Goede en ervaren rijschool!

Super goede rijschool die ik iedereen zeker aanbeveel, Anil en de instructeurs hebben veel ervaring en zijn erg geduldig bij het wijzen op je fouten. Super veel geleerd en een mooie tijd gehad.

Zeer fijne rijschool!

Ik les ondertussen alweer een half jaartje bij rijschool commandeurs en heb daar veel leerzame maar ook gezellige lessen gehad. De instructeurs zijn zeer geduldig en weten mij altijd duidelijk en precies te vertellen wat er fout ging en hoe het beter kon. Bovendien zijn de instructeurs enorm meedenkend en kan er altijd wel gekeken worden of lessen zo verschoven kunnen worden dat ik er tussen pas. Zeker deze laatste weken richting mijn examen is dat erg fijn! Bedankt Anil voor deze fijne tijd dat ik het autorijden onder de knie kreeg, door jou heb ik er alle vertrouwen in dat ik straks mijn examen in een keer haal. Bedankt voor al je geduld en vertrouwen! Rondom als je zoekt naar een rijschool waar een fout geen fout is maar een 'leermomentje' zoals Anil altijd zegt. En een rijschool waar ze altijd tijd voor je willen maken. Dan is dit een absolute aanrader!

Fijne rijschool met top instructeurs!

De rijlessen bij autorijschool de Commandeurs zijn erg leerzaam. Zo heb ik bijvoorbeeld al vanaf de eerste les leren schakelen, wat ik niet had verwacht. Daarnaast zijn de instructeurs super aardig en begripvol. Elke les is daardoor erg gezellig! Kortom, zeker een aanrader!

Rijschool Commandeurs is een top rijschool

Ik les inmiddels al een tijdje bij rijschool Commandeurs. Ik volg met plezier de rijlessen van Anil. Hij is een super lieve, rustige, begripvolle rij-instucteur. Ik leer super veel van hem tijdens de lessen. Tijdens zijn lessen zorgt hij ervoor dat er ook situaties worden uitgelegt die er kunnen gebeuren en hoe je die op kan lossen. Hierdoor zorgt hij ervoor dat je zeker gaat slagen! Ik heb er door hem alle vertrouwen dat ook ik ga slagen. Dankje voor jouw onvoorwaardelijke vertrouwen Anil en je super leerzame lessen!

Goede lessen!

Veel leerzame lessen mogen ontvangen bij deze rijschool. Altijd een fijne sfeer in de auto. En ik heb nu mijn rijbewijs behaald, 100% een aanrader!!!🎈🎈

Veel geleerd van een rijschool met veel ervaring.

Ontzettend veel geleerd bij deze rijschool! kwam hier op advies van mijn moeder die hier 14 jaar geleden ook heeft gelest en geslaagd is. dankzij de ervaring en de rust die deze rijschool uitstraalt ben ik in een keer geslaagd! nogmaals veel dank

Leerzaam

Rijschool commandeurs is een goede rijschool waar ze veel geduld hebben voor de leerlingen. Ik heb hier een leerzame tijd gehad en het was ook altijd gezellig tijdens de rijlessen!

Fijne rijschool met super instructeurs!

Met erg veel plezier lessen gevolgd bij de Commandeurs. De instructeurs hebben veel ervaring en weten precies waar jij als leerling behoefte aan hebt, waardoor er effectief gelest kan worden! Ik heb mijn rijbewijs dan ook in een keer gehaald door deze lessen en zou de rijschool dan ook van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijles en in 1 keer geslaagd helemaal top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf rijschool Commandeurs is helemaal top! Anil is een hele goede rijinstructeur, die goede tips geeft. Daarnaast zegt hij altijd goed wat er beter kan en omschrijft hij de fouten die je maakt erg goed! Ik heb met heel veel plezier alle rijlessen meegemaakt. Echt een aanrader om bij rijschool commandeurs te rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschol!\r\nTop rijschol !\r\nHeel erg bedankt voor alle rijlessen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anil, bedankt voor de prettige lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij autorijschool de commandeurs de afgelopen maanden met veel plezier autorijlessen gevolgd. Tijdens deze lessen werd je goed geholpen met aanwijzingen gedurende de les en werd ook een deel zelfstandigheid getest, want dat is natuurlijk waar autorijden uiteindelijk op aankomt. Anil van harte bedankt voor de goede lessen!!\r\n\r\nJens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier bij Autorijschool de Commandeurs gereden. Anil geeft deskundig advies en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Ik ben dan ook in één keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelijk bij de eerste ontmoeting en proefles was er een klik en voelde het vertrouwd. Ze nemen de tijd voor je, hebben geduld en passen de lessen aan op jouw persoonlijke ontwikkeling zodat je met steeds meer zelfvertrouwen gaat rijden. Met uitgebreide examentraining, ervaring en deskundigheid van de instructeurs en een ontspannen gezellige sfeer tijdens alle lessen ben ik in 1 keer geslaagd wat ik nooit had verwacht! Dus bij deze bedankt Autorijschool de Commandeurs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijlessen van Anil ervaren als leuke, gezellige leerzame en bovendien ook nuttige lessen. Anil was altijd wel in voor een leuk praatje en gaf altijd goede structurele tips. \r\n\r\nDankuwel Anil voor de geweldige lessen!\r\nAls je hier niet lessen neemt mis je iets.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke lessen bij Rijschool Commandeurs zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste rijschool en instructeur, ik heb gehad. Heel veel geduld en goed uitleggen met alles je leert heel veel zeker. Als je rijles wil bel commandeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Met dank aan Anil!\r\n\r\nAnil is een ontzettende lieve en positieve man. Hij legt alles rustig en helder uit. Ook wordt hij nooit boos wanneer je het even niet goed doet. Daarnaast is Anil ook een gezellige gesprekspartner. Ik ben dan ook enorm blij met mijn keuze voor Rijschool Commandeurs.\r\n\r\nThanks Anil!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De tijd dat ik hier reed was een leerzame en gezellige tijd. Anil leert je dingen op een leuke manier, waardoor je het ook beter onthoudt. Hij is heel gastvriendelijk en neemt de tijd voor je om dingen te leren. Ook kan je gemakkelijk rijlessen bij hem plannen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb heel veel geleerd bij deze rijschool, mijn rij instructeur heeft mij heel geduldig en goed leren rijden. Ik ben blij dat ik hier heb leren rijden en ik raad de meeste mensen aan om hier ook te komen rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super bedrijf!!! \r\nSuper leuke en leerzame lessen!\r\nEn in 1x geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne begeleiding. In een keer geslaagd net als mijn broer en zus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Anil. Hij is heel rustig en dat geeft een fijn gevoel bij het lessen. Hierdoor ben ik net als mijn broer in 1x geslaagd voor mijn examen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke examanators en ze doen echt hun best om je te laten slagen.