correct, vriendelijk en efficiënt

Eerlijk en betrouwbaar advies. Prima geholpen.

Ondanks dat wij aankwamen in onze werkkleding geweldig geholpen

Wij zochten een tweede auto omdat ik steeds vaker onderweg ben. Op internet kwamen Auto lemmer tegen. Omdat het te ver weg is geen aandacht meer aan besteed. Toen wij voor werk toch in de duurt waren even aan gegaan. De indruk van mij zoon en mij zelf was direct goed. De prijs kwaliteit verhoudingen zijn goed, en de eigenaar weet waar hij het over heeft. Na wat onderhandelen goede afspraken gemaakt. Omdat de auto net binnen was (import) bleek de eigenaar zich vergist te hebben in het bouwjaar. Hij melden dit netjes en als goed makkertje, een nieuwer set winterbanden dan was afgesproken, en nieuwe zomer banden. Prima geregeld. Bij het afleveren had de eigenaar alle tijd voor de uitleg. eens en nieuwe auto gekocht waar dit een stuk minder was. de gekocht auto bevalt prima.

Prima geholpen

Goed geholpen, een hele mooie auto voor een nette prijs.

Oprecht en hart voor zijn klanten

Andre is een zeer prettig persoon. Niet opdringerig, duidelijk en vooral hart op de goede plek. Hij zorgt voor een perfect afgeleverde auto bij aankoop en schroomt niet extra te investeren om de auto zo goed mogelijk af te leveren.

Goede autodealer met verstand van auto’s.

Goed geholpen, verkoper neemt de tijd voor je!

Zeer vriendelijk en professioneel, uitstekende service!

Ik heb deze week mijn mooie rode Ford Puma ingeruild voor een bordeaux rode Ford Fiesta. Alles is binnen een week keurig netjes geregeld. Mailcontact verloopt vlot en de eigenaar heeft mij altijd vriendelijk te woord gestaan. Hij neemt ook ruim de tijd voor je. Toen we de Fiesta kwamen ophalen stond de auto te shinen, hij had een complete poetsbeurt gehad, een volledig nieuwe APK en ook nog een nieuwe mattenset. De eigenaar houdt me zelfs op de hoogte waar mijn Puma naartoe gaat, en dat stel ik zeer op prijs aangezien de Puma heel veel voor mij heeft betekend. Kortom, ik zou zo weer naar dit bedrijf gaan mocht ik in de toekomst een andere auto willen. Absoluut een aanrader!

prima en betrouwbare service!

eerlijk advies gekregen en auto is prima voorelkaar.

De aflevering was prima en verder een goede service.

Verkoper is enthousiast en professioneel.

Tijd en aandacht voor de klant

Klantvriendelijk en zeer professioneel.

Erg klantvriendelijke garage.

Bij deze garage een mooie VW polo gekocht. De eigenaar is erg vriendelijk en eerlijk. De auto werd keurig gepoetst afgeleverd. Een garage waar ik zo weer heen zou gaan.

Goede service!

Ik heb bij dit bedrijf een VW Polo gekocht en helemaal tevreden. Er ontbrak een reserve sleutel en deze is, zoals afgesproken, achteraf voor 50% vergoed. Alles is snel en netjes afgehandeld.

Goede service, afspraken worden na gekomen.

Ford Fiesta gekocht, werd op afgesproken tijd geleverd. Verkoper was zeer vriendelijk en eerlijk, ik kreeg wat me beloofd was.

Wij waren zeer tevreden met auto lemmer. Niet moeilijk lopen doen als het makkelijk kan.

Wat een mooi Bedrijf! Andre Top kerel goede, zaken man Vanuit het zonnige Limburg naar het mooie Lemmer afgereden voor een Audi A3 1.4Tfsi ABT te kopen, Vanaf het begin zeer gastvrij!!

Prettig geholpen, deskundig advies. Auto stond super netjes klaar, goede uitleg van de auto, er werd tijd genomen voor het afleveren.

Mooie auto gekocht bij auto Lemmer Wordt keurig en netjes afgeleverd André komt zijn afspraken goed na. Hij heeft ons heel goed geholpen ook nog voor het plaatsen van een navigatiesysteem die als extra service wordt gezien. We zijn ook heel erg blij met de auto André Ga zo door zou ik zeggen AUTO LEMMER ECHT EEN AANRADER👍👍👍

Goede ervaring gehad. De eigenaar wil duidelijk kwaliteit leveren en dat voor een schappelijke prijs.

Zeer blij met mijn nieuwe auto. Fijne hulp gekregen van de eigenaar. Bedankt !

Netjes geholpen, auto keurig afgeleverd!

Prettige ervaring met Auto Lemmer. Auto netjes afgeleverd. Fijn bedrijf om een auto te kopen.

Zeer prettige ervaring met Auto Lemmer. Komt gemaakte afspraken goed na en levert de auto geweldig af! Zelfs nog wat extra onderhoud gehad voor aflevering zonder kosten. Dat is service! André helpt en ontvangt je op zeer plezierige wijze en neemt de tijd voor je.

Mijn ervaring met Auto Lemmer is met 1 woord top. Ik heb 4 dagen geleden gekeken naar een auto. Toen ik binnen kwam werdt vriendelijk ontvangen. Ik kreeg een advies over wat voor auto bij mij zou passen. Uiteindelijk hebben we een geschikte auto gevonden en heb ik hem vandaag opgehaald. De auto werdt in zeer nette staat afgeleverd met alles er op van APK tot nieuwe winterbanden. Ik ben zeer tevreden over de service en de deskundigheid van André en wat er beloofd wordt van wat er bij de auto geleverd is ook echt nagekomen. Ik raad daarom ook zeker aan om hier uw auto te kopen ! Bedankt