Vakman

Prettige communicatie

Wordt netjes te woord gestaan en waar mogelijk zo snel mogelijk geholpen.

Duidelijke, vriendelijke service

Bij sommige garages heb je het idee dat ze er allemaal dingen bij verzinnen om je zoveel mogelijk te laten betalen. Bij deze garage heb ik dit gevoel helemaal niet. Er wordt altijd keurig overlegd en ook eerlijk aangegeven als iets bijv niet het geld waard is. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en ze laten na afloop precies zien wat ze gedaan hebben. Echt top!

Fijne en eerlijke garage!

Goede service, fijne communicatie en alles in overleg.

Prima garage

Prima garage. Vind het zeer belangrijk dat alles voor de reparatie e.d.goed wordt overlegd en ook dat daarna alles nog even wordt besproken. Dat gebeurt dus ook.

Snel, goed en nette prijs

Gebeld voor een afspraak, aardige vrouw heeft mij geholpen met kennis van zaken. Ik kon snel terecht. Bij het ophalen werd de bak gehaald met vervangen onderdelen wat ik super netjes vind. Wat me ook opviel was dat ze heel goed met de zorg van corona omgaan. Teven heb ik een elektrische leen auto mee gekregen. Kortom super. Ga zo door. Ik blijf zeker klant. En als je dit lees en nog geen klant bent. Probeer het eens en je weet dan zeker dat het beter kan dan de meeste garages. Gr. Hans

Prima vakmensen En goede service

Bij garage Gijs van Dam ben je gewoon het beste uit!

Al jaren tevreden klant :)

Eerlijk, betrouwbaar en fijne communicatie. Top!

Een garage waar de klant koning is. Eerlijkheid duurt het langst. Een aanrader voor iedereen die wil weten in wat voor staat zijn of haar auto is. Vakmanschap is meesterschap

Vriendelijk, kennis van zaken en transparant!

We hebben onze auto's al jaren bij Gijs voor onderhoud, altijd fijn, goed en transparant geholpen! Alle extra kosten worden altijd overlegd en hij werkt vlot! Zeer tevreden.

Een nieuwe grage zoeken is altijd een uitdaging. Via reviews bij Gijs van Dam gekomen. Hij maakt het ook waar. Goed behandeld ook tijdens de Corona crisis. Goede maatregelen getroffen. Wat ik fijn vind is dat men laat zien wat er is gedaan door de "oude" spullen te tonen en aan te geven waarom deze vervangen is. Dat geeft toch het gevoel dat ze de juiste spullen hebben vervangen en dat er ook echt gesleuteld is aan de auto.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden! Zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk, prima uitvoering van de opdracht na overleg wat nodig is. Coronamaatregelen zijn overdacht en naar tevredenheid uitgevoerd.

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Prima service.

Een prettige en duidelijke manier waarop alles uitgelegd wordt.

Zeer betrouwbare en Zeer goede Garage

Ik kom er al denk sinds 2004, en altijd een zeer tevreden klant geweest. Geeft juiste adviezen en beoordelingen en de prijzen zijn altijd rond het bedrag wat hij van tevoren aangeeft. een fantastisch bedrijf.

Super. Klantgericht.

Geen wachttijd om kleine mankementen tussendoor even te laten repareren. Gijs kent zijn klanten, is eerlijk wanneer iets wel/geen onderhoud nodig heeft. Altijd fijne ervaringen.

Uitstekende dienstverlening en service.

Servicegericht, duidelijke communicatie, klantvriendelijk.

Uitstekende service en kennis van zaken.

Goede service. Wordt snel geholpen.

Perfect bedrijf vriendelijke mensen

Goede service en goed betaalbare garage👍🏼

betrouwbaar bedrijf met veel kennis in huis

klantvriendelijk en altijd erg behulpzaam. kom er al jaren met verschillende merken wagens. kennis is dus vrij breed. duidelijke uitleg wat er na een beurt bijvoorbeeld is gedaan en/of vervangen. Vaak krijg je ook de defecte onderdelen te zien ik beveel Autoservice Gijs van Dam daarom aan iedereen aan.

Superservice 👍

Wij komen nu sinds 10 jaar bij Gijs. Nog nooit teleurgesteld!

Gewoon perfect

Wat een super service! Mijn bus hier gebracht voor een beurt. S'morgens kreeg ik via WhatsApp een aantal foto's van te vervangen onderdelen 5 minuten later werd ik gebeld wat wat is en wat het gaat kosten. Bij ophalen van de bus kreeg ik zelfs de bak met vervangen onderdelen te zien. Echt een hartelijke, open en eerlijke garage.

Flexibel en goede service

Auto met een niet-werkend contactslot voor de deur gezet. Dit werd direct opgepakt. Transparant gecommuniceerd en prima verholpen.

Fantastisch

Mijn ervaring is zeer goed. Een eerlijk garagebedrijf met het hart op de goede plaats. Uitstekend bedrijf!

klantvriendelijk en vlot geholpen