Prima bedrijf ,goede service

Gezocht en gevonden een Renault Captur in een uitvoering/styling die ik al even zocht. Ik had een afspraak gemaakt en werd vriendelijk ontvangen in mum van tijd werd er een proefritje geregeld ondanks de drukte . Nog personeel gesproken over de auto en wat tips die er de tijd voor namen dat is altijd wel fijn. Ook nazorg over instellingen van de boordcomputer die door een Renault dealer uitgevoerd moet worden werd keurig geregeld. Kortom prima bedrijf en goede service

Goede, snelle en correcte behandeling

Tot nu toe erg blij met mijn aankoop

Vlotte, nette en beleefde ontvangst en afhandeling.

Ondanks dat het lijkt of je naar de Middle of Nowhere gaat, Dinteloord, een mooie nette garage. Netjes ontvangen, het was druk, kreeg desondanks gelijk de sleutels in m'n handen om even proefrit te maken. Beetje siteseeing gedaan, daar is Dinteloord fantastisch voor en na de proefrit direct de koop afgehandeld. Met een uurtje stond ik weer buiten, vele Euro's lichter (was nette prijs) maar met een fantastische auto onder mijn billen.

Een mooie auto gekocht. Duidelijk gesprek gehad en een goede prijs.

Hele goede service en snelle afhandeling van aanschaf auto

Wij hadden een afspraak om 2 auto's te bekijken. Die stonden al rijklaar voor ons. Na een zeer netjes ontvangst konden wij op ons gemak de auto's bekijken en met beiden een proefrit maken. Ondanks dat het druk was werd er tijd voor ons gemaakt en werden we constructief geholpen bij de snelle aanschaf van een auto. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

Goed eerlijk en snel

Prima service en een heel Mooi assortiment

Een prachtig en vertrouwd familiebedrijf

Vorige week onze “ nieuwe” auto opgehaald. Alles was perfect geregeld! We kregen voorafgaande aan de koop ruimschoots de tijd om de auto uitvoerig te bekijken en te proberen De auto voldeed in alle opzichten aan de verwachtingen Na een zeer vriendelijk gesprek (met uitstekende koffie) en zonder enig aandringen hebben wij de koop gesloten Afdingen op de koopprijs was slechts zeer beperkt mogelijk maar wel heel begrijpelijk. We kregen een mooie inruilprijs voor onze “ oude” auto, en de “ nieuwe was scherp geprijsd. Samenvattend, vriendelijk, vertrouwd, een heel mooi familiebedrijf. Ik wil het bedrijf zeker aanbevelen Groet Jos

Snelle service, proffesioneel denk met je mee

Prachtige auto’s, mooi bedrijf, fijne mensen die je helpen!

We zijn adequaat en goed geholpen aan een prachtige auto! Het was even rijden vanuit Oosterbeek richting Zeeland, maar we hebben er een prachtige auto aan overgehouden voor een mooie prijs.

fantastisch Bedrijf

Na heel veel en lang zoeken op internet uitgekomen bij dit bedrijf, Autobedrijf Jan Bogert B.V. We hebben een afspraak gemaakt en zijn gaan kijken. We zijn heel vriendelijk en correct geholpen en begeleid met de aankoop, niets geen verkoop praatjes maar wel alle advies en antwoorden die we graag wilden hebben. Kortom een feestje om weer eens een nieuwe andere auto aan te schaffen zonder stress. Vriendelijk bedankt voor uw medewerking Groetjes Jan en Mia

Vriendelijk en duidelijk naar de klant toe

Auto bedrijf oogt netjes en is goed georganiseerd, auto's staan netjes geparkeerd en worden bijna als nieuw gepresenteerd, de mensen zijn prettig en behulpzaam, de koffie en thee staat klaar

Ontspannend en goed

Een fijne manier van zakendoen. Ik kon op mijn gemak kijken en mocht een proefrit maken. Erg fijn om hier een auto te kopen.

Top bedrijf

Mooi familie bedrijf, correct en zeer betrouwbaar. Super ontvangen en mooi aanbod tegen eerlijke prijzen.

Af levering was oke

Voor toch een speciale auto Mitsubishi outlander mag de uitleg iets meer uitgebreid zijn.

alles naar wens.

netjes te woord gestaan en zeer prettige ervaring.

Gezelligheid

Je merkt meteen dat het een famillie bedrijf is iedereen is heel vriendelijk en wilt je gelijk helpen. Wat me wel is opgevallen dat je geen uitleg krijgt over hoe de auto nou precieus in elkaar zit

Net bedrijf met vriendelijk personeel. Nemen alle tijd om je te helpen

Super fijne service.

Vandaag mijn auto mogen ophalen. Als verrassing kreeg ik een jaar apk (was niet afgesproken) nieuwe voorbanden, en de gehele uitlaat hadden ze ook nog vervangen. Echt super blij en gelukkig mee. Kwam er thuis achter dat de achterramen niet open gaan en 1 achterdeur gaat niet open. Ik denk dat ik hier niet over klagen mag voor de prijs waar ik m'n auto voor heb gekocht.

Echt familiebedrijf met de bijbehorende service !

Duidelijk, to the point, persoonlijke behandeling/service. Fijne zaak, geen loze beloftes, maar je weet precies waar je aan toe bent.

Ik zou dit bedrijf aanbevelen.

Gisteren een audi a6 gezien op marktplaats. Gebeld met het autobedrijf en kon een kijkje komen nemen. Bij aankomst: goede eerste indruk. Net bedrijf, degelijke wagenpark, mooie werkplaats. Je ziet dat ze er tijd en liefde in steken. Koffie aangeboden gekregen, smaakte ook goed :). Maar goed het gaat uiteindelijk om de auto en de verkoop/service ervan. Het ging op een a6 van 2018. Zeer nette auto. Mocht op m'n gemak alles bekijken. Totaal geen opdringerig gedrag. Optielijst uitgeprint gekregen van Jan. Gevraagd of ik een aankoopkeuring mocht doen. Dit was geen probleem. De volgende dag langsgeweest en een aankoopkeuring gedaan. Hieruit bleek de auto zoals vermeld en waren er geen bijzonderheden. Meteen de koop afgehandeld. Kortom, alles is professioneel geregeld, het zijn vriendelijke mensen die weten wat ze verkopen. Zoek je een occasion, dan zou ik je dit bedrijf aanraden. Ohja ik heb geen korting gekregen voor deze review en ik kende dit bedrijf tot eergisteren totaal niet. Maar wellicht koop ik mijn volgende auto ook weer hier. Ik ben zelf ondernemer en wilde op deze manier mijn ervaring en feedback geven aan dit bedrijf. Dank Jan en de rest.

in 1 woord fantastich

via internet Jan Bogert gevonden en 2 mooie Ford Focussen zien staan,gebeld met Stephan en een afspraak gemaakt, vandaag ff vanuit Zaandam naar Dinteloord gereden en bij aankomst stonden de 2 auto's al klaar voor een proefrit, superkar, jong , weinig km's, mooie prijs, direct besloten om te kopen, papieren werden in notime in orde gemaakt, klaar terwijl je aan de koffie zit.Alles perfect geregeld en top service, over 5 jaar kom ik weer.

Perfecte Service

Eerste keer dat ik daar een auto koop En in 1 zin Service en Kwaliteit Perfect in orde. Mvg Marc

Een groot aanbod van occasions die er spic en span bijstaan.

Een aankoop gedaan van een Toyota die er schitterend uitzag. Vind het wel een tekortkoming dat er bij de aflevering geen goede uitleg wordt gegeven bij dergelijke auto met veel accessoires. Ook ontbrak het aan duidelijke Nederlandse handleiding. Deze maar via internet besteld. De contact sleutel moest al direct bij een Toyota garage van nieuwe batterij worden voorzien. Deze werkte niet, dat had ook gezien kunnen worden door Bogert. Deze kleine dingen maken zo’n spic en span aflevering net niet af !

Twijfelde enorm echter ten onrechte.

Op zaterdag geweest voor proefrit. Achteraf niet slim ivm drukte, daardoor geen voldoende aandacht kunnen krijgen. Proefrit ging niet goed door trilling in bestuurders stoel. Nieuwe proefrit gemaakt op maandag nadat alle banden uitgebalanceerd waren. Probleem opgelost en auto gekocht. Tot dusver heel blij met de Ford Focus / 2019.

Prima bedrijf

Vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en alles netjes geregeld bij het ophalen van de auto.