Goede aftersales

Mooie auto gekocht bij dit bedrijf en tijdens de eerste dagen gebruik een aantal kleine puntjes gevonden die niet helemaal goed waren. Afspraak gemaakt en alles hebben ze snel en netjes opgelost. Een tevreden klant erbij.

Fijn bedrijf!

Vriendelijk personeel met een persoonlijke benadering, een goed gevoel aan de koop overgehouden, en natuurlijk een mooie auto!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en goede service

Er werken er zeer vriendelijke mensen, zijn erg behulpzaam, denken met je mee. Leveren een goede service. Zou er zeker een auto kopen mocht je er een nodig hebben. Ik ben super blij met die van mijn.

Wat een fijn contact en ontzettend vriendelijke medewerkers

Goede service en fijne auto. Vanaf het eerste telefonische contact tot aan de verkoop hele vriendelijke mensen. Snelle service wat voor ons erg belangrijk was. Heel erg meedenkend en eerlijk advies. Wij zouden hier zeker terug gaan in de toekomst.

Net een auto gekocht. Na m’n proefrit netjes geholpen, Stefan die ons hielp nam de tijd voor ons ook even een kopje koffie erbij.Alles netjes geregeld.Zo ook met ophalen van de auto ben ik door een vrouw geholpen zeer netjes en vriendelijk.Mijn volgende auto ga ik zeker weer bij hun halen goede service zoals het hoort.Ik raad hun zeker aan om een auto te kopen.

Snel en vriendelijk geholpen.

Golf GTE gekocht mooie auto velgen waren beschadigd maar deze zijn keurig hersteld, snel en vriendelijk geholpen, moet nog wel even terug er is voor de aflevering een nieuwe accu in de auto geplaatst maar deze moet nog ingeleerd worden, Ben ervan overtuigd dat zij dit snel zullen oplossen, ben erg blij met de auto, de inruilprijs van mijn auto viel wel wat tegen maar daar zeg je uiteindelijk zelf js tegen ik had er geen zin in hem zelf te verkopen.

Vriendelijk, behulpzaam en correct! 2 jaar geleden kochten we hier ook een wagen en waren toen net ouders geworden van een dochter die ernstig ziek was. Toen we vorige week binnenkwamen was dit ook het eerste wat gevraagd werd: hoe gaat het met de dochter? 2 jaar later en ze wisten dit nog! Dit is het perfecte voorbeeld van hoe betrokken deze mensen zijn, niet enkel met hun werk maar ook met hun klanten. Dan kwam de testrit met de nieuwe wagen, die ook zonder problemen verliep. Nadien ook nog even lekker bijgekletst met een lekker bakje koffie! Vandaag de auto gaan ophalen en zoals verwacht: terug een top service en leuk gesprek! Kortom: een aanrader! De wagens zijn mooi, goede kwaliteit, enorm mooie prijs en de familie is gewoon echt aangenaam en leuk in de omgang. Dit is een topbedrijf met een familie die een hart van goud heeft.

Mooie voorraad auto,s vriendelijke ontvangst en deskundige uitleg.

Een deskundige uitleg van de auto,s en de mogelijkheid van inruil, is goed bespreekbaar. Kom hier zeker weer terug.

Eerlijk en betrouwbaar

Netjes wordt je te woord gestaan en je krijgt alle tijd om je te oriënteren. Vervolgens wordt alle informatie gegeven wat nodig is zonder dat je het gevoel krijgt dat er iets wordt opgedrongen Fijn bedrijf om zaken te doen

Super goed geholpen, mooie auto’s, nette prijzen

We zijn heel vriendelijk ontvangen en daarna erg goed geholpen. Nadat we eerst de door ons gekozen auto’s uitvoerig zelf konden bekijken, een proefrit gemaakt. Na de proefrit besloten de auto te kopen en dit kon direct geregeld worden zodat we de auto gelijk mee naar huis konden nemen! Alle auto’s die we hebben zien staan zagen er goed en netjes uit en de prijzen ook Kortom; wij zijn erg blij dat we onze nieuwe aanwinst hier vandaan hebben kunnen halen!!

goed behandeld

goede sevice

Aankoop zonder extra beleving

Ik heb een auto gekocht. Was een functionele verkoop. Overdracht was alleen de overdracht van de papieren en tekenen van benodigde zaken. Geen uitleg over de auto. Mailverkeer was heel kort en bondig. Niet uitnodigend. Waar je bij andere dealers netjes een bloemetje krijgt en je speciaal voelt, was dat hier niet het geval.

Prima geholpen

Keurige zaak, fijn en goed geholpen Zeker aan te bevelen

Goed geholpen met een mooie prijs voor inruil.

Voor de tweede keer hier een auto gekocht, en net zoals de eerste keer netjes geholpen en een auto gekocht met inruil voor een goede prijs.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Mooi aanbod van auto’s en je kan rustig rondkijken. Zeer vriendelijk personeel. Leuke auto gekocht voor goede prijs.

Goed geholpen, met persoonlijke aandacht voor de klant.

Nadat mijn Mito een motorisch probleem kreeg, ben ik door de ANWB naar de garage gesleept (waar ik al ruim 15 jaar kom). Daar werd gekeken wat het probleem was, waarna duidelijk werd dat ik niet verder kon rijden. Ik kreeg meteen een leenautootje mee, zodat ik mijzelf in ieder geval kon verplaatsen. Ook werd ik meteen gewezen op beschikbare auto's welke ik met mijn budget kon aanschaffen, ik was immers toch toe aan een nieuwe. De deal was snel gemaakt, ondanks dat het toch echte onderhandelaars zijn. Vandaag de Volvo opgehaald, en er werd volop de tijd genomen voor mij. Alles wordt snel en prima geregeld, Jan en zijn familie zijn fijne mensen om zaken mee te doen. Ik kom er graag, en ook mijn volgende auto, als ik niet in het buitenland woon, zal ik hier eer waarschijnlijk aanschaffen.

goede service en klant vriendelijk

goede service en klant vriendelijk en goede uitleg

Vriendelijke mensen. Word goed geholpen. Vragen een eerlijke prijs. Krijgt zeker een goede auto mee!!

fijn garage bedrijf

wat ik prettig vond is dat er niemand gelijk in je nek zit om zo dringend te verkopen. ze laten je met rust en als je vragen hebt word je zeer prettig geholpen. er staan prachtige wagens en voor iedere beurs zag ik wel een keus. ik ben zeer tevreden en ik raad iedereen dit bedrijf aan. een dikke 10

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Keurig geholpen

No nonsense mentaliteit, eerlijk verhaal en gewoon lekker zakelijk. Eerste ervaring met dit bedrijf, maar zeker interessant voor de toekomst.

Mooie keuze, fijne mensen, adequaat geregeld

Via de website en de reviews hier terecht gekomen. Ik kende het bedrijf niet. Goed aanbod auto’s en ontzettend goede mensen: zowel telefonisch vooraf als ook ter plekke. Geven heldere antwoorden op vragen, denken mee, niet opdringerig en erg servicegericht. Redelijke inruilprijs auto en zeer scherpe prijzen occassions. Ook t.a.v. aflevering alles helemaal goed. Mooi familiebedrijf!

We werden heel goed ontvangen en snel geholpen. We konden in alle rust de auto bekijken en daarna een proefrit maken. De kinderen corner is ook heel handig. Onze kinderen konden zich daar even vermaken.

Heel erg goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, aardig en deskundig personeel. Wij hebben onlangs een Seat Leon uit 2016 gekocht bij Jan Bogert B.V. Vanuit Cuijk wel een reisje naar Dinteloord, maar meer dan de moeite waard. Mooie showroom, keurige auto's en een fijne en zorgeloze afhandeling van de aankoop. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto die er met 60K op te teller eigenlijk nog als nieuw uit ziet en goed onderhouden is. Zeer aanbevelenswaardig; we ontvingen ook een correcte inruilprijs voor onze oude auto. Martijn, Lilian en Lola

Ruime keuze mooie occassions, service prima

Net een occasion gekocht, ze hebben erg veel modellen staan in top conditie. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De openingstijden zijn tot 17.00, maar door files kwam ik te laat, maar dat was geen enkel probleem.