Goed geholpen en vakkundig

Heb mijn trekhaak laten plaatsen en we kregen een storing er niet uit,start stop werkte niet meer had achteraf niks met trekhaak te maken. Hoe het kan geen idee maar de start knop kapot. Ze hebben nu nieuwe knop besteld en als die geleverd is laten inbouwen.

Waardeloos

Trekhaak is gemonteerd maar in icm de PDC werkt het slecht. Als je ze daarover benaderd krijg je een zeer vervelende houding en een nogal agressieve manier van communicatie. Zeer klantonvriendelijk!

Altijd geweldig

Eerlijk, deskundig en betrouwbaar . Hoge service verlening, goede prijs/kwaliteit.

Zeer klantvriendelijk

Gaaf werk en prettig.

nette en vlotte service

Al meerdere keren trekhaak laten monteren, altijd dik voor elkaar en goede uitleg.

Vriendelijk en klantgericht

Auto afleveren en trekhaak monteren zonder zorgen. Wat wil een mens nog meer

Erg slechte service

Wij zijn heel ontevreden over de service en het contact rond de APK en onderhoudsbeurt van de camper. Er zijn meerdere zaken slordig afgehandeld. En daarbij staat boven aan dat het contact erg onprofessioneel en onvriendelijk is verlopen. We hebben er een naar gevoel aan over gehouden.

Verstand van zaken

Alles volgens afspraak verlopen.

• Prijs/Kwaliteit

Betrouwbare en betrokken garage...prima service.

Kwaliteits garage

Zeer goed en snel geholpen met een uitgebreide service. Ze nemen echt de tijd om alles rustig met je door te nemen en vanwaar onderdelen zijn vervangen. Keep up the good work Abbink

• Prijs/Kwaliteit

Plezierige medewerkers Goede afspraken Vlotte afhandeling Gezellig praatje Deskundige informatie

• Prijs/Kwaliteit

Perfect uitvoering van montage trekhaak

Prettig contact en service van dit bedrijf

Geweldige service

Ik dacht dat de aansluiting niet helemaal goed was gegaan want mijn start/stop deed vreemd! Nu blijkt dat de backup accu stuk is! Toch mooi dat dit zonder factuur geregeld is want eigenlijk had mijn dealer dit een dag daarvoor moeten vinden hij de onderhoudsbeurt! Fijne service!

Prima geholpen

Afspraak gemaakt voor de montage van een trekhaak. Alles prima, goed afgewerkt

Snel, correct

Zeer betrouwbaar

Ik vind het zeer prettig dat alles wat er gedaan moet worden duidelijk wordt uitgelegd en indien nodig toegelicht. Ook staat men hier altijd open om mee te denken in mijn situatie.

Eerlijk en duidelijke communicatie

Snelle service en meedenken met de klant. Geen reparaties uitvoeren waarvan nog niet zeker is of het nodig is. Een eerlijk advies dus.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben blij dat ik voor het trekhaakcentrum heb gekozen.

De ontvangst was rommelig. Er was geen leenauto beschikbaar, dit werd echter snel geregeld. Bij het ophalen van de auto was alles prima voor elkaar. Goede uitleg en alle ruimte en tijd voor vragen.

Klan gerigt

klant gericht ,staan voor je klaar.

Professioneel en vriendelijk

Zoals altijd goede uitleg en bij grotere werkzaamheden een prijsopgave vooraf. Niet de goedkoopste, maar wel goed en betrouwbaar.

Zoals altijd uitstekende service

Uitstekende service, Prima uitleg. Fijn contact.

Aardig en goed personeel

Goede uitleg gehad hoe een afneembare trekhaak te gebruiken.

• Prijs/Kwaliteit

Trekhaak geplaatst en goede uitleg voor demonteren

Bedrijf monteert kwaliteits trekhaken Brink

Uitstekend geholpen!

voor het plaatsen van een trekhaak kwam ik uit bij Abbink. De trekhaak zit er onder, alles helemaal volgens afspraak. De leenauto stond klaar, Bij het ophalen werd mij geïnstrueerd hoe alles werkt. Het ziet er allemaal prima uit. Complimenten voor trekhaakcentrum en Abbink Zwolle die de montage heeft verzorgd. Zeer klantvriendelijk.

Zeer goed!

Professioneel en aardig