Geen klachten.

Heel fijn geholpen. Goed zakelijk, duidelijk en ook erg vriendelijk.

Goede mooie tweedehands auto s.

Leuk en klantgericht familiebedrijf waar ze mooie occasions verkopen.

Sympathiek en duidelijk

Op de auto was niets af te dingen (letterlijk), dit was vanaf het eerste telefonische contact al duidelijk. Ondanks het feit dat ik geen auto hoefde in te ruilen. Maar... de auto was gunstig geprijsd en had bovendien weinig kilometers dus de koop was snel gemaakt. Hou er wel rekening mee dat er ook afleveringskosten berekend worden.

Prima deal, vriendelijke service..

Erg prettig te woord gestaan aan de telefoon. Bij het bezoek aan de showroom werd ik vriendelijk ontvangen en verder geholpen. Ze nemen de tijd voor de klanten en hebben een goede eerlijke service. Wat een ontzettend vriendelijke familie en werknemers! Prachtige auto voor goede prijs met een keurige oplevering. Succes

Geweldige service en komt betrouwbaar over

Ik heb er een auto gekocht, erg vriendelijke ontvangst en goed geholpen. Er is een enorme keus en ze komen zeer betrouwbaar over.

Prettig bedrijf met eerlijk verhaal. Geen gedoe met onderhandelen,netto prijzen die ook scherp zijn.

Geen opdringerige verkoop, eerlijk advies en trots op wat men levert. Auto schoon en netjes afgeleverd, conform afspraak. Goed advies over bijmaken sleutel. Duidelijke uitleg over garantie en hoe zaken werken. Eerste ervaring met Bogert, positief!

Prettige garage

Nav goede ervaringen van mijn zus en zwager bij Jan Bogert gaan kijken naar een andere auto. Zeer veel keuze voor heel scherpe prijzen. Zelfs vlak voor sluitingstijd nog alle tijd voor een proefrit, en een paar dagen later konden we de auto al ophalen.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Ik was er in de herfstvakantie met mijn 2 kinderen, zeer gastvrij ontvangen, meteen een lekkere bak koffie en de kinderen een beker ranja, de ruime showroom bekeken met vele mooie jonge auto’s. Fijn gesprek gehad, mooie speelhoek voor de kinderen, dus die kunnen gerust mee. Je mag/kan zoveel koffie pakken als je wilt. Een hele mooie jonge Peugeot 308 SW GTLine gekocht en ik rij er nu enkele weken in en het is een hele fijne auto. Hier ga ik veel plezier aan beleven en ik zal zeggen: ga gerust eens kijken bij Jan Bogert in Dinteloord!!

Prima auto maar niet tevreden over service

Ik ben verbaasd om deze recensies allemaal te lezen. Misschien was ik daar op een verkeerd moment. Ik ben tevreden over de auto en de deal die ik heb gesloten. Alleen de aflevering daar was ik niet tevreden over. Er was geen tijd om me dingen uit te leggen. De auto was ook niet helemaal schoongepoetst. En toen ik een kleine kras ontdekte werd er niet echt naar m’n geluisterd en wilde hij me zsm weg hebben.

Heb de auto via internet, zonder te gaan kijken. De auto overtrof mijn verwachting. Een no nonsense bedrijf met prima service en die hun beloften meer dan nakomt.

Vriendelijk, behulpzaam en correct!

Mooi aanbod tweedehands auto's in topstaat tentoongesteld. Gepoetst en met beurt. Gelijk meenemen. Aanrader.

Zeer prettige ervaring!

Van ver gekomen voor een scherp geprijsde auto. Via de mail een aantal zaken vooraf besproken, waarna de deal snel gesloten was. Oude auto ingeruild en dezelfde dag de nieuwe auto meegenomen. Al met al zeer zeker de moeite, en het rijden van een groot aantal kilometers, waard!!

Wat een fijne service!

We hebben gisteren een auto gekocht bij Jan Bogert, en onze oude auto ingeruild. We werden heel goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd en het ging heel vlot. We kregen zelfs de mogelijkheid om de auto op dezelfde dag mee te nemen! We zijn nu dan ook de trotse eigenaars van een schitterende nieuwe auto. Bedankt voor alles!

Gewoon super

Super vriendelijk onthaald en direct de auto gevonden die we zochten. Gewoon perfect passende dealer bij mij

Uitstekende service, vriendelijke mensen

In 4 dagen een occasion Ford Focus rijklaar en perfect in orde om zo mee naar huis te rijden. Bij ontvangst een goed bakje koffie en ruim de tijd om de auto te bezichtigen. Zeer vriendelijke mensen. Autobedrijf Jan Bogert begrijpt dat mensen de tijd nodig hebben om de juiste keus te maken voor hun nieuwe bolide. Zelfs een gloednieuw setje sloffen eronder om veilig de weg op te gaan. Top geregeld!

Super klantvriendelijjk

Voor de tweede keer een wagen gekocht.Eerst een Seat Ibiza sw 3.5 jaar geleden. Na goede ervaring met dit bedrijf Besloten om nu een tweede wagen te kopen nu in het bezit van een mooie Volvo V60 en nu ook weer vakkundig en klantvriendelijk geholpen.

Hoge kwaliteit, goede service, super afgeleverd!

De gekozen auto (vw passat) was bij oplevering perfect gereinigd, enige kleine beschadigingen waren professioneel hersteld en volgens duidelijke afspraken stond hij glimmend op ons te wachten. Duidelijk telefonisch en digitaal contact en daarmee zeer servicegericht.

Top service!

We zijn goed geholpen en het fijne vond ik dat ze ons rustig de tijd gaven om de auto auto zelf rustig te bekijken. Totaal niet opdringerig en dat is zeker niet overal het geval. Erg vriendelijk personeel!

Prima deal, vriendelijke service

Via internet een BMW 3-serie gevonden die hier voor een mooie prijs te koop stond, een Belgische ex-lease diesel met heel weinig kms (tip: in België zijn de belastingregels anders waardoor diesels daar vaak veel minder kms rijden dan in NL). Ik kende het bedrijf niet maar de reviews zagen er goed uit. En dat bleek te kloppen. Geen gladde praatjes maar eerlijke info en aandacht voor de klant op een vriendelijke manier. Ik kreeg een nette inruilprijs voor mijn oude auto. De prijs op internet is exclusief afleverkosten en garantie, maar dat weet je van tevoren. Hoe betrouwbaar de auto is moet natuurlijk nog blijken, maar hij rijdt in elk geval fantastisch. Al met al een prima deal, ik ben heel tevreden.

Groot aanbod jonge occasions

Ruime keuze uit jonge occasions. Zeer tevreden met de gekozen auto.

Klantvriendelijk

Hebben een volvo v60 gekocht bij Jan Bogert.. Wij zijn erg blij met deze aankoop. Klantvriendelijk bedrijf en hopen dat we lang van deze auto mogen genieten.

Heel goed geholpen!

Wij hadden snel de auto nodig en alles werd heel soepel en snel geregeld zodat wij de auto gelijk op konden komen halen. Super service!

prima service

Een nette auto voor een goede prijs.

Mooie showroom no-nonsense

Heel uitgebreid aanbod aan auto’s in een met elkaar vergelijkbaar segment. Prettige manier van benaderen door medewerkers. Ruimte om op het gemak een keuze te maken.

Netjes geholpen

Netjes geholpen en een mooie auto gekocht.