Fijne rijschool met super instructeurs!

Met erg veel plezier lessen gevolgd bij de Commandeurs. De instructeurs hebben veel ervaring en weten precies waar jij als leerling behoefte aan hebt, waardoor er effectief gelest kan worden! Ik heb mijn rijbewijs dan ook in een keer gehaald door deze lessen en zou de rijschool dan ook van harte aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijles en in 1 keer geslaagd helemaal top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf rijschool Commandeurs is helemaal top! Anil is een hele goede rijinstructeur, die goede tips geeft. Daarnaast zegt hij altijd goed wat er beter kan en omschrijft hij de fouten die je maakt erg goed! Ik heb met heel veel plezier alle rijlessen meegemaakt. Echt een aanrader om bij rijschool commandeurs te rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschol!\r\nTop rijschol !\r\nHeel erg bedankt voor alle rijlessen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anil, bedankt voor de prettige lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij autorijschool de commandeurs de afgelopen maanden met veel plezier autorijlessen gevolgd. Tijdens deze lessen werd je goed geholpen met aanwijzingen gedurende de les en werd ook een deel zelfstandigheid getest, want dat is natuurlijk waar autorijden uiteindelijk op aankomt. Anil van harte bedankt voor de goede lessen!!\r\n\r\nJens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het afgelopen jaar heb ik met veel plezier bij Autorijschool de Commandeurs gereden. Anil geeft deskundig advies en neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Ik ben dan ook in één keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelijk bij de eerste ontmoeting en proefles was er een klik en voelde het vertrouwd. Ze nemen de tijd voor je, hebben geduld en passen de lessen aan op jouw persoonlijke ontwikkeling zodat je met steeds meer zelfvertrouwen gaat rijden. Met uitgebreide examentraining, ervaring en deskundigheid van de instructeurs en een ontspannen gezellige sfeer tijdens alle lessen ben ik in 1 keer geslaagd wat ik nooit had verwacht! Dus bij deze bedankt Autorijschool de Commandeurs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijlessen van Anil ervaren als leuke, gezellige leerzame en bovendien ook nuttige lessen. Anil was altijd wel in voor een leuk praatje en gaf altijd goede structurele tips. \r\n\r\nDankuwel Anil voor de geweldige lessen!\r\nAls je hier niet lessen neemt mis je iets.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd leuke lessen bij Rijschool Commandeurs zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste rijschool en instructeur, ik heb gehad. Heel veel geduld en goed uitleggen met alles je leert heel veel zeker. Als je rijles wil bel commandeurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! Met dank aan Anil!\r\n\r\nAnil is een ontzettende lieve en positieve man. Hij legt alles rustig en helder uit. Ook wordt hij nooit boos wanneer je het even niet goed doet. Daarnaast is Anil ook een gezellige gesprekspartner. Ik ben dan ook enorm blij met mijn keuze voor Rijschool Commandeurs.\r\n\r\nThanks Anil!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De tijd dat ik hier reed was een leerzame en gezellige tijd. Anil leert je dingen op een leuke manier, waardoor je het ook beter onthoudt. Hij is heel gastvriendelijk en neemt de tijd voor je om dingen te leren. Ook kan je gemakkelijk rijlessen bij hem plannen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb heel veel geleerd bij deze rijschool, mijn rij instructeur heeft mij heel geduldig en goed leren rijden. Ik ben blij dat ik hier heb leren rijden en ik raad de meeste mensen aan om hier ook te komen rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een super bedrijf!!! \r\nSuper leuke en leerzame lessen!\r\nEn in 1x geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne begeleiding. In een keer geslaagd net als mijn broer en zus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Anil. Hij is heel rustig en dat geeft een fijn gevoel bij het lessen. Hierdoor ben ik net als mijn broer in 1x geslaagd voor mijn examen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke examanators en ze doen echt hun best om je te laten slagen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het geweldig om bij rijschool Commandeurs te rijden. Anil heeft me heel veel geleerd en hij bleef altijd rustig. Dat was echt een groot pluspunt. Ik heb mijn examen in een keer gehaald en met mij nog veel meer leerlingen en dat is allemaal dankzij de goede lessen van Anil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar april ben ik begonnen met lessen bij Anil en Atish. De lessen heb ik als leerzaam en gezellig ervaring. Goede uitleg, totdat ik het snapte. Ondanks dat ik er drie keer over heb gedaan heeft Anil mij altijd gemotiveerd om door te gaan. Ook heeft hij mij het gevoel gegeven dat ik zelfstandig veilig de weg op kan. Heel erg bedankt voor alles!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald bij de Commandeurs. Anil is een fijne rijinstructeur die goed en rustig uitlegt. Ik raad het zeker aan om hier te lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rustige sfeer! Enorm genoten van de gezelligheid en leerzame lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn gelest, rustig problemen door besproken, duidelijke uitleg, geen stress. Altijd mooi op tijd bij de lessen. Heb zeer genoten van de lessen bij Anil, waarbij ik al mijn toetsen in 1 keer heb gehaald. \r\n\r\nOok de aanbeveling om de tussentijdse toets te doen, was een zeer goed idee, aangezien er niets vanaf hangt, je wel doorkrijgt hoe anders je gaat rijden tijdens een examen en je ook nog een direct een vrijstelling kan verdienen!. Was hierdoor bij mijn examen veel kalmer, omdat ik wist waarop ik moest letten en hoe alles zou verlopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mij de beste rijschool, in 1x geslaagd in korte tijd bij rijschool Commandeurs!! Anil, heel erg bedankt voor je geduld en super gezellige, leerzame lessen. Ik zal dat zeker in de praktijk toepassen.