Al jaren een Topgarage

Mijn ervaringen zijn uitstekend. Prima service zowel in de garage als bij de receptie. Ervaren en vriendelijk personeel. Reparaties worden punctueel en op tijd uitgevoerd. Kortom een uitstekende garage waar je met plezier binnen komt.

Wederom goed geholpen!

Pluspunten: - dezelfde dag probleem effectief opgelost. - heldere communicatie over het probleem. - het filmpje en het daarbij behorende commentaar van de monteur over het probleem zijn echt geweldig! - vriendelijke en deskundige receptie. Ga zo door! Jullie maken in alle opzichten een moderne indruk, waarbij jullie gepast gebruik maken van nieuwe technologie.’

Topservice

Ik breng mijn Peugeot bij Knoop omdat ik het volste vertrouwen heb in de kundigheid van de monteurs. Tevens is iedereen uiterst vriendelijk! Nu ben ik door Daphne geholpen en denk altijd mee met mij! Kortom een dikke 11

Zeer positieve ervaringen!

Deze week motor problemen gehad met mijn lesauto. Erg vervelend omdat ik met mijn autorijschool afhankelijk ben van deze auto. Bij Knoop hebben ze het heel adequaat opgepakt waardoor ik na ruim een uur weer verder kon met mijn leerling die de volgende ochtend rijexamen moest doen, geslaagd! Ongelofelijk fijn hoe zowel de receptionist als de werkplaats chef dit hebben opgepakt! Wat mij betreft allemaal dikke tienen voor dit bedrijf!!! Nogmaals veel dank!

Top !! Erg fijn en goed bedrijf

Ik ben altijd erg blij met hen, zij zijn altijd vriendelijk altijd behulpzaam en denken mee als er iets is.

Het gevoel hebben, dat je hier als klant gewaardeerd wordt.

Het bovenstaande gaat ook op wanneer als je als klant onverhoopt met een niet zo eenvoudig op te lossen probleem geconfronteerd wordt. De medewerkers doen dan hun uiterste best e.e.a. zo snel mogelijk op te lossen en blijven te allen tijde correct en - wat net zo belangrijk is - vriendelijk.

Wij kwamen om ons te oriënteren, maar hebben bij Knoop een CX30 Homura gekocht. Radjen gaf ons de gelegenheid om zo vaak als we wilden een proefrit te maken. Er lag totaal geen druk op en alle tijd genomen voor overleg, heerlijk. Wij hadden echt het gevoel dat we gewoon 'nee' konden zeggen en dat het ons niet kwalijk zou worden genomen, mede daardoor werd het 'ja'. Echt lekker ontspannen dus. Dat Radjen, als echte FC Utrecht fan een mooi wedstijd shirt heeft beloofd, heeft ook geholpen ;) Dus helemaal goed. Wij krijgen onze nieuwe CX30 begin 2023!

Auto naar wens gevonden

Afgelopen maandag even naar de showroom van Autobedrijf Knoop geweest om te kijken naar een Mazda 2 die wij op de site hadden zien staan. Bij binnenkomst werden wij meteen hartelijk begroet door Radjen. Na een professioneel en ook een heel gezellig gesprek hebben wij in meerdere auto's mogen rijden, van de Mazda 2 tot de CX30. Alles was mogelijk en niets te gek. Wij zijn met een voorstel naar huis gegaan, om even alles te laten dalen en na te denken over het voorstel. 's-Avonds mochten wij Radjen ook gewoon nog even bellen als er vragen waren. Wij hebben hem gebeld met de mededeling dat we er uit waren en de auto bij Autobedrijf Knoop gingen kopen. Wij mogen de auto over 2 of 3 weken ophalen, maar het gevoel is nu al goed.

Nieuwe baan zonder lease auto, zoektocht naar een auto. Shortlist gemaakt en de keuze werd een BMW 3 Touring. Proefrit gemaakt bij de BMW dealer. Fijne auto, alleen de lendensteunverstelling miste. Na meerdere auto’s te hebben bekeken zag ik dat Knoop een mogelijk geschikte occasion voor mij had staan. Gebeld en in contact gekomen met Radjen. De optie zat er niet maar hij was de eerste in de zoektocht die zei dat gaan we oplossen en we bouwen het in. Op naar Maarssen. Uitermate prettig gesprek gehad met Radjen en zijn collega Sam. De mannen hebben een net voorstel gedaan en na overleg thuis zijn we tot aankoop overgegaan. Een week eerder dan toegezegd konden we de auto al ophalen. Hij stond te shinen, de poetsbeurt had aandacht gehad. Na een lange rit bleek de lendensteun nog wat lager ingebouwd had moeten worden. Netjes opgelost en lager ingebouwd. Kortom mijn ervaring met de mannen van Knoop is fantastisch. Je wordt echt als klant behandeld. SERVICE met hoofdletters. Toppers.

klant vriendelijk in de breedste zin van het woord.

3e onderhoudsbeurt, 's ochtends de auto brengen, gelijk een uitleg van de komende werkzaamheden. Aan het eind van de ochtend een filmpje gekregen van de monteur wat zijn bevindingen zijn en uitleg over de conditie van de auto, duidelijker kan niet. Kwartier later werd ik gebeld over extra werkzaamheden ( nieuwe ruitenwissers ) geen probleem. Vroeg in de middag een app, auto is klaar en kan worden opgehaald. Fris gewassen stond de Mazda al klaar ( mooie extra service ) en na een uitleg over de werkzaamheden en de rekening was het tot volgend jaar ;) Service met een goud randje.

Geweldig team

03 september 2022 de nieuwe aankoop van mijn ouders opgehaald. Het gaat hier om een Opel Agila automaat. We hebben van te voren een prijs afgesproken. De linker koplamp zou gepolijst worden en een nieuwe kogel voor de afneembare trekhaak zou opgezocht worden. Een week voor ophalen van de auto werden we gebeld of er een nieuwe trekhaak onder mocht komen en de koplamp unit vervangen mocht worden. Kogel van trekhaak was niet te vinden en koplamp was erg veel werk om op te poetsen. Dit alles is zonder meerprijs uitgevoerd en de auto is super netjes klaar gemaakt. Het is een fantastisch team dat tijd voor de klanten maakt. Namens mijn ouders hartelijk bedank voor de goede afhandeling

Zeer tevreden klant, ondanks hoge rekening

In augustus was het tijd voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn Mazda. Doordat er veel onderhoudsitems bij elkaar kwamen, werd het een erg dure beurt (1550 euro). Dat is nooit prettig, maar de uitstekende service die ik heb ervaren maakt dat ik toch heel positief terugkijk op mijn bezoek aan de garage. De prettige ontvangst, de uitgebreide uitleg en advies, de duidelijke video over de onderhoudsstaat van mijn auto, de gratis schoonmaakbeurt en het goede werk van de monteur maken mij ondanks de hoge kosten een zeer tevreden klant.

Super service

Ik ben al jaren klant hier en kom er altijd weer blij vandaan. Ze geven een super service en er zijn alleen maar behulpzame en lieve mensen in dit bedrijf die altijd iets extra's voor je doen. Ben blij dat ik naar mijn vader geluisterd heb en voor dit bedrijf gekozen heb.

Weer een zeer prettige samenwerking met Team Knoop

De 3e Mazda besteld bij Mazda Knoop. Het Private Lease contract had wat voeten in aarde maar door snel en adequaat handelen van Team Knoop allemaal naar tevredenheid opgelost ! Team Knoop en met name Radjen, mijn hartelijke dank voor de weer zeer prettige afhandeling!

Zo zou een auto kopen altijd moeten zijn!

Ik ben een paar dagen geleden vast even in de showroom in Maarssen gaan kijken wat er aanwezig was , onze CX5 was namelijk qua jaren aan vervanging toe ( kilometerstand door Corona nog laag maar ja.. ). Oog viel op een reeds verkochte CX5 in Homura uitvoering. Prachtig. Gisteren even wat info gaan vragen over restwaarde van huidige auto en totaalprijs van de versie in showroom. Heerlijk om gewoon een fijn gesprek te kunnen voeren zonder “koehandel”. Binnen een mum van tijd waren mijn wensen vertaald in een scherpe offerte en konden we dezelfde dag al een proefrit maken. Zeer overtuigend kunnen we wel stellen aangezien we meteen de “Knoop” hebben doorgehakt. De gratis upgrade naar automaat hielp daar natuurlijk ook bij maar het fijne - hier ben je echt een gewaardeerde klant- gevoel het meest. Radjen is een zeer aangename verkoper die realistische offertes maakt. Niet schuiven met hoge inruil - hoge aanschaf maar gewoon de bedragen verklaren. Heerlijk. Wij zijn erg blij met onze aanschaf - de voorpret is begonnen!

Zeer tevreden over Team Knoop

Leuke ontvangst en een uitgebreide proefrit is geen probleem. Prettige gang van zaken en snel tot een overeenkomst gekomen. Tot nu toe zeer tevreden over Team Knoop.

Een persoonlijke en betrouwbare begeleiding bij aankoop auto

Jermy nam alle tijd om ons te begeleiden bij de aanschaf van onze eerste automaat na 40 jaar handgeschakeld.Duidelijke informatie en vlotte afwikkeling van de overschrijving.Onze eerste indruk van de garage geeft ons vertrouwen voor de komende jaren.

Klantervaring staat voorop en deskundig advies

Radjen van team Knoop is een prettige man om een goed advies van te krijgen. Komt rustig over. Geeft je de tijd die je nodig hebt. Heel prettig.

In een woord grandioos

Bij de koop van deze occasion, waren er een aantal kleine aandachtspunten. Deze zijn in de koopovereenkomst opgenomen. Bij de overdracht van de auto was alles tot in de puntjes geregeld.

Geduld en vriendelijkheid

24 mei j.l. schreef ik al in een review dat ik mijn nieuwe auto na een paar weken zou kunnen ophalen. Het is een nieuwe zeer uitgebreide versie van mijn vorige Mazda 2 en in mijn favoriete kleur. Het was nog helemaal niet mijn bedoeling een nieuwe auto te kopen maar de verleiding met deze uitvoering was dusdanig groot dat ik het gedaan heb. Het is trouwens een leaseauto. Radjen heeft mij hier uitstekend in geadviseerd en geholpen. Uitgelegd wat er allemaal kon in deze uitvoering. Rondom camerabeelden is heel prettig om te zien dat je nergens tegenaan rijdt . Omdat het zoveel nieuwe snufjes waren heb ik nogmaals een afspraak kunnen maken om nogmaals uitleg te krijgen van Radjen . Heel geduldig heeft hij dat gedaan. Dank daarvoor. Ben erg blij met de auto en met garage Knoops. Titia Nijman

Zeer welkom en enthousiast!

Heel erg hartelijk ontvangen in mooie showroom. Adviseur/verkoper Radjen is zeer bevlogen en enthousiast en doet al het mogelijke om wensen en vragen beantwoord te krijgen. Grote klasse!

Top service in een vrolijk jasje

Ik liep toevallig binnen bij deze showroom, op zoek naar een nieuwe auto. Ook bij mensen zoals ik die niet een topbudget hebben voor een splinternieuwe of bijna nieuwe auto is de service meer dan uitstekend. Al na een paar minuten reden we weg voor een uitgebreide proefrit. Ik moet zeggen dat Team Knoop mijn verwachtingen voor wat betreft autoverkopers op een zeer positieve manier heeft weten om te buigen! En dan de autos; Uitstekende kwaliteit en volledig betrouwbaar!

Zo hoort het te zijn om een auto te kopen bij een dealer!

Ik ben zeer tevreden over het aankoop- en afleverproces bij Knoop Maarssen. Vanaf het eerste moment een prettig contact gehad met alle medewerkers. Bij de afspraak voor een testrit stond de Mazda CX-5 buiten al voor me klaar met een persoonlijke welkomstboodschap. Een eerlijke prijs kunnen krijgen voor mijn auto ter inruil - ik denk niet dat ik er zelf op marktplaats veel meer voor had kunnen krijgen. En de onderhandeling over garantie, het afleverpakket en een klein beetje korting verliep ook soepel. Dat heb ik wel anders meegemaakt bij andere dealers... Radjen dacht met me mee met wat aandachtspuntjes zoals krasjes op het deurbedieningspaneel wat ze gratis vervingen, en de mogelijkheid om de auto professioneel te laten poetsen zodat hij er weer als nieuw uitzag. Binnen twee weken kon ik hem ophalen en hij was inderdaad bijna in nieuwstaat afgeleverd, ondanks dat de auto al 4 jaar oud was! Lekkere cappucino, een doos met biologische sapjes als cadeau en met een volle tank onderweg naar huis. Enige aandachtspuntje was dat ik wel moest vragen om de tank af te vullen zoals volgens het aankoopcontract, want dat waren ze vergeten. De volgende dag kreeg ik nog even een telefoontje om te vragen of de auto goed bevalt, en te vertellen dat ze blij waren met mij als klant en dat mijn inruilauto in zo'n goede staat was. Al met al een topervaring met goede service!

Klantgericht, vriendelijk, meedenkend.

Zoekend naar een nieuwe auto, uiteindelijk beland bij autobedrijf Knoop. Verschillende auto's bekeken en uiteindelijk ook kunnen proefrijden, waar we lekker de tijd voor konden nemen. Goed gesprek gehad daarna en alle punten die we tegenkwamen bij de proefrit werden opgeschreven en zijn bij aflevering ook allemaal netjes verholpen. Onze oude auto was apk afgekeurd en ook op dat punt werd goed meegedacht. De oude auto konden we al inleveren, waarbij we in de tussentijd een leenauto konden gebruiken, wachtend op de nieuwe auto (thnx Radjen;) ). Bedankt iedereen bij team Knoop Maarssen en bij een volgende auto komen we zeker weer bij jullie kijken:).

Top bedrijf knoop maarssen

In eerste gesprek met Sam bekeken welke auto we wilde, een keurige offerte ontvangen van een mazda cx5. Vervolgens met radjen de bespreking verder doorgevoerd ivm vacantie van Sam. En keurig behandeld, goed samen gevat, hoe het plaatje er uit komt te zien.. voor mij knoop maarssen top

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.