goed behandeld

goede sevice

Aankoop zonder extra beleving

Ik heb een auto gekocht. Was een functionele verkoop. Overdracht was alleen de overdracht van de papieren en tekenen van benodigde zaken. Geen uitleg over de auto. Mailverkeer was heel kort en bondig. Niet uitnodigend. Waar je bij andere dealers netjes een bloemetje krijgt en je speciaal voelt, was dat hier niet het geval.

Prima geholpen

Keurige zaak, fijn en goed geholpen Zeker aan te bevelen

Goed geholpen met een mooie prijs voor inruil.

Voor de tweede keer hier een auto gekocht, en net zoals de eerste keer netjes geholpen en een auto gekocht met inruil voor een goede prijs.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Mooi aanbod van auto’s en je kan rustig rondkijken. Zeer vriendelijk personeel. Leuke auto gekocht voor goede prijs.

Goed geholpen, met persoonlijke aandacht voor de klant.

Nadat mijn Mito een motorisch probleem kreeg, ben ik door de ANWB naar de garage gesleept (waar ik al ruim 15 jaar kom). Daar werd gekeken wat het probleem was, waarna duidelijk werd dat ik niet verder kon rijden. Ik kreeg meteen een leenautootje mee, zodat ik mijzelf in ieder geval kon verplaatsen. Ook werd ik meteen gewezen op beschikbare auto's welke ik met mijn budget kon aanschaffen, ik was immers toch toe aan een nieuwe. De deal was snel gemaakt, ondanks dat het toch echte onderhandelaars zijn. Vandaag de Volvo opgehaald, en er werd volop de tijd genomen voor mij. Alles wordt snel en prima geregeld, Jan en zijn familie zijn fijne mensen om zaken mee te doen. Ik kom er graag, en ook mijn volgende auto, als ik niet in het buitenland woon, zal ik hier eer waarschijnlijk aanschaffen.

goede service en klant vriendelijk

goede service en klant vriendelijk en goede uitleg

Vriendelijke mensen. Word goed geholpen. Vragen een eerlijke prijs. Krijgt zeker een goede auto mee!!

fijn garage bedrijf

wat ik prettig vond is dat er niemand gelijk in je nek zit om zo dringend te verkopen. ze laten je met rust en als je vragen hebt word je zeer prettig geholpen. er staan prachtige wagens en voor iedere beurs zag ik wel een keus. ik ben zeer tevreden en ik raad iedereen dit bedrijf aan. een dikke 10

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Keurig geholpen

No nonsense mentaliteit, eerlijk verhaal en gewoon lekker zakelijk. Eerste ervaring met dit bedrijf, maar zeker interessant voor de toekomst.

Mooie keuze, fijne mensen, adequaat geregeld

Via de website en de reviews hier terecht gekomen. Ik kende het bedrijf niet. Goed aanbod auto’s en ontzettend goede mensen: zowel telefonisch vooraf als ook ter plekke. Geven heldere antwoorden op vragen, denken mee, niet opdringerig en erg servicegericht. Redelijke inruilprijs auto en zeer scherpe prijzen occassions. Ook t.a.v. aflevering alles helemaal goed. Mooi familiebedrijf!

We werden heel goed ontvangen en snel geholpen. We konden in alle rust de auto bekijken en daarna een proefrit maken. De kinderen corner is ook heel handig. Onze kinderen konden zich daar even vermaken.

Heel erg goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, aardig en deskundig personeel. Wij hebben onlangs een Seat Leon uit 2016 gekocht bij Jan Bogert B.V. Vanuit Cuijk wel een reisje naar Dinteloord, maar meer dan de moeite waard. Mooie showroom, keurige auto's en een fijne en zorgeloze afhandeling van de aankoop. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto die er met 60K op te teller eigenlijk nog als nieuw uit ziet en goed onderhouden is. Zeer aanbevelenswaardig; we ontvingen ook een correcte inruilprijs voor onze oude auto. Martijn, Lilian en Lola

Ruime keuze mooie occassions, service prima

Net een occasion gekocht, ze hebben erg veel modellen staan in top conditie. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De openingstijden zijn tot 17.00, maar door files kwam ik te laat, maar dat was geen enkel probleem.

Mooi bedrijf met jonge auto,s

Heb hier een mooie Mercedes gekocht , ben prima geholpen , en zeer vriendelijk .

ruim assortiment

Wij waren opzoek naar een VOLVO en ze hadden veel modellen staan, auto's zagen er goed uit. Duidelijk verhaal van de verkoper en prijzen liggen gunstig in vergelijking tot andere dealers, hierdoor wel weinig onderhandelingsruimte

Mooie goede auto geleverd, in hele goede staat, geen gebreken

Naar Dinteloord gereden voor een proefrit met een Skoda Octavia, auto was heel netjes en compleet, met goede banden en dakdragers. Konden hem gelijk meenemen, was al rijklaar. Dat scheelt een tweede lange rit. Vriendelijke mensen, alleen over prijs viel niets te onderhandelen, terwijl we niets in te ruilen hadden. En kosten afleverpakket zijn met 595 euro redelijk hoog, daarvoor wordt de tank nog niet half vol gegoten. Daarentegen is de garantie voor 6mnd met 300 euro juist weer heel goedkoop. Voor de rest prima.

Goed aanbod en fijn geholpen

Duidelijk te merken dat het een familiebedrijf is (vader, moeder, zoon). Dit geeft een prettig gevoel. Netjes te woord gestaan. Ruim aanbod in jong gebruikte auto's (grotendeels ex privé of zakelijk lease), tegen marktconforme prijzen. Onderhandelen heeft eigenlijk geen zin, maar dit hebben we bij meerdere autobedrijven bij soortgelijke auto's meegemaakt. Blijkbaar erg lage marges. De moeite waard om vanuit Den Bosch naartoe te rijden.

Prettige en betrouwbare advisering over aanschaf auto

Zeer vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een auto.

Een aanrader om bij autobedrijf Jan Bogert bv een auto bij te kopen!

Aardige mensen, netjes te woord gestaan en goed geholpen!

Vakkundig en goede service

Groot assortiment van gebruikte auto's . Zeer goed geholpen . Perfecte balans tussen prijs/ kwaliteit verhouding . Een mooie Ford Fiesta met weinig kilometers gekocht . Garage bedrijf jan Bogert een echte aanrader.

Ik kwam binnen zag de auto en kocht een auto.

Mooi en breed assortiment aan autos. Wij waren op zoek naar een stationwagon. En hadden op de website al een ruim aanbod zien staan. Uiteindelijk samen tot een goede prijs gekomen (de auto's die wij zagen waren allen al scherp geprijsd). Ik ben erg tevreden over mijn koop bij Jan Bogert!

Mooi bedrijf met vriendelijk personeel

Ik heb hier mijn auto gekocht. Ze hebben hier mooie jonge auto's voor een goede prijs. Personeel is zeer vriendelijk en benaderbaar.

Goed en duidelijk

Auto gekocht geen poespas maar gewoon recht toe recht aan afspraak is afspraak. En een nette afhandeling.