Plezierig, prettig zakendoen, lekkere koffie & no nonsense aanpak

Bijzonder fraaie Range Rover Velar aangeschaft voor een nette prijs. Vlotte afhandeling & afspraak = afspraak !

Auto keurig volgens afspraak afgeleverd.

Mooi familiebedrijf met een informele sfeer. Alles klopte zoals op de foto,s te zien was. Auto keurig afgeleverd volgens de afspraak. Hier durf ik iemand heen te sturen om een goede occasion te kopen.

Erg Fijn

Fijne ervaring. Aardige mensen goed geholpen.

Prima autobedrijf!

In de eerste instantie wat stug aan de telefoon, maar daar was niks van te merken toen we de auto gingen bekijken en tijdens de proefrit. Prima autobedrijf en ontzettend blij met de auto!

Na een uitgebreide zoektocht naar een Mitsubishi Outlander PHEV en een prijsvergelijking op basis van oa. kilometerstand, kleur en uitrusting, kwam ik bij Jan Borgert terecht. Aan de telefoon hebben zowel Jan als Stefan vragen beantwoordt op een manier wat vertrouwen wekte. De auto zag er op de site perfect uit en dat was in het echt ook zo. De ontvangst in Dinteloord was prima en ik reed met een gerust hart de lange weg terug naar Amsterdam. De dag erna heb ik nog een aantal korte ritten gereden en ook op die manier de auto getest. Deze Mitsubishi Outlander van Jan Borgert voldoet tot nu toe aan alle verwachtingen, dus ik ben zeer tevreden.

Snelle service en een mooi aanbod

Onlangs een nieuwe auto uitgezocht tussen het ruime en diverse aanbod. Netjes geholpen en zeer tevreden over de aankoop.

Mooie prijs voor een prachtige auto.

Prima geholpen bij het zoeken naar een jongere auto en een mooie inruilprijs gekregen. Tevreden met de auto en de inruilprijs.

Goede service!

Goede auto voor een goede prijs gekocht. Toen ik na een paar dagen een klein mankementje aantrof zonder problemen meteen de dag erna kosteloos in orde gemaakt voor me. Nu een perfecte auto helemaal naar mijn wens!

Fijn bedrijf lieve mensen

Mooi Audi A3 gekocht.

Goed bedrijf, betrouwbaar en keurige auto's

Al eerder een auto gekocht bij dit bedrijf. Keurige auto's. Nette correcte bediening. Absoluut een aanrader

Vriendelijk deskundig en goede prijs, aanrader!

Begin februari auto gekocht. Adres gevonden door op internet te zoeken en te vergelijken. Jan Bogert stond precies met de gewenste auto boven aan met de goedkoopste prijs. Gekeken naar evaluaties en ondanks forse afstand besloten om van Jan Bogert te kopen. Bij aankomst bleek het een inderdaad zeer vriendelijk familie bedrijf te zijn wat veel klanten heeft. Afhandeling ging prima met alle medewerking, enig verbeter punt is de overdracht, ging wat rommelig vanwege de drukte.

Zeer klantvriendelijk met geweldige service

In de zomer kocht ik bij garage Jan Bogert een occasion Golf GTE. In december (toen het kouder werd) bleek dat beide stoelverwarmingen het niet deden. Dat had ik eerder niet gecontroleerd. Auto kon ik bij hen brengen, en doordat ik een nieuwe heup kreeg, ook een paar weken bij hen laten staan. Ook aangegeven dat ik het wel vaak vochtig vond in de auto, Toen ik de auto ophaalde hadden zij niet alleen beide stoelverwarmingen vervangen, maar ook -na veel zoeken- gevonden waardoor de auto van binnen vaker vochtig was. Dat ook gerepareerd. Alles zonder kosten voor mij. Echt vriendelijke mensen, en een top service!

Duidelijke communicatie en goede prijzen, auto ziet er keurig uit. Kortom tevreden!

Wij hebben zakelijk een auto aangeschaft voor onze Firma RifBV.NL, zeer tevreden over de diensten van Jan Bogert, we konden snel tot zaken komen en onze deal concreet maken. RifBV dankt Jan Bogert. Op naar de volgende !

Goede service, klantvriendelijk, betrouwbaar

Goede service, betaalbare en betrouwbare auto’s en zeer klantvriendelijke mensen. Echt een aanrader!

Had gelijk goed gevoel bij deze mensen.

Netjes geholpen en goed mee te praten en onderhandelen. Zou hier zeker weer een auto kopen en aanbevelen bij andere. Willem

Geweldig!!

Mijn vrouw en ik zijn op het internet op zoek gegaan naar een New Beetle cabrio, je vind er genoeg op het internet, totdat wij de new beetle tegen zijn gekomen bij Jan Bogert, prachtige foto's op de website waarop je al een gedegen beslissing kan nemen of het de moeite waard is om een bezoek te brengen aan Jan Bogert. Op voorhand goed en informatief telefonisch contact gehad met Stefan. Wij hebben ook een auto in te ruilen voor de beetle, wat geen probleem was en een heel goede prijs hiervoor gekregen, en de beetle was ook onwijs goed geprijsd door hun. wij gaan genieten van de cabrio zodra het weer het toelaat. Nogmaals onwijs bedankt fam. Bogert

Erg vriendelijk familiebedrijf.

Wij waren al even op zoek naar een auto. Uiteindelijk vonden wij er 2 bij Autobedrijf Jan Bogert. Via mail en WhatsApp uitgebreid contact gehad met Stefan. Nadat Stefan ons een goed voorstel had gedaan voor beide auto's, moesten we kijken wat er mogelijk was binnen de corona richtlijnen. Wij konden gelukkig een afspraak maken voor het proefrijden met de auto van onze voorkeur. Deze was zeer netjes en werd door Koen prima gepresenteerd. Nadat wij een proefrit hadden gemaakt, de auto uitgebreid hadden bekeken en een beslissing hadden gemaakt werd ons gevraagd of wij de auto gelijk wilden meenemen. Omdat wij niet uit de buurt komen was dit voor ons een mooie meevaller. Tijdens het afwerken van de "papierwinkel" werd de auto nog nagelopen, maar hij stond er al heel goed bij. Toen mevrouw Bogert ons de administratie had overhandigd konden wij weer aan onze terugreis beginnen met onze nieuwe auto. Wij zijn goed geholpen en erg vriendelijk te woord gestaan door al het personeel wat aanwezig was. Je merkt dat klantvriendelijkheid hier voorop staat.

Goed geholpen en met een mooie auto naar huis gereden!

Zie hierboven.

Snel geregeld

Vriendelijke en snel afgehandeld. Inruilen hebben wij niet gedaan omdat we een aangepaste auto hadden die naar iemand anders met een handicap is gegaan. Alles was binnen een uur geregeld, op afspraak.

Advertentie is realistisch!

De geadverteerde auto zag er in werkelijkheid net zo mooi uit als of de foto's. Dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven waar de gebreken bij aankomst pas zichtbaar worden. Wat de service betreft verder top!

Zeer tevreden, goed ontvangst met koffie een goede verkoper niet opdringerig en goede uitleg.

Een topbedrijf.

Ik ben zeer positief over Jan Bogert en zijn mensen. Een mooie Ford Focus gekocht. Scherp geprijsd en top verzorgt. Een proefrit gereden in een schone en gepoetste auto. Nu bij de aflevering een prettig gesprek gehad en een goed gevoel bij alles. Nu gaan we genieten van deze mooie auto. Jan Bogert is een autobedrijf waar je zonder problemen een auto kan kopen. Er worden duidelijke afspraken gemaakt welke zijn na gekomen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Mooie website met duidelijke omschrijving van de occasions, geen verrassingen en fijn geholpen. Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto!

Vakkundig familie bedrijf

Prima geholpen. Snelle afhandeling en aardige betrokken mensen.

Super service! Dik tevreden! Mooie auto en top aflevering!

Top service! Prachtige auto gekocht en top aflevering!! Zeer aan te bevelen