Topbedrijf!

Wij komen hier al vanaf 2005. We hebben hier onze 1e auto hier gekocht,en zijn inmiddels alweer aan de 4e begonnen...vorige week opgehaald (een prachtige Skoda Octavia Style Business Greentech DSG) Autobedrijf de Tiessen is een prachtig bedrijf met verstand van zaken! Onze famile heeft er 3 auto's in onderhoud (mijn broer,onze zoon en wij zelf) Familie de Ronde uit Groningen

En weer een zeer goede ervaring!

Voor de 2e keer een mooie jonge occasion met weinig kilometers op de teller gekocht bij de Tiessen. We konden weer snel tot een deal komen en we hopen aan deze aanwinst weer net zo veel plezier te beleven als de vorige. Duidelijke afspraken en goede service, een aanrader dus!

Top autobedrijf

Al jaren zeer tevreden klant, nog nooit teleurgesteld. Ze doen het net even anders(lees:beter)

Hele goeie kwaliteit, perfecte service, goeie prijs!

Ik kom hier al ruim 20 jaar. Iedere keer perfecte service en altijd meedenken naar oplossingen. Direct geholpen steeds. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een goeie garage met persoonlijke aandacht

Zeer goede service en er wordt goed meegedacht

Onze ervaring zijn zeer goed inmiddels al 6 nieuwe auto's aangeschaft, service uitstekend , communicatie helder er correct , no nonsens gewoon doen

geweldig!!!

erg aardige mensen allemaal en zeer klantvriendelijk

Persoonlijke aandacht

Als er wat was met de auto, dan werd ik altijd meteen vriendelijk geholpen. Verder hebben ze kennis van zaken.

Vriendelijk geholpen met goed advies

Vriendelijk en vakkundig.

We worden hier elke keer vriendelijk geholpen en de medewerkers verstaan hun vak.

Goed bedrijf met uitstekende service

Al ruim 15 jaar een tevreden klant.

uitstekend

goed bedrijf , uitstekende service , klantvriendelijke medewerkers ,denken mee met jou wensen .

Super goed bedrijf

Bij deze garage werken ervaren monteurs die ook bij moeilijke op te lossen problemen een oplossing vinden en het niet zomaar opgeven, alles gaat in overleg met de klant,

goede service en betrouwbaar

een goed en betrouwbaar bedrijf , punctueel en de service is uitstekend , duidelijk in afspraken

Betrouwbaar , vakkundig en service gericht!

Onvoorziene prijzige reparaties worden na telefonisch overleg met de klant uitgevoerd!

Prachtige Honda Jazz aangeschaft. Top!

Zeer blij met mijn auto. Perfect afgeleverd.

Pro-@ctieve instelling, meedenken met de klant en zo houden we samen de kosten in de hand!

Fijne mensen en top monteurs. En voor de prijs ga je eerste klas op reis!

leuk bedrijf gemoedelijke menssen

voor mij de eerste keer dat ik met dit bedrijf in kontakt kwam om een andere auto aan te schaffen. leuk bedrijf en heel gemoedelijk er wordt goed geluisterd naar de klant en de koffie staat altijd klaar. alle lof voor verkoper Lars en Henk lekker doorgaan zo nogmaals bedankt voor de goede zorgen en prettig weekend

Super!!!

Bij de aankoop van onze auto, Zeer plezierig en vakkundig geholpen. Onderhoud en APK blijf ik door hun laten doen ondanks de afstand.

Betrouwbaarder vind je niet

Al klant vanaf de opening en nog nooit teleurgesteld

Prettige en behulpzaam, onderhoud van mijn lpg gedreven voertuig al jaren naar behoren, er wordt altijd voor een goede oplossing samengewerkt. Ook voor kleine zaken of onverwachtse zaken en vragen wordt accuraat aandacht besteed.

Goede service, mooie showroom, voor elk wat wils. Ik vond er een leuke Swift. Die werd snel en blinkend afgeleverd. Later sputterde de accu even tegen, maar ik kon direct langskomen. Na twintig minuten liep -ie weer als een zonnetje. Helemaal prima.

• Deskundigheid N.v.t.

Super en betrouwbare garage. Koop mijn volgende auto daar zeker weer. Goede service.