goede service en klant vriendelijk

goede service en klant vriendelijk en goede uitleg

Vriendelijke mensen. Word goed geholpen. Vragen een eerlijke prijs. Krijgt zeker een goede auto mee!!

fijn garage bedrijf

wat ik prettig vond is dat er niemand gelijk in je nek zit om zo dringend te verkopen. ze laten je met rust en als je vragen hebt word je zeer prettig geholpen. er staan prachtige wagens en voor iedere beurs zag ik wel een keus. ik ben zeer tevreden en ik raad iedereen dit bedrijf aan. een dikke 10

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Ruim assortiment goed onderhouden auto's voor een scherpe prijs. Aanrader!

Keurig geholpen

No nonsense mentaliteit, eerlijk verhaal en gewoon lekker zakelijk. Eerste ervaring met dit bedrijf, maar zeker interessant voor de toekomst.

Mooie keuze, fijne mensen, adequaat geregeld

Via de website en de reviews hier terecht gekomen. Ik kende het bedrijf niet. Goed aanbod auto’s en ontzettend goede mensen: zowel telefonisch vooraf als ook ter plekke. Geven heldere antwoorden op vragen, denken mee, niet opdringerig en erg servicegericht. Redelijke inruilprijs auto en zeer scherpe prijzen occassions. Ook t.a.v. aflevering alles helemaal goed. Mooi familiebedrijf!

We werden heel goed ontvangen en snel geholpen. We konden in alle rust de auto bekijken en daarna een proefrit maken. De kinderen corner is ook heel handig. Onze kinderen konden zich daar even vermaken.

Heel erg goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding, aardig en deskundig personeel. Wij hebben onlangs een Seat Leon uit 2016 gekocht bij Jan Bogert B.V. Vanuit Cuijk wel een reisje naar Dinteloord, maar meer dan de moeite waard. Mooie showroom, keurige auto's en een fijne en zorgeloze afhandeling van de aankoop. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto die er met 60K op te teller eigenlijk nog als nieuw uit ziet en goed onderhouden is. Zeer aanbevelenswaardig; we ontvingen ook een correcte inruilprijs voor onze oude auto. Martijn, Lilian en Lola

Ruime keuze mooie occassions, service prima

Net een occasion gekocht, ze hebben erg veel modellen staan in top conditie. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De openingstijden zijn tot 17.00, maar door files kwam ik te laat, maar dat was geen enkel probleem.

Mooi bedrijf met jonge auto,s

Heb hier een mooie Mercedes gekocht , ben prima geholpen , en zeer vriendelijk .

ruim assortiment

Wij waren opzoek naar een VOLVO en ze hadden veel modellen staan, auto's zagen er goed uit. Duidelijk verhaal van de verkoper en prijzen liggen gunstig in vergelijking tot andere dealers, hierdoor wel weinig onderhandelingsruimte

Mooie goede auto geleverd, in hele goede staat, geen gebreken

Naar Dinteloord gereden voor een proefrit met een Skoda Octavia, auto was heel netjes en compleet, met goede banden en dakdragers. Konden hem gelijk meenemen, was al rijklaar. Dat scheelt een tweede lange rit. Vriendelijke mensen, alleen over prijs viel niets te onderhandelen, terwijl we niets in te ruilen hadden. En kosten afleverpakket zijn met 595 euro redelijk hoog, daarvoor wordt de tank nog niet half vol gegoten. Daarentegen is de garantie voor 6mnd met 300 euro juist weer heel goedkoop. Voor de rest prima.

Goed aanbod en fijn geholpen

Duidelijk te merken dat het een familiebedrijf is (vader, moeder, zoon). Dit geeft een prettig gevoel. Netjes te woord gestaan. Ruim aanbod in jong gebruikte auto's (grotendeels ex privé of zakelijk lease), tegen marktconforme prijzen. Onderhandelen heeft eigenlijk geen zin, maar dit hebben we bij meerdere autobedrijven bij soortgelijke auto's meegemaakt. Blijkbaar erg lage marges. De moeite waard om vanuit Den Bosch naartoe te rijden.

Prettige en betrouwbare advisering over aanschaf auto

Zeer vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een auto.

Een aanrader om bij autobedrijf Jan Bogert bv een auto bij te kopen!

Aardige mensen, netjes te woord gestaan en goed geholpen!

Vakkundig en goede service

Groot assortiment van gebruikte auto's . Zeer goed geholpen . Perfecte balans tussen prijs/ kwaliteit verhouding . Een mooie Ford Fiesta met weinig kilometers gekocht . Garage bedrijf jan Bogert een echte aanrader.

Ik kwam binnen zag de auto en kocht een auto.

Mooi en breed assortiment aan autos. Wij waren op zoek naar een stationwagon. En hadden op de website al een ruim aanbod zien staan. Uiteindelijk samen tot een goede prijs gekomen (de auto's die wij zagen waren allen al scherp geprijsd). Ik ben erg tevreden over mijn koop bij Jan Bogert!

Mooi bedrijf met vriendelijk personeel

Ik heb hier mijn auto gekocht. Ze hebben hier mooie jonge auto's voor een goede prijs. Personeel is zeer vriendelijk en benaderbaar.

Goed en duidelijk

Auto gekocht geen poespas maar gewoon recht toe recht aan afspraak is afspraak. En een nette afhandeling.

Wantrouwen onnodig

Zelf in automotive werkzaam geweest. Daarom vaak enigszins wantrouwend als ik een autohandel binnenstap. Net als u, waarschijnlijk. Is hier echter niet nodig. Het bedrijf heeft een meer dan uitstekende neus voor mooie inkoopauto's. Prijzen niet onderhandelbaar maar erg netjes! Indien u nog een kleinigheidje ontdekt aan de auto, dan wordt dit opgelost. Blij met de nette deal, blij met de nette, snelle en vriendelijke aflevering en bijzonder blij met een chique Volvo V40.

Goede service, eerlijke prijs

Het was de rit vanuit Almere meer dan waard. Goede kwaliteit en mooie autos!

Een goede ontvangst en een goede uitleg.

Alles in een keer goed afgehandeld.

Goede service en prima auto

Een goed contact gehad met Jan Bogert bij de aanschaf van mijn Volvo V70. Volgens afspraak is alles keurig afgehandeld. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Niets mis mee

Nette ontvangst, volop keus. Niet opdringerig, je hebt alle tijd om de jonge gebruikte wagens te bekijken. Na prijsafspraak een proefrit geen probleem, je hebt nog niet getekend. Helaas is het bod wat wordt gegeven een vaste prijs en niet onderhandelbaar.

Net bedrijf met persoonlijke service!

In november een rijk uitgeruste Belgische Passat gekocht bij Jan Bogert. Veel keuze in courante modellen, netjes geholpen, keurig afgeleverd. Weinig onderhandelingsruimte, ook over inruil maar daar staat scherpe prijs tegenover. Mooie zaak met vriendelijk en deskundig personeel. Aanrader!