fijne ervaring! helder, professioneel en fair.

Geholpen door Jan Bogert en dat als zeer prettig ervaren. vanaf het eerste telefonische contact had ik er al een goed gevoel bij. Ze zijn zeer helder en geen verborgen agenda of kosten achteraf. de totale afhandeling is heel goed geweest en ik ben heel erg blij met de aankoop. Voor mijn volgende auto zal ik zeker terugkeren.

Onze ervaring is dat we professional en fijn zijn geholpen

We werden hartelijk ontvangen,kregen twee sleutels mee van 2 Ford Fiesta s. Op ons gemak konden we de twee auto s bekijken en vergelijken. Uiteindelijk kozen we voor een Fiesta waarbij zowel de bestuurderssstoel als de bijrijdersstoel in hoogte versteld kon worden. Ook was er een armsteun met aansluiting van USB. Vandaag brandde er een lampje. We hebben contact opgenomen met Autobedrijf Jan Bogert. Er werd gezegd dat we naar het dichtsbijzijnde Fordbedrijf moesten gaan om dit te verhelpen. Dit zat n.l nog in de garantie. We zijn voortreffelijk behandeld en geven dit graag door aan andere mensen. Fijne mensen om zaken mee te doen. Hgr Leo en Toos van Ham

Professioneel en prettig, met een indrukwekkende nette wagenpark

Komen vertrouwd over en geven je een goed gevoel betreffende je aankoop. Onderhandelen over de prijs is lastig (i.v.m. de kleine marges). Komen afspraken goed na en willen meedenken om het afleveren naar voren te halen als dit beter is te combineren met een lift. Al met al een goed gevoel bij het wegrijden in je nieuwe bolide.

Uitstekende service

Zeer klantvriendelijk dringen niets op.

Zeer netjes

Het is een goede eerlijke en vriendelijk bedrijf

Correct, vriendelijk en een open benadering!

Rustig, zonder gehijg in je rug, rond kunnen kijken naar de auto's en een topper gevonden en de deal rond gemaakt. Zo kan het dus ook!

Prima ervaring

Groot aanbod aan auto’s Neemt de tijd Zeer vriendelijk Leuk speelhoekje voor de kinderen

Goede service en prijs/kwaliteit

Ik heb bij Jan een mooie, fijne auto gekocht. Tevens kon ik de auto gelijk meenemen.

Een prima autobedrijf, waarmee je goed zaken kunt doen

Ik kocht een occasion bij Autobedrijf Jan Bogert, en werd deskundig en goed te woord gestaan. De afhandeling verliep gesmeerd, zoals je het als klant graag ziet.

Goed gevoel en prima service

Vriendelijk en behulpzaam. Opgeruimde werkplaats en nette garage. Komt zeer betrouwbaar over. We gaan ervan uit dat de auto dat ook is!

Warm familie bedrijf

Directe manier van omgang en zaken doen, erg fijn. Leuke eerste ervaring en hopelijk beleven we veel rijplezier aan de gekocht auto. Zeer nette zaak met vriendelijke mensen .

Goede service!

Op het gemak de auto kunnen bekijken, daarna een proefrit mogen maken en de kans gehad om er nog even over na te denken. Goede service!

Gewoon oké.

Gewoon oké, beetje lang wachten de eerste keer terwijl er verder niemand was.

Professioneel

Netjes geholpen met de aanschaf van de auto.

Een leuk familie bedrijf met goede service

Auto bedrijf Bogert is een leuk familie bedrijf en altijd genoeg keuze uit jonge occasions . Je wordt altijd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden .Vandaag mijn tweede skoda octavia bij familie Bogerd gekocht eerst wat oriënteren en dan na de keuze proefrit maken na de proefrit even evalueren en toen de auto gekocht. Je kunt zelf een keuze maken of je hem met of zonder garantie pakket koopt . De auto wordt terplekke op naam gezet en kan in de meeste gevallen na een paar dagen opgehaald worden afhankelijk van de wensen. Alle auto's worden met apk keuring afgeleverd . Familie Bogert bedankt voor de service en tot de volgende keer.

Top bedrijf...gewoon af!!

Zoals gezegd...TOP bedrijf. Kwaliteit voor alles!!

Transparant, duidelijk en no nonsens.

Net bedrijf met dito auto's. Vriendelijk personeel wat je wensen aanhoort en afspraken nakomt. Zeer tevreden over de auto en de aflevering op korte termijn.

Goed autobedrijf met mooie jong gebruikte auto’s

Prima autobedrijf. Kwam voor een Ford Focus. Wist wat ik zocht en bij Jan Bogert gevonden. Werd volledig vrij gelaten om de auto in alle rust te bekijken. Een proefrit maken was geen probleem. Verder alles prima en vlot afgehandeld. Er was nog een kleinigheidje met het aanvragen van het kenteken. Ook dit is prima afgehandeld. Gelukkig geen opdringerige verkoper met een (te) snelle babbel. Ik vind dit persoonlijk erg prettig. Helemaal als je weet wat je zoekt en ook daadwerkelijk vindt. Wat mij betreft is Jan Bogert een autobedrijf waar je een prima (jong) gebruikte auto kan kopen.

Zijn klant vriendelijk nemen de tijd voor je vragen En telefonisch ook zeer goed te bereiken

Zeer mooie VW golf variant op internet gezien, afspraak gemaakt voor proefrit en advies gekregen om eigen auto te verkopen via wijkopenauto’s.nl , vanwege de hoge km stand. Dit was binnen 2 dagen geregeld voor een goede prijs boven verwachting. Vriendelijke mensen en lekkere koffie. Een tevreden klant.

Hele goede service

Zijn erg goed geholpen. Hele aardige mensen. Net bedrijf

Prima autobedrijf

Goed. Zou mijn volgende auto er weer zo kopen

Goed gesprek. Koffie. De tijd om rustig de auto te inspecteren. Niet opdringerig. Prettige manier van een auto kopen.

Hele goeie service

Hele goeie service en ruime aanbod aan auto’s. Netjes gepoetste auto’s. En hele lieve eigenaren. Top bedrijf en raad ik zeker aan om hier voor een auto te kijken.

Klantvriendelijk en proffesioneel !

Goede service, hartelijke mensen, kwalitatieve autos ✅