Net bedrijf met vriendelijk personeel. Nemen alle tijd om je te helpen

Super fijne service.

Vandaag mijn auto mogen ophalen. Als verrassing kreeg ik een jaar apk (was niet afgesproken) nieuwe voorbanden, en de gehele uitlaat hadden ze ook nog vervangen. Echt super blij en gelukkig mee. Kwam er thuis achter dat de achterramen niet open gaan en 1 achterdeur gaat niet open. Ik denk dat ik hier niet over klagen mag voor de prijs waar ik m'n auto voor heb gekocht.

Echt familiebedrijf met de bijbehorende service !

Duidelijk, to the point, persoonlijke behandeling/service. Fijne zaak, geen loze beloftes, maar je weet precies waar je aan toe bent.

Ik zou dit bedrijf aanbevelen.

Gisteren een audi a6 gezien op marktplaats. Gebeld met het autobedrijf en kon een kijkje komen nemen. Bij aankomst: goede eerste indruk. Net bedrijf, degelijke wagenpark, mooie werkplaats. Je ziet dat ze er tijd en liefde in steken. Koffie aangeboden gekregen, smaakte ook goed :). Maar goed het gaat uiteindelijk om de auto en de verkoop/service ervan. Het ging op een a6 van 2018. Zeer nette auto. Mocht op m'n gemak alles bekijken. Totaal geen opdringerig gedrag. Optielijst uitgeprint gekregen van Jan. Gevraagd of ik een aankoopkeuring mocht doen. Dit was geen probleem. De volgende dag langsgeweest en een aankoopkeuring gedaan. Hieruit bleek de auto zoals vermeld en waren er geen bijzonderheden. Meteen de koop afgehandeld. Kortom, alles is professioneel geregeld, het zijn vriendelijke mensen die weten wat ze verkopen. Zoek je een occasion, dan zou ik je dit bedrijf aanraden. Ohja ik heb geen korting gekregen voor deze review en ik kende dit bedrijf tot eergisteren totaal niet. Maar wellicht koop ik mijn volgende auto ook weer hier. Ik ben zelf ondernemer en wilde op deze manier mijn ervaring en feedback geven aan dit bedrijf. Dank Jan en de rest.

in 1 woord fantastich

via internet Jan Bogert gevonden en 2 mooie Ford Focussen zien staan,gebeld met Stephan en een afspraak gemaakt, vandaag ff vanuit Zaandam naar Dinteloord gereden en bij aankomst stonden de 2 auto's al klaar voor een proefrit, superkar, jong , weinig km's, mooie prijs, direct besloten om te kopen, papieren werden in notime in orde gemaakt, klaar terwijl je aan de koffie zit.Alles perfect geregeld en top service, over 5 jaar kom ik weer.

Perfecte Service

Eerste keer dat ik daar een auto koop En in 1 zin Service en Kwaliteit Perfect in orde. Mvg Marc

Een groot aanbod van occasions die er spic en span bijstaan.

Een aankoop gedaan van een Toyota die er schitterend uitzag. Vind het wel een tekortkoming dat er bij de aflevering geen goede uitleg wordt gegeven bij dergelijke auto met veel accessoires. Ook ontbrak het aan duidelijke Nederlandse handleiding. Deze maar via internet besteld. De contact sleutel moest al direct bij een Toyota garage van nieuwe batterij worden voorzien. Deze werkte niet, dat had ook gezien kunnen worden door Bogert. Deze kleine dingen maken zo’n spic en span aflevering net niet af !

Twijfelde enorm echter ten onrechte.

Op zaterdag geweest voor proefrit. Achteraf niet slim ivm drukte, daardoor geen voldoende aandacht kunnen krijgen. Proefrit ging niet goed door trilling in bestuurders stoel. Nieuwe proefrit gemaakt op maandag nadat alle banden uitgebalanceerd waren. Probleem opgelost en auto gekocht. Tot dusver heel blij met de Ford Focus / 2019.

Prima bedrijf

Vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en alles netjes geregeld bij het ophalen van de auto.

Fantastisch bedrijf.

Goede service bij de inruil en aankoop van onze nieuwe auto. Gewoon TOP!!!!!!!!

Geweldige service! 5 sterren is te weinig

Heb 2 weken geleden mijn auto gekocht. De verkoper Jan was onwijs open en eerlijk betreffende de auto. Wees mij zelfs op de kleine minimale schades (Steenslag en dergelijke) en de vele extra's wat de auto heeft. Ik had een proefrit aangevraagd. De auto stond bij aankomst netjes gereed. Zéér aardige medewerkers en een hele vrolijke werksfeer is merkbaar. Met Jan hebben wij een onwijs gezellig gesprek gehad over van alles en nog wat. Echter bij het afhalen van de auto bleek ik van Jan nog extra service te hebben gehad wat niet afgesproken was: een grote beurt + een nieuwe APK keuring. Service ten top! De afhandeling, papierwerk en overdracht sleutels ging vlekkeloos. Om jullie in 1 woord te beschrijven: GEWELDIG! En bij vertrek nog een extra service vanuit Jan: Mocht er wat aan de hand zijn met de auto, bel me gewoon ff. Geweldige vent!

Goed geholpen, vriendelijk en duidelijk, goede prijzen inruil en aankoop

Zie boven.

Prettige no nonsens en maakt waar wat ze beloven.

Na het nodige speurwerk kom ik bij Jan Bogert terecht voor een Lexus 300h van eerste eigenaar, met weinig kilometers, dealer onderhouden (incl. Onderhoudsoverzicht). Een prachtige auto! Wel had ik een Volvo V70 van 21 jaar oud die ik wilde inruilen. Helaas waren de kentekenbewijzen kwijt. Geen probleem! Ik werd netjes geholpen hoe ik ze weer kon aanvragen. Kon de auto achterlaten. En een week later toen ik de kentekenbewijzen van de RDW had toegestuurd gekregen was het vrijwaring bewijs binnen een half uur binnen. Kortom een familie bedrijf dat staat voor wat ze beloven.

Snel en vakkundig

Na een zoektocht naar de perfecte Passat GTE terecht gekomen bij Autobedrijf Jan Bogert. Een autobedrijf die alleen werkt met ex-lease auto's die in top conditie zijn. Wij hebben contact gehad met Stefan en keurig geholpen. Inruil is eigenlijk niet mogelijk en onderhandelen over de prijs is wegens de kleine marge geen optie. Wij zijn dik tevreden en over 5 jaar komen we hier terug!

leuk geholpen door mevr bogert

ik heb een hele fijne ervaring met de garage goede mensen in de verkoop krijg alle tijd om de auto te bekijken als je wil koffie moet zeggen goed zal zeker aanraden aan fam vrienden en kennissen

klantvriendelijk en tot goede afspraken gekomen

Ondanks een prijsverschil toch beide tevreden. Golf gte full options Super strak.

Goede auto, goede prijs, goede service

Prettig geholpen en uiteindelijk een prima Passat bij jullie aangeschaft. De auto is netjes afgeleverd. De eerste 130 km naar huis waren erg comfortabel, de eerste volledig elektrische kilometers super! Ik ga uit van veel zuinige ritten.

Goed betrouwbaar degelijk bedrijf

Via internet een auto gezien en op gereageerd, netjes te woord gestaan, prijs afgesproken , proefrit gemaakt en een week later opgehaald. Geld overgemaakt, auto en papieren lagen klaar, instappen en wegrijden. Hoe makkelijker ken het? Gewoon goed geregeld!

Top bedrijf

Iedereen even vriendelijk, fijn gevoel. Kan iedereen aanraden om hier een auto te kopen.

Helemaal tevreden

Communicatie ging wat stroef toen we aangaven interesse in een auto te hebben. Uiteindelijk hebben we voor een mooie prijs een hele fijne auto gekocht en was het contact toen de koop definitief was allemaal prima. Ik zou er zeker nog een keer een auto kopen.

Snel geregeld

Midden in de lockdown zat ik zonder auto. Helaas was er niet veel mogelijk. Als extra handicap woon ik ook nog eens niet om de hoek bij "Jan Bogert" Een gebruikte auto kopen zonder te zien en rijden ging mij te ver. Gelukkig zijn de regels inmiddels versoepeld en is er weer wat mogelijk. Een afspraak was snel gemaakt. De ontvangst hartelijk (maar wat ongemakkelijk vanwege de maatregelen). Maar de showroom biedt meer dan genoeg plaats om veilig en rustig de overdracht af te handelen. Er zijn voldoende maatregelen getroffen. Helaas waren er een paar bezoekers die geen mondkapje droegen. De auto was netjes, de prijs was goed. De afhandeling was netjes en professioneel. De auto kon direct mee naar huis.

Goede auto's voor een scherpe prijs

Erg fijne manier van werken. Proefrit aangevraagd en kon gelijk een afspraak maken. Week erna kon ik mijn auto al ophalen.

Ervaren autobedrijf met vriendelijke service.

Onze auto gekocht. Dit bedrijf is toegankelijk, makkelijk bereikbaar, je kunt goede afspraken maken en wijzigingen zijn zo gemaakt. Ontvangst is uiterst vriendelijk, door de ervaring in de autobranche en kunde van de werknemers word je goed geïnformeerd en voorgelicht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aankoop.

Goed bedrijf en zeer netjes!!!

Wij hebben onze passat bij hun gekocht. En zijn er super blij mee aardige mensen en mooie zaak en alles is bespreekbaar. Het gaf ons super fijn gevoel. De proef rit was wel in de polder maar daar hadden we geen probleme mee we vonde het juist fijn dat het zo toch kan op die manier!!! We gaan nu genieten van onze mooie auto nogmaals super bedankt!!

Vorige maand een hele mooie passat GTE gekocht, geweldige wagen. Deze week kreeg ik problemen met mijn laadkabel, werd super opgelost door het autobedrijf!