Duidelijk en transparant

De leraar legt duidelijk uit waar je gebreken liggen en hamert goed op alle punten die je moet halen voor je BE rijbewijs. Ook draaien ze er niet omheen wanneer je je moet verbeteren. Uiteindelijk heb ik het gehaald dankzij de goede instructies tijdens het lessen.

Fijne rijschool, leuke instructeurs

Fijne instructeur en snelle services!

Geslaagd!!!!

In de ochtend lessen, daarna afrijden en geslaagd! Prettige instructeur en goede uitleg.

Hele fijne instructeurs die je alle vertrouwen geven

Heb mijn examen gehaald voor het abv en doordat mijn instructeur mij goed heeft begeleid, ben ik er in vol vertrouwen in gegaan. Ze hebben alle tijd en geduld en dat is zeer plezierig. Nu op naar het avd examen!

Prima rijschool

Lessen zijn makkelijk te plannen en de instructeurs duidelijk

Fijne lessen gehad

Bedankt!

Scooter rijbewijs gehaald

Heel prettig in de communicatie

Ik heb met veel plezier gelest bij Hartel, waar ik geduldig begeleid ben in mijn leerproces.

Als iemand die echt wat tijd nodig had om te leren rijden en klaar te zijn voor het rij-examen ervoer ik de lessen als goed. De rij-instructeurs hebben mij geholpen om uiteindelijk toch als chauffeur de weg op te kunnen. En ik heb ook echt wel lol gehad tijdens de lessen en een prettige sfeer helpt heel veel bij het leren.

Zojuist mijn BE en 3e rijbewijs via Hartel behaald. Wederom een fijne ervaring en professionele begeleiding. Bedankt Marc en Laura!

Zeer goede rijschool en instructeur!

Een rijschool die goed met je meedenkt en voorbereid op het examen.

Goede ervaring

Mijn ervaring bij Hartel is erg goed, ik heb wat meer spanning achter het stuur en kon de tijd nemen om mij goed voor te bereiden. Erg blij dat ik voor Hartel heb gekozen.

Gewoon goed.

Prettige en duidelijke instructeur, geen gedoe en in 1x geslaagd. Wat wil je nog meer?

Goede en prettige begeleiding, geslaagd in 1 x!

Voor het BE rijbewijs in 1 dag kun je hier prima terecht. 's morgens een aantal uren op pad en met goede tips snel inzicht gekregen in het rijden met een kar. Vol vertrouwen het examen in gegaan, meer dan voldoende volgens de examinator!

De les was fijn en de instructeur was erg rustig en duidelijk. Het examen ging goed en was een fijne algehele ervaring!

Goede rijschool

Goede begeleiding, duidelijke uitleg

Prima rijschool

Na een keer zaken toch geslaagd Dankje wel

Heldere uitleg

Stapsgewijs vlot mijn motorrijbewijs in één keer gehaald!

fantastische rijschool!

Duidelijke uitleg van instructeur.

Blijven allemaal positief

Erg positief en aardig instructeurs

Heel erg leerzaam

Als je al een tijd je rijbewijs hebt sluipen er wat dingen in, dat is normaal, wanneer je dan je rijbewijs uit gaat breiden en dus op nieuw moet lessen , dan is het fijn dat je een instructeur treft die dit snapt en je weer even op scherp zet, je nieuwe inzichten geeft. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een hele fijne rijschool is.

Super fijne rijschool en instructeur!

Veel geleerd in de lessen en leuke rijinstructeur!

Dit is een uitstekende rijschool ze nemen Echt de tijd voor je en begeleiden je supergoed tijdens je lessen

Net even meer

Niet alleen klaarstomen voor het papiertje, maar net even een beetje meer waardoor je je zekerder voelt op de motor.

Goede BE-opleiding, kundige instructeur met kennis van zaken.

Duo BE-opleiding is goed te doen in één dag wanneer je ervaring hebt met rijden met een aanhanger. Kundige instructeur die met gepaste humor de opleiding aangaat. Was een prettige dag met voldoende afwisseling van praktijk, pauze en theorie. Communicatie vooraf was ook prettig, duidelijk en helder. Prijs is ook goed.