Goed, snel en betrouwbaar

Deskundig en snel

Mijn auto is goed gecontroleerd en snel.

Prima geholpen!

Naast de normale werkzaamheden nog extra hulp gekregen bij inladen in auto.

Staan altijdklaar met top servise

Staan altijdklaar. Informeren je altijd goed. Denken met je mee met vervangen enzo. Lampje/zekering stuk kan je gwn even oppikken en het is geregeld. En super aardig personeel!

Bekwaam, vriendelijk, behulpzaam, correctbedrijf.

Heel duidelijk wat gedaan moest worden. Ook met halen en brengen van de auto, geen probleem.

Als klant vanaf het eerste uur: prima en niet duur

Wat de zon is voor de planten.... dat is Gijs voor alle klanten.

Geweldig!

Gijs probeert altijd wel je er tussen te plannen , voor mij als zzp heb ik mijn bus hard nodig en gelukkig denkt Gijs&zijn team altijd mee en probeert het snel op telossen. Geweldige mensen daar !!

Goede en vriendelijke service

Het valt elke keer weer op: de zeer vriendelijke en efficiente service. Communicatie is duidelijk en modern, je kan op vele manieren contact zoeken en krijgen. En de rekening valt elke keer weer mee. De 5 sterren dubbel en dwars verdiend!

Topservice

Snel, persoonlijke benadering, kundig.

Wordt altijd goed en netjes geholpen.

Krijg altijd netjes een bericht als er dingen extra moeten gebeuren aan de auto dan van te voren afgesproken waren. De auto is doorgaans dezelfde dag gereed, wat altijd heel fijn is.

fantastische service

Meteen een leenauto vanwege een lekke band en een dringende afspraak. Anderhalf uur later was de band vervangen, Klasse!

Alles goed voor elkaar

Alles correct geregeld

Zeer prettig

Eerlijk, betrouwbaar en meedenkend.. alles gaat zeer open en transparant. Zeker een aanrader

Eerlijkheid, duidelijkheid en transparantie.

Jaarlijkse apk, belletje tijdens werkzaamheden, leenauto mee, goede communicatie, betaalgemak.

Goede service en erg transparant in uitgevoerde werkzaamheden

Zie hierboven

Betrouwbaar bedrijf

Goede kennis van zaken en betrouwbaar!

Goed geholpen en klantvriendelijk.Toppie!

Voor de eerste keer bij Gijs van Dam een grote beurt laten doen en is mij zeer goed bevallen.

Precies wat je van een betrouwbare meedenkende garage verwacht. Belang van klant voorop

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Vakwerk en goede communicatie

Positief, meedenkend en eerlijk

Bij Autoservice Gijs van Dam werd er meegedacht over het repareren van mijn wat oudere auto. Ze waren hier eerlijk in en dachten niet aan zo veel mogelijk uren schrijven etc. Ook werd ik steeds op de hoogte gehouden van de voortgang van de reparatie. Kortom super service, zeker een aanrader.

Betrouwbaar vakmanschap

Wederom weer keurige werkzaamheden uitgevoerd en goed meegedacht voor banden en onderhoudskeuze.

prima service, duidelijke uitleg, afspraken worden nagekomen

bieden een hele goede service, maken goede afspraken en komen ze ook goed na, bij reparaties wordt een zeer duidelijke uitleg gegeven over wat er gedaan is en ze nemen hier ook goed de tijd voor! Kortom prima bedrijf en raad ik een ieder aan.

Leuke auto gekocht, goede service

Via online aanbod een auto bij Gijs van Dam gekocht. Nette prijs en goede service.

Super service

Snel en correct