Top bedrijf

Echt geweldig bedrijf Service is heel goed Open en eerlijk

Goed, vriendelijk, profesioneel

Al jaren een fijne garage

Zoals altijd alles weer super geregeld

Begint al met de afspraak ,even vriendelijk en zakelijk tegelijk ,bij reperatie altijd meedenken en nooit zomaar iets doen. Zijn ze klaar met de auto geven ze een belletje en wordt je auto gratis gewassen in hun eigen wasstraat.

Goed geregeld.

:-)

Heldere communicatie, snelle en goede service!

Duidelijke diagnose, keurig aangepakt en verholpen.

Goede en snelle service!

Er zat een scheur in één van onze autobanden en Autobedrijf Fijneman heeft deze op de zelfde dag nog voor ons vervangen. Ook hebben ze op eigen initiatief de wieldop uitgedeukt. Top service!

Uitstekende service, transparant en betrouwbaar in afhandelen reparaties!

Afspraak is snel gemaakt. Altijd afstemming over de reparatie en kosten. Leenfiets of leenauto ook altijd mogelijk. En dan ook nog de auto gewassen bij oplevering! Fijneman, bedankt!

Super service

Ik had niet goed begrepen dat ik niet kon wachten op de apk + kleine beurt. Leo heeft het een en ander willen omzetten voor mij, zodat ik 2 uur later alsnog mijn auto weer kon meekrijgen. Verder krijg ik altijd heel goed advies mbt het onderhoud.

Altijd goede service!

Eerlijke prijzen, goede uitleg. Deskundige monteurs. Kreeg kosteloos een vervangende auto mee omdat mijn auto nog niet klaar was aan het eind van de dag. Uiteindelijk was hij toch de volgende ochtend nog klaar, in plaats van de eerst verwachte dag erna.

Top service!

Wordt altijd goed geholpen!

Staan altijd klaar voor me

Als ik bel kan ik altijd een afspraak maken. In nood kan ik ook altijd even langs komen. Als er een groter onderhoud is wordt ik altijd gebeld en wordt er overlegt.

Kan gewoon niet beter

Al jarenlange perfecte service. En grandioos betrouwbaar.

Goede service!

Er wordt altijd meegedacht.

Topservice!

Er wordt altijd meegedacht, betrouwbaar!

Fantastisch

Bij garage Fijneman maken ze altijd tijd voor je ook al heb je geen afspraak. Je hoort natuurlijk een afspraak te maken maar als je met een vraag langskomt maken ze tijd voor je. Geven altijd goed advies waar je wat mee kan. Kom er al jaren en altijd super geholpen op welke manier dan ook!

Goede garage, service en alles wat meer is.

Nooit geen problemen met deze garage. Goed gevoel van eerlijke behandeling. Alleen van de prijs is het altijd schrikken.

Prima8

Prima. Snel een afspraak. Evenlater gebeld wat gedaan kon worden, airco, en even later auto weer ophalen...

Goed en fijn gargage

Je wordt goed en vriendelijk geholpen en deskundig

Geweldige garage

Heldere uitleg over de te verwachten kosten, zeer deskundig, gemotiveerd en net personeel, keurige werkvloer en afspraak is hier ook afspraak.

Top Service !!

Wij hadden een aantal klachten met onze BMW 318. Autobedrijf Fijneman BV heeft eerst (zoals beloofd) een duidelijk kostenoverzicht gestuurd waarna er een 2e afspraak voor rep ingepland werd. De reparatie is volledig & vakbekwaam uitgevoerd en kwam nog goedkoper uit dan berekend was. Service is snel / professioneel en zeker klantvriendelijk Zeker een aanrader voor andere klanten @@ dank aan het Team van garage Fijneman !!

Goede ervaring

Geeft ook advies hij heeft ervaring wat een motor moet doen maar ook wat een motor moet hebben om een goed resultaat dus een goede conditie kan hebben.

Goede service en vriendelijke mensen.

Supergoed!

Ik ben erg goed geholpen en zeer tevreden.

Weten dat je niet onnodig op kosten gejaagd wordt. Erg fijn.

Correct, helder, betrouwbaar, persoonlijk. etc etc. Ik rij al 45 jaar een auto maar nog nooit zo'n prettige garage gehad als de laatste jaren bij Fijneman.

Goede service,vakundig bedrijf