Prima geholpen.

Prima geholpen.!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Alles werd correct gecommuniceerd en ook uitgevoerd

Na een onderzoek van de auto werd gebeld en afspraken gemaakt over het onderhoud wat ook goed werd uitgevoerd

FIJNE ERVARING

GEWELDIGE SERVICE EN AARDIGE MENSEN.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? BEZOEK WERKPLAATS

Duidelijke informatie, en overleg.

Auto voor keuring en kleine beurt. Werd gebeld over wat nodig, en advies. In goed overleg zaken uitgevoerd.

Fijn geholpen

Aandacht voor de klant, vriendelijk

Mijn favoriete autobedrijf

Mijn ervaringen met Jos Bouw is meer dan uitstekend. Goede service, goed overleg tijdens keuringen en/of servicebeurten m.b.t. de kosten. Ook het beschikbaar stellen van een vervangende auto is zeer goed en aan te prijzen.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Voor een hoop geld een auto kopen die niks waard is

En dan je niet meer willen helpen nog geen 10.000km gereden 2e keer motorstoring en dan moet je het maar uitzoeken want je hebt niet de bovag garantie er bij gekocht de auto koste bijna 10.000 dus ik verwachten dat de auto gewoon goed was ik koop er niks meer

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Bij de verkoop

Snel geholpen

Reparatie vakkundig geregeld op tijdstip dat ons het best uitkwam.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goede kwaliteit, goede prijs en geen geintjes

Ik was op zoek naar een nette, kleine auto en heb uiteindelijk een Peugeot 108 aangeschaft via Jos Bouw. Ik had vooraf bij een aantal andere garages ook Peugeots 108 proef gereden, en bij allemaal was er wel wat mee aan de hand. Via de website van Jos Bouw kwam ik een zeer net uitziende 108 tegen. In combinatie met de goede reviews besloten een proefrit aan te vragen. Ook bij de proefrit voldeed de auto aan mijn verwachtingen. Na een goede onderhandeling een schappelijke prijs overeengekomen en drie dagen later de auto trots op wezen halen. Op basis van mijn ervaringen zover, raad ik Autobedrijf Jos Bouw dan ook van harte aan. Klantvriendelijk, recht door zee en afspraak is afspraak. Van wat ik zo zag staan, kopen ze kwaliteitsauto's in en daarnaast bieden ze (tegen betaling) meerdere garantiepakketten aan. Ben je op zoek naar een nette tweedehandsauto voor een marktconforme prijs, dan ben je bij hen aan het juiste adres.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? verkoop

zeer goede ervaring hebben altijd de tijd voor je

zeer vriendelijk zowel balie al monteurs en goede kennis en service van ford

Prettig en goed bedrijf

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Werkplaats

Goede professionele aanpak in klantgerichte service van A tot Z.

autobedrijf Jos Bouw gaat voor heldere aanpak van het aanmelden van een auto via de website tot het verrichten van werkzaamheden aan de auto tot service daarna. Het is fijn om een vertrouwde onderhoudsplek voor de auto te hebben met en bij mensen die je kent elk bezoek is weer goed en professioneel.

Snelle en goede service.

Er werd snel contact opgenomen en alles verliep duidelijk, open en transparant.

transparant

Prima, proces is helder. Bij afwijkingen wordt je gebeld met voorstel.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Goed geholpen en snel geregeld.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Vriendelijk kundig garage bedrijf!

We zagen een mooie auto staan, waar we geïnteresseerd in waren, ondanks dat het al bijna sluitingstijd was, mochten we nog een proefrit maken, de auto reed heerlijk, en we hebben de aankoop binnen no time af kunnen ronden.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Verkoop

Klantvriendelijk, tot the point.

Bereidheid direct met oplossende hulp te komen.

Reparatie afgebroken koelvloeistofslang

Op het werk aangekomen bleek dat mijn koelvloeistofslang was afgebroken. Met garage gebeld en zij hadden me verwezen naar mobiliteitsplan. Gebeld en uur later stond de berger bij mijn werk. Zoals verwacht kon hij niets doen en moest auto naar garage. Netjes vervangend vervoer meegekregen. Het kon wel 3 werk dagen duren voordat de auto bij de garage stond. Wat schetst mijn verbazing op donderdag wordt ik gebeld dat de auto klaar stond. Was woensdag middag al gebracht, meteen naar gekeken en onderdeel besteld. Dit was netjes de volgende dag geleverd en hebben ze tussendoor deze reparatie even gedaan. Klasse, binnen 48 uur de auto weer terug.

goed geholpen.

Wij zijn goed geholpen met reparatie en keuring en advies

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Klantvriendelijk en goede service!

Bij dit bedrijf wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en zoeken samen met je naar een juiste keuze en oplossing!

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? Beide

Goed Bedrijf

Was opzoek naar een nieuwe auto. Ik ben door de verkoop zeer goed geholpen en goed voorgelicht.Hopelijk en ik verwacht zeker dat het met de werkplaats hetzelfde is.

professionele onderhoudsbeurt en APK

Geen bijzonderheden

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? bezoek

Prettige ervaring en volgens afspraak geleverd

Ik heb een leuke en nette mini gekocht bij Jos Bouw. Het was een prettige ervaring. De auto stond er zoals omschreven en het ontvangst was goed. Wij hebben een prettig gesprek gehad en ik heb de mini gekocht. Bij het ophalen stond hij netjes klaar volgens afspraak. Gebaseerd op mijn ervaring zou ik zonder twijfel weer een auto kopen bij Jos Bouw.

Uitstekend geholpen conform afspraak

Van tevoren een afspraak gemaakt over het benodigde onderhoud. Dit is helemaal uitgevoerd. Ik had een leenfiets gereserveerd. Gezien het weer kon dat omgezet worden naar een leenauto. Top service.

• Kwam u voor een bezoek aan de werkplaats of de verkoop? werkplaats

Uitstekende service op tijd op afspraak