Professioneel en prettig

Goed overleg en info over werkzaamheden en prijsopgave vooraf. Afgeleverde werk is picobello in orde. Er heerst een fijne gezellige sfeer.

volgens afspraak

snel geholpen en prima mservice

snel geholpen met een platte band. Tevens hebben ze alles effe nagekeken. En een compliment gehad over mijn gewicht. Helemaal super

Hele goede service!

Mijn (oude) auto loopt weer als een zonnetje. Ondanks de lastige storing ben ik erg gematst met de gewerkte uren. Aanrader!

gelijk geholpen en verholpen

kon wachten op de reparatie/vervangen van onderdeel

Werd zeer vriendelijk geholpen

Kom graag terug

Zoals altijd prima service

Prettige mensen met verstand van auto's en dat is wel handig bij een garage

Prima service aardige mensen

Zeer goed geholpen Zekfs kapotte lamp gratis vervangen

Goed geholpen door vakkundige mensen.

Plezierig bedrijf waar ik veel vertrouwen in stel.

Flexibel en snel

Gemakkelijk inplannen prima geholpen.

Waardeloos!!! Laat je auto hier niet uitlijnen!!!

Je maakt een afspraak om je auto uit te lijnen omdat je stuur niet recht staat. Vervolgens moet de auto 4 keer de brug op om te worden uitgelijnd waarbij het eindresultaat iedere keer slechter is dan de vorige. Eindresultaat, je krijgt je auto terug met een stuur die nu helemaal schreef staat. En de eigenaar van de garage beweert dan glashard dat het stuur waterpas staat en dat de klant zijn ogen maar moet bijstellen. Kortom, een grote prutser die totaal géén klantenservice toont!!!

Klantvriendelijk

Wederom weer vriendelijk dank Erik Abbink voor de onderhoud van mijn auto. Tot de volgende keer. Richard Peters

TOP (met hoofdletters)!!

Keurig te woord gestaan, correcte uitleg, duidelijke factuur, fijne open sfeer; en het allerbelangrijkste: mijn auto (en trots) is perfect na een wellness behandeling bij Abbink!

gezellig en deskundig

gezellig klanten contact. een heerlijk bedrijf die mee denkt in oplossingen en echt met je mee denkt wat betreft kosten.

Beter kan niet

Alles top.

Goede service en kwaliteit

Vooral de goede service en het meedenken met de klant is erg positief

Prima geregeld

Goed opgevangen en geholpen. Ook de leen auto was goed. Dus prima service.

Op korte termijn een afspraak kunnen maken en prima geholpen.

Via trekhaakcentrum.nl een afspraak gemaakt voor het monteren van een trekhaak. Vriendelijke medewerkers, snel geholpen, gratis leenauto beschikbaar en de montage is netjes uitgevoerd. Zeer tevreden.

APK en beurt

Prima, even overleggen over wat wel en wat niet. Prijs op voorhand duidelijk. Altijd tevreden over Abbink

Vriendelijk personeel. Goede service.

Na on-line offerte en een telefonisch kontakt kon ik vrij snel een trekhaak naar wens laten monteren. Kreeg GRATIS een leenauto mee. Super karretje (VW-UP!) SMS bericht nadat auto klaar was, opgehaald. Alles werkt spik-en span. Bedankt.

Altijd goed!!!!!

Goede en snelle service die bij niet iedereen meer vanzelfsprekend is. Maar bij Abbink gelukkig nog wel.

helemaal goed

fijne service, laten prettig weten wanneer het klaar is.

Geweldig team

Vriendelijke goede zorg voor de auto en altijd bereid om wat exstra Te doen super .

Goede service. Komt nu

Netjes en correct behandeld,afspraak is afspraak.Toen de auto klaar was, kreeg ik een berichtje dat ik hem weer op kon halen.Toppie. Gr.A. Berghorst.

Goede service, vriendelijke mensen. Top!

Duidelijke uitleg, vlotte service, vriendelijk personeel.