Fijne garage geinige gasten.

Ze kunnen zelfs met mij omgaan.

betrouwbare garage waar ze ook meedenken

Goede betrouwbare garage , denken ook mee met de wensen van de klant

Betrouwbaar, vriendelijk, meedenkend

Fijn en eerlijk, duidelijk contact en advies

Top specialisten ik kom er al jaren

Alles naar wens zoals altijd

Super service

Heel klantvriendelijk en goede service

Heel tevreden

Goede communicatie! Auto rijdt weer helemaal soepel.

Fantastische service !

Mijn ervaring met de garage Gijs van Dam is zeer goed!! De service is erg goed, kundig en vriendelijk en eerlijk. Deze garage geeft een zeer betrouwbare indruk !!!

Heel prettig bedrijf

Prima communicatie. Zeer uitgebreid. Denken mee en komen met passende oplossingen. Zelf leenauto was zeer goed geregeld.

Goede service en uitleg.

Je krijgt goede uitleg wat er gedaan moet worden aan de auto.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf

Men heeft veel kennis en ervaring, communiceert helder over hetgeen aan de auto moet gebeuren, welke kosten je kunt verwachten en de service is prima.

Al heel lang klant zonder teleurstelling

Altijd bereidwillig en dienstbaar.

Uistekend

Het bedrijf is goed bereikbaar zonder hele lange wachttijden om een afspraak te maken. Prettige in de communicatie. Vakkundige, eerlijke, voordelige én vlotte service. Heel tevreden over dit bedrijf. René Bodegraven

Goede 1e ervaring

Goede en fijne communicatie, over de app en telefonisch. Er word goed uitgelegd wat er gedaan word en de vervangen onderdelen worden getoond bij het ophalen van de auto. Al met al helemaal happy om klant bij jullie te mogen zijn.

Kwaliteit eerlijk en transparant

Apk en onderhoud. Word keurig gebeld om alle op en aanmerkingen door te nemen incl bijbehorende en aankomende kosten. Ze laten na hun advies jouw de keuze maken wat je wel en niet wil laten uitvoeren. Sta je voor kwaliteit en netheid adviseer ik je hier heen te gaan.

Fijn bedrijf

Alleen maar positieve ervaringen

Correcte, professionele behandeling.

buitengewone garage bedrijf

We zijn uitermate tevrede worden goeden afspraken gemaakt data wanneer je kan brengen en aals men begonnen is word je een plan gestuurd wat moeet gebeuren Foto s worden gesuurd wat vervangen moet worden bij op hslen laat men dat nog een keer zien . Verder als men denkt dat moet vervangen worden maar gezien de km die je rijd per jaar word voor gesteld dat volgende beurt te doen men denkt mee Super tevreden

Altijd zeer tevreden!

Meedenkend en eerlijk advies.

Ik ben zeer tevreden.

Gijs van Dam levert goed werk af en je kan er duidelijk afspraken mee maken.

Snel en vakkundig geholpen

De motorstoring was binnen een dag verholpen met duidelijke uitleg en goed overleg. Vriendelijk, vakkundig en voordelig!

Betaalbaar

Persoonlijk

Alles goed geregeld van afspraak tot uitvoering

Makkelijk online afspraak. Ondanks extra werkzaamheden toch dezelfde dag uitgevoerd. Voor uitvoering geïnformeerd over de te verwachten kosten.