Waardeloos!!! Laat je auto hier niet uitlijnen!!!

Je maakt een afspraak om je auto uit te lijnen omdat je stuur niet recht staat. Vervolgens moet de auto 4 keer de brug op om te worden uitgelijnd waarbij het eindresultaat iedere keer slechter is dan de vorige. Eindresultaat, je krijgt je auto terug met een stuur die nu helemaal schreef staat. En de eigenaar van de garage beweert dan glashard dat het stuur waterpas staat en dat de klant zijn ogen maar moet bijstellen. Kortom, een grote prutser die totaal géén klantenservice toont!!!

Klantvriendelijk

Wederom weer vriendelijk dank Erik Abbink voor de onderhoud van mijn auto. Tot de volgende keer. Richard Peters

TOP (met hoofdletters)!!

Keurig te woord gestaan, correcte uitleg, duidelijke factuur, fijne open sfeer; en het allerbelangrijkste: mijn auto (en trots) is perfect na een wellness behandeling bij Abbink!

gezellig en deskundig

gezellig klanten contact. een heerlijk bedrijf die mee denkt in oplossingen en echt met je mee denkt wat betreft kosten.

Beter kan niet

Alles top.

Goede service en kwaliteit

Vooral de goede service en het meedenken met de klant is erg positief

Prima geregeld

Goed opgevangen en geholpen. Ook de leen auto was goed. Dus prima service.

Op korte termijn een afspraak kunnen maken en prima geholpen.

Via trekhaakcentrum.nl een afspraak gemaakt voor het monteren van een trekhaak. Vriendelijke medewerkers, snel geholpen, gratis leenauto beschikbaar en de montage is netjes uitgevoerd. Zeer tevreden.

APK en beurt

Prima, even overleggen over wat wel en wat niet. Prijs op voorhand duidelijk. Altijd tevreden over Abbink

Vriendelijk personeel. Goede service.

Na on-line offerte en een telefonisch kontakt kon ik vrij snel een trekhaak naar wens laten monteren. Kreeg GRATIS een leenauto mee. Super karretje (VW-UP!) SMS bericht nadat auto klaar was, opgehaald. Alles werkt spik-en span. Bedankt.

Altijd goed!!!!!

Goede en snelle service die bij niet iedereen meer vanzelfsprekend is. Maar bij Abbink gelukkig nog wel.

helemaal goed

fijne service, laten prettig weten wanneer het klaar is.

Geweldig team

Vriendelijke goede zorg voor de auto en altijd bereid om wat exstra Te doen super .

Goede service. Komt nu

Netjes en correct behandeld,afspraak is afspraak.Toen de auto klaar was, kreeg ik een berichtje dat ik hem weer op kon halen.Toppie. Gr.A. Berghorst.

Goede service, vriendelijke mensen. Top!

Duidelijke uitleg, vlotte service, vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Knowhow heel goed op orde, goede service en zelfs niet te beroerd om buiten openings- & werktijden een vraag te beantwoorden.\r\nKort gezegd: een absolute aanrader !

Top service en advies! Eerlijk en to the point. Service die je bijna nergens meer vindt.

Trekhaak laten monteren, offerte snel via mail gekregen en afspraak gemaakt, vakkundig en super netjes gemonteerd en weer afgeleverd. Vriendelijk en gemotiveerd personeel 👍🏻

Zeer prettig familiebedrijf

Ik beleef al 4 jaar de fijne service van Autoservice Abbink. Ze onderhouden mijn Porsche zeer vakkundig. Geven een goede uitleg en fijne service. Mijn vertrouwen hebben ze al gekregen en rij hier graag twee uur naar toe vanuit Noord Holland. Vertrouwen en gunnen... ik raad Autoservice Abbink dan zeker ook aan!

Fijn bedrijf, ze zijn eerlijk en hebben goede prijzen. Bij de meeste bedrijven naaien ze je een oor aan... Ik raad Abbink aan!

voldoende, een redelijke ervaring

goet