• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een paar keer te zijn gezakt toch geslaagd bij rijschool Commandeurs! Anil heeft me ondanks mijn ADD altijd rustig begeleid. De herexamens had hij vaak snel weer opnieuw weten in te plannen. We hebben veel ritjes gemaakt, niet alleen naar Alkmaar maar ook naar Haarlem, Schiphol en zelfs Rotterdam! De lessen waren gezellig en leerzaam. Dankjewel Anil voor het blijven geloven, ik ben blij!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool, fijne en duidelijke lessen! Ik heb hier heel veel geleerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij deze rijschool hele leerzame lessen gehad waardoor ik mijn rijbewijs in 1 keer heb kunnen halen. Top rijschool👍\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen die ik heb gehad bij deze rijschool waren heel erg nuttig en heel leerzaam en daardoor heb ik mijn rijbewijs in 2 keer kunnen halen. Top rijschool 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het leek me best spannend, de eerste keer rijles, maar bij de proefles werd mij al erg duidelijk dat dit de rijschool was die ik zocht. Ik voelde me heel erg op me gemak en zo heb ik mij ook elke les gevoeld. Anil en Atish zorgden ervoor dat ik alles rustig aan en op mijn gemak kon doen, zodat ik uiteindelijk in een keer geslaagd ben! Hartstikke bedankt Anil !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben me super geholpen on danks me ADHD. Ze geefen super les en blijven altijd rustig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was in mijn eindexamenjaar begonnen met rijden, waardoor ik weinig tijd had. Anil hield het rustig met me, als ik wilde rijden dan kon ik rijden en dan was het gezellig! Door die gezelligheid nam ik ook dingen veel sneller aan van mijn instructeur! Een mooie tijd gehad! Anil bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na drie keer gezakt te zijn heb ik contact opgenomen met rijschool commandeurs. Heel veel dingen geleerd van Anil en Atish. Afgereden en examen dik gehaald hartstikke blij. Goede rijschool zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het begin vond ik het wel heel spannend, maar bij deze rijschool gingen al mijn problemen weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke lessen gehad, altijd een gezellig praatje in de auto. De lessen zijn top veel geleerd waardoor ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald! Waarna ik een compliment kreeg dat ik heel goed autorijd en ze me zo de sleutels kon geven en niet door de goede weersomstandigheden of door de leuke examinator maar door MIJZELF! Anil en Atish super bedankt voor de lessen wat ik toch wel een beetje ga missen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super goede en erg leerzame rijschool! Rijlessen waren altijd super goed uitgelegd en een hele leuke rij instructeur! Ik raad rijschool commandeurs zeker aan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Ontzettend veel geleerd van alle lessen. Anil en Atish zijn super goede instructeurs, heel rustig en duidelijk. Ik raad iedereen aan bij rijschool Commandeurs te lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne & leerzame lessen gehad van Anil & Atish. Ze leren je op een rustige manier zelfvertrouwen krijgen achter het stuur en staan altijd open voor een gezellig praatje. Ze weten allebei hele goede plekken om te rijden zodat je echt alle soorten verkeer aankan. Stap voor stap merk je dat ze je steeds meer zelf laten doen zodat je super goed voorbereid bent tijdens je tussentijdse toets en praktijkexamen! In 1 keer m’n rijbewijs in de pocket!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool de Commandeurs is de beste. Ze nemen de tijd en alles wordt goed uitgelegd. Fijne instructeurs!! Ik zou iedereen deze rijschool adviseren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool met aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In januari begonnen met rijlessen bij De Commandeurs, en in mei in 1x keer geslaagd!! Super rijschool met hele leerzame lessen! Anil en Atish zijn heel rustig en leggen alles fijn en rustig uit!\r\n\r\nWil jij ook in 1x slagen? Neem dan je rijlessen bij rijschool De Commandeurs, zeker een aanrader!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige ervaring opgedaan bij de autorijschool Commandeurs! Goede lessen gekregen en de uitleg was top. Mijn praktijktoets heb ik hierdoor ook in 1x gehaald. Zeker weten een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool erg leuke ervaring gehad gezellige mensen en mooie auto’s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ten eerste wil ik zeggen dat ik altijd met plezier bij deze rijschool heb gereden. Ik heb erg veel geleerd tijdens mijn leuke rijlessen, ik beveel jullie deze rijschool allenmaal aan en wil ik Anil en Atish onwijs bedanken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede en duidelijke lessen gehad van Anil en zijn zoon. De verbeterpunten werden duidelijk besproken tijdens de lessen, ook na afloop kreeg ik tips mee voor de volgende keer. Zo wist ik de volgende keer duidelijk waar ik aan toe was. Ook was Anil altijd op de afgesproken tijd voor de deur. \r\nDoor de manier van lesgeven en de jarenlange ervaring komt rijschool Commandeurs erg professioneel op mij over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustig les gegeven en duidelijk aan de verbeterpunten gewerkt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik keek er altijd tegenop om te leren rijden en heb het ook een hele tijd voor me uitgeschoven. Nu ik bij Rijschool Commandeurs les heb gehad, bleek die stress nergens voor nodig. Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak in de auto: Anil is steeds geduldig en legt met plezier iets nog eens uit. Daarnaast is het ook altijd gezellig in de auto, met oa. verhalen over Binkie de hond. Fijn ook om soms les te krijgen van Anil en soms van Atish, die toch elk net andere accenten leggen. Kortom: Rijschool Commamdeurs is een toppertje!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren vanaf het begin af aan goed voor mekaar. Altijd gezellig met vader en zoon (Anil en Atish). Jammer dat ik weg moet!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald bij Autorijschool Commandeurs en ik raad deze rijschool aan iedereen aan! Vol angst voor auto rijden begon ik aan mijn rijopleiding en ik dacht dat ik hem nooit zou halen. Zij hebben mij alle vertrouwen gegeven om de weg op te gaan! Anil en Atish zijn geduldig, hebben heel veel kennis en zijn ontzettend aardig. Door de leuke en goede rijlessen ga ik nu met heel veel plezier de weg op en daar ben ik het team van Autorijschool Commandeurs heel erg dankbaar voor!