• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is de tweede keer dat ik een auto koop bij Jordi. En ben tot op heden weer erg blij met de aankoop. Heb hem nu ruim 6 maanden in mijn bezit.\r\nJVH Auto\'s is een fijn bedrijf om een auto te kopen. Geen gedoe, \"what you see is what you get\".\r\nRede waarom ik service wat lager beoordeeld heb: Ik had uitgebreide garantie bijgekocht. Dit gaat via Cargarant, een extern bedrijf. Maar daar had ik toch meer van verwacht. Een haperende cruisecontrol zit bijv. al niet in de uitgebreide garantie. Terwijl ik juist voor de uitgebreide variant gekozen heb om deze discussies te voorkomen (zo is het me ook geadviseerd). \r\nDus buiten die externe garantie zal ik JVH zeker aanbevelen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke mensen, relaxte sfeer. Zeker was er niet het gevoel dat er een auto aangesmeerd werd!\r\n\r\nWe moesten uit Friesland komen, dus even vooraf gemeld dat we gingen rijden. de auto stond als afgesproken klaar.\r\nDe APK was bijna verlopen, dus bij de \"eigen\" garage de week erop een APK gedaan. Deze onafhankelijke garage kon geen schokkende punten vinden.\r\nDus al met al leuk en goed een auto bij JvH gekocht!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super mooie auto\'s met een goede prijs .\r\nzeer vriendelijk.\r\ntop bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In week 2 2019 een Golf 7 aangeschaft.\r\nTelefonisch prijsafspraak gemaakt nadat Jordi enkele foto\'s van gebruikerssporen had gestuurd. Met de afspraak als de proefrit oke was, de auto verkocht was.\r\n\r\nDaar aangekomen dus geen verrassingen betreft de auto. Super geholpen door Martijn en Rob en na korte proefrit auto meegenomen.\r\n\r\nPrima bedrijf!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk, duidelijk verhaal in de gesprekken. Prettige manier van communiceren. Martijn zorgde samen met andere collega\'s voor goede afhandeling, zelfs na de koop.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Ford Mondeo Hybride gekocht bij dit bedrijf die echt niet te duur was. Jammer genoeg bleek later dat de adaptive cruize control die er op zou zitten volgens Autotelex er niet op zat, waarschijnlijk een foutje van Autotelex die de specificaties van opties aan garagebedrijven doorgeven. Dit is echter door het bedrijf hoewel het niet hun fout was netjes opgelost.\r\nDaarvoor mijn dank. \r\nMijn ervaring met zowel Martijn als Jordy is dat ze open en eerlijk zijn en de klant niet met het probleem laten zitten.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf JVH Auto\'s heeft ons goed geholpen in het zoeken naar een passende nieuwe auto voor ons gezin. Zowel vooraf, als na de levering van de auto pro-actief vragen opgepakt en goed met onze wensen meegedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier onze Audi A4 Avant aangeschaft.\r\nGoede ervaring hieraan overgehouden en we komen hier over een paar jaar zeker terug.\r\nKlantvriendelijk, vertrouwelijk en een goede service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ford mondeo gekocht een van de goedkoopste die ze toen hadden. geen verkooppraatjes voor duurder model oid. Kopje kopffie erbij en alles gemoedelijk.\r\nAflevering conform afspraak.\r\nAuto heb ik in juni gekocht maar geen tijd genomen voor review nu 25000 Km verder geen verrassingen en nog tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf met zeer betrokken medewerkers. Service is uitstekend. Zou mensen aanraden om hier te gaan kijken voor een auto. Prijs kwaliteit is zeer goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf REDEN BEZOEK Aanschaf gebruikte auto na enig zoeken naar Toyota Avensis , bij J V H auto s op de side aangeland . Daar een mooie jonge Avensis gevonden en ook aangeschaft . Na eerst contact via whats app met eigenaar Jordy te hebben gehad .Zijn we een goede en eerlijke prijs over de in te ruilen auto overeen gekomen .dus afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit te maken met de Toyota Avensis , waarvoor wij wel eerst een lange reis van 300 km moesten maken maar wat zeker de moeite waard was .Uit Sint Jacobi Parochie naar Linne is nog een behoorlijk eind MAAR DE KOFFIE STOND KLAAR .We werdendoor Martijn vriendelijk ontvangen en te woord gestaan en kregen goede uitleg over de auto die al glimmend op ons stond te wachten.Na een proefrit in de auto te hebben gemaakt ,kwam er een storing in de bekabeling van de trekhaak naar voren .Nadat eigenaar Jordy had geprobeerd dit op te lossen maar wat uiteindelijk niet lukte , zijn we overeen gekomen dat gezien de afstand ik de storing in Friesland zou laten verhelpen voor een redelijke prijs op kosten van J V H auto s ,wat ook inderdaad is gebeurd en door J V H auto s ook is betaald ,dus afspraak netjes nagekomen door Jordy BEDANKT DAARVOOR .We zijn erg blij met de auto en kunnen door onze ervaringmet dit bedrijf dan ook een goede aanbeveling doen voor J V H auto s .De reis van Friesland naar Linne was zeker de moeite waard . Mooie auto s te koop voor een goede prijs ,en wat zeker niet onbelangrijk is Eerlijke mensen JORDY BEDANKT

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keurige gebruikte Mercedes C Estate gekocht bij JVH auto\'s. Via Whatsapp en de telefoon al heel veel informatie en advies gekregen, wat zelfs zover ging dat er een klein krasje op een velg gemeld werd. Dat zie je niet vaak, kundig én eerlijk! Bij aankomst dus geen teleurstellingen maar voldeed de auto exact aan de geschepte verwachtingen.\r\n\r\nNa de aankoop bleek twee dagen later dat het stuurslot kapot was gegaan. Telefonisch hebben we eerst geprobeerd het op te lossen (en hieruit bleek hun vakkundigheid nog maar weer eens), maar het stuurslot was toch helaas echt defect. Dit is door een lokale vakgarage verhopen en de reparatie is door JVH auto\'s betaald. Geen discussie, maar top service zoals het hoort.\r\n\r\nHet geeft mij (na veel vervelende ervaringen bij andere handelaren die van alles beloven maar niets waarmaken) een enorm veel vertrouwen in deze firma, dusdanig veel dat ik bij de aanschaf van mijn volgende auto zeker als eerste bij hun ga aankloppen, ondanks de forse afstand (voor mij 200km verderop).\r\n\r\nChapeau Jordi, dank voor de goede service en zeker tot ziens!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service en zeer klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nou daar gaan we in onze \"nieuwe\" Ford. Martijn heeft ons super fijn geholpen. Open, eerlijk en oprecht daar houden we van. We zijn netjes te woord gestaan en zijn goed geadviseerd. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben super tevreden over mijn Audi A6 Avant 2.0 TDI van bj 2015.\r\nHij ruikt als nieuw, ziet er als nieuw uit en rijd fantastisch. \r\nIk geef Jordy echt een dikke 9.\r\nBedankt nogmaals. Gr Dirk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Avbsolute aanrader! Mooie auto\'s voor scherpe prijzen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vreemd dat je hier niet kan pinnen, contant geld wordt ook niet aangenomen. Of je het geld van te voren even over wilt maken en dan krijg je een bevestigingsmailtje. Erg vreemde gang van zaken bij zulke grote aankopen. \r\n\r\nDaarbij rij je 3 uur! Om je auto op te hale. Van te voren prijsafspraak gemaakt, inruil besproken. Willen ze in ene je inruil niet meer.\r\n

Beste Simone, Iedere deal-op-afstand wordt gebasseerd op informatie die de kopers ons vooraf geven mbt o.a, de conditie van de inruilauto. Op het moment dat de staat van dit voertuig in werkelijk negatief afwijkt is het mogelijk dat de rit naar ons voor niets is. Aangezien u zelf echter niet aanwezig was bij het bezoek van uw man hier in Linne, kan u dat natuurlijk ook niet weten. Mbt uw opmerkingen over de betaal-mogelijkheden: Pinnen wordt bij ons normliter niet gevraagd aangezien we alleen auto's verkopen en bij dergelijke hoge bedragen meestal limieten e.d. moeten worden opgehoogd. Onze klanten zorgen over het algemeen voor dat het geld van te voren op onze rekening is gestort. Contant geld wordt normaal uiteraard geaccepteerd echter vanwege mijn vakantie konden ze geen stortingen doen en derhalve hebben we de contante-betaling van bijna 20000Euro geweigerd. Uw man is dit allemaal netjes uitgelegd. Ik hoorde bovendien van uw man dat jullie inmiddels een andere auto hebben gekocht, waarmee ik jullie veel geluk en veilige kilometers toewens. Met vriendelijke groeten, Jordi van Heel JVH Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden over JVH Autos. Super goede service en erg duidelijke communicatie via Whatsapp voorafgaand aan het bezoek Dit helpt enorm in de beeldvorming. Vakkundige en uitvoerige uitleg gekregen bij het ophalen van de auto. Over het algemeen open en eerlijke communicatie met de eigenaar en de betrokken medewerkers. Ook als je van ver moet komen is het de moeite waard om naar Linne te komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de vakkennis, vlotte communicatie en flexibele manier van zaken doen. Absoluut de moeite waard om vanuit Drenthe af te reizen naar Limburg. Nu in het bezit van een heel fijne auto met hopelijk veel veilige kilometer voor de boeg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op mijn gemak tussen alle auto\'s kunnen lopen en mijn keuze kunnen maken. Mijn keuze heb ik enkele dagen kunnen overdenken en toen gekocht. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een gebruikte Audi A4 Avant 2.0TDI totdat ik bij JVH Auto\'s terechtkwam. Hier zijn meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Uiteindelijk heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt en vervolgens de wagen tot in detail besproken. Nadat ik de knoop een paar dagen later had doorgehakt, is vervolgens alles zeer correct via telefoon, WhatsApp en e-mail afgehandeld. Sindsdien ben ik een trotse Audi-bestuurder!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Er wordt zeer klantvriendelijk gesproken en professioneel gehandeld. Maar boven alles, de gekochte wagen ( Audi A6 2.0 TDI avant uit 2013 ) is alles wat beloofd was. 10/10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verstand van zaken en zeer eerlijk.

Over JVH Auto's

Filter op Taal