Goed bedrijf

Kundig en servicegericht!

• Prijs/Kwaliteit

Afspraak gemaakt en naar volle tevredenheid afgehandeld

Prima, goede communicatie

Alles OK

• Prijs/Kwaliteit

Snel, efficiënt en vriendelijk geholpen

Bij Abbink denken ze mee. Ze zijn helder in de communicatie en reageren snel.

top

auto stond was snel klaar

• Prijs/Kwaliteit

Zoals ik gewend ben, prima service, goede prijs

Ik doe al jaren zaken met Abbink, heb er al mijn auto's (ook lease) in onderhoud. Ik ga nergens anders heen. Goede kwaliteit, flexibiliteit, meedenken, realistische prijs, en altijd vriendelijk en kundig personeel.

Goede ervaring

Mijn ervaring bij Abbink is een positieve ervaring. Klantvriendelijk en voelt betrouwbaar en professioneel. Auto APK gekeurd en grote onderhoudsbeurt! Toenbik in de auto kwam keurig een boekje waar de onderhoudsbeurten in opgeschreven stonden en een tasje met een handleiding van mijn auto. Een positieve ervaring. Henny van der Hoven.

Helemaal goed

Prima bedrijf mee denkend

• Prijs/Kwaliteit

ook in vakantie tijd de beste service

had op maandag morgen om 6 uur s'ochtends motor problemen. auto neer gezet en later gebeld met het probleem. ondanks dat er medewerkers met vakantie zijn, toch mijn auto nagekeken , zonder dat ik een afspraak had. de klant mobiel houden is hun credo. top service ( zoals altijd)

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend, de auto is met zorg gecontroleerd

Ophanging, dempers en veren gecontroleerd op schade. Kleine nagel in band gevonden, die je niet gemakkelijk kon zien. Goed gerepareerd aan binnenzijde band. Kan nu veiliger op vakantie.

Vriendelijk en behulpzaam

Er is altijd wel een mogelijkheid om je behulpzaam te zijn bij het maken van een afspraak op korte termijn!

• Prijs/Kwaliteit

Waardeloos, ik kom hier nooit meer.

Wat een slecht bedrijf. Met name de eigenaar van dit bedrijf is verschrikkelijk. Slechte communicatie, agressieve manier van benaderen.

Goede ervaring

Ze hebben een trekhaak op de auto gezet goed montage werk

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service goed uitgezocht naar beodigde materialen en mogelijkheden

Uitzoekwerk was nosig voor juiste onderdelen- prima uitgevoerd en geen onnodige kosten

Zoals altijd top service

* Makkelijk afspraak maken * Persoonlijk contact * Kundig personeel * Berichtje wanneer auto klaar is

Zeer goed.

In alle opzichten zeer goed

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbaar en uitstekend om zaken mee te doen!

Ik kom al 8 jaar bij garage AutoFirst Abbink. Geeft altijd een betrouwbaar gevoel. Direct en eerlijk goed advies. Doet wat hij zegt. Kortom ik kan AutoFirst Abbink u zeker aanbevelen!

• Prijs/Kwaliteit

Snel, effectief en vriendelijk behandeld.

Ik kwam voor een vakantiecheck. Kon snel een afspraak maken met als resultaat bovenstaande opmerking.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

perfect

perfect

• Prijs/Kwaliteit

al jaren een prima garage waar ik goed word geholpen!

Prima garage waar je snel en klantvriendelijk wordt geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

objectief en adviserend daarbij service gericht!

Correcte en open communicatie. Schone werkplaats, fijne werkomgeving. De Abbink's en hun colega's doen waar ze voor staan. Ontdek het zelf en confronteer ze met je probleem.

Super garage

Zijn eerlijke hardwerkende mensen. Fijn contact met elkaar. Fijn bedrijf en vertrouw daar mijn auto geheel aan toe dat het vakkundig wordt gemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle service en denkt goed mee met de klant.

Ondanks de drukte en zo vlak voor de vakantie was mijn auto snel gerepareerd. Omdat ik pas nadat ze dicht waren m'n auto kon brengen was ik even bang dat het lastig zou worden, maar daar hebben ze gewoon een oplossing voor.

professioneel

vriendelijk personeel, alles volledig uitgelegd toen ik mijn auto kreeg met een nieuwe trekhaak.