Geweldig hoe Gert van Keulen zich inleeft in je wensen!

Dit autobedrijf is werkelijk aan te bevelen!!!!! Alleen maar goede ervaringen! Ik heb nu een top auto en het bedrijf is ook zeer goed in het onderhouden en repareren van je auto. Zeer deskundig personeel! Deze garage beveel ik aan bij een ieder die van mooie, betrouwbare auto's houdt en van een eerlijk advies!

Gert van Keulen is een nononsense bedrijf

In het verkoop gesprek worden geen valse beloftes gedaan, en de auto wordt conform de gemaakte afspraken perfect afgeleverd. Ook een paar kleine rest punten worden prima opgelost. Prima autobedrijf, die ik graag aanbeveel.

Prettig contact. Hulpvaardige mensen. Uitste-kende service

en uitstekende service.

Prima en eerlijke service/adviezen.

Ik zal niet klagen. (Want er is niets te klagen)

Service staat hier hoog in het vaandel!

Op internet een mooie occasion gevonden en aangeboden bij Gert van Keulen. Tijdens ons bezoek aan de showroom werden wij te woord gestaan door Alwin. Prettig contact, geen poespas en zeer meedenkend met de klant. Alwin is duidelijk en vertelt een eerlijk verhaal. Van proefrit tot aflevering, Hij houdt je op de hoogte. Bij de aflevering stond de auto netjes gepoetst en bijna als nieuw in de showroom. Ook kregen we nog een leuke bos bloemen bij de auto. Al met al een prettig bedrijf, geen gladde praatjes en service waar veel bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

Perfect behandeld

Vriendelijk netjes Kundig zeer tevreden

netjes alles geregeld.

vlotte behandeling.

Gedreven, enthousiast en een vakkundig bedrijf.

We werden netjes te woord gestaan en kregen duidelijk uitleg met voor en nadelen van onze nieuwe auto. Super goede service! Wij konden savonds (een niet koopavond) de auto terugbrengen na een proefrit. Al met al zijn wij super tevreden!

Klantvriendelijk

Goede service komen afspraken na

Een prettige ervaring

Wij zijn geholpen door Alwin en dat is erg goed gegaan. Hij gaf goede informatie zonder opdringerig te zijn maar gaf ons de tijd en ruimte die we nodig hadden. Ook bij het ophalen van de auto erg vriendelijk te woord gestaan en een leuk cadeau in ontvangst mogen nemen. Ga zo door! Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen!

Geweldige service

Leuke en nette occasion gekocht, binnen een week na de garantie periode was er een mankement. Garagebedrijf van Keulen deed niet moeilijk en hebben dit keurig gerepareerd zonder bijkomende kosten. Wat een super service!

Fijn bedrijf! Wanneer we aankwamen al direct leuk en spontaan ontvangst door een jonge jongen die ons een bakje koffie aanbod. Al gauw kwam er daarna een verkoper ons te woord staan. Ook nu weer een goed gevoel: spontaan, open en eerlijk in contact, absoluut niet opdringerig of gladjes! Na de proefrit om tafel gegaan en vlot tot een deal gekomen waar we ons goed onder voelen. Geen extra pakketjes voor een goede aflevering, gewoon duidelijke prijzen. Positieve dingen die ons ook bijvoorbeeld opvielen: de verkoper gaf aan het leuk te vinden dat we de zaterdag erop de auto kwamen halen omdat hij er dan zelf ook was. (Bij niet eerlijke zaken vinden ze dat meestal juist niet zo prettig). Een ander voorbeeld: we wilden graag een trekhaak waarop er uit eigen beweging door hen een witte kentekenplaat bij geleverd werd. Ook de aflevering verliep op dezelfde prettige manier. Ja, wij zijn blij met onze aangekochte auto en blij dat we bij dit bedrijf uitgekomen zijn! Bedankt!!

Goed advies en snelle service. Echt een aanrader!

Hele goede ervaring met dit bedrijf, alles kan en is mogelijk hier.

No nonsens autobedrijf, waarbij de klant voorop staat

Wàt een hulpvaardig bedrijf! Met een volgepakte auto richting vakantie, plotseling een lekke band op de A1. Nog nèt Autobedrijf Gert van Keulen in Bathmen gehaald. Monteur Eelco Jansen staakt direct zijn werk, haalt het kapotte wiel eraf en constateert een flinke scheur. Serieus probleem, want een prop schieten is kansloos. Hij verdwijnt naar achter en komt terug met een gebruikte band in exact de goede maat. Legt deze om het wiel, balanceert en monteert het wiel onder de auto. Gered! Met een half uurtje waren we met het gezin weer onderweg. Lof voor dit hulpvaardige, eerlijke en kundige garagebedrijf!

Prettig, korte lijnen, goede service en meedenkend

Zeer klantvriendelijk en welwillend. Vlot zaken doen en geen poespas.

Bij de aankoop van mijn Mini Cooper Countryman werden mijn zoon en ik vriendelijk bejegend in een no-nonsense gesprek met Gert. Recht toe recht aan en eerlijk, precies waar wij van houden. Alwin heeft de auto, eveneens op vriendelijke wijze en in goed overleg rijklaar gemaakt. Service NOG niet van toepassing.

• Service N.v.t.

Heb een 2e hands Mini gekocht. Op internet stond een eerlijke prijs, inclusief alle kosten, voor deze auto. Bij mijn bezoek kreeg ik een goede inruilprijs voor mijn eigen auto. Geen snelle verkoper, maar een keurige vent bij een keurige autozaak.

Auto gekocht. Snelle levering. Alle afspraken nagekomen.

Prima service zowel met de aankoop van een auto als met onderhoud. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vakbekwaam en klantgericht personeel.