Winter, sneeuw en de camper klaar om naar Spanje te rijden. Bij de laatste controle blijkt de kachel niet te werken. Onaangekondigd naar TAK gereden gelijk werd er ruimte gemaakt en naar onderdelen gezocht. Twee uur later was een nieuwe motor in de truma combi 4 geplaatst voor een schappelijke prijs. Top service ondanks dat ik geen vaste klant bij hun was.

Onderweg naar Zeeland waaide ons Panorama dak van de camper. Tak caravans was de dichtstbijzijnde caravan dealer. Na telefonisch contact konden we meteen langskomen. Daarna provisorisch het gat gedacht met een plexiglas plaat. En dat op de zaterdagmiddag. Na een uurtje of 2 daaraan gewerkt te hebben konden we onze tocht vervolgen. Super service. We komen hier sowieso terug ook voor andere zaken. Nogmaals hartelijk bedankt voor de geboden hulp. We waren ten einde raad.

Geweldig gemotiveerd personeel

Fijne gemoedelijke sfeer, altijd even vriendelijk niets is te veel Hoop dat ze dat volhouden

Geweldige service

Bestelling onderdeel gedaan per mail direct antwoord gekregen na div mails is het onderdeel gevonden en was op voorraad. Niet naast de deur voor ons men vertelde dat ze het voor ons apart had gelegd en dat we het af konden halen als het ons uitkwam. Later opgehaald was netjes bewaard met een brief met de mail er aan. Monteurs hadden het druk maar was niets teveel ons even te helpen met het monteren van een stuk van de softclose lade die wij hadden meegenomen . Geweldige service in dit bedrijf echt een aanrader.

Dit is de allerbeste caravandealer in Nederland!!!

Deskundig, betrouwbaar, zeer servicebereid en ook nog eens hele lieve en aardige mensen!

Bestelling was door de ptt teruggestuurd werd netjes terug gebeld dat het mis was gegaan en het product opnieuw toegestuurd dit was er de volgende dag paste perfect op de buitendeur van de wc

Een no nonsens bedrijf met hele goede service

Doen wat ze beloven

Persoonlijk. Komt afspraken goed na

Mover laten monteren en lampje laten vervangen Leveren alleen kwaliteit Personeel met kennis van zake Persoonlijk vriendelijke Beperkte shop (wel alles wat je nodig kunt hebben) Ruim aanbod nieuwe en gebruikte caravans

snelle en professionele levering

snelle en professionele levering

Ik heb een nieuwe hobby gekocht, en we zijn door Anita geholpen. Ik had gelijk het gevoel dat ik hier op mijn gemak voelden. En dat geven ze je ook .goed advies. Dit was voor óns heel belangrijk wat het is voor ons de eerste caravan die we aanschaffen. Dus goed advies is belangrijk, en dat zit daar heel goed. Anita en man gaat zo door

Snel en vakkundig geholpen

Vandaag langsgeweest met camper; pomp werkte niet goed Snel en vakkundig geholpen; binnen half uurtje probleem verholpen Top service!!

super

zeer goed geholpen bij tak caravans, snel aan de beurt met onderhoud aan mijn hobby caravan. onderhoud is tot in perfectie uitgevoerd. nogmaals mijn dank!

In het buitenland een kapot onderdeel telefonisch contact 3 dagen later was het onderdeel in zuid frankrijk

Klantgericht,vakkundig,zorgzaam,warm welkom.

Zeer goede en persoonlijke aandacht,vakmensen met vak kennis. Van winkel,caravan,en werkplaats. Niets is te gek!

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service. Problemen met een kapotte kraan in onze nieuwe caravan is direct ter plekke ,op ons vakantieadres (150km ver)opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Na in 2017 een nieuwe caravan te hebben gekocht nu wederom een nieuwe grotere caravan aangeschaft bij TAK caravans. Wij komen specifiek uit Noordholland omdat de prijs en service super goed is. Ook laten wij Het onderhoud van onze vorige caravan en de nieuwe caravan bij TAK caravans uitvoeren. Bij dit bedrijf wordt je nog echt als klant behandeld!

perfect, zeker aan te bevelen

Zijn super tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf, van eigenaar tot monteur! Zelfs vandaag, 2e paasdag, zijn wij super geholpen door hun technische advisering om het euvel in onze camper te verhelpen;

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels enkele reizen met onze nieuwe Adria Adora gemaakt. Kleine probleempjes werden onder garantie meer dan vakkundig opgelost. Net met iets extra\'s bovenop de reparatie. Recentelijk in Z-Frankrijk begaf de douchekraan het. Buiten openingstijd contact gezocht met Arno Tak. We kregen telefonisch en even later via WhatsApp uitgebreid uitleg. De monteur had een filmpje gemaakt hoe wij het probleem tijdens onze reis konden omzeilen. Eenmaal terug werd alles onder garantie gemaakt. En... we kregen de caravan gewassen terug. Dat is Tak! Altijd geweldige service, mensen die later nog weten waarover je het \'toen\' hebt gehad. Echte interesse en altijd een bakje koffie. Zoek je een goed... nee, geweldig caravanbedrijf? Gewoon naar Tak gaan!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk personeel. Goed deskundig advies. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar handige tips om op te letten.

goede service, goed behandeld

De service is zeer goed, kan eigenlijk niet beter, ben dus zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Wederom zeer goede ervaring met Tak-caravans. Als klant wordt je zeer goed en vriendelijk geholpen. Onderhoud goed uitgevoerd en het meest belangrijkste dat je echt klant bent en geen nummer bent !!! Vandaar dat ik zelfs vanuit de kop van Noord-Holland mijn Onderhoud laat uitvoeren bij Tak Caravans.

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

Zelfs in deze koudere periode word je er warm ontvangen. Dank jullie voor jullie goed advies en tot in het voorjaar. Groeten van fam van Meer

goede service, goed behandeld