De aflevering was prima en verder een goede service.

Verkoper is enthousiast en professioneel.

Tijd en aandacht voor de klant

Klantvriendelijk en zeer professioneel.

Erg klantvriendelijke garage.

Bij deze garage een mooie VW polo gekocht. De eigenaar is erg vriendelijk en eerlijk. De auto werd keurig gepoetst afgeleverd. Een garage waar ik zo weer heen zou gaan.

Goede service!

Ik heb bij dit bedrijf een VW Polo gekocht en helemaal tevreden. Er ontbrak een reserve sleutel en deze is, zoals afgesproken, achteraf voor 50% vergoed. Alles is snel en netjes afgehandeld.

Goede service, afspraken worden na gekomen.

Ford Fiesta gekocht, werd op afgesproken tijd geleverd. Verkoper was zeer vriendelijk en eerlijk, ik kreeg wat me beloofd was.

Wij waren zeer tevreden met auto lemmer.\r\nNiet moeilijk lopen doen als het makkelijk kan.

Wat een mooi Bedrijf! \r\nAndre Top kerel goede, zaken man\r\nVanuit het zonnige Limburg naar het mooie Lemmer afgereden voor een Audi A3 1.4Tfsi ABT te kopen, \r\nVanaf het begin zeer gastvrij!!

Prettig geholpen, deskundig advies. Auto stond super netjes klaar, goede uitleg van de auto, er werd tijd genomen voor het afleveren.

Mooie auto gekocht bij auto Lemmer \r\nWordt keurig en netjes afgeleverd \r\nAndré komt zijn afspraken goed na.\r\nHij heeft ons heel goed geholpen ook nog voor het plaatsen van een navigatiesysteem die als extra service wordt gezien.\r\nWe zijn ook heel erg blij met de auto André \r\nGa zo door zou ik zeggen\r\nAUTO LEMMER ECHT EEN AANRADER👍👍👍

Goede ervaring gehad. De eigenaar wil duidelijk kwaliteit leveren en dat voor een schappelijke prijs.

Zeer blij met mijn nieuwe auto. \r\nFijne hulp gekregen van de eigenaar.\r\nBedankt !

Netjes geholpen, auto keurig afgeleverd!

Prettige ervaring met Auto Lemmer.\r\nAuto netjes afgeleverd.\r\nFijn bedrijf om een auto te kopen.

Zeer prettige ervaring met Auto Lemmer. Komt gemaakte afspraken goed na en levert de auto geweldig af! Zelfs nog wat extra onderhoud gehad voor aflevering zonder kosten. Dat is service! André helpt en ontvangt je op zeer plezierige wijze en neemt de tijd voor je.

Mijn ervaring met Auto Lemmer is met 1 woord top. Ik heb 4 dagen geleden gekeken naar een auto. Toen ik binnen kwam werdt vriendelijk ontvangen. Ik kreeg een advies over wat voor auto bij mij zou passen.\r\nUiteindelijk hebben we een geschikte auto gevonden en heb ik hem vandaag opgehaald. De auto werdt in zeer nette staat afgeleverd met alles er op van APK tot nieuwe winterbanden. Ik ben zeer tevreden over de service en de deskundigheid van André en wat er beloofd wordt van wat er bij de auto geleverd is ook echt nagekomen. Ik raad daarom ook zeker aan om hier uw auto te kopen ! Bedankt

Erg goede ervaring met Auto Lemmer. Onlangs een auto gekocht die zeer netjes werd afgeleverd. Komt na wat hij beloofd dus zeer tevreden.

André heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Goede service, behulpzaam, eerlijk en vriendelijk. André dacht goed met ons mee en dat gaf ons een goed gevoel.

Fantastische service, eerlijke prijzen en gewoon een fijne plek om een auto te kopen. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan. Vooral de eerlijkheid van Andre is erg fijn bij de aankoop van een auto.

Positieve ervaring. Eerlijk en betrouwbaar. Komt afspraken na.

De verkoop is mij bevallen. Zeer vriendelijk, \r\nBehulpzaam en rechtdoor zee. Verstand van het product

Kort geleden Golf 6 gekocht. Meteen een goed gevoel bij de verkoper, geen gladde praatjes maar heel eerlijk. In de advertentie stond een fout wat betreft het radiogedeelte er zou een RNS510 inzitten maar dat was een foutje in de advertentie, er zat een RNS310 in. Andre maakte er geen probleem van en ik kreeg de RNS 510 er toch in gebouwd. Toen ik de wagen kwam ophalen waren punten, wat we hadden afgesproken, ook allemaal gedaan plus André had er een nieuwe accu ingezet omdat hij de oude zo vlak voor het winterseizoen niet vertrouwde. Dat is service!\r\nKort samengevat een fijne vent met hart voor z\'n werk maar bovendien eerlijk.

Heel klantvriendelijk. En komt afspraken goed na.