Prettig geholpen en uitstekende werk geleverd.

Super fijne en professionele garage

Ik kom al een aantal jaren bij deze garage en ben er zeer tevreden over. Wordt altijd netjes en professioneel geholpen. Alles is duidelijk en transparant, ook de rekening. Vriendelijk en vakkundig personeel.

vakkundig

Klantgericht

betrouwbaar en goed

Altijd het juiste advies, en aan de balie prettig geholpen door Leo.

goede garage

goede garage

Keurig geholpen en van te voren goed op de hoogte gebracht van de werkzaamheden die uitgevoerd zijn.

Prima service!

Prijzen zijn eerlijk en het werk is goed.

Prima snelle service zonder poespas

Snelle afspraak Auto neerzetten en klaar geen geouwehoer Keurige prijs

Top bedrijf, geweldige service!

Top bedrijf, geweldige service

Service altijd 100% in orde

Bij Fijneman is altijd alles goed geregeld en goede communicatie, dus nooit onaangename verrassingen.

Heel bijzonder

Wat hebben jullie je best gedaan om mijn auto door de keuring te krijgen, tijd nog moeite gespaard om tot een goed resultaat te komen. Heel hartelijk dank.

Zoals altijd netjes en snel geholpen

Fijne service en vakmensen

Ik voel me zeer op mijn plaats bij deze garage.

Prima alles oke

Netjes geholpen Goed overleg

Keuring en kleine beurt.

Vriendelijke monteur. Geen bijzonderheden en eind van de dag zoals afgesproken klaar.

Vriendelijk personeel

Goede service denken mee.

Als vanouds

Was een tijd niet geweest (tussen 2 auto's in), maar werd herkend aan de balie (wat niet altijd positief hoeft te zijn, maar in dit geval wel) en alles was keurig afgehandeld

Leveren kwaliteit en geen verassingen!

Duidelijke analyse en houden zich aan de offerte. Kortom; betrouwbaar adres voor je auto

Prima geholpen!

Er werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten qua werkwijze en de service is goed bevallen!

Heel fijn bedrijf

Altijd erg vriendelijk, goede afspraken.

Heldere afspraken en duidelijke communicatie

Bracht mijn auto voor een kleine beurt, werd 2 uur later gebeld dat de achterbanden langzaam aan vervanging toe zijn en of ik die mee wilde nemen + prijsopgave met banden erbij. Weet vooraf helder waar ik aan toe ben. Bij het ophalen nog gevraagd of het waard is om de draagarmrubbers of stabilisatiestangrubbers te vervangen door het welbekende VW gekraak en kreeg daar een heel helder en fijn advies over. Erg blij met de wijze van communicatie, maar ook zeker de manier hoe Fijneman werkt. Houd dat vol heren!

Grote beurt en apk gedaan alles naar tevredenheid.

Grote beurt en apk gedaan alles naar tevredenheid.

Betrouwbaar en eerlijk

Nu 2 jaar goede ervaringen. Ik heb een oud autootje en ze denken ook fijn mee in of iets de moeite waard is of niet. Kan niet echt een vergelijking maken wat betreft prijzen maar lijken mij schappelijk.

Een heel goed brdrijf

Vriendelijke mensen en een prima service

Ploegstraat 50 3319LG Dordrecht

Over Bosch Car Service