan werd vernieuwd. De monteur was duidelijk zeer ervaren en had goede vakkennis. De werkplaats zag er professioneel en keurig uit. Mijn auto was in goed handen en ik ben zeer tevreden over dit garagebedrijf.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

instellingen van de verlichting was uit gezet

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaast

Plezierig contact en snelle hulp

Vriendelijke mensen die een goede service willen verzorgen en daarbij heldere en duidelijke antwoorden geven.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Beiden

Niets op aan te merken..Prima!

Reden van bezoek was om preventief de automaat van mijn BMW 530 D te laten spoelen. Dit heb ik de vorige keren laten uitvoeren door een bedrijf tegen de Duitse grens. Op de website zag ik dat dit ook door Jos Bouw werd gedaan. Voor ons een stuk dichterbij, dus keus was snel gemaakt. 1e content voelde goed, communicatie verliep snel en correct via email, ook order bevestiging. Werkzaamheden zijn keurig binnen planning uitgevoerd, in de showroom staan autos van de middenklasse zeer nette jonge auto's met veelal lage km standen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goed overleg en correcte werkwijze

Prima ervaring, afspraak voor een 20.000 KM beurt. Monteur overlegd goed over de te verrichten werkzaamheden. Je hebt zelf de keus wat je laat uitvoeren.

Prima en correct

vv

Prima geholpen

Aanvankelijk gedacht problemen te hebben met de versnellingsbak werd onderkend door de auto ‘door te lichten’ dmv een technische scan, waaruit bleek dat hij door een storing op ‘ drie poten’ liep. Probleem verholpen en de bak gelijk ververst. ( mocht ook wel wel de km stand 116000). Auto loopt weer als een zonnetje! Bedankt en tot ziens.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Fijne garage. Goed en makkelijk aanspreekbaar personeel. Klantvriendelijk!!

Fantastisch

Juiste plek om een goede betrouwbare auto te kopen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Snel en netjes

Prettig

Denken goed met je mee, en kunnen een goede inschatting van de kosten maken

Snel en goed

Snel en goed.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk.

Altijd naar tevredenheid geholpen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats en APK

Is prima

Goed als er wat is staan ze meteen klaar

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Bezoek werkplaats

Betrouwbaar en service minded.

Enkele auto’s gekocht en in onderhoud gegeven. Goede service en klantvriendelijk. Kennis van zaken en techniek. Kortom: een zeer betrouwbare vakgarage!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Beide

Goed geholpen!

Snel en goed geholpen zoals altijd.

gewoon erg goed

snel en goed

super fijn autobedrijf

mijn derde auto gekocht bij Jos Bouw nette aflevering, afspraken keurig nagekomen en ook de nazorg is uitstekend ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Mooi bedrijf waar je goed en deskundig word ontvangen.

Vriendelijke mensen, waarmee het prettig onderhandelen is. Auto word keurig volgens afgesproken del afgeleverd

Netjes geholpen door de monteur kom graag terug

Netjes geholpen door de monteur kom graag terug

Professioneel en zeer vriendelijke benadering

Ik beveel deze garage bij iedereen aan vanwege de betrouwbaarheid en goede service.

Ik vond het erg jammer dat er niet echt tijd was voor ons.Er kwamen steeds mensen binnen voor een proefrit of om een auto op te halen.Jammer.De jonge man heeft ons keurig geholpen.Weet niet of dat bij jullie altijd zo gaat maar dat kan beter.Verderzijn we tevreden

Deskundig en vriendelijk geholpen bij aankoop van onze auto

Bij Autobedrijf Jos Bouw hebben ze veel keuze in verschillende merken en prijsklasse. We hebben onlangs een prachtige auto Mercedes B gekocht. We zijn door verkoper Piet deskundig, en vriendelijk geholpen, ook denken ze mee en luisteren ze goed naar wat je wensen zijn. Met vragen nemen ze ook alle tijd voor je en helpen meteen indien mogelijk. We zijn erg tevreden over dit autobedrijf.

Uitstekende service

Uitstekende service, duidelijk, betrouwbaar, vriendelijk en goed. Al een aantal jaar een zeer tevreden vaste klant bij Jos Bouw.

Gewoon goed !!

Vriendelijke mensen, je wordt goed geholpen. Je voelt je koning klant, en dat is niet overal zo.