Prettig in omgang en vakkundig.

Ik na mijn B rijbewijs ook mijn E achter B bij Rijschool Hartel gedaan. Aanrader.

Kundig en eerlijk

Ik heb motorrijles gevolgd bij Marc Timmer. Marc is een zeer kundige rijinstructeur die zelfs les geeft aan instructeurs. Het fijne vond ik dat Marc eerlijk, direct en recht voor je raap is. Niet er omheen draaien maar gewoon aangeven wat fout gaat en je niet direct de oplossing geven maar je er zelf over na laten denken. Ook wordt er niet moeilijk gedaan over een lesje meer of minder volgen. Ik ga mijn vrienden zeker aanraden om hier ook te lessen. Bedankt Marc!

Hele fijne duidelijke uitleg en lessen

Hierdoor wist ik wat ik moest doen bij het examen en er was ook een goeie band

Top !

echt een top rijschool ! ze nemen echt de tijd om je alles te leren wat je nodig hebt met je examen. en als je van wat extra informatie over de motor houd kan Marc je hier alles over vertellen ! ik raad iedereen die een motor rijbewijs wil halen dan ook zeker aan om naar Hartel te gaan !

Top uitstekende instructeurs!

Ik heb mijn lessen erg fijn gehad. Ze laten je letten op dingen waar je anders zelf nooit op let tijdens rijden. Altijd goede communicatie over les inplannen of examens inplannen. En altijd ja de les dingen doorgesproken die minder of juist goed gingen dat vind ik zelf erg fijn.

Verrijking van mijn rij kunsten

Ik rij al wat jaartjes auto en wilde nu voor me motor rijbewijs gaan. Hier leer ik weer zoveel van hoe je naar het verkeer kan kijken dat mijn auto rijden er ook automatisch beter van wordt. Bedankt Hartel voor de vriendelijkheid en leerzame lessen.

Eerlijk, betrouwbaar en goede communicatie! Top geregeld.

Er is geen betere keus als je een goede rijschool zoekt met een zeer ervaren motorinstructeur. Lessen naar behoeftes van de leerlingen en goede instructies. Je leert zelf nadenken over bepaalde zaken en beslissingen. Er word goed meegedacht en afgestemd. Kortom, voor een goede rijopleiding met veel tips en tricks van een ervaren instructeur is hartel the way to go!

Fijne BE-rijles met mooi resultaat

Afgelopen maandag een dagje met Laura op pad geweest voor m'n BE-rijbewijs. Ontspannen les gehad die goed aansloot bij wat ik nodig had. In de middag met een goed gevoel het examen kunnen doen en geslaagd, dus ik kijk er met een goed gevoel op terug.

Fijne lessen, snel antwoord op vragen. Geslaagd in 25 lessen!

Fijne rijschool

Hartel is een erg fijne rijschool, goede rijinstructeurs die je duidelijke uitleg geven. Heb hele fijne rustige en gezellige rijlessen gehad.

Alles goed geregeld, erg vriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en meteen een examendatum vast kunnen leggen en meteen lesschema opgesteld.

Rijschool met duidelijke missie

Rijschool met een duidelijke missie om je met zoveel mogelijk kennis/ervaring over veilig rijden op de weg te sturen. Ik heb met veel plezier de lessen voor het motorrijbewijs gevolgd en daarbij van Marc, Laura en Paul les gehad. Allemaal goede instructeurs met veel ervaring op de weg. Veel gelachen en nog meer geleerd. Kom zeker nog een keer terug voor een gevorderde cursus als ik meer ervaring op de weg heb opgedaan.

Geweldige begeleiding door rustig personeel

Mijn ervaring met Hartel rijopleidingen is erg positief. De rij-instructrice ( Gonnie Honing ) die mij heeft opgeleid was erg rustig, geduldig en wist mij alles te leren wat nodig was om veilig de weg op te gaan. Er werd veel aandacht besteeds om te kijken wat ik precies nog nodig had om te slagen. Als ik naar Hartel kijk vergeleken met andere rijscholen zie ik uit mijn eigen ervaring dat je niet zomaar een nummer bent, er is veel mogelijk en ze zijn erg flexibel en er word met je meegedacht. Nogmaals bedankt!

Wat onaardig, maar wel vaardig

Als ik opnieuw mijn motorrijbewijs zou mogen halen, zou ik een andere rijschool kiezen. De communicatie gaat precies zoals Laura en Marc dat willen. Bij mij was dat wat onaardig, ik had het gevoel dat ik hun ten last was. Het is altijd heel druk, er zijn veel lessers. Ik wist van tevoren niet heel veel over wat ik kon verwachten wat betreft de vorm en duur van het traject, aantal lessen, examen aanvragen, plannen etc... en kreeg hier niet genoeg duidelijke antwoorden op. Medeleerlingen waar ik mee sprak hadden ook deze problemen. Echter, de AVB lessen die ik van Laura of Marc kreeg waren goed, rustig en veilig, ik heb er veel van geleerd. Na mijn AVB examen heb ik al mijn lessen op de weg gevolgd bij Paul, die tijdelijk als extra docent voor Hartel werkte. Dat was top. Veel van geleerd, veel gelachen en veilig leren rijden. Tot slot denk ik ook dat, door ervaring, zowel Laura als Marc (als Paul) goed doorhebben hoeveel lessen iemand nog nodig heeft. Ze zullen je niet te snel naar een examen sturen.

Zeer fijne en ervaren rijschool

Nemen ruim de tijd voor hun klanten. Geven deskundig advies, en hebben geduld met hun klanten.

Paul is een topper super

Prettige lessen onder begeleiding van Paul

Hartel is een prima Rijsschool. Heb met plezier les gehad van Paul, die op een rustige en goede manier uitlegt hoe je je op de weg dient te begeven met de Motor. Communicatie m.b.t. de afspraken zijn goed. Laura regelt veel via de app. Wel vind ik persoonlijk dat het aantal lessen behoorlijk fors is voor het uiteindelijke afrijden. Dit zou echt wel met een paar lessen minder kunnen. Daar in tegen leveren ze wel goede kandidaten af bij het CBR die meestal altijd slagen en met een goed gevoel de weg op gaan. Paul, bedankt voor je lessen en het ga je goed bij je nieuwe job!

Goede en duidelijke instructie en een gezellige dag

Na een dag lessen en veel leren was de boodschap aan het einde voor het examen duidelijk! Dit ter harte genomen, toch geslaagd. Ik heb een goede dag gehad en veel geleerd, je merkt dat na veel jaren autorijden je rijstijl veel te laks is geworden en nu tijdens de lessen werd maar weer eens duidelijk dat je dat met een zware aanhanger echt niet kunt permitteren.

Via mijn leidinggevende terecht gekomen bij Hartel voor een spoedcursus. Het was een erg fijne ervaring en een hele fijne en duidelijke instructeur waar je zeker mee kan lachen! Helaas de eerste keer gezakt maar na een paar lessen extra veel meer kennis opgedaan en geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Deskundige begeleiding en ontspannen manier van leren

Motorrijles door Paul. Doet hij erg goed. Ontspannen ma jet van contact, prettige sfeer om te leren

Prettig les krijgen van deskundige instructeurs

Net geslaagd voor AVB, dankzij goede voorbereiding in de lessen. Zin in de AVD-lessen!

zeer solide, evenwichtige, secure mensen die bij Hartel werken. Heel belangrijk !

Moest wegens omstandigheden rijbewijs opnieuw behalen op laten we zeggen "jongbejaarde" leeftijd. Zowel eigenaar Laura als instructeur Paul hebben mij vanaf het begin tot het einde uiterst professioneel en zeer betrokken begeleid. Ik raad een ieder die een pittige begeleiding nodig acht,aan zich te wenden tot deze prima autorijschool ! Heb zeer grote waardering gekregen voor Hartel !

Eerlijk en recht voor zijn raap

Fijne instructeurs. Geen gemaar. Je bent geen nummer. Iedereen krijgt de les die hij/zij nodig heeft.

Blij dat het achter de rug is!

In mei ben ik gestart bij Hartel Rijopleidingen om mijn motorrijbewijs te halen. Naar aanleiding van alle positieve reviews heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn wensen / verwachtingen uitgesproken. Na een positief gesprek heb ik me ingeschreven voor een lespakket incl. examens. Helaas verliep vanaf dat moment de communicatie moeizaam. Telefonisch vaak onmogelijk en een duidelijke voorkeur voor WhatsApp. Dit heb ik diverse malen besproken waarna het even iets soepeler leek te gaan, maar daarna snel weer afzakte naar een voor mij onacceptabel niveau. Van te voren lijkt alles mogelijk en niets te gek, ben je eenmaal binnen loopt alles toch precies zoals Mark en Laura het willen. Weggaan is ook geen optie, je hebt je examens al betaald dus ik heb mijn tijd er maar uitgezeten. Regelmatig worden kandidaten compleet afgebrand na afloop van de rijles, ook al staan er meerdere andere kandidaten omheen. Wellicht om ze te ‘motiveren’, maar mijns inziens werkt dit nogal averechts. Wellicht vraag je je af waarom ik dan toch een 7 geef; lager worden de beoordelingen niet geplaatst; check de algemene voorwaarden maar even…… Een pluspuntje heeft Hartel wel; Paul is n goeie instructeur! Afgelopen maandag heb ik afgereden en ben ik geslaagd. Mocht je overwegen voor Hartel te kiezen zou ik daar nog eens goed overnadenken.

Goed begeleid, een aanrader!

Een hele fijne rijschool! me instructrisse gaf me elke les weer goed en duidelijk instructies.