Het waren hele leuke, gezellige en grappige rijlessen.

De rijlessen waren altijd heel leuk, gezellig en grappig. Wanneer er iets niet goed ging dan werd het goed overgebracht.

Hele fijne, goede en leerzame rijschool

Als je vragen hebt nemen ze de tijd om het uit te leggen. Elke les heb ik tot nu toe veel geleerd en een heel vertrouwd gevoel heb ik. En het is gezellig waardoor ik geen 1 keer bang of zenuwachtig ben geweest.

zie toelichting

Mijn zoon Alessandro zit op het MBO in Zwolle. Vertrekt iedere morgen om 07.45 en heeft les in Zwolle tot 16.00 uur. Alleen op woensdag is hij rond een uur of 2 terug in Harderwijk. Net op de vrije middag van de instructrice. Morgenmiddag moet hij 2 lessen van school verzuimen om een autorijles te kunnen volgen. Naar mijn bescheiden mening kan dit eigenlijk niet de bedoeling zijn. Ik kan niet anders concluderen, dan dat flexibiliteit misschien toch een beetje een dingetje is. Afgelopen vrijdag heb ik telefonisch een goed gesprek gehad met de instructrice. Bovenstaande was ook de enige reden dat ik even gewacht had met het betalen van de rekening. Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik heb de instructrice een screenshot per whatsapp gestuurd. M.vr.gr. Henk Pul vader Alessandro 06-53877735

Geachte heer, Fijn dat na een goed gesprek met onze instructrice het planningsprobleem is opgelost! Mvg, Laura Hartel Rijopleidingen

Super fijne motorrijlessen.

De instructeurs kijken goed naar wat je nodig hebt, je kwaliteiten en verbeterpunten. Hebben veel geduld, goede uitleg en zijn zeer prettig in de omgang. Af en toe wat heerlijke humor zorgde ervoor dat ik mij op mijn gemak voelde.

Heledag goeie uitleg gehad perfect geholpen

Benaderbaar en betrokken

Deskundige instructeur(s) die prettig in de omgang zijn en hun vak goed verstaan. Het plannen van de rijopleiding en examen was zo gebeurd, er werd snel en duidelijk gereageerd. Tijdens de lessen duidelijke tips en instructies op eigentijdse wijze zonder belerend te zijn. Goede voorbereiding op het examen. Erg betrokken bij wat ze doen en vooral ook voor de cursisten. Zeker aan te bevelen!

Kundige en prettige rijschool

De instructeurs zijn erg kundig en kunnen dit goed overbrengen. Zij willen je echt leren rijden en niet alleen goed genoeg om je examen te halen.

Erg goede rijschool met een traject op maat.

Het leuke van het motorrijden gecombineerd met de hoge kwaliteit van de lessen maakt het erg leuk. Bij de rijschool krijg je je lessen/traject helemaal op maat. Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt en je wordt snel en vriendelijk te woord gestaan. Er wordt veel geleerd in de lessen en het inzicht wordt er goed in gestampt. Al met al erg blij met deze rijschool

Passie voor motorrijden op professionele en persoonlijke manier gebracht

Wat vanaf de eerste les opviel is de coachende manier van instructie geven. Tijdens elke les worden in een rustig tempo nieuwe elementen toegevoegd. Het blijft daardoor leuk en uitdagend. Je leert steeds iets nieuws, maar wel in het tempo dat je zelf aan kunt. Daarbij maakt het niet uit of Marc of Laura les geeft, ze nemen de lessen naadloos van elkaar over. In de week voorafgaand aan het AVD-examen (op de weg) heb ik een aantal lange lessen van drie uur gehad. In zo'n lange les vallen de puzzelstukjes ineens mooi in elkaar en ervaar je dat je veel hebt geleerd. Hartel is een kleine rijschool, waar plezier in het rijden en de persoonlijke benadering centraal staan. Ik vind Hartel een top rijschool en een aanrader voor ieder die goed wil leren rijden!

voldoende, een redelijke ervaring

Erg fijn en altijd aardig

Deskundige rijschool met leuke instructeurs en leerzame en leuke lessen. Zeker aan te raden!

Geweldig! Facturering ging goed, alles duidelijk en wel. En erg belangrijk; één en dezelfde rijinstructeur! Yvonne is de beste rijinstructeur die je je kunt bedenken. Altijd op de minuut op tijd, nooit afzeggen, en weet precies wat ze doet en welke aanpak je nodig hebt! In 1 keer theorie gehaald, en in 1 keer geslaagd voor rijexamen 👍

Super fijne en rustige instructeurs

Goede service. Eerlijke instructeurs. Geen les te veel of te weinig gehad

Goede lessen! Fijne feedback tijdens de lessen en een fijne manier van dingen leren.

Super begeleiding en een hele leuke tijd gehad tijdens de lessen. Hele duidelijke uitleg en feedback wordt op een positieve manier gebracht. Daardoor was ik altijd gemotiveerd om naar de lessen te gaan, iets wat bij mijn autorijbewijs bij een andere rijschool wel anders was.

Goede rijschool. Echt deskundige instructeurs die weten wat ze doen. Ook erg gezellig.

Leuke lessen gehad. Goed en serieus aandacht gekregen, als er tijd was voor een geintje kon dat ook over en weer! Was erg leuk

De benodigde informatie en instructies worden volledig en vooral duidelijk gegeven en waar nodig herhaald. De instructeur is deskundig en geeft de informatie gedoseerd. Samengevat een zeer leerzame en prettige ervaring.

Goede rustige duidelijke uitleg. Fijn en goede mensen!

voldoende, een redelijke ervaring