Fijne mensen

Bij Rob luisteren de mensen echt naar je en denken mee met een goede oplossing.

Goed en niet duur

Er wordt snel en nauwkeurig gewerkt.

Goede snelle service

Banden besteld, volgende dag wielen gebracht. Eind van de dag klaar, top geregeld volgens afspraak

Koppelingsprobleem

ik ben uitstekend geholpen via email contact. zeker een deskundig bedrijf met een kort en duidelijk antwoord.

klantvriendelijk

correct, snel en kundig

Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Een zeer nette goed georganiseerde bedrijf.

Een airbag issue en APK

Super geholpen

Ik heb geen verstand van auto's en ik ben dan ook op zoek naar een betrouwbare garage. Autobedrijf Rob Boerema is zo'n bedrijf die ik graag aanbeveel aan anderen. Betrouwbaar/eerlijk, snel en betaalbaar!

Top bedrijf

Vriendelijke eigenaar en personeel. Komt afspraak altijd na en doet alle moeite om de problemen op te lossen. Ben zeer tevreden over het bedrijf.

Bij Rob wordt je eerlijk behandeld en staat de klant centraal

Wij hebben al jaren erg goede ervaringen met Autobedrijf Rob Boerema. Onderhoud van de auto, banden wisselen en zelfs aanschaf doen wij bij Rob. Gewoon omdat het vertrouwd voelt en je erg vriendelijk behandeld wordt. Een prima adres voor mensen die zonder gezeur fijn in hun auto willen rijden.

Heel klantvriendelijk en de huurauto's rijden perfect.

Alles wordt snel, goed en op sympathieke manier geregeld. De auto"s rijden geweldig.

Keurige garage. Heldere afspraak en alles wordt met je overlegd. Geen verrassingen achteraf. Top !

Deskundig en prettig geprijsd

Deskundig en prettig geprijsd

Echte service

Reparatie koelsysteem en kachel laten uitvoeren. Vooruit gebeld over de kosten, leenauto mee en uiteindelijk prima geregeld. Kosten vielen zelfs lager uit dan vooruit ingeschat.

Niets op aan te merken. Zo hoort het!

Topbedrijf

Betrouwbaar, vriendelijk, vakkundig en zeer goede service. Topbedrijf.

Uitmuntend

Goede service. Klant vriendelijk en goede uitleg wat er gaat gebeuren en kisten plaatje.👍👏

Kwaliteit

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De auto is volgens afspraak gekeurd en een grote onderhoudsbeurt gehad. Kwaliteit en prijs zijn prima in verhouding.

Prima!

Vriendelijke mensen, altijd even een praatje, keurig professioneel werk afgeleverd en prima prijs

Gewoon hoef

Goede ervaring en komt afspraken altijd na

Goede service, veel mogelijk

Komt goed over

Eerste afspraak hier. Alles is volgens afspraak verlopen. Mail en vragen worden vlot behandeld.

Professioneel, persoonlijk en betrouwbaar!

Sinds twee jaar is mijn Renault Mégane in onderhoud bij Rob en collega's. In die twee jaar moesten de standaard onderhoudsklusjes uitgevoerd worden, en ook de APK verzorgen Rob en collega's. Dat gebeurt altijd erg gedegen, alles in overleg en op een prettige, professionele en schone manier. Erg tevreden!

Niets op aan te merken

Afspraak APK en een set all weather banden. Keurig op afgesproken tijd, klaar terwijl ik wachtte. Goed geholpen. Vriendelijk, rustig en betrouwbaar overkomend. Netjes en schoon bedrijf.

klantvriendelijk

Klantgericht en betrouwbaar.

Een professioneel en vakkundig autobedrijf

Ik heb goede ervaringen met het autobedrijf. Veelzijdig, vakbekwaam, en klantvriendelijk. Ik heb mijn vriendin geadviseerd om naar dit autobedrijf te gaan.