Zeer prettige ervaring!

Van ver gekomen voor een scherp geprijsde auto. Via de mail een aantal zaken vooraf besproken, waarna de deal snel gesloten was. Oude auto ingeruild en dezelfde dag de nieuwe auto meegenomen. Al met al zeer zeker de moeite, en het rijden van een groot aantal kilometers, waard!!

Wat een fijne service!

We hebben gisteren een auto gekocht bij Jan Bogert, en onze oude auto ingeruild. We werden heel goed geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd en het ging heel vlot. We kregen zelfs de mogelijkheid om de auto op dezelfde dag mee te nemen! We zijn nu dan ook de trotse eigenaars van een schitterende nieuwe auto. Bedankt voor alles!

Gewoon super

Super vriendelijk onthaald en direct de auto gevonden die we zochten. Gewoon perfect passende dealer bij mij

Uitstekende service, vriendelijke mensen

In 4 dagen een occasion Ford Focus rijklaar en perfect in orde om zo mee naar huis te rijden. Bij ontvangst een goed bakje koffie en ruim de tijd om de auto te bezichtigen. Zeer vriendelijke mensen. Autobedrijf Jan Bogert begrijpt dat mensen de tijd nodig hebben om de juiste keus te maken voor hun nieuwe bolide. Zelfs een gloednieuw setje sloffen eronder om veilig de weg op te gaan. Top geregeld!

Super klantvriendelijjk

Voor de tweede keer een wagen gekocht.Eerst een Seat Ibiza sw 3.5 jaar geleden. Na goede ervaring met dit bedrijf Besloten om nu een tweede wagen te kopen nu in het bezit van een mooie Volvo V60 en nu ook weer vakkundig en klantvriendelijk geholpen.

Hoge kwaliteit, goede service, super afgeleverd!

De gekozen auto (vw passat) was bij oplevering perfect gereinigd, enige kleine beschadigingen waren professioneel hersteld en volgens duidelijke afspraken stond hij glimmend op ons te wachten. Duidelijk telefonisch en digitaal contact en daarmee zeer servicegericht.

Top service!

We zijn goed geholpen en het fijne vond ik dat ze ons rustig de tijd gaven om de auto auto zelf rustig te bekijken. Totaal niet opdringerig en dat is zeker niet overal het geval. Erg vriendelijk personeel!

Prima deal, vriendelijke service

Via internet een BMW 3-serie gevonden die hier voor een mooie prijs te koop stond, een Belgische ex-lease diesel met heel weinig kms (tip: in België zijn de belastingregels anders waardoor diesels daar vaak veel minder kms rijden dan in NL). Ik kende het bedrijf niet maar de reviews zagen er goed uit. En dat bleek te kloppen. Geen gladde praatjes maar eerlijke info en aandacht voor de klant op een vriendelijke manier. Ik kreeg een nette inruilprijs voor mijn oude auto. De prijs op internet is exclusief afleverkosten en garantie, maar dat weet je van tevoren. Hoe betrouwbaar de auto is moet natuurlijk nog blijken, maar hij rijdt in elk geval fantastisch. Al met al een prima deal, ik ben heel tevreden.

Groot aanbod jonge occasions

Ruime keuze uit jonge occasions. Zeer tevreden met de gekozen auto.

Klantvriendelijk

Hebben een volvo v60 gekocht bij Jan Bogert.. Wij zijn erg blij met deze aankoop. Klantvriendelijk bedrijf en hopen dat we lang van deze auto mogen genieten.

Heel goed geholpen!

Wij hadden snel de auto nodig en alles werd heel soepel en snel geregeld zodat wij de auto gelijk op konden komen halen. Super service!

prima service

Een nette auto voor een goede prijs.

Mooie showroom no-nonsense

Heel uitgebreid aanbod aan auto’s in een met elkaar vergelijkbaar segment. Prettige manier van benaderen door medewerkers. Ruimte om op het gemak een keuze te maken.

Netjes geholpen

Netjes geholpen en een mooie auto gekocht.

Super netjes afgeleverd!

We hebben een nieuwe auto gekocht die net terugkwam uit de lease. Vervolgens heeft dit bedrijf er alles aan gedaan om een tevreden klant achter te laten! Mensen van Bogert, bedankt! Een dikke 10 en een tevreden klant er bij.

Betrouwbaar en fijn geholpen

Zijn vriendelijk ontvangen en werden goed geholpen. Dat was ook de reden om tot aankoop over te gaan

Prachtige auto voor goede prijs met een keurige oplevering.

Prachtige auto voor goede prijs met een keurige oplevering. Koelklimaattechniek BV

Een mooi familiebedrijf met uitstekende service.

Erg prettig te woord gestaan aan de telefoon. Bij het bezoek aan de showroom werd ik vriendelijk ontvangen en verder geholpen. Ze nemen de tijd voor de klanten en hebben een goede eerlijke service. Wat een ontzettend vriendelijke familie en werknemers!

Netjes geholpen top bedrijf

BMW 5 serie gekocht dik tevreden goede service en keurig afgeleverd bedankt .

Netjes, duidelijk en komt zijn afspraken na

Vriendelijk en prima bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de tweede keer een auto aangeschaft bij Jan Bogert BV. Ben erg te spreken over dit bedrijf. Vriendelijke ontvangst, goed geholpen, scherpe prijzen en ze hebben alleen maar nette en eerlijke auto\'s staan die voornamelijk van 1e eigenaar en dealeronderhouden zijn. Absolute aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een mooie Passat gekocht. Werd vriendelijk ter woord gestaan aan de telefoon en kreeg alle benodigde informatie(woon zelf 250 km verderop) toen ik aan kwam bleek alles te kloppen zoals in de advertentie staat. Aardige medewerkers. Ze lieten ons in alle rust de auto bekijken waarna we een rondje konden rijden. Bij terugkomst een lekkere bak koffie en een gezellig gesprek. Top service!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en aardige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel vriendelijk, nette mensen, goede service,