Goede service en snel geregeld

veel keus, goed geholpen

veel keuze: ik zocht een Skoda Octavia, ik had er al een paar bij andere garages gezien/gereden (via marktplaats), die waren het net niet helemaal, ik wilde ook nog bij Bogert 1 bekijken (ook via marktplaats gezien): maar de zwarte die op marktplaats stond, rook helaas een beetje naar hond. De verkoper (Koen) zei dat er buiten nog meer stonden, waaronder een grijze, iets duurder, maar wel minder km's dus dat is prima. Door de schoonmaakbeurt te laten vervallen en de inruil van de oude auto (Skoda Fabia) toch nog net binnen budget. Inmiddels 300 km mee gereden: erg blij mee, wat een fijne auto, en veel opties. Aan de buitenkant wat kleine krasjes/plekjes en de raamrubbers hebben wat scheurtjes, maar daar valt wel mee te leven.

Wat een fijn autobedrijf

Heel veel keus, mooie auto’s. Zonder afspraak binnengelopen. Heel klantvriendelijk geholpen, down to Earth, menselijk. Prijzen zijn scherp. Binnen een week netjes gepoetst stond onze nieuwe bolide klaar. Heel blij mee. Ik raad dit bedrijf aan!

Goede communicatie, behulpzaam, snel, een hele mooie auto voor een goede prijs.

Uitstekend!

Niks op aan te merken, ik zou zeggen: ga zo door.

Uitstekend bedrijf

Een zeer net autobedrijf. Goed en kundig geholpen bij de aankoop van de auto

Veel keuze en goede service

Mooie en fijne auto kunnen vinden hier. Goede service en mooie garantie periode. Ondanks het vergeten van de witte kentekenplaat toch goed en snel opgelost. Zeker de moeite om hier te kijken voor een mooie goede occasion.

top bedrijf

wij kwamen deze auto op de site tegen. we hadden gebeld en konden komen kijken waar zoveel mooie occasions stonden zoveel keuze niet normaal. ze lieten ons vrij om te kijken en geen opdringerig verkopers die op je stonden te wachten. we hebben van de dames een super lkker bakje koffie gekregen. na leuke gesprek met de verkoper was de deal snel gesloten. week later stond onze prachtige auto voor ons klaar. wij zijn super blij met onze aankoop.

Slechte nazorg

Vooropgesteld; ze zullen vast heel veel goede auto's verkopen en daardoor goed scoren. MAAR, zit er een keer een slechte auto tussen, dan moet je het maar uitzoeken. En daar komen de slechte reviews vandaan. Hier een auto aangeschaft (Peugeot 5008, 2019, 70dkm). Omdat ik op de hoogte ben van een snel slijtende distributieriem, navraag gedaan of deze in orde is. Omdat we CarGarantie erbij namen, hoefde ik mij geen zorgen te maken. Zelf besloten om de riem uit voorzorg te vervangen zodat ik met 3 kids niet onverwachts stil sta. En wat blijkt; motorblok moest doorgespoeld worden omdat de riem al afgebrokkeld was en de oliezeef vol met residu zit. Ook ik herken mij in de review van 4 dagen geleden, dat er ineens €1.000,- bij komt op de aangeboden prijs want "vergeten transportkosten te rekenen voor de import". Tijdens de proefrit draaide de verkoper de dop van de olie eraf om de riem te bekijken maar draaide deze snel weer terug erop. Toen ik vroeg wat hij zag, was dit "normale" slijtage en dat bij CarGarantie toch wel alles gedekt is. Door het preventief laten vervangen van de riem is grote schade gelukkig voorkomen, maar omdat er dus "geen storingsmelding is", ook geen garantie, aldus de CarGarantie die volgens Jan Bogert ALLES DEKT EN VERGOEDT. Voordat ik de aanschaf wilde doen, vroeg ik al om een mailbevestiging van Jan Bogert dat problemen met, of veroorzaakt door, de distributieriem onder (car)garantie vallen. Dit deden ze niet, want ik mocht ze geloven. Deze rode vlag over het hoofd gezien, helaas. Op mail naar Jan Bogert wordt niet gereageerd. Ik raad je af bij dit bedrijf te kopen, want nazorg en verantwoordelijkheid nemen kennen ze niet. Het gaat ze om verkoop, en zodra de overdracht is gedaan; succes ermee. Oja, en dan ook nog honderden euro's durven vragen om de auto gereinigd af te leveren. Hoort m.i. gewoon service te zijn, enfin, voor dat bedrag wat JB vraagt kan ik het zelf wel. Zo kan je overigens wel krassen en butsen wel lekker verbergen.

Klantvriendelijk, laagdrempelig

Aardig personeel, goed geholpen. Fijne proefrit mogen maken en uiteindelijk de auto gekocht. Ook administratieve afhandeling ging lekker snel. We zijn er blij mee!

Goede en snelle service.

Vandaag de auto opgehaald. Ze hadden de kleine lakschades bijgewerkt, dus dat was een goede service.

Uitstekende service, klantvriendelijk, groot aanbod auto's

Een heel fijn bedrijf, volop keuze, auto's zien er allemaal netjes uit. Ondanks de drukte zeer vriendelijk geholpen en er werd gewoon tijd voor genomen. je kunt gewoon rustig rondkijken en evt proefrit maken, zonder dat er iemand de hele tijd achter je aanloopt. Er worden goede adviezen en uitleg gegeven. Familiebedrijf, dit spreekt ons altijd erg aan. Wij zijn super tevreden met onze nieuwe auto.

kort maar maar krachtig,precies wat we willen.

zeer goed. Zoon 3 maanden geleden ook zeer goed geslaagd. Reden om bij Jan Bogert te kopen. Vriendelijk en waar voor je geld

Goede auto voor prima prijs

Wij zijn hier uiteindelijk gekomen voor onze nieuwe occasion. Vriendelijke mensen en de auto's die er staan zien er allemaal netjes uit. Uiteindelijk een goede auto uitgekozen. En verder vriendelijk geholpen, proefritje gedaan. En na 1.5 week kunnen ophalen. We zijn er blij mee. Bedankt!

Snel en goed geholpen

Klantvriendelijk, Eerlijk, gezellig familiebedrijf

Bij aankomst kregen we alle tijd om rustig rond te kijken bij alle auto's. Daarna een rustig gesprek gehad en de mogelijkheid voor een proefrit. Er waren kleine dingen voor reparatie dit is keurig volgens onze wensen gemaakt. Bij het ophalen bleek dat we teveel hadden overgemaakt, dit wordt keurig gemeld en direct teruggestort. Kortom eerlijk en open, zeer vriendelijk bedrijf.

Heel prettig geholpen door behulpzame medewerkers. Goede prijs en prima deal gesloten

Zeer goede en snelle service

Goede en snelle service en mooie betaalbare auto’s

Mooie auto, fijne mensen, goede service

Wij konden de auto die we op het oog hadden, gelijk meenemen. Gastvrij ontvangen, we kregen rustig de tijd om de auto te bekijken, fijn bedrijf

Prima garage

Auto keurig afgeleverd. Prettige mensen

Ok

Mijn ervaring met dit bedrijf is vrij positief, alles werd vrij snel geregeld en de service is ook ok, vooral de dame die mij bediende.

goede ervaring

goed geholpen, nette prijs, vriendelijk, behulpzaam

Scherpe prijzen, grote doorloop

Voor de aankoop van onze Volkswagen Tiguan zijn we goed geholpen. De garantie en afleverkosten zijn bedragen die er verplicht bijkomen, hierin heb je geen keuze. Het bedrijf is aangesloten bij Bovag waardoor ik eerst dacht dat je bij een aankoop van een auto boven een bepaalde waarde automatisch recht had op 12 maanden Bovag garantie. De omgang was prettig. Het is een familiebedrijf. Bij het ophalen van de auto was het erg druk waardoor er weinig tijd voor je was. Zelf heb je toegeleefd naar het moment van het ophalen van de auto maar dit voelde als lopende band werk. De prijzen zijn echter scherp en concurrerend.

Zeer vriendelijke mensen die je goed helpen. Fijne ervaring en hierdoor een aanrader voor 1 ieder

Mooie auto nette prijs. Garantie zet je aan het denken

In Maart onze auto gekocht bij dit bedrijf Hadden gebeld voor 2 auto’s. Een hiervan stond netjes in de showroom de andere op een donkere plek in een naast gelegen loods. Hier was de auto moeilijk te bekijken. Echter gaven ze aan deze loods op korte termijn op te knappen. De Mercedes in de showroom bleek iets te hoog in totaal bedrag voor ons. Maar de bmw werd na vragen netjes buiten gezet voor een proefrit. Hier konden we de auto goed bekijken. En de proefrit was naar wens en de deal was vrij snel gemaakt. Prijs voor de auto was naar wens. Je krijgt een afleverbeurt maar wat hier gebeurd komt geen bewijs van. De garantie werd ons pas precies duidelijk na overdracht hoe deze in elkaar zit. Na onderzoek thuis blijkt hier weinig positiefs over gemeld op internet. En de reviews liegen er niet om. Echter deze garantie/verzekering (nog niet nodig) nodig gehad dus kan hier ook nog zelf geen oordeel over geven. Bedrijf Jan Bogert gaf zelf aan dat er bij problemen altijd behulpzaam opgetreden wordt door hun. De volgende keer zou ik toch voor een Bovag variant gaan aangezien ze hier ook mee adverteren. Verder na bijna 2.5 maand nog zeer blij met mijn auto

Wipmolen 3

4671HE Dinteloord