Echt helemaal top

Het rijden bij Anil en Mira was een hele fijne en leerzame ervaring. Ik heb lange tijd met Mira gereden. Mira is heel rustig en aardig. Bij Mira in de auto voelde ik mij altijd veilig en comfortabel. Mira heeft mij goed voorbereid op de tussentijdse toets, die ik dankzij haar aanwijzingen heb gehaald. Om ervoor te zorgen dat ik klaar was voor het examen heeft Anil mij op hoog niveau lesgegeven. Anil is goed direct en heel professioneel in het lesgeven. Met Anil en Mira in de auto rijden is heel leuk en gezellig. Zo leuk dat je bijna niet door hebt dat je echt goed leert rijden. Ik zou het iedereen aanbevelen om te rijden bij rijschool Commandeurs!

Je geld en tijd zeker waard!

Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid uiten aan Commandeurs voor de uitstekende rijleservaring die ik heb gehad. Als een van hun leerlingen ben ik onlangs geslaagd voor mijn rijexamen in één keer, en ik kan eerlijk zeggen dat het een geweldige reis was. Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met Commandeurs, voelde ik me welkom en goed ondersteund. Anil en Mira waren vriendelijk en behulpzaam bij het plannen van mijn lessen en het regelen van mijn examendatum. Dit gaf me meteen het vertrouwen dat ik in goede handen was. Mijn rijinstructeuren Anil en Mira waren absoluut fantastisch. Zij waren geduldig, professioneel en vooral heel bekwaam. Zij gaven me het gevoel dat ik op mijn eigen tempo kon leren, terwijl ze me tegelijkertijd uitdaagde om mijn vaardigheden te verbeteren. duidelijke uitleg en nuttige tips waren van beide instructeuren onschatbare waarde tijdens elke les. Wat ik vooral waardeerde van Commandeurs was hun focus op het begrijpen van mijn sterke punten en zwakke punten, en vervolgens het opstellen van een lesplan dat perfect was afgestemd op mijn behoeften. Hierdoor voelde ik me altijd voorbereid en zelfverzekerd wanneer ik achter het stuur zat. Het hoogtepunt van mijn ervaring met Commandeurs was natuurlijk mijn succesvolle rijexamen. Dankzij de grondige voorbereiding en ondersteuning van mijn instructeuren was ik in staat om het examen in één keer te halen, wat mijn verwachtingen overtrof. Het gevoel van trots en voldoening dat ik op dat moment voelde, is onbeschrijfelijk. Ik kan Commandeurs van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een rijschool van topkwaliteit. Hun toewijding aan succes en hun vermogen om hun studenten effectief te begeleiden naar het behalen van hun rijbewijs, maken hen echt uitstekend in wat ze doen. Nogmaals hartelijk dank aan het hele team van Commandeurs voor het helpen verwezenlijken van mijn rijdoelen. Ik zal mijn ervaring met jullie koesteren en aanbevelen aan anderen die een rijbewijs willen h

Place to be when in need of your drivers license.

Embarking on the path to earning my driver's license was both exciting and nerve-wracking. Thankfully, my experience at Autorijschool Commanders, guided by instructors Anil and Mira, was incredibly enriching. They didn't just teach me to pass the driving exam; they equipped me with essential skills for safe and confident driving in real-life situations. Anil, my primary instructor, was the definition of patience and positivity. His teaching approach was not only informative but also empowering. Whenever I made a mistake, instead of dwelling on it, Anil turned it into a valuable learning opportunity. His encouragement and constructive feedback helped me grow and improve with each lesson. Moreover, his unwavering belief in my abilities boosted my confidence, especially during challenging moments on the road. Mira, another exceptional instructor at Autorijschool Commanders, complemented Anil's teaching style with her calm and composed demeanor. She provided a sense of reassurance, particularly during moments of anxiety or uncertainty. Like Anil, Mira excelled in identifying areas for improvement and guiding me toward mastery with patience and precision. Autorijschool Commanders went above and beyond by incorporating practice routes that mimicked those used during the driving exam. This strategic approach familiarized me with the test routes and honed my driving skills in diverse scenarios. Furthermore, their emphasis on teaching safe and responsible driving habits beyond the exam preparation underscored their commitment to producing competent and conscientious drivers. In summary, my journey with Autorijschool Commanders, particularly under the guidance of Anil and Mira, was nothing short of transformative. Their dedication, expertise, and emphasis on positive reinforcement prepared me for the driving test and equipped me with invaluable skills for a lifetime of safe and confident driving. I wholeheartedly recommend Autorijschool Commanders to anyone

Rijschool Commandeurs heeft zeer vakkundige rijinstructeurs. Ze zijn allemaal positief, begripvol en passen zich aan aan wat je nodig hebt. Fouten bestaan niet voor hen, maar worden gezien als leermomenten. Ik wil Anil heel erg bedanken, en ook Mira en Emine. Ik ben ontzettend blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en het in één keer heb kunnen behalen.

Ik ben zeer tevreden over deze rijschool.

Dankzij de professionele begeleiding van Anil, Emine en Mira ben ik niet alleen geslaagd voor mijn rijexamen, maar voel ik me ook volledig voorbereid om veilig en zelfverzekerd de weg op te gaan. Ik ben enorm dankbaar voor de waardevolle ervaring die ik heb opgedaan bij Rijschool Commandeurs en kan het aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een rijschool!

Heel erg fijn en prettig.

Tijdens mijn rijlessen bij Autorijschool De Commandeurs voelde ik mij altijd op mijn gemak. Anil, Emina en Mira hebben altijd veel geduld en leggen het duidelijk uit. Ze stellen je op je gemak voelen goed aan wat jij nodig hebt. Ik heb genoten van de rijlessen en zal het zeker aan iedereen aanraden!

Ontzettend goede en positieve rijschool

Ik ben ontzettend blij met de rijschool Commandeurs. Ik heb rijlessen heel lang uitgesteld omdat ik het idee van autorijden eng vond. Maar vanaf de eerste rijles met Anil kreeg ik het gevoel dat ik het heel goed kan leren. Ik ben heel blij met Anil en Mira, die met veel geduld ervoor zorgen dat je je comfortabel voelt en zelfverzekerd achter het stuur zit. Je krijgt veel feedback, tips en complimenten zodat je super goed voorbereid de weg op kan. Ze nemen veel tijd voor je en zijn heel flexibel, zodat je lessen kan volgen zelfs met de drukste agenda. Ik ben in één keer geslaagd en, in plaats van angst voor het autorijden, weet nu zeker dat ik het kan!

Goeie rijschool!

Ik wil Anil, Mira en Emine bedanken voor de leuke en leerzame lessen. Doordat de lessen lang zijn en je veel examenroutes rijdt ben je goed voorbereid voor het praktijkexamen ook worden fouten gezien als leermomenten. Verder hebben de rij-instructeurs veel geduld en blijven ze goed oefenen met de dingen die je moeilijk vindt totdat het wel lukt zo ben ik met veel vertrouwen het examen in gegaan en in 1 keer geslaagd. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Super rijschool

Ik heb een hele goede ervaring met rijschool commandeurs. De rijinstructeurs zijn vriendelijk en duidelijk over wat je goed doet en wat je minder goed doet. Het is nooit een fout die je maakt maar een leermoment. De rijinstructeurs helpen je waar je moeite mee hebt tot dat het foutloos gaat. Top rijschool had nergens anders mijn rijbewijs willen halen!

Goeie rijschool!

Super goeie rijschool ze leren je echt goed hoe je moet slagen en veilig moet rijden zeker een aanrader. Ook is een foutje echt niet heel erg als je het maar veilig oplost en het werd altijd gezien als een leermoment dus dat was wel heel fijn. Anil en Mira leggen allebij super goed uit dus rijschool commandeurs zeker een aanrader!

Een echte aanrader!

Ik heb de afgelopen paar maandjes gereden bij deze mooie rijschool. Met lessen van Anil en Mira heb ik snel mijn rijbewijs kunnen halen. Er wordt aangepast aan wat de leerlingen nodig hebben, ze geven hier heel goed les en geven ook echt om de leerlingen die komen. Ze halen er echt het beste uit! De lessen die ik hier heb gehad waren een hele fijne goeie ervaring. Ik ben dankbaar voor de tijd de ze erin hebben gescholen. Dit is een echte aanrader!

Top rijschool!

Anil is een ervaren en aardige rijinstructeur. hij stelt je op je gemak en focust op de punten waar je moeite mee heb. ook spreekt hij van leermomenten en geen fouten. ik heb altijd heel veel plezier gehad bij mijn rijlessen en daarbij veel geleerd.

top ervaring!

Anil is een ervaren en kundige instructeur die je heel goed voorbereid op je praktijkexamen. Hij spreekt van leermomenten en niet van fouten. Ook is hij erg flexibel met tijden en past zich aan op jouw schema. Als hij zelf niet kan, zijn er altijd nog twee andere rij-intructeurs. Als je naar een rustige vriendelijke instructeur zoekt die je goed voorbereid op je praktijkexamen raad ik Anil zeker aan!

Super fijne rijschool!

Dankzij deze fijne rijschool, geslaagd! Bij deze rijschool zijn fouten leermomenten. De rijlessen zijn divers, leerzaam maar ook gezellig. Anil en Mira leggen alles duidelijk uit en hebben veel geduld. Daarnaast geven ze beide veel aandacht aan dingen die je moeilijk en of spannend vind. Ik raad deze rijschool zeker aan! Bedankt Anil en Mira!

Tijdens mijn zoektocht naar een goede rijschool ben ik terecht gekomen bij Rijschool de Commandeurs en dat is echt een top keuze geweest. Ik heb dankzij de fijne lessen mijn rijbewijs in 1x gehaald. Anil geeft op een rustige en duidelijke manier uitleg en heeft het altijd over leermomenten i.p.v fouten. Elke les werd er gewerkt aan mijn verbeterpunten. Dit heeft mij heel erg geholpen omdat ik aan het begin van mijn rijlessen niet zoveel vertrouwen in mijzelf had. Niet alleen de lessen zijn van goede kwaliteit, ook de flexibiliteit is benoemenswaardig. Ik werk fulltime en hier werd ook altijd rekening mee gehouden tijdens het plannen van de lessen. Als Anil geen plekje vrij had dan kon ik lessen bij zijn collega’s (Mira en Amina). Net als Anil gaven zij op een rustige maar duidelijke manier uitleg. Door Rijschool Commandeurs zit ik nu zelfverzekerd achter het stuur en ik raad het iedereen aan om bij deze rijschool te gaan lessen. Het was echt een top ervaring die ik iedereen toewens. Heel erg bedankt voor jullie inzet en vertrouwen in mij!

Anil is een goede rij instructeur

Ik heb afgelopen week in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! Anil heeft vanaf het begin geleerd om zelfverzekerd te rijden. Ook staat veiligheid altijd voorop. Wat ik zelf heel prettig vindt is dat Anil altijd rekening houdt met persoonlijke factoren. Als je een keertje na school of werk moe bent en daardoor iets minder goed rijdt, zal Anil nooit boos worden en altijd je in je waarde laten. Voor mij was dit de perfecte rijschool en ik zal het iedereen aanraden!

Super rijschool !

Een fijne rijschool die alles top uitlegt! Vandaag in 1 keer geslaagd zonder fouten Elke les leer je weer wat nieuws en hoe je moet omgaan met nieuwe situaties die je goed kan toepassen op je examen. Het zijn leuken en gezellige rij instructeurs die je heel veel dingen leren om zo snel mogelijk de weg op te kunnen gaan. Kortom een super goede rijschool om snel je rijbewijs te halen!

Fantastische rijschool

Vandaag ben ik in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs door de goede lessen van Mira en Anil. Elke les kreeg je feedback waar je de volgende keer wat aan hebt! Als je een fout maakt, wordt dit als een leermoment gezien. Ik heb erg veel geleerd van iedere les en wil ook Mira en Anil heel erg bedanken voor de fijne lessen! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Top rijschool

Een fijne rijschool waar veel aandacht is voor de ontwikkeling van de leerling. Ook zijn de rijsinstructeurs zeer proffesioneel in hun vakgebied. Er word goed aandacht gegeven aan de verbeterpunten. En word ook samen daarop getraind. Je rijdt vaak de examen routes maar ook kom je afentoe op andere plaatsen. Ze zijn ook erg flexibel met de tijden van rijden. Zeker een aanrader voor mensen die nog een rijbewijs moeten halen. Ik wil jullie. Bedanken voor het helpen om mijn rijbewijs te halen❤️

Veel leren in korte tijd met positiviteit

Tijdens mijn lessen ben ik in een korte tijd voorbereid op het behalen van mijn rijbewijs. Het was een fijne ervaring om door Mira, Emine en Anil begeleid te worden. Fout is niet fout maar een leermoment waardoor er een positieve sfeer is tijdens de lessen en je er veel van op kan steken. Door herhalingen en moeilijke punten te behandelen raak je goed voorbereid op het examen en het leven met een rijbewijs. Ook is iedereen erg bereid om jou te helpen met alles wat nodig is om het zo goed mogelijk te doen. Ik heb met behulp van deze rijschool mijn rijbewijs behaald en zou deze rijschool zeer zeker aanbevelen!

Veel geleerd

Ik heb veel geleerd van anil, hij heeft mij goed begeleid voor mijn praktijkexamen!

Een hele fijne rijschool waar je goed leert rijden.

Ik ben super blij dat ik bij Commandeurs mijn rijbewijs heb gehaald. Anil plant altijd lange lessen in waardoor je genoeg tijd hebt om echt beter te leren rijden. Verder worden fouten tijdens het rijden als leermomenten gezien, waardoor je je gemotiveerd voelt om het volgende keer beter te doen in plaats van dat je je gedemotiveerd voelt. Ook worden de goede punten benadrukt zodat je weet waar je goed in bent.

A driving school with very good learning methods

With this school every mistake is a learning moment, Anil taught me how to drive calm and confident. I could then pass from the first try, how awesome is this !

Een rijschool met goede begeleiding

Dankzij de goede begeleiding ben ik in 1x geslaagd. Dit is een rijschool waar fouten leermomenten zijn. Alles werd in stappen uitgelegd waardoor je elke les wel weer wat nieuws leerde. Ik kan dankzij Anil met veel zelfvertrouwen de weg op.

Professioneel en vriendelijk

Erg fijne rijschool, goed aan mijn zwakke punten gewerkt, met een mooie geslaagd resultaat aan het einde

Ruyn acker 30 1965 RM Heemskerk