Vriendelijke service, mooie auto's

Mooie en goede auto's met snelle levering en goede prijs.

Netjes geholpen en goede service

Keurig bedrijf met volop keuze

Goeie service en klantvriendelijk personeel

Ik heb een auto aangeschaft bij dit bedrijf en ben zeer tevreden. Goede klantvriendelijkheid en juiste afgestemde service. Kortom erg tevreden. Zeer professioneel!

Prettig bedrijf

Heb vandaag mijn auto opgehaald. Zag er tiptop uit en ben op een zeer vriendelijke wijze geholpen door de familie Bogert. Vooraf goede info over de auto gekregen. Kijk uit naar vele fijne km. met mijn renault grand scenic.

Een echt familiebedrijf

Uitstekende ervaring met het bedrijf! Er wordt tijd en aandacht voor je genomen!

Top bedrijg auto verkoper weet waar hij over praat

Supper gast vrij en vriendelijk wel standvastig prijs is prijs voor de rest wel nette prijzen aanrader wat mij betreft

Goede service en nette prijs.

Vriendelijk, goede service en nette prijs.

Een eerlijk en professioneel bedrijf

Nette en eerlijke behandeling! Auto netjes afgeleverd.

Duidelijk en transparant

Vriendelijke verkoper. Hulpvaardig en bereidwillig om te komen tot een goede verkoop en aankoop.

Top !

Uitermate vriendelijk en betrouwbaar familiebedrijf. Behulpzaam, eerlijk en vooral betrouwbaar. Niet gewoon een tevreden klant maar voor de volle honder procent een tevreden klant !

Prima service!

Dit autobedrijf is prima service! Heel fijne mensen en nemen serieus voor auto’s verkopen. En oude auto inruilen geen problemen. We zijn doof en hebben verrast dat mensen heel geduld hebben gebleven voor communicatie. Zeker aanrader voor dit bedrijf.

geweldig

Had gebeld voor een Seat Arona. Was tegen sluitingstijd. Kon toch langs komen. Vriendelijk ontvangen door Jan. Mooi inruil voorstel ontvangen, proefrit kunnen maken ondanks het tijdstip. Week later de seat opgehaald alles geregeld zoals afgesproken, in een woord geweldige ervaring. Echt een aanrader.

Prima autodealer, goed ontvangen, geholpen en de verkoop netjes afgehandeld. Ophalen van de auto (die voor jezelf dan toch nieuw is) mag iets meer een ‘feestje’ van gemaakt worden. Bosje bloemen of ander kleinigheidje. Je krijgt de sleutels en dat was het.

Keurig verzorgde auto en zaak

Nette zaak, gerund door een vriendelijke, betrokken familie. Nette auto en faire prijs.

Geweldig mooi autobedrijf!

Geweldige ervaring opgedaan bij de aanschaf van onze Renault Kadjar. Ontvangst was hartelijk met een goede bak koffie. De hulp en uitleg die werd geboden, in een woord...GEWELDIG. Wij hadden direct veel vertrouwen in het autobedrijf en.....zij hadden veel vertrouwen in ons als klant!!

Fijne beleving

Mijn Beleving bij Autobedrijf Jan Bogert, Is een ontzettend fijne en goede ervaring bij aankomst ben ik zeer goed te woord gestaan door Coen van het auto bedrijf J Bogert, waar ze naar mij gevraagde auto keurig en netjes klaar hadden gezet, met de ruimte om hem goed te hebben kunnen bezichtigen en een fijne en duidelijke babbel over de auto te vertellen, daarnaast bood die ook aan om een proefrit te maken wat ook zeer goed beviel een zeer fijne en betrouwbare auto, de vertrouwen goed netjes en beleefd dus was voor mij het reizen waard!

Mooi Bedrijf

Alles snel afgehandeld wij rijden heerlijk. Tot de volgende keer. Met Vriendelijke Groet, Opel Corsa

Hele fijne bedrijf

Ons bezoek aan de showroom als prettig ervaren en auto gekocht

Mooi familie bedrijf

Deskundig en klantvriendelijk bedrijf. Hele mooie auto gekocht, goeie uitleg.lekkere koffie ook.

Goede service en betrouwbaar!

We hebben een mooie passat gte gekocht bij autobedrijf Jan Boogert. Deze hebben we volledig naar wens ontvangen en zijn erg blij met de geleverde service en klantvriendelijkheid.

Een aanrader!!!!

Zeer nette en vakbekwame verkopers. Vriendelijk geholpen en onder de genootschap van lekkere koffie is de koop tot stand gekomen. Ik raad iedereen aan, die opzoek is naar een mooie en eerlijk occasion, daar te gaan kijken. Zo als eerder geschreven zeker een aanrader!!!!!!!

Klantvriendelijk

We werden vriendelijk ontvangen in de auto garage. Proefrit met de auto is fijn verlopen. 1,5 week later de auto opgehaald. Werknemers waren erg klantvriendelijk. Aanrader als je op zoek bent naar een leuke auto!

Net bedrijf met goede service

Goed geholpen door klantvriendelijke verkopers, auto's zien er keurig uit en de auto wordt netjes afgeleverd.

perfect

Super goed en snel geholpen