Super tevreden over de service van dit autobedrijf, zeer aan te bevelen.

Mijn ervaring met autobedrijf Gert van Keulen is zeer goed. Het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je, er hangt een fijne sfeer. Snelle service met de juiste begeleiding.

Werd erg vriendelijk geholpen en ben erg blij met mijn auto.

Prettig zaken gedaan en in korte tijd met wat kleine problemen terug geweest. Deze werden snel en correct verholpen. Klantvriendelijkheid/service zijn top.

Goed advies,Netjes geholpen,goede afspraken

Ik heb het als een heel prettige ervaren

Er was een hele snelle reactie op mijn mailverzoek over een auto die ik op de site had gezien. Het kwam niet als opdringerig over. Ik voelde alle ruimte om eventueel nee te zeggen. Die behoefte was er niet en we maakten een afspraak voor een proefrit. Ook dit verliep prettig, in alle vertrouwen. Ik kon mijn vragen stellen en de deal was snel gesloten. Ik ben uiterst tevreden over mijn aankoop en heb vertrouwen in jullie bedrijf

erg prettig

goede vlotte service

Geweldig!

Super vriendelijk werden wij behandeld en goed ingelicht over de mogelijk heden van de voor ons “nieuwe” auto. Aan het verzoek om uit te kijken voor ons naar een Up,werd goed gehoor gegeven.Wij zijn helemaal tevreden en ons autootje loopt als een trein.

Dikke 5 sterren waard!

Klantvriendelijk, goede service en advies! Goede prijs kwaliteit. Vriendelijke en deskundige medewerkers!

prima service en vriendelijke verkoper

prima service bij het kopen en repareren van onze twee auto's

geweldig

Netjes geholpen en een top service

geweldige zaak

wij hebben onze suzuki alto daar gekocht zijn zeer tevreden ,als er wat aan mankeert word het probleem direct opgelost,super zaak,, echt een aanrader

Super bovag garage.

Zeer tevreden met mijn vw polo Alles tip top voor elkaar. Super service alles 100% nagekomen En bij aflevering ook nog een leuk presentje gekregen. Dank jullie wel..

Wordt goed geholpen en komt eerlijk over

mooie tweedehands auto met super service

Een super nette tweedehands auto gekocht. Het bedrijf geeft standaard 6 maanden Bovag garantie, maar dat niet alleen. De versleten banden werden vervangen, de meest zichtbare schade bijgewerkt en een rammeltje verholpen. Zelfs toen bleek dat demper van de uitlaat vervangen moest worden. Dat allemaal voor de aankoopprijs. Een verrassend goede service!

Prima garage.

Goed advies en begeleiding. Prijs/kwaliteit prima. Goede service bij aflevering. Top!

gewoon een top bedrijf met TOP service

Super service!!!!!!

Uitstekend bedrijf die wens van de klant honoreert voor scherpe prijs

Bij van Keulen wordt je goed geholpen. Men denkt mee met wat je zoekt en praten je niet naar de mond. Goed advies over kosten en restwaarde etc. Ik voel me er al jaren goed geholpen en de service en zorg voor de auto is uitstekend.

Goeie en vriendelijke service.

Goed geholpen bij het aanschaffen van een auto.

Alles is correct afgehandeld 👍🖐🏻😉

Ik heb een goed gevoel over het bedrijf groetjes Henny 👍🖐🏻😉

Geweldig hoe Gert van Keulen zich inleeft in je wensen!

Dit autobedrijf is werkelijk aan te bevelen!!!!! Alleen maar goede ervaringen! Ik heb nu een top auto en het bedrijf is ook zeer goed in het onderhouden en repareren van je auto. Zeer deskundig personeel! Deze garage beveel ik aan bij een ieder die van mooie, betrouwbare auto's houdt en van een eerlijk advies!

Gert van Keulen is een nononsense bedrijf

In het verkoop gesprek worden geen valse beloftes gedaan, en de auto wordt conform de gemaakte afspraken perfect afgeleverd. Ook een paar kleine rest punten worden prima opgelost. Prima autobedrijf, die ik graag aanbeveel.

Prettig contact. Hulpvaardige mensen. Uitste-kende service

en uitstekende service.

Prima en eerlijke service/adviezen.

Ik zal niet klagen. (Want er is niets te klagen)

Service staat hier hoog in het vaandel!

Op internet een mooie occasion gevonden en aangeboden bij Gert van Keulen. Tijdens ons bezoek aan de showroom werden wij te woord gestaan door Alwin. Prettig contact, geen poespas en zeer meedenkend met de klant. Alwin is duidelijk en vertelt een eerlijk verhaal. Van proefrit tot aflevering, Hij houdt je op de hoogte. Bij de aflevering stond de auto netjes gepoetst en bijna als nieuw in de showroom. Ook kregen we nog een leuke bos bloemen bij de auto. Al met al een prettig bedrijf, geen gladde praatjes en service waar veel bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

Perfect behandeld

Vriendelijk netjes Kundig zeer tevreden