Uitstekende service, prijzen en advies

Kom al sinds mijn eerste auto bij Fijneman, en word altijd keurig geholpen, ze geven eerlijk advies, hebben overduidelijk enorm veel kennis en expertise in huis, zijn niet duur en hebben een exellente service!

Top bedrijf

Zeer klantvriendelijk zeer goede service

Goede service, zorgvuldige controle

Vriendelijk geholpen, goede service.

Zoals gehoopt

Na een belletje konden we snel langs komen, snelle/professionele analyse, open eerlijk oordeel over de mogelijke oplossingen en (na onze keuze) ook gelijk opgelost: top!!

Adequaat

Goede afspraken en hulp

duidelijke uitleg, goede service

Keurig geattendeerd op de apk. De afspraak was snel gemaakt. De beurt vlot uitgevoerd. Wat belangrijk is dat goed is uitgelegd wat er uitgevoerd is. Eerlijk verhaal dus een uitstekende score.

Fantastisch

De medewerkers zijn heel vriendelijk. Top garage.

Korte tussen tijd voor een afspraak.

Op mijn vraag kreeg ik een duidelijk antwoord.

Vriendelijk en professioneel

Alle aandacht en perfecte uitleg naar aanleiding van de vragen die je stelt. Tevens alles uitgevoerd zoals besproken, helemaal TOP!!!

Dienstverlening staat hoog in het vaandel

Een hoge score, maar er is dan ook niets aan te merken op Garagebedrijf Fijneman. De service is goed, de onderlinge sfeer is prima, als klant ben je geen nummer. Ze denken mee en de showroom maar zeker niet te vergeten de werkplaats, alles ziet er spik en span uit. Zo schoon, daar kan bij wijze van spreken mijn vrouw een voorbeeld aan nemen thuis. Dat is natuurlijk een grapje. Vooral zo doorgaan Leo

toppers

geweldige garage oplossingsgericht gedegen advies uitstekende uitleg maar vooral eerlijk

Zorgvuldige, heldere en prettige service

Het was erg fijn om bij iedere stap goed op de hoogte te blijven. Daarbij werden alle processen netjes besproken en inzichtelijk gemaakt. Duidelijke afspraken die ook werden nageleefd. Open, eerlijk en helder. Fijneman doet zijn naam letterlijk eer aan.

Zoals ieder jaar weer zeer tevreden over deze garage!

Apk en beurt uit laten voeren naar volle tevredenheid!

Vakmensen

Correcte afhandeling en een aanrader voor anderen

Wordt klantvriendelijk geholpen als er wat is wordt het aangegeven of wordt je gebeld :)

Prima service, prima prijs en prima koffie

APK met grote beurt. Geen bijzonderheden, maar mocht dat zo zijn is er altijd eerst contact voordat er onnodig geld over de balk gegooid wordt. Al jaren vaste klant en dat zal niet snel verandering in komen.

Helemaal prima

Gisteren mn auto weer voor onderhoud gebracht en wederom prima geholpen.

Zoals altijd prima!

Snelle service, geen verrassingen, blije en tevreden klant.

altijd tevreden

tevreden

Uitstekende service

Zoals gebruikelijk duidelijke actie die uitgevoerd moet worden. Prettige service

Transparantie en service

Netjes van te voren een prijsopgave, keurig op tijd klaar en gewassen als extraatje, top.

Ondanks mijn verkeerde afspraak toch fijn geholpen!

Vlak voor ik op vakantie ging een afspraak gemaakt voor de Apk. Uitstekend geholpen.

Vakkundigheid, servicegerichtheid, klantvriendelijkheid, goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Staan altijd voor je klaar. Zie boven, verder niets aan toe te voegen.

Zeer adequaat en snel afgehandeld

Deuren van de auto gingen niet meer open. Batterij van de afstandsbediening vervangen maar mocht niet baten. Zijn bij Fijneman langsgegaan en in overleg besloten de auto op te halen. Kreeg de volgende dag al een belletje dat de auto was gerepareerd. Top !!