Perfect behandeld

Vriendelijk netjes Kundig zeer tevreden

netjes alles geregeld.

vlotte behandeling.

Gedreven, enthousiast en een vakkundig bedrijf.

We werden netjes te woord gestaan en kregen duidelijk uitleg met voor en nadelen van onze nieuwe auto. Super goede service! Wij konden savonds (een niet koopavond) de auto terugbrengen na een proefrit. Al met al zijn wij super tevreden!

Klantvriendelijk

Goede service komen afspraken na

Een prettige ervaring

Wij zijn geholpen door Alwin en dat is erg goed gegaan. Hij gaf goede informatie zonder opdringerig te zijn maar gaf ons de tijd en ruimte die we nodig hadden. Ook bij het ophalen van de auto erg vriendelijk te woord gestaan en een leuk cadeau in ontvangst mogen nemen. Ga zo door! Ik zal jullie bedrijf zeker aanbevelen!

Geweldige service

Leuke en nette occasion gekocht, binnen een week na de garantie periode was er een mankement. Garagebedrijf van Keulen deed niet moeilijk en hebben dit keurig gerepareerd zonder bijkomende kosten. Wat een super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf! Wanneer we aankwamen al direct leuk en spontaan ontvangst door een jonge jongen die ons een bakje koffie aanbod. Al gauw kwam er daarna een verkoper ons te woord staan. Ook nu weer een goed gevoel: spontaan, open en eerlijk in contact, absoluut niet opdringerig of gladjes! Na de proefrit om tafel gegaan en vlot tot een deal gekomen waar we ons goed onder voelen. Geen extra pakketjes voor een goede aflevering, gewoon duidelijke prijzen. Positieve dingen die ons ook bijvoorbeeld opvielen: de verkoper gaf aan het leuk te vinden dat we de zaterdag erop de auto kwamen halen omdat hij er dan zelf ook was. (Bij niet eerlijke zaken vinden ze dat meestal juist niet zo prettig). Een ander voorbeeld: we wilden graag een trekhaak waarop er uit eigen beweging door hen een witte kentekenplaat bij geleverd werd. Ook de aflevering verliep op dezelfde prettige manier. Ja, wij zijn blij met onze aangekochte auto en blij dat we bij dit bedrijf uitgekomen zijn! Bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies en snelle service. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring met dit bedrijf, alles kan en is mogelijk hier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens autobedrijf, waarbij de klant voorop staat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wàt een hulpvaardig bedrijf!\r\nMet een volgepakte auto richting vakantie, plotseling een lekke band op de A1. Nog nèt Autobedrijf Gert van Keulen in Bathmen gehaald. Monteur Eelco Jansen staakt direct zijn werk, haalt het kapotte wiel eraf en constateert een flinke scheur. Serieus probleem, want een prop schieten is kansloos. \r\nHij verdwijnt naar achter en komt terug met een gebruikte band in exact de goede maat. Legt deze om het wiel, balanceert en monteert het wiel onder de auto. Gered!\r\nMet een half uurtje waren we met het gezin weer onderweg. \r\nLof voor dit hulpvaardige, eerlijke en kundige garagebedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, korte lijnen, goede service en meedenkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en welwillend. Vlot zaken doen en geen poespas.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van mijn Mini Cooper Countryman werden mijn zoon en ik vriendelijk bejegend in een no-nonsense gesprek met Gert. Recht toe recht aan en eerlijk, precies waar wij van houden. Alwin heeft de auto, eveneens op vriendelijke wijze en in goed overleg rijklaar gemaakt. Service NOG niet van toepassing.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een 2e hands Mini gekocht. Op internet stond een eerlijke prijs, inclusief alle kosten, voor deze auto. Bij mijn bezoek kreeg ik een goede inruilprijs voor mijn eigen auto. Geen snelle verkoper, maar een keurige vent bij een keurige autozaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht. Snelle levering. Alle afspraken nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service zowel met de aankoop van een auto als met onderhoud. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vakbekwaam en klantgericht personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een andere auto gekocht een heel goed geholpen door Alwin.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant en vakkundig bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, alles was goed.

Over Autobedrijf Gert van Keulen