Transparante goed-geplande service met net een beetje extra

Ik ben al een aantal jaren klant bij Autobedrijf Knoop. Ze blinken uit in transparantie en onderlinge samenwerking. Bovendien verrassen me ze nog altijd met iets extra's: ik had m'n auto willen stofzuigen voor de service, maar was daar niet aan toekomen. Tot mijn verbazing kreeg ik de auto gestofzuigd terug. Dat soort kleine dingen geven net dat beetje extra. Maar ook op de relevantere vlakken scoren ze goed: - Er was een keer te weinig plek bij de garage in Maarssen dus hebben ze me bij een andere garage onder gebracht - De afspraken gaan altijd volgens planning - Ze communiceren helder over eventuele extra kosten - Factuur is inzichtelijk, ook voor mij als auto-leek Alles bij elkaar zorgt dat ervoor dat ik mijn auto vol vertrouwen bij hun achterlaat.

betrouwbaar en vakkundig

Ik ben al meer dan 40 jaar onafgebroken klant van deze Mazda dealer. Ik ben in die jaren nog nooit teleurgesteld bij zowel de aankoop als het onderhoud van mijn Mazda's. Omdat ik door omstandigheden in het afgelopen jaar weinig kilometers heb gereden werden in de jaarlijkse onderhoudsbeurt alleen de noodzakelijke werkzaamheden verricht. Ik ben tevreden over de contacten met de receptie en de monteurs

Snel, accuraat en zeer professioneel.

Ik kon vlak voor mijn vakantie nog terecht voor een onderhoudsbeurt. Dat is tegenwoordig zeldzaam. Ondanks de grote drukte is het gelukt om met een goed en veilig gevoel op vakantie te gaan.

Perfecte service

Al jaren lang is mijn auto in onderhoud bij de firma Knoop, prima contact met de receptie, de verkoop en de werkplaats. Duidelijke communicatie in prijsopgaaf en benodigde reparatie en/of vervanging van de onderdelen. Aan het eind van de dag krijg je de auto gewassen en al weer mee.

Klasse klantbehandeling

Ik was er om 07:30 en de garage begint eigenlijk pas om 08:00 maar een monteur pakte toch direct mijn auto en ging aan de slag met als gevolg dat de auto om 08:00 klaar was. Dit getuigt van een goeie werkhouding en hiervoor mijn complimenten.

Vriendelijk en verrassend.

Lastig (af-en-toe-) probleem opgelost. Doen meer dan verwacht.

Zeer prettig

Ik ben geholpen door Sam. En ben echt zeer te spreken over hoe alles is verlopen. Ik Had echt een heel fijn en eerlijk gesprek met hem gehad. Was niet de eerste auto waar ik naar heb gekeken maar wel de eerste verkoper waar ik zo een goed gevoel bij had. Daarna toch nog wat vragen gehad en naar jullie gebeld krijg een andere medewerker aan de telefoon die me ook uitstekend kon helpen. Kortom zeer tevreden en super blij met de auto. Bedankt

In de middag problemen met de koppeling en contact gehad met James Autoservice Breukelen. Jeremy kwam thuis naar de auto kijken, fixte dat hij er mee kon rijden en nam de auto mee naar de garage. Een paar uur later kreeg ik een leenauto vanuit Maarssen, geweldig!. Zou een paar dagen kunnen duren vanwege drukte. De volgende dag een belletje, hij is klaar. Wat een service! Enorm goed geholpen!

Fantastische garage

‘Garage Knoop geeft een uitmuntende service. Communicatie is prima. Werkzaamheden worden tot volle tevredenheid uitgevoerd.’ Ze denken met je mee en geven prima oplossingen.

Alles top geregeld

Wordt uitgevoerd zoals afgesproken en overleg bij uitzonderlijke reparaties. En prettig persoonlijk contact.

Voor het eerst maar zeker niet voor het laatst!

Wat een leuk bedrijf en super gemotiveerde mensen bij Knoop Mazda in Maarssen! Ik kwam voor het eerst met een geluid aan mijn Mazda CX-5. Ron heeft mee geluisterd en was er niet helemaal zeker van en haalde de werkplaats chef erbij. hij constateerde een defecte waterpomp. Deze is tussen de planning door gerepareerd en en passant de onderhoud beurt ook gelijk uitgevoerd zodat ik een week later niet weer terug hoefde te komen. Ron heeft mij goed op de hoogte gehouden en heeft ervoor gezorgd samen met de werkplaats dat mijn auto vandaag weer klaar was! Hulde aan Knoop Maarssen! ik geef een dikke 10 mede omdat ik een leaserijder ben!

Prettige ontvangst receptie en goede afhandeling opdracht.

Of het nu is voor banden wisselen of jaarlijkse onderhoud, het gaat volgens afspraak.

Onderhoudsbeurt bij Mazda dealer Knoop Maarssen: Snel klaar terwijl je wacht!

Bij de aankoop van mijn Mazda werd het al gezegd. "Voor een onderhoudsbeurt wordt er met u een afspraak gemaakt op een specifieke tijd. Een monteur staat dan klaar en gaat direct aan de slag. U kunt er dus gewoon op wachten". Afgelopen week was het zover. Een onderhoudsbeurt + winter/zomerbandenwissel bij Autobedrijf Knoop in Maarssen. Om 8.00 uur had ik een afspraak. Terwijl ik in de showroom in een gezellige zithoek eerst de krant had doorgebladerd en met een kop koffie op m'n laptop wat mails had "weggewerkt" werden de werkzaamheden uitgevoerd. Om 9.30 uur was de auto alweer klaar. Na een uitgebreide toelichting van de uitgevoerde werkzaamheden bij de servicedesk was ik snel weer onderweg. Prima Service!

Weer prima gevoel

Sinds 2019 zijn wij klant bij Autobedrijf Knoop in Maarssen. Ik word er altijd goed ontvangen en vriendelijk te woord gestaan, zowel in de verkoop als in het onderhoud van onze auto. Vandaag hebben wij onze derde Mazda bij Knoop gekocht, je wordt er heel fijn en niet opdringerig geholpen. Met dank aan Sam Mohamoud Ali voor de goede adviezen. Een aanrader als je een nieuwe of gebruikte Mazda zoekt.

Topservice

Met lekke band gestrand bij de Shell. Als niet bekende klant door Ron super snel en vriendelijk geholpen. Band was niet op voorraad maar er werd gelijk een nieuwe band gehaald en vakkundig gemonteerd!

Goed op de hoogte gehouden (met begeleidend filmpje) van wat er moest gebeuren. Kon kiezen (aanvinken) in de sms wat ik wel en niet gedaan wilde hebben.

Prima garage

Mooi dat ze per video laten zien wat er gedaan wordt of gedaan moet worden. Zo zie je zelf ook wat er nodig blijkt te zijn.

prima!

Te verrichten werkzaamheden werden keurig van te voren besproken, dus geen verrassingen achteraf.

Topbedrijf

Wij komen al jaren bij Knoop met onze Mazda. Heel fijn bedrijf en je voelt je onderdeel van de “familie”. Goede service en je staat nooit voor verrassingen. Vriendelijkheid ten top en ik loop er graag binnen. Niet teveel omdat ik altijd wel een nieuwe auto wil kopen haha.

Kundig, klantvriendelijk, geweldige service

Mijn auto is in onderhoud bij deze garage en ik ben buitengewoon tevreden. Zo krijg je bij onderhoudsbeurten een duidelijke prijsopgaaf vooraf, daarna per mail een filmpje (!) van je auto waarin de monteur duidelijk laat zien wat er eventueel moet gebeuren, waarna je een telefoontje krijgt om alle werkzaamheden en kosten door te lopen voor akkoord. Nooit meer het gevoel dat je maar wat op de mouw gespeld wordt dus. Verder zijn de werkzaamheden die worden uitgevoerd van hoge kwaliteit, de service is super (na onderhoudsbeurt kreeg ik de auto bvb van binnen en buiten helemaal schoongemaakt weer terug) en de medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk. Dikke aanrader. En sowieso: rij Mazda. :-)

Al jaren een Topgarage

Mijn ervaringen zijn uitstekend. Prima service zowel in de garage als bij de receptie. Ervaren en vriendelijk personeel. Reparaties worden punctueel en op tijd uitgevoerd. Kortom een uitstekende garage waar je met plezier binnen komt.

Wederom goed geholpen!

Pluspunten: - dezelfde dag probleem effectief opgelost. - heldere communicatie over het probleem. - het filmpje en het daarbij behorende commentaar van de monteur over het probleem zijn echt geweldig! - vriendelijke en deskundige receptie. Ga zo door! Jullie maken in alle opzichten een moderne indruk, waarbij jullie gepast gebruik maken van nieuwe technologie.’

Topservice

Ik breng mijn Peugeot bij Knoop omdat ik het volste vertrouwen heb in de kundigheid van de monteurs. Tevens is iedereen uiterst vriendelijk! Nu ben ik door Daphne geholpen en denk altijd mee met mij! Kortom een dikke 11

Zeer positieve ervaringen!

Deze week motor problemen gehad met mijn lesauto. Erg vervelend omdat ik met mijn autorijschool afhankelijk ben van deze auto. Bij Knoop hebben ze het heel adequaat opgepakt waardoor ik na ruim een uur weer verder kon met mijn leerling die de volgende ochtend rijexamen moest doen, geslaagd! Ongelofelijk fijn hoe zowel de receptionist als de werkplaats chef dit hebben opgepakt! Wat mij betreft allemaal dikke tienen voor dit bedrijf!!! Nogmaals veel dank!

Top !! Erg fijn en goed bedrijf

Ik ben altijd erg blij met hen, zij zijn altijd vriendelijk altijd behulpzaam en denken mee als er iets is.

Kometenweg 7

3606 BD Maarssen