Zeer positief en vertrouwd

Vriendelijke , behulpzame en meedenkende mensen. Flexibel en gericht op een oplossing. Gevoel van vertrouwen en dat ik echt klant ben.

mijn ervaring,,

Menselijkheid,en correct, totale goede eerlijke zaken,,, Ik ben er heel blij mee,.Durf er weer op te vertrouwen,,,Dat ik veilig rijd....Goed hart om zaken mee te doen!

Drie dagen voor vakantie waterpomp en distributieriem vervangen Top

Vlak voor vakantie probleem. De hele agenda op zijn kop en ik kon het weekend vertrekken vol vertrouwen!! Top Jan Erik en Rob!!!

Goed en vakkundig geholpen door vriendelijke personeel

Prima, compliment

Correct, netjes, vriendelijk, kwaliteit/prijsverhouding ook goed. Kortom : TOP

Prima bedrijf

Prima autobedrijf, vakkundig personeel en een zeer goede service. Komen na wat er afgesproken is. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en echt als klant behandelt.

Goede balans prijs-kwaliteit. Goede service en zeer klantvriendelijk

Vriendelijke en adequate behandeling via centraal nummer van Trekhaakcentrum.nl. Werd daarna keuring gebeld door uitvoerder van de opdracht, garage Abbink, om e.e.a. te checken. IN één dag gemonteerd en geen verrassingen mbt de prijs. Erg vriendelijk te woord gestaan en goede over de trekhaak.

Trekhaak gemonteerd. Ik dacht dat een nog beter kon en dat hebben ze geprobeerd. Helaas niet gelukt. Wel prima geholpen

Top service!

Uitstekende service! Behulpzaam, vakkennis,

Goede service en gastvrij personeel.

Goede service en gastvrij personeel. Hebben alles over om te zorgen dat de klant veilig op de weg kan rijden.

Topservice

Apk voor de een plus baanwissel en nieuwe banden en uitlijnen plus tik verhelpen bij de andere auto. Goed advies en top service.

Goed...klantvriendelijk

Goede vlotte service en informatie

Onderhoudsbeurt ,velgenwissel, winterklaarmaken, remmen schoonmaken ivm piep

pretig en adequaat geholpen

Pfettig en vakkundig geholpen

Prettige service en snel weer terug op de weg

Prettige service en snel weer terug op de weg

na zeer vervelende ervaring met Bandenconcurrent hier naar toe gegaan

Na een paar nieuwe banden gekocht te hebben via Bandenconcurrent deze laten monteren bij Abbink. Echter na 1/2 jaar en nog geen 6000 km de banden afgesleten met 5 MM !!! Na contact gehad met Bandenconcurrent , gaven deze niet thuis. Stuurt u de banden maar op voor onderzoek.!1 is geen fabricage fout ! Hierna gevraagd aan Abbink en kwam met een een mooie prijs voor 2 nieuwe banden. Deze er snel en netjes onder gezet. Hopelijk dat het nu wel goed gaat , maar ben overtuigd dat dit goed komt. Vorige banden nl ook ruim 35000 km mee gereden.

Topgarage

Heel tevreden over het advies, de communicatie, hulp en service.

uitstekende service!

altijd bereid om op korte termijn zaken goed te regelen!

Altijd fantastisch

Goede en uitstekende service. Auto zelfs sneller klaar dan verwacht.

Professioneel en prettig

Goed overleg en info over werkzaamheden en prijsopgave vooraf. Afgeleverde werk is picobello in orde. Er heerst een fijne gezellige sfeer.

volgens afspraak

snel geholpen en prima mservice

snel geholpen met een platte band. Tevens hebben ze alles effe nagekeken. En een compliment gehad over mijn gewicht. Helemaal super

Hele goede service!

Mijn (oude) auto loopt weer als een zonnetje. Ondanks de lastige storing ben ik erg gematst met de gewerkte uren. Aanrader!

gelijk geholpen en verholpen

kon wachten op de reparatie/vervangen van onderdeel

Werd zeer vriendelijk geholpen

Kom graag terug