Tevreden

Prettige communicatie, mogelijkheid om heldere afspraken te maken. Vriendelijk personeel, afspraken worden nagekomen. Je wordt als klant behandeld en niet als nummer. Er wordt met je meegedacht.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn VW ID.3 zou bij de VW-dealer een update krijgen, die echter niet lukte, omdat naar hun zeggen de software van de door Abbink geplaatste trekhaak deze zou blokkeren. Abbink heeft de software er tijdelijk afgehaald en na de update weer teruggeplaatst. Al met al een paar uur werk, die ik niet hoefde te betalen. Prima service!

• Prijs/Kwaliteit

Goede garage met uitstekende service

Vriendelijk en deskundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

klantvriendelijk en zeer goede service

betrouwbaar en snel

Bandenwissel - precies op tijd, een rustig hoekje om te zitten (met koffie) en het was zo geregeld. Vriendelijk!

Superteam

Aardige, professionele medewerkers die altijd voor je klaar staan!

• Prijs/Kwaliteit

prima verzorgd. Ik laat in het vervolg mijn auto voor onderhoud door Abbing uitvoeren.

zie boven

Fantastisch

Prettig bedrijf Trekhaak tot volledige tevredenheid geplaatst, conform de offerte. De leenauto stond klaar en ook de aanpassing van de achterbumper is netjes gedaan. Kortom ga zo door. Eddy

• Prijs/Kwaliteit

Zoals gewoonlijk dik in orde

Dynamo defect. Abbink doet tenminste nog een poging tot revisie. Scheelt een hoop geld. Blij toe, in deze dure tijden.

Altijd perfecte service

Ik kom al bijna 12 jaar bij deze garage en ik weet altijd precies waar ik aan toe ben. Ze zijn open en eerlijk over de werkzaamheden en de kosten, nemen de tijd voor je en bieden een goede leenauto service. Top bedrijf

Persoonlijke behandeling.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals altijd prima service en behulpzaam!!

Zie hierboven!

prima geregeld

Alles is naar wens verlopen

Auto is weer gemaakt

Auto stopte er mee is netjes opgehaald en gemaakt. Ondanks dat het erg druk was hebben ze de auto tussendoor gemaakt. Tevreden klant.

Vriendelijke vakmensen

Lopen een stapje harder voor de klant, doen net even meer dan nodig is en denken mee. Mocht auto een dag later ophalen en leenauto dag langer houden ivm zorgelijke situatie van familielid in ziekenhuis.

Prima gedaan.

Hebben alles prima voor elkaar.

Vriendelijk en professioneel

Apk was weer succesvol, keurige check en omdat ze bij aanschaf van deze auto de controle al hadden gedaan geen verborgen gebreken.

Fijne, professionele hulp

Makkelijk een afspraak te krijgen, netjes een bericht dat de auto klaar was. Alles gedaan en zelfs de auto helemaal schoon terug gekregen.

• Prijs/Kwaliteit

Goed werk, maar communicatie kan beter.

Er is keurig werk geleverd. De contacten verliepen nog wel eens stroef. Meneer is gauw op z'n tenen getrapt, als jij je mening geeft.

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon keurig volgens afspraak gewerkt.

Alles naar wens.

Uitstekende service

Uitstekend geholpen, probleem gelijk verholpen. Vriendelijk en betrouwbaar personeel. Kom er al jaren, dikke 10!

Altijd goed.

Abbink is een zeer vertrouwd adres. Goede kwaliteit en prijsverhouding. Vriendelijk.

Vooraf prijs opgave 80% overschreven

2.5 mtr 13 polige kabel vernieuwen en de stekker weer overzetten was 4 weken oud( nieuwe berekend).! Als tegemoet koming geen 4 uur montage berekend .maar 2 uur .!! ( opgave 1 uur). Al met al voeld e/a niet goed zoals is afgesproken.

• Service N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Gewoon perfecte zorg voor mijn auto!

Duidelijke en prettige communicatie en er wordt vakwerk geleverd! Nog nooit zo'n goede garage gehad.

prima geholpen

Fijn bedrijf, waar je uiterst deskundig geholpen en geadviseerd wordt.