Onprofessioneel gedrag van de eigenaar!!!

Afspraak gemaakt met de eigenaar de heer J Abbink voor reparatie van mijn auto. De werkzaamheden omvatte o.a.: grote beurt; distributieset + waterpomp; lekke klepdeksel-pakking. Na de gedane werkzaamheden de auto opgehaald en de nota van € 1.450,- betaald. Als oud-monteur kijk ik na of de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. Tot mijn verbazing was de klepdeksel-pakking en de waterpomp niet vernieuwd. De kosten stonden wel op de nota. De volgende dag teruggegaan naar de garage en de heer Abbink erbij gehaald. Hij was het met mij eens dat deze werkzaamheden niet waren uitgevoerd. Nieuwe afspraak gemaakt en ik kreeg een leenauto mee. Ik had er alle vertrouwen in dat het helemaal goed zou komen. Toen ik de auto weer kwam ophalen, begon de ellende. Er was helemaal niets aan gedaan en ik kreeg een creditnota in mijn handen geduwd voor de waterpomp. De heer Abbink legde doodleuk de schuld bij mij! Hoezo heb ik schuld? Ik wil een nieuwe waterpomp en geen creditnota. Waar slaat dit op? En dan heb ik het nog niet eens over de klepdeksel-pakking. De heer Abbink kan slecht tegen kritiek, is zeer onprofessioneel in zijn gedrag en ik voel me door hem opgelicht. Een klacht naar de Bovag gaat zeker volgen.

Goed uitgevoerd, betrouwbaar en duidelijk

De garage waar ik mijn auto al jaren vol vertrouwen laat onderhouden. Goede uitleg over wat er mis is, duidelijke prijsopgaaf en snelle reacties.

Beste garage van Zwolle e.o.

Helpen je altijd uit de brand en het zijn gewoon hele fijne en vakkundige mensen!

Zeer positief en vertrouwd

Vriendelijke , behulpzame en meedenkende mensen. Flexibel en gericht op een oplossing. Gevoel van vertrouwen en dat ik echt klant ben.

mijn ervaring,,

Menselijkheid,en correct, totale goede eerlijke zaken,,, Ik ben er heel blij mee,.Durf er weer op te vertrouwen,,,Dat ik veilig rijd....Goed hart om zaken mee te doen!

Drie dagen voor vakantie waterpomp en distributieriem vervangen Top

Vlak voor vakantie probleem. De hele agenda op zijn kop en ik kon het weekend vertrekken vol vertrouwen!! Top Jan Erik en Rob!!!

Goed en vakkundig geholpen door vriendelijke personeel

Prima, compliment

Correct, netjes, vriendelijk, kwaliteit/prijsverhouding ook goed. Kortom : TOP

Prima bedrijf

Prima autobedrijf, vakkundig personeel en een zeer goede service. Komen na wat er afgesproken is. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en echt als klant behandelt.

Goede balans prijs-kwaliteit. Goede service en zeer klantvriendelijk

Vriendelijke en adequate behandeling via centraal nummer van Trekhaakcentrum.nl. Werd daarna keuring gebeld door uitvoerder van de opdracht, garage Abbink, om e.e.a. te checken. IN één dag gemonteerd en geen verrassingen mbt de prijs. Erg vriendelijk te woord gestaan en goede over de trekhaak.

Trekhaak gemonteerd. Ik dacht dat een nog beter kon en dat hebben ze geprobeerd. Helaas niet gelukt. Wel prima geholpen

Top service!

Uitstekende service! Behulpzaam, vakkennis,

Goede service en gastvrij personeel.

Goede service en gastvrij personeel. Hebben alles over om te zorgen dat de klant veilig op de weg kan rijden.

Topservice

Apk voor de een plus baanwissel en nieuwe banden en uitlijnen plus tik verhelpen bij de andere auto. Goed advies en top service.

Goed...klantvriendelijk

Goede vlotte service en informatie

Onderhoudsbeurt ,velgenwissel, winterklaarmaken, remmen schoonmaken ivm piep

pretig en adequaat geholpen

Pfettig en vakkundig geholpen

Prettige service en snel weer terug op de weg

Prettige service en snel weer terug op de weg

na zeer vervelende ervaring met Bandenconcurrent hier naar toe gegaan

Na een paar nieuwe banden gekocht te hebben via Bandenconcurrent deze laten monteren bij Abbink. Echter na 1/2 jaar en nog geen 6000 km de banden afgesleten met 5 MM !!! Na contact gehad met Bandenconcurrent , gaven deze niet thuis. Stuurt u de banden maar op voor onderzoek.!1 is geen fabricage fout ! Hierna gevraagd aan Abbink en kwam met een een mooie prijs voor 2 nieuwe banden. Deze er snel en netjes onder gezet. Hopelijk dat het nu wel goed gaat , maar ben overtuigd dat dit goed komt. Vorige banden nl ook ruim 35000 km mee gereden.

Topgarage

Heel tevreden over het advies, de communicatie, hulp en service.

uitstekende service!

altijd bereid om op korte termijn zaken goed te regelen!

Altijd fantastisch

Goede en uitstekende service. Auto zelfs sneller klaar dan verwacht.

Professioneel en prettig

Goed overleg en info over werkzaamheden en prijsopgave vooraf. Afgeleverde werk is picobello in orde. Er heerst een fijne gezellige sfeer.

volgens afspraak

snel geholpen en prima mservice

snel geholpen met een platte band. Tevens hebben ze alles effe nagekeken. En een compliment gehad over mijn gewicht. Helemaal super