Komen afspraken na

Uiterst plezierig en correct

Idem

Uitstekend geholpen met vakkundige service

Trekhaak montage is naar wens verlopen, keurig volgens afspraak en op tijd gereed. Bij het ophalen van de auto duidelijke tekst en uitleg gekregen over het gebruik van de trekhaak.

Altijd goed geholpen

Ik ben altijd supergeholpen maar ik denk weet bijna wel zeker dat er vier nieuwe riemschijven en blokken op moeten of alleen remblokken hij moet weer voor de Apk maar wat zou zoiets gaan kosten het is een kleine auto Daihatsu charade volgens mij met veel deuken maar ik ben een auto nodig om de kinderen naar school te krijgen speciaal onderwijs treintaal en dan de gewone basisschool nog en als alleenstaande moeder kun je dan niet heel veel en wanneer kan ik het beste komen

Bijzonder prettig en deskundig

Heel prettig en deskundig geholpen! Heer Abbink heeft alle tijd en denkt goed mee! Heel plezierig!

doen wat ze zeggen

goede informatie, afspraken worden nagekomen

persoonlijke aandacht, en kundige mensen

Alle tijd voor vervangen spiegel

Spiegel was kapot, moest even vervangen worden. Kon tussendoor even gebeuren.

Goed geregeld en prettige communicatie

Goed geregeld en duidelijke communicatie

Geweldig bedrijf.

We kregen een nieuwe trekhaak. Service auto mee gratis. Bij terugkeer zeer duidelijk geinstrueerd. Alle lof. Ze namen de tijd voor je.

vakmanschap met uitstekende service

onze auto had de 2 ton inzicht en dus kwam abbink met het advies om de distributieriem te vervangen. had op internet al wat verhalen gelezen met enorme kostenpost, had daardoor vooraf wel een beetje pijn in de buik. de auto was sneller klaar dan aangegeven en de kosten vielen mij enorm mee.

Duidelijk, prettig, menselijk

Al jaren het autoservicebedrijf waar de auto's in onderhoud zijn. Prima, duidelijk, meedenkend, vriendelijk en netjes.

Geweldig bedrijf

Leuk vriendelijk klantgericht bedrijf , waar je als klant fantastisch word behandelt en je auto vertroeteld. Snelle afspraken en adequate hulp.

Super goede service

Een heel goed contact gehad met de medewerker. Ze hebben de auto opgehaald bij de dealer en netjes afgeleverd inclusief trekhaak. Zijn er super blij mee.

Geheel naar wens

Alles mooi en netjes afgewerkt. Zeker een aanrader

alles volgens afspraak afgehandeld

alles volgens afspraak afgehandeld

Gastvrij en flexibel

Nadat de eerste trekhaak niet de juiste bleek te zijn werd alles in het werk gesteld het zo snel mogelijk in orde te maken.

super

Goed geholpen en snelle service prima prijs/kwaliteit

Vriendelijk en vakwerk tesamen

Ruime aandacht en tijd voor de klant.

Goede ervaring

Vriendelijk,netjes en correct

Goed en betaalbaar

Auto wordt goed en betrouwbaar onderhouden. Abbink heeft vakmensen en goede service.

Super goede service

Altijd goede service

Veel kwaliteit, service en vriendelijkheid

Goede uitleg van waarom iets vervangen moet worden.

Goed en fijn geregeld.

Doet wat beloofd is

Bij de afspraak en na montage duidelijke uitleg en leenauto mee.