Ken Durk al jaren als zeer betrouwbaar en eerlijk man heeft verstand van auto\'s en daarom beveel ik Durk Ykema auto\'s dan ook bij iedereen van harte aan

Bedankt voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Durk is een vakman. Hij weet alles van zijn auto\'s. Van de techniek en van de historie. Hij heeft ook een neus voor de betere modellen. Wat ik ook heel belangrijk vind: bij Durk krijg je een eerlijk verhaal. Wat hij zegt klopt. Ik zocht een betrouwbare gebruikte auto van 15 jaar oud. Dan moet je echt zoeken. Er is veel kaf onder het koren zal ik maar zeggen. Durk IJkema Auto\'s is daarvoor een betrouwbaar adres.

Dank voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Super service, kundig advies

• Reden bezoek Andere reden

Dank je wel Sybren, voor de leuke reactie, het is graag gedaan.

Deskundig personeel en vriendelijk.

Dankjewel voor de mooie cijferlijst, en mogelijk kunnen wij nog eens wat voor je betekenen.

In juni 2017 zocht ik bij Durk een mooie, 13 jaar oude Mercedes uit. In het jaar dat volgde hadden we helaas de nodige reparaties. Dat begon met een niet werkende turbo waardoor onze vakantie op de heenreis naar Frankrijk op dag 1 ten einde kwam. Vette pech en flink balen dus. We hebben dit overigens in goed overleg en volgens afspraak opgelost. Ondanks de autotechnische meleur heb ik vertrouwen in Durk. Ik ervaar hem als een betrokken, deskundige en betrouwbare vakman. Dat heb ik in het verleden wel eens anders meegemaakt. Hij geeft goed en eerlijk advies, is flexibel en als ik hem ‘s ochtends bel probeert hij me als het kan ‘s middags nog te helpen. Top! Durk en Marijke runnen hun bedrijf samen. En dat doen ze gedegen en met zorg en aandacht voor hun klanten.

Alsnog dank voor de leuke reactie, en hopende op een langdurige relatie.

waar andere garages het niet meer weten te vinden, gaat Durk beginnen. Ik ben ontzettend blij dat het (grote) probleem met de remmen uiteindelijk toch na lang zoeken door Durk is gevonden. Wat ik ook waardeer is dat de auto even op meerdere punten wordt nagekeken, zodat ik nu al weet waar het begint te slijten en de volgende keer de problemen kunnen ontstaan. Als ook het advies wat de auto daardoor tot die tijd wel of niet aankan (i.v.m. aanhangwagenbelading en snelheid e.d.)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt Hester voor de leuke reactie op de uitgevoerde werkzaamheden aan je auto, het is graag gedaan.

Durk je hebt n mooie reis gehad en ik n mooie auto

• Service N.v.t.

Ik heb een half jaar geleden mijn Mercedes bij Durk gekocht en ben daar zeer tevreden over. Super vriendelijke contacten bij auto bedrijf Durk Ykema. Heel erg service gericht. Durk is bijzonder deskundig en ervaren. Een echte liefhebber. Een aanrader dus wat mij betreft. .

Dankjewel Paul, we doen ons uiterste best om het onze klanten naar de zin te maken, niet alleen nu maar ook in de toekomst.

Vanaf het eerste contact per telefoon heb ik goede ervaringen met Durk Ykema. Ik heb een gebruikte bestelauto voor zakelijk en privégebruik van hem gekocht. Ook een belangstellende vraag van Durk hoe de auto (een Opel Combo) na enkele weken gebruik bevalt, was sympathiek. Hij straalt in alles een grote kennis en ervaring met autotechniek uit. En hij is vriendelijk! Pieter www.kookatelierzuiderzee.nl

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, het is graag gedaan.

Zeer goed! Zowel op de site als bij het bedrijf zelf! Deskundig, menselijk en toch ook zakelijk.

Ben nu bijna 4 jaar klant en alles wat je aan service en dienstverlening mag verwachten is bij Durk en zijn echtgenote ruimschoots aanwezig. Van de week mijn tweede auto bij Durk aangeschaft en wederom is overal weer aan gedacht. Uiterst vriendelijk, betrouwbaar en deskundig garagebedrijf kom de volgende keer zeker terug!

Dank je wel Teake voor deze bemoedigende woorden, het is graag gedaan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Over het algemeen weinig goede ervaringen met autohandelaren, Dhr Uijkema lijkt een welkome verandering in deze serie ervaringen. Een vrolijke man, die deskundig lijkt in zijn vak, met name de liefhebberij voor Mercedes en Opel stralen ervan af. Dhr Ijkema lijkt oprecht te zijn in zijn handelen en informatie m.b.t. tot zijn auto\'s. Kortom geen gedoe, auto gekocht en ingeruild, prima service en aftersales ervaren. Ik zou hier terugkomen.

Ik heb mijn eigen eerste auto bij Durk gekocht, en dit is mij goed bevallen. Ondanks dat Durk vaak alleen werkt, levert hij een professionele en snelle service en altijd met een glimlach.

Dank voor de leuke reactie Amber, "Het is graag gedaan"

Mercedes gekocht bij IJkema. Netjes en goed geholpen. Geen onzin praatjes maar duidelijke taal. Nette inruilprijs gekregen en auto stond zoals afgesproken klaar op de afgesproken dag.

Een werkelijk perfecte organisatie, waarvan de heer Durk, je alle informatie van je belangstellende auto geef. Tevens is het onderhoud en APK van de auto, prima door hem uitgevoerd. Mocht er in de toekomst, weer een auto worden aangeschaft, ga ik zeer beslist weer terug.

Prettig ontvangen. Geeft betrouwbare indruk.

• Service N.v.t.

Dhr. Ykema is open, vriendelijk, goede en betrouwbare indruk. Er wordt goed ingegaan op vragen en wensen. Geeft goede en bruikbare tips.

In een gemoedelijke sfeer is mijn auto deskundig onder handen genomen.l

Hele correcte service bijzonder goed bevallen.

Zeer leuk en gezelig, maar toch zakelijk autobedrijf. Wordt vriendelijk geholpen, maar vooral eerlijk behandeld.

Dank voor de leuke reactie, het is "graag gedaan "

Ik ben een ervaren autorijder die al heel wat auto\'s heeft gekocht. In die zin heb ik ook veel ervaring met autobedrijven. Over Durk Ykema kan ik kort zijn. What you see is what you get. De auto\'s zien er erg goed uit en Ykema stuurt je niet weg met ondeugdelijk materiaal. Mocht er onverhoopt een probleempje zijn dan wordt dit professioneel en goed opgelost zelfs zonder afgesproken garantie.

Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de auto en over de gang van zaken. Wij wensen u nog veel veilige kilometers en nog veel plezier met de Benz

ik ken DURK al heel lang en nog nooit een auto bij hem gekocht. Nu voor het eerst een auto bij hem gekocht en dit is me zeer goed bevallen!

Hé Jetze dank je wel voor je zeer positieve reactie, en vanaf deze plaats nog veel fijne kilometers met de auto toegewenst