Goede service!

Ik heb bij dit bedrijf een VW Polo gekocht en helemaal tevreden. Er ontbrak een reserve sleutel en deze is, zoals afgesproken, achteraf voor 50% vergoed. Alles is snel en netjes afgehandeld.

Goede service, afspraken worden na gekomen.

Ford Fiesta gekocht, werd op afgesproken tijd geleverd. Verkoper was zeer vriendelijk en eerlijk, ik kreeg wat me beloofd was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren zeer tevreden met auto lemmer.\r\nNiet moeilijk lopen doen als het makkelijk kan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een mooi Bedrijf! \r\nAndre Top kerel goede, zaken man\r\nVanuit het zonnige Limburg naar het mooie Lemmer afgereden voor een Audi A3 1.4Tfsi ABT te kopen, \r\nVanaf het begin zeer gastvrij!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen, deskundig advies. Auto stond super netjes klaar, goede uitleg van de auto, er werd tijd genomen voor het afleveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht bij auto Lemmer \r\nWordt keurig en netjes afgeleverd \r\nAndré komt zijn afspraken goed na.\r\nHij heeft ons heel goed geholpen ook nog voor het plaatsen van een navigatiesysteem die als extra service wordt gezien.\r\nWe zijn ook heel erg blij met de auto André \r\nGa zo door zou ik zeggen\r\nAUTO LEMMER ECHT EEN AANRADER👍👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad. De eigenaar wil duidelijk kwaliteit leveren en dat voor een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer blij met mijn nieuwe auto. \r\nFijne hulp gekregen van de eigenaar.\r\nBedankt !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen, auto keurig afgeleverd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring met Auto Lemmer.\r\nAuto netjes afgeleverd.\r\nFijn bedrijf om een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring met Auto Lemmer. Komt gemaakte afspraken goed na en levert de auto geweldig af! Zelfs nog wat extra onderhoud gehad voor aflevering zonder kosten. Dat is service! André helpt en ontvangt je op zeer plezierige wijze en neemt de tijd voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Auto Lemmer is met 1 woord top. Ik heb 4 dagen geleden gekeken naar een auto. Toen ik binnen kwam werdt vriendelijk ontvangen. Ik kreeg een advies over wat voor auto bij mij zou passen.\r\nUiteindelijk hebben we een geschikte auto gevonden en heb ik hem vandaag opgehaald. De auto werdt in zeer nette staat afgeleverd met alles er op van APK tot nieuwe winterbanden. Ik ben zeer tevreden over de service en de deskundigheid van André en wat er beloofd wordt van wat er bij de auto geleverd is ook echt nagekomen. Ik raad daarom ook zeker aan om hier uw auto te kopen ! Bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede ervaring met Auto Lemmer. Onlangs een auto gekocht die zeer netjes werd afgeleverd. Komt na wat hij beloofd dus zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf André heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto. Goede service, behulpzaam, eerlijk en vriendelijk. André dacht goed met ons mee en dat gaf ons een goed gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service, eerlijke prijzen en gewoon een fijne plek om een auto te kopen. Ik raad dit bedrijf bij iedereen aan. Vooral de eerlijkheid van Andre is erg fijn bij de aankoop van een auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring. Eerlijk en betrouwbaar. Komt afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoop is mij bevallen. Zeer vriendelijk, \r\nBehulpzaam en rechtdoor zee. Verstand van het product

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden Golf 6 gekocht. Meteen een goed gevoel bij de verkoper, geen gladde praatjes maar heel eerlijk. In de advertentie stond een fout wat betreft het radiogedeelte er zou een RNS510 inzitten maar dat was een foutje in de advertentie, er zat een RNS310 in. Andre maakte er geen probleem van en ik kreeg de RNS 510 er toch in gebouwd. Toen ik de wagen kwam ophalen waren punten, wat we hadden afgesproken, ook allemaal gedaan plus André had er een nieuwe accu ingezet omdat hij de oude zo vlak voor het winterseizoen niet vertrouwde. Dat is service!\r\nKort samengevat een fijne vent met hart voor z\'n werk maar bovendien eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel klantvriendelijk. En komt afspraken goed na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs heb ik hier een auto gekocht voor mijn dochter. Eerlijk advies, super service en een prima occasion!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig geholpen, eerlijkheid en wederzijds respect. Als je komt kijken, reserveert hij de auto voor je.\r\n\r\nHeeft kennis van de auto en legt alles aan je uit, als je vragen hebt!\r\n\r\nFijne omgang en nette zaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Ford Fiesta gekocht, uitstekend geholpen door André. Hij wist veel over de auto te vertellen en was erg vriendelijk en behulpzaam, auto rijdt prima. \r\nKortom ik heb er een goed gevoel over gehouden.

Over Auto Lemmer