Prima adres voor jong gebruikte auto met weinig km

Deze week onze nagenoeg nieuwe Mazda CX 5 mogen ontvangen. Het gehele proces van inruil en aankoop is naar volle tevredenheid verlopen. Duidelijke en eerlijke afspraken. Klein probleempje met 1 van de autosleutels is prima opgelost.

In een woord "super"

Mooie Mazda CX-30 gekocht, waarbij ik prima geholpen ben, zonder dat er iets werd opgedrongen!

Prettig zaken kunnen doen met autobedrijf van Dijk.

Wij hebben hier een super gave mini kunnen scoren. Waar wij nog veel plezier van zullen hebben. Tot ziens in Saalbach :)

Goede service en mooie autos

We hebben vorige week voor de tweede keer een geweldige Mazda CX -5 gekocht. Goed geholpen door Dennis. Geen onzin praatjes en prima service. Ik raad je zeker hier langs te gaan als je opzoek bent naar een gebruikte Mazda.

geweldig mooi

mijn eerste mazda cx5 gekocht goed geholpen ruim aanbod mooie occasions weinig km heb de auto nu 6 weken zeer tevreden ga voor de volgende cx5 zeker terug is een aanrader om eerst daar te gaan kijken als je een cx5 zoekt

Geweldige zaak

Top service en mooie keuze aan prachtige auto's bij Dennis en zijn vader. Ga er gerust kijken en ervaar het zelf. Hopelijk mogen we de 7e auto er ook kopen.

No nonsens verkoop van goede auto's.

Bij Dennis een Mazda cx5 gekocht. Scherpe prijs voor een auto met weinig km. Voor die prijs had ik het nog niet ergens anders gezien. Door ruime keus van dit model kon ik goed beoordelen welke auto bij mijn budget paste en wat je daarvoor krijgt. Goed geholpen en wat je ziet is wat je krijgt. De auto vandaag opgehaald. Dus ga het ervaren.

Geweldig bedrijf

Ik was al enige tijd op zoek naar een Suzuki Vitara. Via verschillende autosites kwam ik steeds weer bij Autobedrijf van Dijk terecht waar de auto stond die mijn aandacht had. Ik heb Autobedrijf van Dijk gebeld en kwam in contact met Dennis. Ik ben de volgende dag naar Autobedrijf van Dijk gegaan en werd meteen op een prettige manier ontvangen door Dennis en zijn collega. Ik keek mijn ogen uit door de hoeveelheid mooie auto's die ik zag. Nette auto's met lage kilometerstanden en gunstige prijzen.. Ik heb een proefrit gemaakt met de Suzuki Vitara en was meteen verkocht. Ik heb de auto gekocht en een paar dagen later opgehaald. Dit bedrijf is een aanrader voor iedereen. Fijne communicatie, goede service, en zeer prettige en eerlijke mensen.

Topzaak en absolute aanrader

Deze zaak is absolute aanrader want je koopt hier gewoon super goede auto’s. 2 jaar geleden hier een jonge Mazda Cx 5 gekocht wat een topbak is en nu vandaag een jonge VW TROC cabrio met weinig km gekocht ook echt een super auto Dus kwaliteit gegarandeerd als je bij Van Dijk een auto koopt dus ik zeg altijd doen en kopen

Fijn om bij Dennis en zijn vader zaken te doen

Wij waren op zoek naar een jonge Mazda CX5 en kwamen, vanwege de specialisatie in Mazda, bij Autobedrijf Van Dijk in Ridderkerk terecht. Het bleek een hele goede keus, zonder opdringerigheid van de kant van een verkoper kun je rustig langs de auto's lopen en ze allemaal goed van binnen en van buiten bestuderen. De auto's zijn allemaal in schitterende staat. En wil je dan verdere informatie, krijg je een goed en eerlijk advies en absoluut geen verkooppraatje. Na een zeer lange proefrit (geen probleem) en verschillende kopjes koffie hebben we onze nieuwe Mazda CX5 van 1 jaar oud en 11.000 km op de teller bij Dennis en zijn vader gekocht. De auto is snel geleverd en met een zeer goede service. Het was fijn om op Van Dijk onze keuze te hebben gemaakt. Inge & Koos

Een super bedrijf, met goed rustig verkoper !!!!!!!!!!!!

Was al tijd je op zoek naar Mazda cx5 bij verschillen de grage geweest. maar daar was heel weinig aanbod en dan dat ze je aan lijntje houden er kom er een binnen. ja maar dat zeggen ze tegen iedereen. nou toe kwam ik van dijk tegen op internet . dus gebeld om te gaan kijken om at niet echt uit de buurt kom. maar hij zij ik heb er rond de 50 staan kom je er zeker een tegen . nou gelijk had hij je wordt vriendelijk ontvangen met een bakkie. kijk gerust op je gemak. nou gedaan even in gezeten met hem . stond de auto ver achter in toevallig maar geen probleem binnen een kwartier een heerlijk proef rondje kun maken .ben er erg te vrede mee. top bedrijf geen gezeur met kom maar ander keer terug gelijk aan pakken. nou van dijk bedankt voor de goede service . en tot de volgende keer echt een aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel keus en een mooi bedrijf

Wij waren op zoek naar een jongere Mazda CX-5 en we wilde nu graag een zwarte, onze oude Mazda was donkergrijs en kwamen bij Autobedrijf van Dijk terecht. We konden dit bedrijf al, wonen nl in Ridderkerk. Ze hebben veel keus, de auto's hebben niet veel km op de teller staan en bijna iedere kleur is wel aanwezig. We zijn vriendelijk ontvangen door Dennis en zijn vader. Ze laten je rustig alle auto's bekijken en als je vragen heb, krijg je eerlijk en oprecht advies zonder je een auto aan te smeren. We hebben toen een aantal zwarte CX-5 bekeken en onze keuze werd een zwart metalic, deze had de opties die we wel graag wilde, 360 graden camera, trekhaak, apple carplay en electrische achterklep. En toen hebben we een proefrit gemaakt en daarna onder het genot van een kop koffie hebben we hem gekocht. We hebben hem nu bijna 2 maanden en nog steeds geen spijt van onze aankoop. Als ik weer een andere auto nodig heb, zal ik zeker daar weer gaan kijken

Super autobedrijf, zeer goede service.

Anderhalf jaar geleden onze Mazda CX3 gekocht bij dit bedrijf naar alle tevredenheid. Was een fantastische auto en werden er zeer goed geholpen door Dennis en zijn vader. Helaas is in oktober jongsleden onze mooie fijne CX3 gestolen. Wederom zijn wij naar van Dijk terug gegaan en hebben daar een prachtige Mazda CX30 gekocht. Weer zijn wij fantastisch geholpen door Dennis en zijn vader. Mocht er ooit nog een auto gekocht gaan worden dan weer bij van Dijk. Fantastische service, niets is te veel dus een echte aanrader.

Super autobedrijf, zeer goede service.

enorme keus in alle rust

Wij waren op zoek naar een nieuwere CX5 . Vergeet nooit de woorden van vader van Dijk, koop wat je nodig hebt. Makkelijker gezegd dan gedaan met de enorme keus. Dat waren we nog niet tegen gekomen. We vonden in alle rust een mooie CX5 met navigatie, camera en trekhaak. Dat wilden we, en de auto had nog meer luxe. Heel prettig geholpen en uitgelegd. Na enkele weken met koud weer zeer tevreden met de auto en in het bijzonder het winterpakket. Over een aantal jaren weten we die bijzonder vriendelijke mensen weer te vinden!

In één woord TOP!

Wij waren op zoek naar een Mazda CX-5 en kwamen uiteraard via internet terecht op de website van Autobedrijf van Dijk. Enorme keuze aan CX-5 modellen. Zeer vriendelijk ontvangen door Dennis, zijn vader en Erwin. Diverse proefritten gemaakt in zowel handbak als automaat. Naar huis gegaan met zeer veel nuttige advies van zowel Dennis als zijn vader, waaronder de zin; "koop wat je nodig hebt"... Weekendje over geslapen en maandag terug gegaan weer een proefrit gemaakt maar nu in een Mazda CX-30 e-Skyactiv-X automaat en de handtekening was zo gezet. Nu 2 weken verder en absoluut geen spijt van onze keuze. Voor ons gewoon de perfecte auto. Ik ga al redelijk wat jaartjes mee maar deze dealer is echt een top bedrijf. Zonder enige opdringerigheid kunnen je uren door de showroom en langs alle modellen lopen. Als je iets wilt weten krijgen je antwoord op je vraag en niet een verkooppraatje omdat er zo nodig een auto verkocht moet worden. Gewoon open en eerlijk advies waar je iets aan hebt. Als wij een andere auto nodig hebben gaan wij absoluut weer terug naar Autobedrijf van Dijk. Absolute aanrader, ook als je iets verder weg woont en je zoekt een Mazda, maak gewoon de trip, krijg je geen spijt van !

Eerlijk en een autobedrijf met een no nonsence mentaliteit

In april hebben wij bij Autobedrijf van Dijk B.V. een prachtige Kia Nero hybride gekocht . Een mooie zuinige auto met weinig kilometers. Dennis en zijn vader hebben een eerlijk advies over de auto gegeven en laten je op je gemak door de showroom lopen en heb je vragen dan krijg je een goed en helder antwoord. Deze Kia is al de 4e auto die wij bij dit bedrijf kopen. Wij zijn altijd tevreden en als wij weer aan een auto toe zijn komen wij hier zeker terug. Ook bij de aflevering nemen de heren ruim de tijd om het gebruik van de auto uit te leggen .

Top Bedrijf

Na lang zoeken een mooie mazda cx 5 gevonden bij van Dijk. Mooie schouwroom, en genoeg keus , auto met weinig kilometers. We werden vriendelijk geholpen, en niet opdringerig. Voor ons uit Den Helder ,is het even rijden, maar als we hem gaan inruilen, gaan we zeker die kant weer op. Kortom een top bedrijf.

Vriendelijk en leuk geholpen!

Wij waren op zoek naar een Mazda CX5. Bij ons in de buurt (Alkmaar) vonden wij voor dezelfde prijs modellen met een hogere kilometerstand. Een afspraak gemaakt en naar Ridderkerk gereden. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door Dennis en zijn vader en ze namen alle tijd voor ons en ze zijn open en eerlijk. Wij voelden ons erg op ons gemak en zijn met een mooie Mazda naar huis gereden. Een fijne ervaring!

Net en professioneel bedrijf

Mijn leaseauto ging eruit. Al snel wist ik dat ik een Mazda CX-30 wilde hebben. Na een andere garage bezocht te hebben, bij van Dijk binnen gestapt. Mooie schone showroom, met alle auto's in nette staat naast elkaar. Zonder problemen kon de auto die ik aantrekkelijk vond naar voren gereden worden zodat ik hem in het licht aan alle kanten goed kon bekijken. Er werd goed verteld wat er wel/niet op de auto zat en kreeg alle ruimte om er zelf naar te kijken. Na een proefrit was er twijfel tussen twee auto's. Daarbij goede hulp gekregen en tevreden de auto gekocht. Bij ophalen netjes de uitleg over de auto en instel mogelijkheden. Al met al nog steeds blij met de aankoop. Over paar jaar weer eens kijken of er een mooi nieuwer model bij ze te koop is. Heren bedankt!