Mooi bedrijf

Goede service, vriendelijke mensen mooie auto’s

Goed geholpen.

Snelle afhandeling

Fantastisch

Zeer vriendelijk personeel, komen afspraken na, telefoon wordt altijd beantwoord en heerlijke koffie. Maar het allerbelangrijkste is dat wij superblij zijn met onze nieuwe auto, die er keurig uitzag toen wij hem ophaalde. Ik denk zomaar dat onze volgende auto hier ook vandaan gaat komen ;) Een aanrader dus!

Goed en vakkundig geholpen!

De service was snel en vakkundig. We werden eerlijk geadviseerd en waren daardoor extra blij met onze aanschaf.

Fantastisch!!

Deze week de Mini Cooper voor onze dochter opgehaald. Wat een verrassing! De auto was gedecoreerd met een prachtige strik en stond echt als een cadeau te shinen in de showroom. Service is uitstekend! De monteur heeft deze auto perfect afgeleverd! Ook de meiden van de administratie verdienen een pluim! Heerlijke koffie en zeer gastvrij! Een ouderwets familiebedrijf waar de klant zich koning voelt!

Vriendelijke ontvangst en gast vrij

Een prettige manier van zaken doen het geeft een vertrouwd gevoel. Voor de eerste keer een auto gekocht bij Jan Bogert nu week in ons bezit tot volle tevredenheid.

Vriendelijke mensen met mooie auto’s

Fijn geholpen, ze laten je rustig rondkijken, heb een mooie auto gekocht je komt alleen niet onder de ‘rijklaar’ beurt uit maar de service is super, aanrader!

Top bedrijf

Heb hier me auto gekocht super aardige mensen erg vriendelijk je voelt net als je thuis bent daar aanrader als je auto gaat kopen

Prima ervaring gehad en vriendelijk personeel

2 weken geleden ben ik gaan kijken naar een blauw Ford Fiesta die ik op de site had gevonden. Een prachtige auto met alles erop en eraan. Helaas viel de kleur mij in het echt tegen. Na een nachtje slapen heb ik besloten om terug te gaan om te kijken naar een grijze ST- Line die ze ook hadden staan. Uiteindelijk heb ik deze auto gekocht en het toeval wil, dat mijn zus vorige week de blauwe Fiesta heeft gekocht die ik heb laten staan. Het personeel was erg vriendelijk en geinteresserd, ik heb er een prettige ervaring gehad.

Keurig geholpen

Fijne garage met ruime keuze voor elk. Netjes benaderd en geholpen. Duidelijke en fijne conversatie ook snelle reactie op onze vragen nog per mail. Alles was keurig en snel verwerkt. Dus goede ervaring!!!

Prettige ervaring

Prettig contact, snel geholpen en duidelijke afspraken. Auto kon dezelfde dag nog mee en zaken waren ter plekke nog te bespreken. Fijne ervaring.

Fijne hulp gekregen!

Heb bij dit bedrijf mijn mooie Audi A1 gekocht. Ik kon super snel langs komen voor een afspraak en kreeg daar de ruimte om een ritje te maken en goed te kijken. Veel goede informatie gekregen en erg fijn geholpen ! Dankjewel voor de snelle en fijne service!

Fijne garage

Deze garage heeft goede occasions staan. Goed geholpen.

Heel prettig en zeer vriendelijk

Prettig ontvangen. Niet opdringerig.mooie auto gekocht. Leuke gesprekken met de zoon van het bedrijf. Hier kan je prima een mooie auto kopen.

Goed geholpen

We zijn goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto.

Mooi autobedrijf, prettig samenwerken

Wij hebben een Opel Astra aangekocht, deze viel op online door de lage km stand, opties en de scherpe prijs. We zijn naar de andere kant van NL gereden hiervoor en de verwachtingen zijn overtroffen! De auto is echt tiptop in orde, prettige mensen om mee samen te werken. Echt een familiebedrijf, geen opdringerige verkopers maar ze lieten ons juist alleen de auto bekijken en inspecteren. We konden daarom de tijd nemen en mochten een rondje rijden zonder gedoe. Prijs was vast, niet onderhandelbaar vanwege een goede vraagprijs. Zelfs aan de kinderen is gedacht met een leuk speelhoekje en koffie-thee! Bedankt en wellicht tot ziens!

Goede snelle service

Wij hebben onze wagen hier gekocht! Was goede snelle en vriendelijke service! Ze hebben veel mooie en jonge auto’s met nette km-stand op voorraad staan. Wij hebben de wagen net en hopen er veel veilige km’s mee te mogen maken. Ps, ze hebben ook een goede speel hoek voor de kleine kinderen zodat je zelf goed kan praten en de kinderen zich vermaken.

Goed bediend bij dit warme familiebedrijf.

Ik hier recent een auto gekocht, vooralsnog naar alle tevredenheid. Professioneel bediend, eerlijk verhaal. Erg tevreden over de auto tot dusver, maar ik heb hem nog niet zo lang. Toen ik de auto kwam ophalen was vrijwel de hele familie aanwezig en dat was erg hartelijk en plezierig.

Prima ontvangst, uitleg en nette opgeleverde auto!

Bij proefrit een prima ontvangst en uitleg van de opzet, garantie en oplevering. Inruil voor een faire prijs. Bij ophalen stond een nette onderhouden en gepoetste opgeleverde auto!

heel fijn bedrijf

wij hebben afgelopen vrijdag onze I3 ontvangen. zeer prettig bedrijf die je alle ruimte geeft om je toekomstige auto te bekijken en te testen. goede service en perfecte alflevering. zeker een aanrader.

Goede service, vlotte communicatie en heel blij met onze tweedehands auto

We hebben een fantastische tweedehands auto gekocht bij autobedrijf Jan Bogert. De communicatie was goed, de ontvangst was hartelijk en de auto konden we direct meenemen. Heel blij mee!

Keurig

Een net vriendelijk bedrijf. Vriendelijk ontvangst, goed geholpen en een nette afhandeling.

Een vriendelijk en betrokken team heeft ons de auto verkocht en toen we onderweg problemen hadden met de auto, stonden ze ook meteen weer voor ons klaar.

Zeer goed leuke vriendelijke mensen

Vorige week wezen kijken naar bmw x1 Gister opgehaald stond klaar gepoetst en beurt gehad Hele leuke vriendelijke mensen Echte aanrader