Hele goeie service

Hele goeie service en ruime aanbod aan auto’s. Netjes gepoetste auto’s. En hele lieve eigenaren. Top bedrijf en raad ik zeker aan om hier voor een auto te kijken.

Klantvriendelijk en proffesioneel !

Goede service, hartelijke mensen, kwalitatieve autos ✅

Op een drukke zaterdag kwamen wij in deze mooie zaak. We hadden geen afspraak gemaakt en ondanks de enorme drukte vond men toch een vrij moment om ons te helpen. Na goed advies en veel auto's te hebben bekenen hebben we een testrit gemaakt. Deze auto is het ook geworden. Met de financiering (niet via Jan Bogert) ging het niet vlekkenloos. Gelukkig dacht men mee en mochten we de auto een dag later dan gepland toch ophalen. Kortom een mooie zaak vol nette en glimmende auto's alsook vriendelijk en meedenkend personeel. Door de grote keuze aan merken en modellen kan je ook verschillende opties makkelijk vergelijken.

Vriendelijke en professionele klantbenadering.

Op een prettige manier werd duidelijk uitleg gegeven omtrent alle relevante zaken die je bij een mogelijke aankoop van een auto wil hebben. Alle ruimte werd geboden om de auto te bekijken en mee proef te rijden. Auto stond er piekfijn bij, er was aandacht aan besteed voordat ie in de verkoop ging. De klantbenadering vond ik prettig.

Superblij met onze nieuwe auto

Wij zijn heel vriendelijk geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto. Geen vervelende verkoop praatjes maar gewoon recht door zee. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super aardige mensen. Wij bevelen Autobedrijf Jan Bogert dan ook ten zeerste aan.

Ik heb een auto gekocht bij Jan boogert en bij het ophalen ben ik netjes geholpen en is alles goed doorgenomen. De dingen die nog gedaan moesten worden is netjes opgelost. Bij eventuele issues kan ik Jan boogert contacten. Dat geeft mij en als koper een goed gevoel. Dat is pas klantvriendelijkheid!!!

Goede ervaring!

Opel Astra gekocht met hele mooie opties. Netjes ontvangen in de zaak. Goede uitleg gehad over de voorwaarden en garantie. En uiteraard een uitgebreide proefrit kunnen maken. Vandaag auto opgehaald, dus nog even afwachten wat de auto doet. Maar over van Bogert niks dan lof.

Snelle, efficiënte service

Ik ben bij hen langs geweest om een ​​auto te bekijken met de bedoeling deze te kopen. Na een proefrit waren alle documenten, betalingen en inschrijvingen in orde en kon ik de auto naar huis rijden. Zeer efficiënte service!

Een update

Eind januari een Ford Focus gekocht bij Jan Bogert. Nu in Juli zijn wij nog steeds superblij met deze Focus. Een top auto. Geen enkel probleem, rijd super en zoals Jan al zelf zei. Hier gaan jullie heel veel plezier aan beleven. Hij heeft gelijk gekregen. Een perfecte auto welke zuinig rijd en geheel is zoals hij is verkocht. Nogmaals dank voor de prettige manier van zaken doen.

Betrouwbaar bedrijf, no nonsense en uitstekende service

2 jaar geleden een auto gekocht naar volle tevredenheid, fijne mensen en nu, let op: na 2 jaar dus!, een probleempje met de trekhaak volledig kosteloos opgelost! Super zo’n bedrijf die meedenkt ook na de koop. Mensen van Bogert nogmaals bedankt!

Fijn bedrijf, mooie auto gekocht!

Fijn bedrijf, prima geholpen, mooie auto gekocht.

Zeer tevreden over autobedrijf Jan Bogert

Medewerkers denken mee met de wensen van de klant en zijn vriendelijke en behulpzaam. Auto wordt in uitstekende staat opgeleverd. Als extra service is er zelfs een kentekenplaat voor de aanhanger geleverd!

Heel vriendelijk en geen gepush

Ik heb via een advertentie op internet hier vandaag een mazda gekocht. Je weet nooit waar je dan beland, maar Jan Bogert kan ik zeker aanraden. Geen gepush, nette schone zaak en heel relaxed. En goede koffie!

Prima gedegen service, aardige mensen

Groot autobedrijf, alles prima op orde.

Prima auto

Rij nu ruim een maand met de auto zonder klachten! Auto was weliswaar niet van 1e eigenaar (niet verteld) maar een prima auto. Vriendelijke ontvangst, goede koffie alleen bij aflevering weinig info mbt tot de auto. Voor een nieuwe occasion zeker een garage om te bezoeken!

Hier kun je met gerust hart een auto kopen!

Afgelopen maand een VW Passat GTE gekocht. Prima service, mocht rondje proef rijden. Werd heel duidelijk verteld wat de prijs is, waar auto vandaan komt. Eventuele plekjes op de zijkant van de deur werd keurig weggewerkt. Auto kreeg nog een inspectiebeurt. Alles geleverd volgens afspraak. Rij er nu een maand in en geen verborgen gebreken geconstateerd. Super leuke mensen ook, die met je meedenken en je goed adviseren.

Prima service!

Prima autobedrijf,snelle service,duidelijke uitleg en lekkere koffie!

Vlotte afhandeling

Auto ingeruild, alles vlot en goed verlopen.

Behulpzame klantvriendelijke mensen. We genieten volop van onze nieuwe aankoop(BMW). Hartstikke bedankt,

Aardige mensen, aflevering stelt niks voor...

Het zijn aardige mensen en je krijgt netjes een kopje koffie, maar de aflevering van de auto vond ik niks voorstellen. De auto, VW Passat GTE, zes jaar jong, stond gewoon buiten en was niet meer gewassen of gepoetst. Daar heb ik wel voor betaald. Verder was het overschrijven, betalen, wil je nog iets weten? Summiere uitleg, geen fles wijn of iets dergelijks. Ik verwacht wel iets meer als ik een auto koop van €17.500,-

Goede snelle en vriendelijke service

Zeer prettig geholpen

Fijn en betrouwbare garage

Voor de 1ste keer hier een auto gekocht en kan momenteel niets anders zeggen, dat de auto in perfecte staat is afgeleverd. Verder kregen wij alle tijd om de auto rustig te bekijken, geen opdringerig gevoel. Voor ons was het fijne ervaring en wil ik jullie bedanken voor de service!

Niet alles is correct

Adverteren dat alle auto’s van 1e eigenaar zijn: onjuist dus naar vragen! Geen APK rapport ontvangen, zoekgeraakt bij navraag. Lekkere koffie! Verplichte kosten van € 300 al in rekening gebracht, extra kosten van € 295 komen daar nog bij! Zet “eerlijke” prijs op site!

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Goed ontvangen en binnen een week was alles geregeld en kon ik van mijn nieuwe auto genieten... Het was een hele fijne en goede ervaring..

Eerlijke familiebedrijf, heel blij met de Fiesta!

Goed geholpen door Stef, in alle rust de auto kunnen bekijken met een kopje koffie achteraf. Helemaal tevreden met zowel de gang van zaken als de auto.