Teleurgesteld

Ik heb hier onlangs een auto aangeschaft. Over de gekochte auto kan alleen maar zeggen dat hij prachtig is. Heb mij alleen vergist in zijn rijeigenschappen qua motorinhoud. De motor is een 1.0 MPI zonder turbo. Handelaar gaf aan dat deze auto zich laten lenen om getuned te worden. Na aankoop bleek dit dus niet het geval te zijn. Auto gekocht op vrijdag en na het weekend de dealer gebeld. Mijn verhaal gedaan. Ik wilde auto graag wilde omruilen voor een andere auto. Wilde niet mijn geld terug maar een andere auto bij hem kopen en deze terug brengen. Dit was wel mogelijk maar moest wel rekening houden met een afschrijving van 1500 euro op de gekochte auto. Ik begrijp zijn verhaal maar had wel op een stukje service en coulance gerekend. Jammer. Het is natuurlijk mijn eigen keuze geweest maar iedereen kan zich wel eens vergissen in zijn aankoop. Helaas.

Goed en betrouwbaar

Wij hebben een Volkswagen Tiguan bij dit bedrijf gekocht. Het eerste eerste contact kwam een klein beetje stug over, maar nadat wij op het bedrijf langs geweest zijn, viel dit gevoel helemaal weg. Ontzettend aardige en vriendelijke mensen, waar ik een goed gevoel aan overgehouden heb.

Zeer prettige aankoop en inruil van onze Auto

Vriendelijk ontvangst en na de proefrit de auto gekocht. Prettige atmosfeer. Zal ik in de toekomst vast nog wel eens terugkomen.

pracht bedrijf met fijne mensen

heb er een andere auto gekocht na het zien van de mooie website. toen ik er kwam zag ik alleen maar mooie auto,s. had mijn keus laten vallen op een Fiesta,die heb ik toen gekocht.kon hem de andere dag al halen.gepoets en een onderhouds beurt gehad .andere auto ingeruild voor een leuke prijs. mijn advies is . wil je een mooie gebruikte auto met weinig km ga dan zeker eerst naar Bogert

Een bedrijf waar ouderwetse service hoog in het vaandel staat

Medio dit jaar een mooie 2e hands auto gekocht bij dit bedrijf. Achteraf bleken er problemen te zijn m.b.t. de versnellingsbak. Een keuring door een derde bevestigde dit probleem. Het bedrijf aarzelde geen moment en bood aan de reparatie geheel voor haar rekening te nemen. Waar vindt je nog dit soort service. De volgende auto koop ik zeker weer bij dit bedrijf.

Auto stond er mooi bij en deal snel gemaakt

Goed ontvangen en te woord gestaan. Proef gereden en daarna de auto aangekocht.

Vriendelijk geholpen wat vertrouwen geeft in de aankoop

Bij een zoektocht naar een occasion is het altijd lastig om tussen de grote hoeveelheid voertuigen precies diegene te vinden die aan de wensen en eisen voldoet. We vonden echter een mooie auto op de site van Jan Bogert. De site zelf ziet er al heel professioneel uit en je krijgt een goede indruk van de staat van de auto. Ik heb dan ook gelijk een mailtje gestuurd om interesse aan te geven en een afspraak in te plannen. Het contact verliep via Stefan en was kort en bondig. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar het voertuig begeleid. Ze hebben op het moment ook een oude loods van de buren in gebruik genomen om naast de eigen showroom ook daar auto's te kunnen stallen. Het zorgt er helaas wel voor dat de auto niet zo goed tot zijn recht komt in een donkere loods, maar we kregen de vrijheid om op ons gemak het voertuig te bekijken. Wat wel anders dan gebruikelijk is, is dat ze voor een proefrit het over het financiële praatje willen hebben. In het begin vond ik dit best apart, aangezien ik ook andere voertuigen had bekeken waar ze eigenlijk gelijk beginnen met een proefrit en je naderhand de prijs bespreekt. Achteraf zit er wel iets logisch in, want je "koopt" de auto niet gelijk, maar weet wel of je samen op ongeveer dezelfde koers zit van wat de auto waard is. Tijdens het bekijken van de auto hadden we nog wel wat puntjes die we wilden navragen, maar allen werden naar wens beantwoord door Stefan. Bijvoorbeeld dat er een paar puntjes in de lak zaten, daar zou met professioneel apparatuur nog wat extra aandacht aan worden besteed. De testrit liep vervolgens ook erg soepel en we waren tevreden over de auto en de prijs en zijn tot koop over gegaan. De prijs was in vergelijking met andere modellen op de markt erg scherp, en na het ook te bespreken met Stefan werd al snel duidelijk, dat de prijs zoals geadverteerd ook een realistische weergave is. We zijn erg tevreden over het de auto en over de service die tot nu toe we gehad hebben!

Vriendelijk geholpen

Mooie occasion gekocht voor een nette prijs. Proefrit gemaakt, correcte afhandeling en vriendelijke mensen.

Autobedrijf Jan Bogert is een top bedrijf!

De verkoop van de inruil auto en de aanschaf van de nieuwe auto waren snel geregeld er wordt duidelijk gecommuniceerd. Het is een net en fijn autobedrijf, ook de monteurs van de garage zijn zeer kundig, gedreven en behulpzaam. Bedankt en tot de volgende keer.

Betrouwbaar en deskundig

Familiebedrijf komt zeker als betrouwbaar en deskundig over. Zodoende kregen wij minder voor onze inruilauto terug :(

Prettig en klantgericht

Het bedrijf ademt een vriendelijke sfeer uit

Prima service ook na de verkoop

Ik heb een prachtige golf GTE gekocht maar had na 2 maanden het probleem dat de auto niet geladen kon worden bij nat weer, de Dealer wist het probleem niet op te lossen, dus terug gegaan naar van de Bogert de auto een paar dagen daar gelaten keurig een leen auto mee gekregen en het probleem is kosteloos opgelost.

Netjes

Nette auto, nette prijs, lieve dame achter de balie, veel keuze, scherpe prijzen. Verkoper mag iets minder “verkoper zijn” en iets meer mens. Even een bakkie aanbieden b.v had ik op gesteld. Dat gezegd hebbende, blij met de auto.

Goed geholpen,prima

mooie auto,en fijne service.

Vriendelijke medewerkers

Betrouwbaar en professioneel bedrijf

Ik ben goed geholpen en geadviseerd door de vriendelijke verkoper. Ruim aanbod aan scherp geprijsde auto's! Afspraken worden nagekomen en de communicatie verloopt soepel. Ben erg blij met mijn auto!

Helemaal goed!

Mijn eerste auto aangeschaft via Autobedrijf Jan Bogert. Communicatie verliep soepel, fijne proefrit en afhandeling en zeer vriendelijke mensen!

Goede service!

Zonder problemen een mooie auto kunnen aanschaffen voor een scherpe prijs

Zeer goed en vakkundig geholpen

Ik ervaar het kopen van mijn auto bij deze garage als zeer prettig Geen man met een driedelig pak gewoon normaal zeer prettig

Prima service en fijne mensen.

Prettig ontvangen. Goed de tijd gekregen om te kijken, niet opdringerig. Nog een tip: het ophalen van de auto is voor een klant erg leuk. Zorg voor een bloemetje of iets dergelijks! :-)

Zeer tevreden over mijn aangeschafte auto

Zeer net, klantvriendelijk en betrouwbaar familiebedrijf waarmee je goede afspraken kan maken. Ik ben erg tevreden!

Prima betrouwbaar bedrijf met kwalitatief goede auto’s.

Dit is de tweede keer dat ik hier een auto koop. Eerste koop was heel goed dus ben terug gekomen voor een tweede! Kwalitatief goede auto’s voor een scherpe prijs. Een fijn familiebedrijf met vriendelijke mensen.

1.40 gereden voor zeer slechte service

Na 1.40 min gereden te hebben voor 2 van te voren afgesproken proefritten moesten we eerst onderhandelen over de prijs alvorens we überhaupt de proefrit mochten maken. Na de proefrit werd aangegeven dat de andere auto exact hetzelfde zou rijden. Qua motor misschien maar aangezien de ene om formaat polo ging en de andere hatchback mag je zeker wel verwachten dat er een ander zit en feeling bij komt kijken die je als klant eerst wil ervaren alvorens je een auto koopt. Dit werd niet echt begrepen. Vervolgens vroeg ik of we zoals afgesproken de 2e proefrit mochten maken. "Daar moet je een afspraak voor maken" was het antwoord. "Heb ik gedaan" zei ik. "Ja klopt, maar we gaan zo sluiten. Daar is geen tijd meer voor"... Niet echt klantgericht wanneer er 2 zeer geïnteresseerde komen kijken van zo'n afstand.

Prima geholpen, maar afleveren mag wel iets persoonlijker.

Vriendelijk ontvangen, prima te woord gestaan bij zoeken naar een andere auto. Mogelijkheid voor het maken van proefrit, ook snel geregeld. Helaas bij afleveren van de gekozen auto, vond ik de overdracht wel wat onpersoonlijk.

Goede en snelle service in tweedehands verkoop

Vriendelijke mensen en een goede service. Reageren snel op e-mail en komen professioneel over. Enige minpuntje is de op de website genoemde prijzen van tweedehands auto's - deze zijn exclusief garantie- en servicekosten maar benoemen zij zelf als verplicht. Wettelijk gezien hoort dit natuurlijk al in de prijs opgenomen te zijn.