Keurig volgens afspraak en goede prijs. Fijne garage

Netjes geholpen. Vriendelijk en kundig

Perfecte service.

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Service is echt oké. Zegt wat hij doet en doet het dan ook. Fijn.

Al ruim 12 jaar onze rots in de branding

Als er ook maar iets is, staat ROB voor je klaar. Voor zwel onze bedrijfswagen als onze privé auto. Een noodreparatie zoals vandaag, accu dood. ROB geeft tel. advies om een spanningstestje te doen, bestelt de juiste nieuwe accu en plaatst 'm een paar uur later al. En niks duurder dan zelf online je accu laten komen. Ze meten de boel meteen ook even door, zodat je zeker bent dat alles weer in orde is. De startmotor slingert de oude 2,5L diesel motor weer in het rond alsof het niks is. En wij kunnen weer door. En daar gaat het om.

Zeer correcte afhandeling van de reparatie

Zeer degelijke en vriendelijke behandeling Nette en opgeruimde werkplaats Kundige monteurs vlotte afhandeling Al met al zeer tevreden

goede service

staat altijd voor je klaar.

Meer dan uitstekend in alle opzichten

Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Meedenkend en oplossingsrichtingen zoeken en vinden en dat alles tegen een vriendelijke prijs

Altijd bijzonder goed geholpen!

Bij Rob altijd top service!

Vriedelijk, precies en meedenkend.

Vaak krijg je het idee bij een garage dat je een debiel bent. Hier proberen ze proactief op zoek te gaan naar de genoemde klachten. Top!

Autobedrijf Rob Boerema is niet zo maar een autobedrijf

Autobedrijf Rob Boerema is meer dan zo maar een autobedrijf. Rob levert vakwerk af, Rob ontzorgt èn Rob helpt wanneer dat allemaal minder vanzelfsprekend is. Dus ook op het moment dat de auto het volstrekt onverwacht begeeft op een locatie ver verwijderd van standplaats Gieten. Na door de ANWB te zijn opgetakeld en te zijn gebracht naar een plaatselijk garagebedrijf werd contact opgenomen. Het reparatie verleden van de auto werd desgevraagd snel door Rob aan de behandelend garagehouder ter beschikking gesteld. Over de verrekening van de factuur hoefde ik me als eigenaar van de auto geen zorgen te maken. Rob gaf aan veel waarde te hechten aan een goede klantrelatie. Ofschoon het voor hem ongemakkelijk was dat mijn auto in Groningen werd gerepareerd, was dat voor hem geen reden zich afzijdig te houden. De forse factuur is zonder aarzeling door hem volledig betaald. Zonder een vermoeiend gesprek over het hoe en wat. Als klant prijs ik me oprecht gelukkig met Rob. Hij ontzorgt je, staat direct voor je klaar en helpt je snel en uiterst correct. De auto doet het overigens opnieuw fantastisch. Dat is Rob Boerema. Niet zo maar een autobedrijf.

Deskundige en zorgvuldige dienstverlening

Afspraken kloppen altijd en de werkzaamheden worden zonder haast en goed uitgevoerd. Aangename werksfeer.

fijne service met vakmanschap

we hadden bij vertrek lekke band van de caravan, gebeld en konden gelijk terecht.

correct en houd zich aan afspraken

Goede service.

Vriendelijk,behulpzaam,betrouwbaar.

Fantastisch! Er was helemaal geen tijd voor het plotselinge defect, maar toch is het verholpen!

Op zondag kon er van het ene op het andere moment niet meer gereden worden met mijn voertuig. Bijna alle lampjes die storing aangaven, bleven branden na de start. De parkeerrem, het presafe-systeem, ESP, het bandenspanningsbewakingsysteem en de stuurbekrachtiging, ze gaven allemaal een storing aan en de stuurbekrachtiging werkte ook echt niet meer. Bij het uitlezen werd niet duidelijk wat de oorzaak was. Wel dat het rechter achterwiel 510 km/h zou draaien, terwijl het stil stond! De werkplaats puilde uit met allemaal geplande reparatie- en onderhoudswerkzaamheden, maar toch zijn ze bij Autobedrijf Rob Boerema gaan speuren en tot de ontdekking gekomen dat een compleet vastgeroeste ABS sensor de boosdoener was. Nu deze vervangen is, zijn alle storingen verdwenen en kunnen we binnen 2 dagen alweer rijden!!! Super blij mee!

Vakkundig, vriendelijk en goed georganiseerd bedrijf. Ik rij 40 minuten om mijn oude Jeep Cherokee bij deze garage te laten onderhouden. Top

Altijd goed overleg over reparaties en onderhoud

Nette garage en vriendelijk personeel. Rob overlegd altijd over reparaties, te verwachten kosten. Integer.

Een bedrijf waar ik al vele jaren mijn auto met vertrouwen naar toe breng.

Klantvriendelijk auto bedrijf waar mijn auto vakkundig wordt onderhouden.

Super geholpen

Top service voor een nette prijs

Bij Rob krijg je een perfecte service en een super advies!!

We doen het graag Klaas. Bedankt voor je leuke review en tot een volgende keer

Vol vertrouwen mijn auto overgedragen.

Vanuit de koffiehoek,onder het genot van een bakkie, de werkzaamheden naar volle tevredenheid kunnen volgen. Laat de kilometers maar komen.

Bij dit bedrijf voel je je meer dan geholpen.

Je wordt goed geholpen en dat geeft veel vertrouwen.

uitstekend

eje e