In 1 keer geslaagd!

Dankzij de goede lessen van Anil en Mira ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen. Ik zal de lessen erg aanraden!

Top ervaring

Hele fijne rijschool, bereid leerlingen goed voor op het examen en fouten zijn geen fouten maar een leermoment!

Ik wil rijschool Commandeurs ontzettend bedanken voor de goede en leerzame lessen. Met duidelijkheid, aandacht, geduld en vertrouwen vanuit Anil ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Commandeurs heeft ervoor gezorgd dat ik net even de puntjes op de i kon zetten voor het examen. Anil, Mira en Emine, bedankt voor de lessen!

Goeie rijschool

Anil legt goed uit wat je beter kan doen en hoe je dat beter kan doen, bij Anil maak je daarom ook geen fouten maar heb je “leermomenten” waarbij Anil je uitlegt wat je de volgende keer kan verbeteren. De lessen met Anil en de andere rijinstructeurs waren erg fijn en leerzaam, deze rijschool is zeer aan te raden

Met veel plezier auto leren rijden bij rijschool de commandeurs

Na de eerste proefles bij rijschool De Commandeurs was ik meteen verkocht. Door de manier waarop Anil zijn rijlessen geeft leer je met veel vertrouwen auto te rijden. Zo is elke fout die je maakt niet fout, maar een moment om van te leren. Daarnaast krijg je ook altijd te horen wanneer je bepaalde handelingen goed uitvoert. Doordat er op deze manier feedback wordt gegeven leer je op een fijne manier autorijden en blijft het leuk om te doen. Ik keek altijd weer uit naar de volgende rijles. Ook is het erg fijn dat je bij rijschool De Commandeurs niet alleen maar in het gebied rijdt waar je praktijkexamen is. Rijschool De Commandeurs brengt je namelijk ook naar andere gebieden tijdens de lessen. Door ook in andere gebieden te rijden, krijg je extra vertrouwen in jezelf en ga je het praktijkexamen met een goed gevoel in. Bedankt, Anil, Emine en Mira voor het helpen met het halen van mijn rijbewijs!

Goede, geduldige rijschool

Ik heb dankzij de goede lessen van Anil mijn rijbewijs gehaald! Alles wordt heel duidelijk uitgelegd en als je iets fout doet is het niet erg, want het is een "leermoment". Als ik ergens moeite mee had, dan gingen we het gewoon nog een keer oefenen totdat ik wat zekerder was. Naast dat je natuurlijk rijdt waar je uiteindelijk je examen gaat doen, rijd je ook in andere steden, waardoor je met meer situaties in aanraking komt en daardoor ook meer inzicht krijgt. Dit vond ik zelf erg prettig, omdat je hiermee ook wordt voorbereid op het rijden nadat je je rijbewijs gehaald hebt. Deze rijschool laat je pas examen doen als je er echt klaar voor bent, waardoor je ook een stuk zelfverzekerder je examen ingaat. Je wordt goed voorbereid en je krijgt na elke les ook feedback over hoe je gereden hebt en waar je nog aan moet werken. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen! Anil, en natuurlijk ook Emine en Mira, heel erg bedankt voor de fijne rijlessen!

leerzaam en geduldige rijschool

ik wil als eerst mijn dank uiten aan meneer Anil. Ik heb zeker lang gedaan over mijn rijbewijs, maar hij gaf nooit op. Hij legde mij alles goed uit en hij was altijd heel lief en geduldig naar mij toe. Tot op de puntjes heeft hij mij geholpen om toch mijn rijbewijs te krijgen. De lessen waren waardevol, gestructureerd en hij luisterde naar mijn wensen. Wij gingen elke les werken aan mijn zwakke punten en ik kreeg altijd goede feedback waar ik veel aan had. Bij leermomenten vertelde hij mij altijd nauwkeurig hoe ik het anders zou moeten doen. Anil heeft mij geleerd om te blijven doorzetten en altijd in jezelf te blijven geloven. Op een dag heb jij je rijbewijs kind zei hij altijd. Kortom kiezen voor rijschool De Commandeurs is een investering. Nogmaals dank u wel meneer. Verder wil ik Mira en Emine ook bedanken voor hun inzet.

Ben vandaag in 1x geslaagd door de goede rijlessen van Anil! Bij de rijlessen was niks fout maar een leermoment, Als iets minder goed ging gingen we het zovaak oefenen tot het goed ging en dat was heel fijn.

Mijn ervaring was echt goed met die School

De school was echt de beste school. Volgens mij zij helpt mij echt tot ben ik goed rijden en veiligheid en ben ik geslaagd voor het examen. Zij is ook niet naar de geld zoeken, maar zij wil het beste voor de leerling het doen. Dat heb Ik meer geleerd van Anil en Mira en Amina Ze waren aardig voor me en geduldig, tot ik doe het best voor slagen

Hele fijne rijschool

Deze rijschool heeft me goed geholpen en ik ben door hen in 1 keer geslaagd. Heel erg bedankt, vooral Mira en Anil. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Rijschool commandeurs heeft 3 superaardige rijinstructeurs waarbij ik me altijd op mijn gemak heb gevoeld. Vandaag ben ik trots in 1x geslaagd en ik kan nu zelfverzekerd autorijden! Zeker een aanrader!

Hele goede rijschool!

De Commandeurs is een hele goede rijschool. Ik ben vandaag in 1x geslaagd. De lessen waren heel leerzaam maar ook gezellig. Fouten worden niet gezien als fouten maar als leermomenten. Anil legt alles heel duidelijk uit en heeft veel geduld. Echt een aanrader! Bedankt voor het vertrouwen Anil!

Best Driving School

This is best learning school in Beverwijk, North Holland. They taught me each and every steps of driving very patiencely, carefully and with lots of positive vibes. I really thankful to all the instructor of "De Commandeurs" and specially Anil Ji..

uitstekend

de lessen waren altijd erg gezellig! anil heeft mij heel fijn les gegeven en mij perfect voorbereid op het examen en dus ook in 1x geslaagd. ik raad deze rijschool zeker aan! zit met zelfvertrouwen in de auto!

De Commandeurs is een uitstekende rijschool.

De Commandeurs is een uitstekende rijschool. De basics van autorijden worden je vlot aan geleerd. Anil bereidt je goed voor op je praktijk examen én wat daarna komt. Hij kan soms een beetje eigenwijs zijn maar dat maakt het juist leuk. Bedankt voor alle kennis en ervaring!

Een fijne en leerzame rijschool

Na mijn zus me een keer verraste met een proefles, was zo eigenlijk de eerste stap gezet voor mij bij Commandeurs. Als ik nu terugkijk, kan ik eigenlijk met genoegen zeggen dat Commandeurs een hele fijne en leerzame rijschool is. En het meest belangrijke hebben ze: Geduld. Mijn rijinstructeur bleef gewoon rustig op momenten waar het even niet meer ging. Dat stelde mij tot rust en hielp me verder met de lessen en de motivatie. En foutjes zijn geen foutjes, maar een leermomentje. ;) Door en met deze rijschool heb ik mijn rijbewijs in één keer kunnen halen! Zeker een aanrader!!

Top instructeurs in 1 x geslaagd

Met veel plezier kijk ik terug op alle kennis en praktijk ervaring die ik heb opgedaan bij rijschool de Commandeurs

Fijn

Ik ga goed voorbereid de weg op!

Erg fijne rijschool

Fijne rijschool, je wordt goed opgeleid en leert de dingen die je nodig hebt voor het examen en echt voor in de praktijk

Fijne rijschool met goede examentrainingen

Een hele fijne rijschool waar er de tijd wordt genomen om je goed voor te bereiden voor niet alleen je examen, maar ook om daarna met zelfvertrouwen de weg op te gaan. Dankzij Anil en zijn goede examentrainingen, niet alleen op je examenplaats maar ook op andere plekken, ben ik vandaag in 1 keer geslaagd! Tijdens de rijlessen rij je steeds andere routes waardoor je op elke situatie voorbereid bent en je uiteindelijk vol vertrouwen rijdt. Dankjewel Anil voor je tijd en geduld!

Bedankt voor de leerzame lessen!

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Autorijschool Commandeurs! Vandaag ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs met behulp van de rijlessen van Anil en Emine. Ze nemen de tijd om dingen te oefenen die je moeilijk vind en ze hebben mij heel goed begeleid naar het examen. Bedankt voor alle leuke en leerzame lessen.

Top rijschool met goede uitleg

Top rijschool, dankzij de goede lessen van Anil en collega's heb ik mijn tussentijdse toets en rijexamen in een keer kunnen halen. Ik had in het begin erg veel moeite met de korte invoegstrook van Alkmaar, maar Anil heeft mij geduldig geholpen met het verbeteren van die manoeuvre totdat het perfect ging. Ook hebben ze mij erg veel geholpen met correct spiegelen en andere vaardigheden, zoals fileparkeren. Verder zorgde de professionele houding van de rijinstructeurs ervoor dat ik mij veilig voelde tijdens het rijden.

Fijne rijschool

Dankzij de leerzame rijlessen van Anil ben ik in één keer geslaagd voor mijn examen! Ik heb de lessen als fijn ervaren en kan iedereen dan ook deze rijschool aanraden.

Leerzaam

Dankzij de leerzame lessen van Anil ben ik vandaag geslaagd voor mijn rijexamen! Ik ga met veel vertrouwen de weg op en dat had ik niet gekund zonder de lessen van Anil.

Heel leuke rijschool

Ik heb gelest met Anil. En ik vond het heel fijn. Want als je iets fout deed werd hij niet gelijk boos maar legde hij goed uit. Hij was ook flexibel met wanneer je wou rijden. Ook aan de examen training had ik veel. Ik vond het fijn dat je ook ergens anders reed dan in Alkmaar. Zodat je kennis groter worden.