Leuk, professioneel en geduldig team.

Mijn rijbewijs van nul ervaring in een keer geslaagd. Dat zegt ook iets over het team instructeurs.

Fijne rijschool met veel ervaren instructeurs

Heb vandaag mijn motorrijbewijs in één keer gehaald en heb vooral les gehad van topper Pieter. Alle tijd en rust nemen ze voor je en heb veel van hem geleerd. Ook Gilian die vandaag mee was met mijn examen, is een topper! Zou deze rijschool dan ook zeker aanbevelen!

Goede begeleiding

Je wordt goed klaargestoomd voor het examen en alle oefeningen worden goed doorgenomen.

Miste een beetje persoonlijk contact

Instructeurs waren prima. Communicatie ging niet altijd vlekkeloos.

Super ervaring, fijne begeleiding

Echt super, er word de tijd voor je genomen. Goede en duidelijke uitleg.

Fijne mensen die weten wat ze doen

Ze nemen de tijd om je naar examen te begeleiden. En ik heb het AVB examen hierdoor fijn ervaren.

Relaxed en exact voorbereid in mijn opleiding

Hele rustige uitleg wat er van mij verwacht wordt tijdens de opleiding en richting de examens. Aanrader voor een ieder die de weg op wil om een voertuig te besturen. TOP.

Zeer fijne service en hulp tijdens lessen

Zeer fijne service met de telefoon een app waar duidelijk in staat Waarneer lessen en hele fijne avb motoren

Heldere rijlessen

Heldere rijlessen en goed verzorgd. Zou een 10 zijn wanneer alle rijlessen door 1 en dezelfde persoon gegeven konden worden. Deze keer bij mij was dat niet mogelijk. Helemaal tevreden.

Alles goed geregeld

Voor rijbewijs B-E alles netjes geregeld, van bestelling tot de lesdag en het afrijden.

E achter B, prima erdoorheen geloodst door Johan

De juiste tips, ontspannen sfeer, goede gesprekken: alles perfect verlopen!

Heel goed door haci

Haci is een hele goeie rij instructeur

Super goede en meedenkende rijschool zeker aan te bevelen!

Geweldige rijschool

Een hele fijne rijschool. Erg kundige en fijne motor instructeurs. In 1 woord TOP !!!!

Be gehaald in 1x

Fijne instructeur, neemt de tijd en legt goed uit.

Duidelijk en transparant

De leraar legt duidelijk uit waar je gebreken liggen en hamert goed op alle punten die je moet halen voor je BE rijbewijs. Ook draaien ze er niet omheen wanneer je je moet verbeteren. Uiteindelijk heb ik het gehaald dankzij de goede instructies tijdens het lessen.

Fijne rijschool, leuke instructeurs

Fijne instructeur en snelle services!

Geslaagd!!!!

In de ochtend lessen, daarna afrijden en geslaagd! Prettige instructeur en goede uitleg.

Hele fijne instructeurs die je alle vertrouwen geven

Heb mijn examen gehaald voor het abv en doordat mijn instructeur mij goed heeft begeleid, ben ik er in vol vertrouwen in gegaan. Ze hebben alle tijd en geduld en dat is zeer plezierig. Nu op naar het avd examen!

Prima rijschool

Lessen zijn makkelijk te plannen en de instructeurs duidelijk

Fijne lessen gehad

Bedankt!

Scooter rijbewijs gehaald

Heel prettig in de communicatie

Ik heb met veel plezier gelest bij Hartel, waar ik geduldig begeleid ben in mijn leerproces.

Als iemand die echt wat tijd nodig had om te leren rijden en klaar te zijn voor het rij-examen ervoer ik de lessen als goed. De rij-instructeurs hebben mij geholpen om uiteindelijk toch als chauffeur de weg op te kunnen. En ik heb ook echt wel lol gehad tijdens de lessen en een prettige sfeer helpt heel veel bij het leren.

Smaragd 41

3893 EP Zeewolde