Mooie auto. Klantvriendelijkheid laat te wensen over!!

Vorige week een Ford Focus gekocht. Auto rijdt goed, tot nu toe geen klachten. Kwamen er na 2 dagen alleen achter dat de winterbanden er nog onderzitten. En dat we dus vlak voor de zomer met winterbanden de weg op worden gestuurd. Dit is volgens ANWB zeker niet veilig. Maar dit word altijd zo gedaan. En was ook geen discussie over mogelijk. Ik persoonlijk vind het onacceptabel dat je hier geen melding over hebt gedaan. En iemand zo de weg op stuurt.

Mijn auto was zo netjes schoon gemaakt dat hij nieuw leek!

Veel nette occasions, scherpe prijzen. De moeite waard om naar toe te rijden ook al was het voor mij een aantal km!

Een ruime voldoende

Zeer mooie nette garage & showroom. Vriendelijke mensen. Een echt familiebedrijf. En scherpe prijzen ( je moet wel wat onderhandelen ). Zeer tevreden over de auto.

Top service

Blij met de aankoop van mijn nieuwe auto bij Jan Bogert B.V Klantvriendelijkheid en een goeie service krijg je hier zeker. Zeer goede auto’s voor een eerlijke prijs.

Vriendelijk en ontspannen sfeer.

Ik kreeg duidelijk en nuttig advies en goede service.

Alles meer dan ok

Na een telefoontje in de polo gestapt 100 km er na toe gereden en zag daar mijn witte golf gte er werd.ons direct een heerlijke cappuccino aan geboden het was geen probleem om een proefrit te maken na een klein half uurtje weer terug en besloten de golf te kopen een top auto met een geweldig garantie pakket en een normale inruil gehad voor mijn auto Ben nu een gelukkig man Dus kort samengevat je kunt gerust een auto kopen bij dit autobedrijf staan zeer mooie occasions en een ruime keuze En zeer vriendelijk en zeker bekwame verkopers Kan niets negatiefs bedenken DANK U

Fantastisch

Mooie showroom, vriendelijk en professioneel personeel. Na een belletje hebben we een afspraak gemaakt om een Ford Fiesta te bezichtigen. Voor ons was dit 1.5 uur rijden. Bij aankomst stond de auto al klaar om te bekijken. Na wat professioneel advies en een proefrit hebben wij besloten de auto te kopen. Wat een service! De servicebeurt werd direct uitgevoerd en al het papierwerk in orde gemaakt zodat wij onze nieuwe auto direct mee konden nemen! Heel fijn. Overigens staan er alleen maar mooie auto's in de showroom. Mocht je op zoek zijn, is het zeker de moeite waard om hier te kijken!

Prima !

Ik heb vandaag mijn Volvo V60 uit 2016 opgehaald en wat een plaatje. Mooie auto, weinig kilometers en heel goed geprijsd. Ik kom uit de regio Den Bosch, maar uurtje rijden is zeker lonende om hier een auto te kopen . Goede service, geen onzin praatjes en direct zaken doen. Top. Groet Alfred

Vriendelijk en zakelijk

Ondanks lastige tijd door corona vriendelijk ontvangst en begeleiding. Daarnaast ook zakelijk. Auto gaat niet zonder verzekering de deur uit en ook 'Zo meenemen' betekent €300 afleverkosten. Het ware beter, duidelijker om een rijklaar prijs te vermelden. Overall goed gevoel bij dit bedrijf!

Een rare omslag in klantvriendelijkheid

Mijn eerste telefonische ervaring was niet positief, naar mijn idee een raar gesprek, eigenaar Jan kwam nogal snauwerig over, deed moeilijk over onze inruil, is niets waard (corona crisis, diesel en veel km's), moeten massa's foto's opsturen, en kregen gelijk te horen dat zij niet onder de corona te lijden hadden ("verkopen genoeg"), en moeilijk doen over het tijdstip dat we proefrit konden maken. Dat valt tegen daar vertelde ik mijn vrouw. Ons eerste bezoek was ook niet positief, geen ruimte voor onderhandelen, een slechte inruilprijs (2/3 van de prijs, die ik er zelf voor heb gekregen. Stefan was erg vriendelijk en geduldig. We worden niet serieus genomen, zeiden we tegen elkaar in de auto. Ons tweede bezoek (Stefan) was geheel anders, voor de inruil hadden we een alternatief (wij hadden een ander bod, 50% hoger dan Bogert) en we wilde graag deze auto. We hebben de auto gekocht. Vriendelijk ontvangst weer en gesprek. Ons derde bezoek (mevr., chef werkplaats, Stefan en een andere heer) was uiterst vriendelijk. Werden geholpen met de limiet instellingen en kregen nog een extra afschrift van de onderhoud geschiedenis. Prima bezoek, zoals het hoort, zoals het kan. Dank voor de mooie auto en de vriendelijkheid.

Top service!

Ik heb een golf 7 GTE gekocht en ben tevreden over mijn auto en de service vanuit Jan Bogert.

Vriendelijk, snel en zeer nette service.

Prima !!

Vriendelijke mensen en prachtige occasions. Je krijgt alle tijd en ruimte om een occasion te bekijken zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Vlotte en correcte afhandeling van de verkoop

Vriendelijk en niet opdringerig.

Op Autoweek zag ik een werkelijk prachtige Volvo Cross country staan. Snel naar de dealer gereden voor een proefrit en een aanbetaling gedaan om hem zaterdags met vrouw en kinderen nogmaals te bekijken. Vrouwlief mee en uiteindelijk toch van gedachten veranderd. In mijn ooghoek zag ik een Passat Variant uit 2015 staan en stiekem vond ik die wel mooier en beter bij mij passen. Blijkbaar gaf mijn non verbale gedrag een signaal af en werdt het dus toch de VW. Wat een onwijs gave en luxe R-line. Het panoramadak, sportvelgen, trekhaak en geblindeerde ramen maken de auto een genot om weer de weg op te gaan. De automaat laat de bestuurder in alle rust genieten zonder zich tijdens het rijden teveel bezig te houden met schakelen. Mijn ervaring met deze vakgarage in dan ook als prettig en fijn verlopen.

Stefan is een erg aardige kerel en leuk zaken gedaan

Binnenkomst was behoorlijk onvriendelijk door een andere man. Vroeg alleen voor welke auto we kwamen. Werden naar een andere hal gestuurd. Geen licht aan en verder niemand om te helpen. Werd alleen gevraagd wat ik in te ruilen had en mijn sleutels werden afhandig gemaakt omdat ik schijnbaar verkeerd geparkeerd stond? (Waar ik stond was een grote parkeerplaats maar schijnbaar alleen voor hun auto’s) gelukkig maakte stefan de verkoper een aardige indruk en hebben we toch een koop gesloten.

Correct, duidelijk en vlot geholpen

Wij hebben recent een auto gekocht bij Autobedrijf Jan Bogert, alles was zoals gecommuniceerd op de site en zoals afgesproken. Geen poespas, what you see is what you get. Wij zijn tevreden!

Mooie auto gekocht

Recent een hele mooie auto gekocht. Goede service en vriendelijke mensen. Er ging in het begin wat mis met de auto, maar dat werd snel en prima opgelost. Al met al echt tevreden.

Goed en tevreden!

Vorige week een C30 gekocht bij Jan Bogert, Erg goeie auto, alles erop en eraan voor een superprijs. Fijne verkopers en prima Corona-maatregelen! Was een klein probleem met de dynamo, maar hier zijn we samen uitgekomen. Ik kom zeker terug.

Mooie garage aardige mensen.

Mooie voorraad scherpe prijzen.

Keurig bedrijf, ziet er verzorgd uit.

Auto ziet er keurig uit. Fijne proefrit gemaakt en na laatste onderhoudpuntjes meteen mee kunnen nemen.

Professioneel, zeer klantvriendelijk mensen

Alles verliep soepel, leveren auto in perfecte staat. Meteen een betrouwbare gevoel bij jan bogert

we zijn zeer tevreden!!

Donderdagmiddag naar een auto kijken en vrijdag opgehaald. de auto werd prima afgeleverd, TOP

Prima bedrijf

Vriendelijke mensen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig van de prijs hebt afgekregen , want de prijs is de prijs. Daar is niet over te onderhandelen. Enige minpuntje is de wat erg magere halve tank brandstof waar je wel voor betaald. Maar na 200 meter gaat de wijzer al van vier van de acht streepjes naar drie streepjes.

Goede aftersales

Mooie auto gekocht bij dit bedrijf en tijdens de eerste dagen gebruik een aantal kleine puntjes gevonden die niet helemaal goed waren. Afspraak gemaakt en alles hebben ze snel en netjes opgelost. Een tevreden klant erbij.

Fijn bedrijf!

Vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering, een goed gevoel aan de koop overgehouden, en natuurlijk een mooie auto!