Goed deskundig advies en bracht mij op een alternatief waarvoor ik uiteindelijk gegaan ben.
De receptie is uiterst vriendelijk, zowel door de telefoon als wanneer ik aan de balie kom. Dit geldt ook voor de telefoniste. Ik word met vragen aan de werkplaats op deskundige en zeer uitgebreide wijze te woord gestaan. Ik heb zo\'n prettig autobedrijf nog nooit meegemaakt, vandaar ook een tien voor de algehele tevredenheid. Het is nog zo\'n \"ouderwets\" bedrijf, dat je autolampje vervangt, als gewoon service. Met vriendelijke groet, Piet van Beurden
Door alle mensen waar ik mee te maken heb (receptioniste, monteurs, eigenaren) word ik vriendelijk geholpen. Ze denken allemaal goed mee en geven eerlijk en goed advies.Als er iets niet persé vervangen hoeft te worden, gebeurt dit ook niet. Wat wel gerepareerd moest worden is prima uitgevoerd.
Goed en vriendelijk overleg Vlotte service
Op de laatste dag van mijn BOVAG-garantie ging de dynamo van mijn auto kapot. Een mail gestuurd met dit probleem en de volgende ochtend werd ik gebeld voor het maken van een afspraak. Het is zelfs niet tersprake geweest of dit wel of niet onder de garantie viel. Op de dag van de reparatie was de ontvangst in het bedrijf en de aangeboden wachtruimte perfect. De receptioniste was bijzonder vriendelijk.
Een no nonzens bedrijf waar de klant nog koning is en niet de melkkoe zoals de auto vaak is. Uitstekende service waarvoor niet teveel betaald hoeft te worden.
Een prima bedrijf met een grote klantvriendelijkheid.
Uitstekende garage, staan altijd klaar, vriendelijk en heel behulpzaam.
Perfecte service,vriendelijk personeel.
In mijn zoektocht naar een gebruikte auto kwam ik op de website van Knoop uit. De auto stond in het filiaal Breukelen. Daar aangekomen was de koop snel besloten. Een goede prijs, nieuwe APK en zes maanden garantie. Vorige week ben ik terug geweest met mijn auto. Er moesten een paar kleine puntjes (onder garantie) gerepareerd worden. De afspraak was snel gemaakt, een vervangende auto stond zoals afgesproken klaar. Halverwege de middag werd ik gebeld dat mijn eigen auto weer klaar was. Alle punten waren netjes en (tot op heden) goed gerepareerd. Een verademing onder de auto bedrijven!
Altijd vriendelijk en een deskundig advies.
Voor mij is het erg belangrijk dat de auto goed wordt nagekeken en er goed wordt geluistert naar de eventuele dingen die volgens mij niet goed in orde zijn, zodat ik veilig kan rijden. Je wordt altijd keurig en vriendelijk te woord gestaan, dat vind ik ook heel erg fijn.
Het is net of Zoef de Haas hier werkt! Ik had een nieuwe achterruitenwisser nodig. Die was in voorraad. Toen ik afrekende en om een montage handleiding vroeg, kreeg ik te horen: \"Oh, maar hij zit er al op!!!!\"
Ruim 35 jaar heb ik ervaring met garage Knoop uit Breukelen en te maken gehad met Arie en Hans Knoop. Een aanschaf van een auto dat is het probleem niet maar de service en klantvriendelijkheid daarna. Ik ben ervan overtuigd dat door alle jaren heen Arie en Hans een hele goede naam hebben opgebouwd. Dat is nog steeds de basis van het succes in Breukelen. Na al die jaren voelt het nog steeds goed. Persoonlijk vraag ik altijd naar Arie. Dat is zo gegroeid. Arie adviseert en overlegt en is betrouwbaar. Ik zou niet anders willen.
Een fijne garage, waar ze nog gewoon zijn. En de service is altijd goed
Goed en komt afspraken na. Vragen worden beantwoord.[henk] Netjes en correct
Aanschaf 2e hands auto en zeer korrekt en prettig zaken gedaan. Auto in Maarssen gekocht en fijn via e/mail tot een deal gekomen en volgens afspraak geleverd ook de inruil!!! Chapeau Henk van de Weerd
Ik ben volkomen eerlijk en duidelijk behandeld. Ze hadden veel geld aan me kunnen verdienen toen mijn auto niet door de keuring kwam, maar ze hebben in plaats daarvan me het goede advies gegeven de mankementen niet te laten repareren. Ze hebben me daarna snel en helder advies gegeven over het kopen van een andere auto, en keken daarbij wat bij mij als klant paste, en niet naar eigen belang. Ik heb dus hele goede ervaring met zowel de verkoopafdeling als de werkplaats. Topbedrijf!
Bij mijn laatste bezoek voor een paar kleine defecten aan mijn auto werd ik vriendelijk ontvangen bij de receptie.Deze riep gelijk een monteur en deze repareerde het gelijk en kreeg goede uitleg wat de oorzaak was.Dit was mijn 4 bezoek aan de garage,alle keren dezelfde behandeling.Mijn auto is een Chevrolet Nubira.Ga zo door.
Heb 2 auto\'s in onderhoud bij Knoop Garage - Maarssen. Eventuele tussentijdse probleempjes worden ten alle tijden keurig opgelost en het onderhoud/APK gebeurd volgens de opgaven. Voor extra werkzaamheden wordt altijd contact opgenomen zodat je weet wat de (eventuele) extra kosten zijn of deze uiteraard niet uit kan laten voeren. Ik ben dus een uitermate tevreden klant.
Ik vindt dat er netjes word be handeld, of je voor een kapotte lamp of ruiterwisserblad of grote beurt komt dat maakt niets uit.
Wij werden met z\'n 4-en zeer vriendelijk ontvangen, met thee/koffie, nadat we hadden proef gereden in een auto. daarna volgde een zeer open gesprek over wat wij nodig zouden hebben en wat zij ons adviseerden. Nou is het pakket wat de MAzda6 al van zichzelf heeft, zeer uitgebreid, maar er kwamen nog zaken als een knop achterop, een rubber bak voor in de achterbak bij. Wij hadden dat volledig over het hoofd gezien. vol lof over deze Mazda dealer.
goede en correcte service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.