uitstekend

Behoeft gezien het vorenstaande geen betoog.

Attent en behulpzaam!

Zie boven

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

De montage van de trekhaak is naar behoren uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goede service, vriendelijke mensen, prima!

Prima service wederom.

Alles prima verzorgt.

Heel prettige ervaring

Mijn auto werd nieuw geleverd, Abbink dacht mee. Wilde auto direct bij oplevering laten tinten (Ramen), geen probleem Abbink zocht contact het de Dealer en in samen spraak is Auto opgehaald door Abbink en weer afgeleverd bij de Dealer. Tinten zeker na tevredenheid!

• Prijs/Kwaliteit

Wederom een professionele en vakkundige hulp

Banden-wisselen en 'een beurt'. Tevens mijn verlichting gemaakt.

Tevreden!

Alles volgens afspraak dan kan het niet anders dan dat ik tevreden ben!

Proffesionele mensen

De koppeling van mijn Peugeot lag eruit deze is door AutoFirst Abbink gerepareerd. s'Morgens precies om 08.00 uur ging de deur open en werden ontvangen en snel en vriendelijk ontvangen van te voren had ik gevraagd om een leenfiets en die stond voor mij al klaar toen ik aankwam was mijn rechter koplamp lamp stuk maar was het kompleet vergeten om dit te melden toen ik de auto kwam halen was de koplamp ook gerepareerd! Vriendelijke en Proffesionele mensen!

Alles volgens afspraak

Zoals altijd helemaal prima. Mijn auto is weer weer snel en goed onderhouden en vooraf weet je altijd precies waar je aan toe bent

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd helemaal prima.

Mijn auto is weer weer snel en goed onderhouden en vooraf weet je altijd precies waar je aan toe bent. Precies de reden dat ik er al jaren kom.

Alles OK

Service

Last minute bedacht een auto te kopen voor de caravan, maar nog geen trekhaak, dit bedrijf heeft het voor ons mogelijk gemaakt om toch met vakantie te kunnen. Trekhaak er onder en gaan, Bedankt!

Vriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijk en respectvol in contact.Auto had een onderhoudsbeurt.Kreeg zonder probleem een leenauto mee en aan het begin van de middag, was de auto al klaar.

grote klasse

Zoals al jaren het geval is: vriendelijk, accuraat, vakbekwaam!

• Prijs/Kwaliteit

Auto First Abbink is een Uitstekend Kwaliteitsbedrijf !!

Auto First Abbink is een Uitstekend Kwaliteitsbedrijf !! Ik heb tot nu toe héél goede ervaring met Auto First Abbink. Vanaf januari 2022 had ik te maken met storingen in de motor, nadat dit verholpen was door de plaatselijke garage door twee nieuwe labdasondes te plaatsen, wat overigens door de plaatselijke garage correct is uitgevoerd, bleef de motor storingen opleveren. Na een zoektocht voor betere uitleesapparatuur ben ik terecht gekomen bij Auto First Abbink in Zwolle. Dit Kwaliteitsbedrijf heeft middels uitlezing de oorzaak van de storingen aangepakt en verholpen. Er zat natuurlijk een kostenplaatje aan, maar ben er tot nu toe mee ingenomen dat ik bij Abbink terecht ben gekomen. Het probleem lijkt nu verholpen te zijn. Ook, en dat wil ik niet onvermeld laten, er kwam onvoorziens nog wat reparatie bij, is Abbink mij tegemoet gekomen in het kostenplaatje. Iedereen kan ik dit bedrijf aanraden. Kwalteisbedrijf. Auto First Abbink; Dank daarvoor !!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettig., professioneel en kundig

• Service N.v.t.

Topgarage

Zelden meegemaakt hoe hoog de serviceverlening is. Zeer prettig contact, uitstekende service, snel geholpen.

Snel geholpen

Kom volgende keer gewoon weer terug

Uitstekend!!!

Zeer klantvriendelijk en goed professioneel

• Prijs/Kwaliteit

Vakwerk, kennis van zaken, correcte informatie

Je komt vroeg de garage binnen, immers de auto moet voor APK en een grote beurt; het aanwezige personeelbegroet je met een vrolijk 'goedemorgen'. Bij de receptie een kwinkslag en uitruil van autosleutel en leenfiets. In de loop van de ochtend word ik gebeld met opgave van werkzaamheden en kosten! Aan het eind van de dag een belletje dat ik mijn auto weer kan ophalen. Gewapend met factuur en APK-bewijs rijd ik in mijn - oidertussen aan de buitenzijde gekuiste- auto huiswaards.

• Prijs/Kwaliteit

Alles op tijd en volgens afspraak uitgevoerd

Zie boven!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goed bedrijf

Kundig en servicegericht!

• Prijs/Kwaliteit

Afspraak gemaakt en naar volle tevredenheid afgehandeld