Mooie auto’s, scherpste prijs en geweldige service!

JVH, de scherpste prijs voor auto’s!! Echt een aanrader om hier eens te gaan kijken bij aanschaf andere auto!! Deze maand 2 auto’s gekocht voor dochter en mij. Super service, niks is teveel en alles kan. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam bij uitleg nieuwe auto! Volgende keer weer naar JVH auto’s!!

TOP!!!

Alles is TOP!!! De auto Het contact De organisatie ALLES Dank jullie wel!!!

Prettige service

Gister de Q2 opgehaald en een genot om naar huis te rijden. Martijn bedankt voor de prettige service, het netjes beantwoorden van elk belletje met elke vraag die ik weer had en dat alles zo snel geregeld kon worden. Jullie hebben een mooi wagenpark staan waar veel aandacht en passie inzit. Kom zeker nog is terug. En zou JVH zeker aanraden. Een eerlijk en net bedrijf met mensen die weten waar ze het over hebben.

Prima ervaring bij JVH

In juni al onze Q2 mogen ophalen. Eerste kennismaking met Martijn verliep vlot. Heerlijk om de juiste info te krijgen en met rust gelaten te worden en op je gemak rond te kunnen kijken. Testritjes met diverse auto's was geen probleem. Inmiddels voldoende vertrouwen om ook tot zaken te komen. Tot op heden geen spijt want ook op de service achteraf is niets op aan te merken.

Zeer net autobedrijf

Na een zoektocht op internet naar een VW T-cross terecht gekomen, mede door het grote aanbod, bij JVH auto’s. Door Martijn zeer netjes en goed te zijn voorgelicht hebben we daar onze keuze gemaakt.

JVH auto's een aanrader voor bezoek en aanschaf auto

Tweede Paasdag 2023 afgereisd naar Linne Limburg vanuit Hollandscheveld Drenthe. Afspraak gemaakt om een Audi te bezichtigen en eventueel een proefrit te maken. Gastvrij ontvangen door Martijn de verkoper bij JVH auto's. Het eerste wat opvalt is een mooi wagenpark, allemaal jonge auto's. Zo ook de Audi A6 Avant 2017 waar ik voor kwam. Na een informeel praatje de testrit. Perfecte auto, reed als nieuw, zag er als nieuw uit. De deal was gauw gesloten. Een dikke week later de Audi op kunnen halen, perfect afgeleverd, grote beurt, APK, etc. Bedankt JVH auto's en special Martijn voor de goede service.

Geweldige Auto Garage JVH

Meer dan 5 sterren waard. Onlangs een mooie strakke Audi Q2 gekocht bij JVH garage, geweldige service ook na de aankoop en vriendelijk. Volgende aankoop doe ik zeker weer bij JVH garage, Bedankt voor de mooie Audi Q2

Top auto, top service!

Veel geduld voor ons gehad nadat de aanvraag van de lease langer duurde dan verwacht. Fijn contact telkens en een top auto afgevelerd!

Goede auto, kundig advies

Hartstikke goed contact met Martijn, op afstand al afgestemd over de auto zodat de rit naar JVH niet voor niets is. Eenmaal daar perfect advies gekregen en tot mijn eigen verbazing een andere auto uitgezocht als dat ik aanvankelijk gezien had, en…., naar volle tevredenheid! Je vond hier echt mooie, relatief jonge, auto’s, er is een ruim aanbod en men hanteert reeele prijzen. Een aanbeveling waard!

Leuk en betrouwbaar bedrijf

Wanneer je op zoek bent naar een Audi, dan is JVH Auto's meer dan een betrouwbaar adres. Daarnaast vond de communicatie met Martijn erg fijn, aangezien ik van ver moest komen. Een aanrader!

professioneel een eerlijk bedrijf.

Onlangs een Mercedes E aangeschaft bij JVH Auto's. Vlotte en eerlijke no-nonsense communicatie en vriendelijkheid. Aangepaste openingstijd doordat ik van ver kwam ( Friesland). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze een goede service hébben en ze zullen je altijd tegemoetkomen. En wat ik ook belangrijk vindt het zijn vriendelijke mensen met het hart op de juiste plaats!

Betrouwbaar adres!

Onlangs onze 3e auto in een paar jaar tijd aangeschaft bij JVH. De ervaring is iedere keer zeer positief; professioneel, persoonlijk en snel. Verder kennen ze de markt en de auto's die ze verkopen goed met daardoor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik kan JVH van harte aanbevelen!

Goed en netjes

Gistere een Nissan x trail gekocht bij dit bedrijf het contact van te voren was goed de auto werd gereserveerd voor mij dat was ook geen probleem verkopers zijn vriendelijk leuk praatje gemaakt geen gezeur over geld gehad gewoon betaald alles geregeld en met de auto weg gereden kort om een super bedrijf als mijn volgende auto hier weer zou staan zou ik weer hier naartoe rijden mannen bedankt

Zoals het moet zijn!

Vandaag pas de auto opgehaald. Ik hoop dat de service en de manier waarop de klanten behandeld worden, door echt iedereen binnen dit bedrijf, een maatstaf is voor het rijplezier dat we gaan krijgen. Want dan gaan we veel fijne km’s tegemoet. Nog eens een zaak waar afspraken die worden gemaakt idd worden nagekomen.

No nonsense autobedrijf

Vandaag mijn nieuwe A6 opgehaald. Was al een tijdje op zoek naar een dergelijke auto, hier stond hij. Keurig bedrijf. Geen enge mannen in maatpakken maar gewoon open en eerlijke mensen. Rob gaf een eerlijke prijs voor mijn inruilen. De deal was eigenlijk zo beklonken. Kortom, zeker een bedrijf om te kijken als je op zoek bent naar een betrouwbare auto. Ze hebben met name de wat jongere auto’s uit het lease segment. Toen ik er was stonden er 80% Audi’s, maar daar kwam ik dan ook voor..

Fantastische service!

Ik zag op Facebook een leuke auto voor mij voorbijkomen. De volgende dag werd deze al ter bezichtiging bij mij thuis afgeleverd. Meteen gekocht en bij mij achtergelaten, dus ik kon er meteen mee rijden! Er is nog keurig gezorgd voor een nieuwe APK, bij een bedrijf naar mijn eigen keuze. Dus super tevreden over de service en enorm blij met mijn auto!

Geweldige service en fantastische auto

Al een tijdje was ik opzoek naar een mooie Audi A3 8v, helaas met weinig succes. Tot ik deze auto bij JVH auto’s tegenkwam. Prachtige blauwe A3 uit 2015, automaat, met vele opties voor een scherpe prijs. De auto ziet er als nieuw uit. Ook de service van de mannen was super, zijn goed te bereiken en denken graag met je mee. Thanks mannen! Ik zou het iedereen aanraden om een auto te kopen bij JVH auto’s. Een dikke duim van mij!

Goede service en adviezen

Ben zeer goed geholpen , met de juiste adviezen . Zeer tevrede met de auto en alle service . Een aanrader om er eens te gaan kijken als je een auto zoekt .

Een goede ervaring, met het kopen van een auto bij JVH

Vorig jaar een Ford Wagon 1.6 ecoboost gekocht bij JVH. Achteraf een zeer goede keuze geweest, zijn erg tevreden met deze aankoop. Ook zijn we goed geholpen en geïnformeerd door Martijn daar..... gewoon eerlijk en zeggen waar het op staat, en zowel de plus- als de minpunten van een auto netjes vermelden. Kortom , een goede keuze geweest!! Martijn, nogmaals dank!

Leuk contact, goede service

We zijn voor een auto gaan kijken, mochten we direct mee proefrijden! Uiteindelijk voor een luxere auto gegaan bij van Heel Auto’s. Nette service, auto’s zien er netjes uit -> Prijs is erg goed

Auto gekocht bij JVH vandaag naar de sloop gebracht

En toch 5 sterren, klopt dat wel? Jazeker. In 2011 kocht ik voor €1400,- een Mitsubichi Carisma uit 1999 bij JVH met 175000 km op de teller. 10 jaar lang veel plezier van gehad en behalve het normale onderhoud geen hoge kosten. 2x bandenwissel, 2x distributieriem, startmotor en remmen, en dat was het eigenlijk. Nu met 400.000km heeft de koppeling het begeven en heb ik helaas afscheid moeten nemen van een prima auto.

Top bedrijf

Op 1 dag vaak gebeld voor informatie over een Audi. Steeds keurig en uitgebreid door Jordy te woord gestaan. Na een proefrit in een Audi A1 tot koop overgegaan en direct de auto meegenomen. Daar worden de auto's zonder poespas te koop aangeboden. De Audi hebben we voor een beurt aangeboden bij een Audi service partner en helemaal laten nakijken. Ze hadden iets gevonden en dat wordt keurig onder verlengde fabrieksgarantie gemaakt. Super bedrijf ga zo door.

Buiten verwachting

Al jaren bekend met JvH. Vanwege de situatie getwijfeld om nu te kopen. Na intensief contact met JvH een goede en correcte omschrijving van de auto gehad en toch, vanwege de goede ervaringen, de knoop doorgehakt. En ik mag wel zeggen, meer dan tevreden! Fantastische service, afspraken correct en goed nagekomen en zeer blij met de Toyota RAV4. Chapeau!

Doen wat je belooft

Twee auto's tegelijkertijd gekocht. Q5 en A6. Beiden keurig afgeleverd. Geen bla bla of mooie praatjes! Gewoon doen wat je belooft. Ga zo door mannen. Jordy bedankt en tot de volgende Groet, Ronnie van Geffen Ckb kunststof installatiebouw Geffen Products