Super tevreden

Bij JVH auto's onze Audi A3 gekocht. Netjes geholpen eerlijk advies en oprecht behulpzaam. Stonden alleen maar mooie auto’s. Wij zijn tevreden met onze A3. JVH is zeker aan te raden! Familie Morsink - Almelo

Top bedrijf met prachtige auto's

Na enig zoeken vonden we onze Audi Q3 in Linne. 300 km rijden maar het telefonisch overleg was zo goed, dat we besloten om de rit te maken. De auto stond al klaar op ons te wachten en na een kopje koffie konden we met de Audi Q3 huiswaarts gaan. Een eerlijk en zeer betrouwbaar bedrijf waar we graag de volgende keer weer zaken mee willen doen. We kunnen het aan iedereen aanbevelen die een gebruikte auto willen kopen.

Geweldig autobedrijf!

Vorige week zaterdag VW Passat bekenen en een reis gemaakt van 300 km. "De auto zal je niet tegenvallen" werd mij telefonisch beloofd. En inderdaad, de auto stond erbij zoals was beschreven op foto's en voor de telefoon. Na een proefrit en een korte onderhandeling auto gekocht en vanmorgen opgehaald en naar huis gereden. De eerste 300 km zit er op en ging perfect! Heren, hartelijk dank voor de gastvrijheid, heerlijle koffie/frisdrinken en de open en eerljjke onderhandelingen. Als het aan ons ligt, komen we hier zeker weer en ik kan JVH Auto's van harte aanbevelen. Martijn bedankt en tot de volgende keer!

Prima bedrijf en goed geholpen

Bij JVH auto's mijn Ford Mondeo gekocht. Leuke mensen die eerlijk zeggen wat je krijgt en geen verkooppraatjes. Vanuit Den Haag naar Linne gereden waar we door Martijn vriendelijk ontvangen en te woord werden gestaan. Na een proefrit in de op ons klaarstaande glimmende auto tot koop over gegaan en tevens ons oude Ford Mondeo ingeruild. Nadat de auto een beurt had gekregen en nieuwe banden voor, deze later opgehaald en werd door Jordy de hele administratie goed afgehandeld. Al met al super geholpen door Martijn en Jordy en tot nu toe uiterst tevreden over onze nieuwe Ford Mondeo.

Prima bedrijf, vriendelijke verkopers

In december Nissan qashquai daar gekocht. Auto bevalt zeer goed en geen verassingen achteraf. Ik raad iedereen dit bedrijf aan. Top👍👍

Goede service, goed behandeld met een ruim aanbod aan mooi auto's !!!

Voor de Audi liefhebber is hier meer dan genoeg keus. Goed advies, duidelijk en een goede afhandeling ook na de koop. Dus al met al een aanrader!!!

Top bedrijf

Ruim aanbod aan degelijke auto’s. En de goedkoopste van heel Nederland.

Super tevreden

Bij JVH auto's mijn audi A3 gekocht. Netjes geholpen geen gevoel van verkooppraatjes. Eerlijk advies oprecht behulpzaam. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Remblokken waren wat versleten werden zoals afgesproken vervangen bij de afleveringsbeurt. Verder gemaakte afspraken ook netjes nagekomen. Zeer tevredenheid over mijn A3 sportback JVH is zeker aan te raden!

Dit is de tweede keer dat ik een auto koop bij Jordi. En ben tot op heden weer erg blij met de aankoop. Heb hem nu ruim 6 maanden in mijn bezit. JVH Auto\'s is een fijn bedrijf om een auto te kopen. Geen gedoe, \"what you see is what you get\". Rede waarom ik service wat lager beoordeeld heb: Ik had uitgebreide garantie bijgekocht. Dit gaat via Cargarant, een extern bedrijf. Maar daar had ik toch meer van verwacht. Een haperende cruisecontrol zit bijv. al niet in de uitgebreide garantie. Terwijl ik juist voor de uitgebreide variant gekozen heb om deze discussies te voorkomen (zo is het me ook geadviseerd). Dus buiten die externe garantie zal ik JVH zeker aanbevelen!

Leuke mensen, relaxte sfeer. Zeker was er niet het gevoel dat er een auto aangesmeerd werd! We moesten uit Friesland komen, dus even vooraf gemeld dat we gingen rijden. de auto stond als afgesproken klaar. De APK was bijna verlopen, dus bij de \"eigen\" garage de week erop een APK gedaan. Deze onafhankelijke garage kon geen schokkende punten vinden. Dus al met al leuk en goed een auto bij JvH gekocht!

super mooie auto\'s met een goede prijs . zeer vriendelijk. top bedrijf

In week 2 2019 een Golf 7 aangeschaft. Telefonisch prijsafspraak gemaakt nadat Jordi enkele foto\'s van gebruikerssporen had gestuurd. Met de afspraak als de proefrit oke was, de auto verkocht was. Daar aangekomen dus geen verrassingen betreft de auto. Super geholpen door Martijn en Rob en na korte proefrit auto meegenomen. Prima bedrijf!

Eerlijk, duidelijk verhaal in de gesprekken. Prettige manier van communiceren. Martijn zorgde samen met andere collega\'s voor goede afhandeling, zelfs na de koop.

Een mooie Ford Mondeo Hybride gekocht bij dit bedrijf die echt niet te duur was. Jammer genoeg bleek later dat de adaptive cruize control die er op zou zitten volgens Autotelex er niet op zat, waarschijnlijk een foutje van Autotelex die de specificaties van opties aan garagebedrijven doorgeven. Dit is echter door het bedrijf hoewel het niet hun fout was netjes opgelost. Daarvoor mijn dank. Mijn ervaring met zowel Martijn als Jordy is dat ze open en eerlijk zijn en de klant niet met het probleem laten zitten.

• Service N.v.t.

JVH Auto\'s heeft ons goed geholpen in het zoeken naar een passende nieuwe auto voor ons gezin. Zowel vooraf, als na de levering van de auto pro-actief vragen opgepakt en goed met onze wensen meegedacht.

We hebben hier onze Audi A4 Avant aangeschaft. Goede ervaring hieraan overgehouden en we komen hier over een paar jaar zeker terug. Klantvriendelijk, vertrouwelijk en een goede service !

Ford mondeo gekocht een van de goedkoopste die ze toen hadden. geen verkooppraatjes voor duurder model oid. Kopje kopffie erbij en alles gemoedelijk. Aflevering conform afspraak. Auto heb ik in juni gekocht maar geen tijd genomen voor review nu 25000 Km verder geen verrassingen en nog tevreden.

Top bedrijf met zeer betrokken medewerkers. Service is uitstekend. Zou mensen aanraden om hier te gaan kijken voor een auto. Prijs kwaliteit is zeer goed.

REDEN BEZOEK Aanschaf gebruikte auto na enig zoeken naar Toyota Avensis , bij J V H auto s op de side aangeland . Daar een mooie jonge Avensis gevonden en ook aangeschaft . Na eerst contact via whats app met eigenaar Jordy te hebben gehad .Zijn we een goede en eerlijke prijs over de in te ruilen auto overeen gekomen .dus afspraak gemaakt voor bezichtiging en proefrit te maken met de Toyota Avensis , waarvoor wij wel eerst een lange reis van 300 km moesten maken maar wat zeker de moeite waard was .Uit Sint Jacobi Parochie naar Linne is nog een behoorlijk eind MAAR DE KOFFIE STOND KLAAR .We werdendoor Martijn vriendelijk ontvangen en te woord gestaan en kregen goede uitleg over de auto die al glimmend op ons stond te wachten.Na een proefrit in de auto te hebben gemaakt ,kwam er een storing in de bekabeling van de trekhaak naar voren .Nadat eigenaar Jordy had geprobeerd dit op te lossen maar wat uiteindelijk niet lukte , zijn we overeen gekomen dat gezien de afstand ik de storing in Friesland zou laten verhelpen voor een redelijke prijs op kosten van J V H auto s ,wat ook inderdaad is gebeurd en door J V H auto s ook is betaald ,dus afspraak netjes nagekomen door Jordy BEDANKT DAARVOOR .We zijn erg blij met de auto en kunnen door onze ervaringmet dit bedrijf dan ook een goede aanbeveling doen voor J V H auto s .De reis van Friesland naar Linne was zeker de moeite waard . Mooie auto s te koop voor een goede prijs ,en wat zeker niet onbelangrijk is Eerlijke mensen JORDY BEDANKT

Een keurige gebruikte Mercedes C Estate gekocht bij JVH auto\'s. Via Whatsapp en de telefoon al heel veel informatie en advies gekregen, wat zelfs zover ging dat er een klein krasje op een velg gemeld werd. Dat zie je niet vaak, kundig én eerlijk! Bij aankomst dus geen teleurstellingen maar voldeed de auto exact aan de geschepte verwachtingen. Na de aankoop bleek twee dagen later dat het stuurslot kapot was gegaan. Telefonisch hebben we eerst geprobeerd het op te lossen (en hieruit bleek hun vakkundigheid nog maar weer eens), maar het stuurslot was toch helaas echt defect. Dit is door een lokale vakgarage verhopen en de reparatie is door JVH auto\'s betaald. Geen discussie, maar top service zoals het hoort. Het geeft mij (na veel vervelende ervaringen bij andere handelaren die van alles beloven maar niets waarmaken) een enorm veel vertrouwen in deze firma, dusdanig veel dat ik bij de aanschaf van mijn volgende auto zeker als eerste bij hun ga aankloppen, ondanks de forse afstand (voor mij 200km verderop). Chapeau Jordi, dank voor de goede service en zeker tot ziens!

Top service en zeer klantvriendelijk

Nou daar gaan we in onze \"nieuwe\" Ford. Martijn heeft ons super fijn geholpen. Open, eerlijk en oprecht daar houden we van. We zijn netjes te woord gestaan en zijn goed geadviseerd. Bedankt!

Ben super tevreden over mijn Audi A6 Avant 2.0 TDI van bj 2015. Hij ruikt als nieuw, ziet er als nieuw uit en rijd fantastisch. Ik geef Jordy echt een dikke 9. Bedankt nogmaals. Gr Dirk.