Altijd goed en vertrouwd!

Vakkundigst en betrouwbaar.

Zoals altijd weer prima geholpen!!!

Probleem met koppeling weer netjes opgelost!!

Fijne garage

Prima en snel

goed geholpen

de reparatie die nodig was is goed uitgevoerd, ook over extra kosten goed geïnformeerd. de auto stond op tijd weer klaar

Prima. snel en adequaat geholpen.

Uitstekende service. Ga zo door.

Goed, zeer goed

Betrouwbaar adres voor je auto, al jaren klant

Prima service!

Zeer prettig bedrijf, geen gedoe, duidelijk over afspraken en geen verrassingen achteraf. Nu twee maal onderhoud gedaan, helemaal goed! Aan te raden!

Do 04-04-2024 APK + Beurt helemaal naar wens, Goede Prijs Kwaliteit Verhouding

Topservice

Gelijk geholpen en snel klaar ook nog goedkoper dan afgesproken

De bandenwissel was weer een gastvrij en professioneel feestje!

Zoals al jaren perfect gepland en geregeld! Een afspraak bij Fijneman voelt elke keer weer als thuiskomen in een warme omgeving.

Als vanouds was de bandenwissel weer prima geregeld

Alles op tijd snel en betrouwbaar

Snel, volgens afspraak en vriendelijkheid

Al jaren vaste klantc

Goede service en vakbekwame monteurs

Goede service,advies !

Altijd top

De garage die nooit teleurstelt

Altijd 100% tevredenheid

Altijd te vertrouwen en goed

Ik weet dat we een complexe diesel hybride hebben, maar door de vakkundige medewerkers bij Fijnemann weet ik dat het altijd goed wordt geserviced en of gerepareerd. Nooit geen andere meer

Topservive

Al jaren klant en altijd tevreden

Goede service en eerlijk advies.

Prima geholpen en advies gekregen over een storing. Kon direct een vervolgafspraak maken. In het.

Garage wat zich aan zijn woord hield

Wij hebben een beurt en onze auto laten keuren bij ze. We hadden eerst de dealer gebeld maar zij konden geen ongeveer prijs noemen wat we ongeveer kwijt zouden zijn. Fijneman kon dat wel en het was keurig netjes ze belde toe hij klaar was en het was zelf wat goedkoper als ze zeiden dus dat was mooi meegenomen. Voor de volgende beurt brengen we hem weer daar. Hey en er is bij elke bedrijf wel wat dit was onze ervaring nu.

Zoals altijd ook nu weer superfijn geholpen

Duidelijk en betrouwbaar!

Als de service goed is dan weet je gewoon waar je de volgende keer naar toe zal gaan. Geen gedoe en zeer oprechte klant ervaring

Tevreden klant

Grote beurt en wat onderdelen dit keer. Distributieriem moet nog vervagen worden, afspraak is daarvoor al gemaakt. Goede service en altijd duidelijke uitleg wat er nog (extra) bij een beurt komt kijken. Jammer dat je portemonnee zo leeg loopt bij een garage, maar goed dat is uiteraard overal zo!

Goede en Fijne garage

Raad iedereen Fijneman aan . Geweldige garage .Top 100 % Voor alle merken auto's

Weer keurig en snel geholpen

Het was weliswaar een kleine beurt maar toch weer netjes en snel geholpen in de altijd schone garage.

Over Bosch Car Service