Mooie, fijne auto gekocht

Mooie internet site, Blinkende auto in showroom, Mooie prijs. De eerste week naar volle tevredenheid. We zijn er blij mee!

+/+ prima en vriendelijk geholpen

Goed bedrijf, mooie tweedehands auto’s. Prijzen zijn scherp en auto’s staan er glimmend bij. Misschien wel idee om duidelijker te communiceren dat er 595 + 395 bijkomt voor grote beurt en garantie 6 maanden, dat is dus + 1000. Uiteindelijk zijn we er op een goede manier uitgekomen en rij ik tevreden rond in mijn mooie Golf.

Fijne en goede service!

Vorige week een mooie audi a1 gekocht bij Jan Bogert. Ik ben erg vriendelijk en goed geholpen. Geen verkopers die je dingen op proberen te dringen, maar gewoon goede, vriendelijke mensen. Ik zou zeker nog eens mijn auto hier kopen!

Prettige ervaring en bekwame mensen

Vandaag een mooie renault master gekocht. Prettige en vakkundige mensen. En een zeer scherpe prijs En de koffie is ook goed.

Ik werd prima gelopen door meneer Bogert zeer klantvriendelijk, geen praatjesmaker en een fijne bak koffie.

Duidelijk en geen poespas

Via duidelijke advertentie op internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Zij hadden een nette Skoda Octavia staan. Na een mail via de website werd er snel contact opgenomen en kon ik de auto komen bekijken. Bij aankomst stond de auto klaar, en kon ik gelijk een proefrit maken. De auto beviel prima en ben ik tot aanschaf over gegaan. Inruilprijs was aan de lage kant, maar het totaalplaatje was netjes. Verkoper was netjes en duidelijk. Auto kon 2 dagen later opgehaald worden. Nu enkele weken verder en nog steeds tevreden met gang van zaken rondom aanschaf. Op de vraag of ik ze zou aanraden, antwoord ik met ja. De prijs was scherp, verkoper netjes en duidelijk.

Super!

We hebben een Top service gehad! Super! Keep it up the good work!

goed ontvangen en geholpen

Mooie zaak met jonge auto's. Dit familiebedrijf is klantvriendelijk en kop koffie staat nl klaar. Je kunt op een rustige manier naar jou favoriete auto zoeken en als je geholpen wilt worden wordt je netjes te woord gestaan. Prijs kwaliteit hoger segment.

Mooie VW Passat gekocht

Zeer tevreden met onze aankoop ongeveer een week geleden inmiddels. Zakelijk, maar professioneel te woord gestaan door Jan en Stefan. Zou er zo weer terug gaan voor een eventuele volgende aankoop.

Geweldig!

Je krijgt hier alle ruimte en tijd om op je gemak naar de auto’s te kijken en een proefrit te maken. Wij kwamen van ver en ze hebben de auto gelijk klaar gemaakt zodat hij direct meekon. Heel fijn! Wij zijn super blij met onze aankoop en raden iedereen aan hier zeker even naar binnen te lopen!

Rustig, zakelijk en vriendelijk

Gisteren BMW 520D opgehaald en mijn oudere BMW 1-serie ingeruild. Had mijn oog tijdens mijn bezoek - een week eerder - eigenlijk laten vallen op twee andere BMW 5-series, maar koos ter plekke voor een andere, iets goedkopere uitvoering. Kon rustig naar de modellen en de andere auto's in de showroom kijken, zonder dat er een verkoper in mijn nek stond te hijgen. Auto's worden tegen scherpe prijzen, geen onderhandelingsruimte. Dat had ik ook al bij de recensies gelezen, maar ik probeerde het toch maar - zonder succes dus... Mijn nieuwe auto stond al buiten te glimmen toen ik aan kwam rijden. Erg blij mee!

Teleurgesteld

Ik heb hier onlangs een auto aangeschaft. Over de gekochte auto kan alleen maar zeggen dat hij prachtig is. Heb mij alleen vergist in zijn rijeigenschappen qua motorinhoud. De motor is een 1.0 MPI zonder turbo. Handelaar gaf aan dat deze auto zich laten lenen om getuned te worden. Na aankoop bleek dit dus niet het geval te zijn. Auto gekocht op vrijdag en na het weekend de dealer gebeld. Mijn verhaal gedaan. Ik wilde auto graag wilde omruilen voor een andere auto. Wilde niet mijn geld terug maar een andere auto bij hem kopen en deze terug brengen. Dit was wel mogelijk maar moest wel rekening houden met een afschrijving van 1500 euro op de gekochte auto. Ik begrijp zijn verhaal maar had wel op een stukje service en coulance gerekend. Jammer. Het is natuurlijk mijn eigen keuze geweest maar iedereen kan zich wel eens vergissen in zijn aankoop. Helaas.

Goed en betrouwbaar

Wij hebben een Volkswagen Tiguan bij dit bedrijf gekocht. Het eerste eerste contact kwam een klein beetje stug over, maar nadat wij op het bedrijf langs geweest zijn, viel dit gevoel helemaal weg. Ontzettend aardige en vriendelijke mensen, waar ik een goed gevoel aan overgehouden heb.

Zeer prettige aankoop en inruil van onze Auto

Vriendelijk ontvangst en na de proefrit de auto gekocht. Prettige atmosfeer. Zal ik in de toekomst vast nog wel eens terugkomen.

pracht bedrijf met fijne mensen

heb er een andere auto gekocht na het zien van de mooie website. toen ik er kwam zag ik alleen maar mooie auto,s. had mijn keus laten vallen op een Fiesta,die heb ik toen gekocht.kon hem de andere dag al halen.gepoets en een onderhouds beurt gehad .andere auto ingeruild voor een leuke prijs. mijn advies is . wil je een mooie gebruikte auto met weinig km ga dan zeker eerst naar Bogert

Een bedrijf waar ouderwetse service hoog in het vaandel staat

Medio dit jaar een mooie 2e hands auto gekocht bij dit bedrijf. Achteraf bleken er problemen te zijn m.b.t. de versnellingsbak. Een keuring door een derde bevestigde dit probleem. Het bedrijf aarzelde geen moment en bood aan de reparatie geheel voor haar rekening te nemen. Waar vindt je nog dit soort service. De volgende auto koop ik zeker weer bij dit bedrijf.

Auto stond er mooi bij en deal snel gemaakt

Goed ontvangen en te woord gestaan. Proef gereden en daarna de auto aangekocht.

Vriendelijk geholpen wat vertrouwen geeft in de aankoop

Bij een zoektocht naar een occasion is het altijd lastig om tussen de grote hoeveelheid voertuigen precies diegene te vinden die aan de wensen en eisen voldoet. We vonden echter een mooie auto op de site van Jan Bogert. De site zelf ziet er al heel professioneel uit en je krijgt een goede indruk van de staat van de auto. Ik heb dan ook gelijk een mailtje gestuurd om interesse aan te geven en een afspraak in te plannen. Het contact verliep via Stefan en was kort en bondig. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar het voertuig begeleid. Ze hebben op het moment ook een oude loods van de buren in gebruik genomen om naast de eigen showroom ook daar auto's te kunnen stallen. Het zorgt er helaas wel voor dat de auto niet zo goed tot zijn recht komt in een donkere loods, maar we kregen de vrijheid om op ons gemak het voertuig te bekijken. Wat wel anders dan gebruikelijk is, is dat ze voor een proefrit het over het financiële praatje willen hebben. In het begin vond ik dit best apart, aangezien ik ook andere voertuigen had bekeken waar ze eigenlijk gelijk beginnen met een proefrit en je naderhand de prijs bespreekt. Achteraf zit er wel iets logisch in, want je "koopt" de auto niet gelijk, maar weet wel of je samen op ongeveer dezelfde koers zit van wat de auto waard is. Tijdens het bekijken van de auto hadden we nog wel wat puntjes die we wilden navragen, maar allen werden naar wens beantwoord door Stefan. Bijvoorbeeld dat er een paar puntjes in de lak zaten, daar zou met professioneel apparatuur nog wat extra aandacht aan worden besteed. De testrit liep vervolgens ook erg soepel en we waren tevreden over de auto en de prijs en zijn tot koop over gegaan. De prijs was in vergelijking met andere modellen op de markt erg scherp, en na het ook te bespreken met Stefan werd al snel duidelijk, dat de prijs zoals geadverteerd ook een realistische weergave is. We zijn erg tevreden over het de auto en over de service die tot nu toe we gehad hebben!

Vriendelijk geholpen

Mooie occasion gekocht voor een nette prijs. Proefrit gemaakt, correcte afhandeling en vriendelijke mensen.

Autobedrijf Jan Bogert is een top bedrijf!

De verkoop van de inruil auto en de aanschaf van de nieuwe auto waren snel geregeld er wordt duidelijk gecommuniceerd. Het is een net en fijn autobedrijf, ook de monteurs van de garage zijn zeer kundig, gedreven en behulpzaam. Bedankt en tot de volgende keer.

Betrouwbaar en deskundig

Familiebedrijf komt zeker als betrouwbaar en deskundig over. Zodoende kregen wij minder voor onze inruilauto terug :(

Prettig en klantgericht

Het bedrijf ademt een vriendelijke sfeer uit

Prima service ook na de verkoop

Ik heb een prachtige golf GTE gekocht maar had na 2 maanden het probleem dat de auto niet geladen kon worden bij nat weer, de Dealer wist het probleem niet op te lossen, dus terug gegaan naar van de Bogert de auto een paar dagen daar gelaten keurig een leen auto mee gekregen en het probleem is kosteloos opgelost.

Netjes

Nette auto, nette prijs, lieve dame achter de balie, veel keuze, scherpe prijzen. Verkoper mag iets minder “verkoper zijn” en iets meer mens. Even een bakkie aanbieden b.v had ik op gesteld. Dat gezegd hebbende, blij met de auto.

Goed geholpen,prima

mooie auto,en fijne service.