Topservice

Met lekke band gestrand bij de Shell. Als niet bekende klant door Ron super snel en vriendelijk geholpen. Band was niet op voorraad maar er werd gelijk een nieuwe band gehaald en vakkundig gemonteerd!

Goed op de hoogte gehouden (met begeleidend filmpje) van wat er moest gebeuren. Kon kiezen (aanvinken) in de sms wat ik wel en niet gedaan wilde hebben.

Prima garage

Mooi dat ze per video laten zien wat er gedaan wordt of gedaan moet worden. Zo zie je zelf ook wat er nodig blijkt te zijn.

prima!

Te verrichten werkzaamheden werden keurig van te voren besproken, dus geen verrassingen achteraf.

Topbedrijf

Wij komen al jaren bij Knoop met onze Mazda. Heel fijn bedrijf en je voelt je onderdeel van de “familie”. Goede service en je staat nooit voor verrassingen. Vriendelijkheid ten top en ik loop er graag binnen. Niet teveel omdat ik altijd wel een nieuwe auto wil kopen haha.

Kundig, klantvriendelijk, geweldige service

Mijn auto is in onderhoud bij deze garage en ik ben buitengewoon tevreden. Zo krijg je bij onderhoudsbeurten een duidelijke prijsopgaaf vooraf, daarna per mail een filmpje (!) van je auto waarin de monteur duidelijk laat zien wat er eventueel moet gebeuren, waarna je een telefoontje krijgt om alle werkzaamheden en kosten door te lopen voor akkoord. Nooit meer het gevoel dat je maar wat op de mouw gespeld wordt dus. Verder zijn de werkzaamheden die worden uitgevoerd van hoge kwaliteit, de service is super (na onderhoudsbeurt kreeg ik de auto bvb van binnen en buiten helemaal schoongemaakt weer terug) en de medewerkers zijn stuk voor stuk vriendelijk. Dikke aanrader. En sowieso: rij Mazda. :-)

Al jaren een Topgarage

Mijn ervaringen zijn uitstekend. Prima service zowel in de garage als bij de receptie. Ervaren en vriendelijk personeel. Reparaties worden punctueel en op tijd uitgevoerd. Kortom een uitstekende garage waar je met plezier binnen komt.

Wederom goed geholpen!

Pluspunten: - dezelfde dag probleem effectief opgelost. - heldere communicatie over het probleem. - het filmpje en het daarbij behorende commentaar van de monteur over het probleem zijn echt geweldig! - vriendelijke en deskundige receptie. Ga zo door! Jullie maken in alle opzichten een moderne indruk, waarbij jullie gepast gebruik maken van nieuwe technologie.’

Topservice

Ik breng mijn Peugeot bij Knoop omdat ik het volste vertrouwen heb in de kundigheid van de monteurs. Tevens is iedereen uiterst vriendelijk! Nu ben ik door Daphne geholpen en denk altijd mee met mij! Kortom een dikke 11

Zeer positieve ervaringen!

Deze week motor problemen gehad met mijn lesauto. Erg vervelend omdat ik met mijn autorijschool afhankelijk ben van deze auto. Bij Knoop hebben ze het heel adequaat opgepakt waardoor ik na ruim een uur weer verder kon met mijn leerling die de volgende ochtend rijexamen moest doen, geslaagd! Ongelofelijk fijn hoe zowel de receptionist als de werkplaats chef dit hebben opgepakt! Wat mij betreft allemaal dikke tienen voor dit bedrijf!!! Nogmaals veel dank!

Top !! Erg fijn en goed bedrijf

Ik ben altijd erg blij met hen, zij zijn altijd vriendelijk altijd behulpzaam en denken mee als er iets is.

Het gevoel hebben, dat je hier als klant gewaardeerd wordt.

Het bovenstaande gaat ook op wanneer als je als klant onverhoopt met een niet zo eenvoudig op te lossen probleem geconfronteerd wordt. De medewerkers doen dan hun uiterste best e.e.a. zo snel mogelijk op te lossen en blijven te allen tijde correct en - wat net zo belangrijk is - vriendelijk.

Wij kwamen om ons te oriënteren, maar hebben bij Knoop een CX30 Homura gekocht. Radjen gaf ons de gelegenheid om zo vaak als we wilden een proefrit te maken. Er lag totaal geen druk op en alle tijd genomen voor overleg, heerlijk. Wij hadden echt het gevoel dat we gewoon 'nee' konden zeggen en dat het ons niet kwalijk zou worden genomen, mede daardoor werd het 'ja'. Echt lekker ontspannen dus. Dat Radjen, als echte FC Utrecht fan een mooi wedstijd shirt heeft beloofd, heeft ook geholpen ;) Dus helemaal goed. Wij krijgen onze nieuwe CX30 begin 2023!

Auto naar wens gevonden

Afgelopen maandag even naar de showroom van Autobedrijf Knoop geweest om te kijken naar een Mazda 2 die wij op de site hadden zien staan. Bij binnenkomst werden wij meteen hartelijk begroet door Radjen. Na een professioneel en ook een heel gezellig gesprek hebben wij in meerdere auto's mogen rijden, van de Mazda 2 tot de CX30. Alles was mogelijk en niets te gek. Wij zijn met een voorstel naar huis gegaan, om even alles te laten dalen en na te denken over het voorstel. 's-Avonds mochten wij Radjen ook gewoon nog even bellen als er vragen waren. Wij hebben hem gebeld met de mededeling dat we er uit waren en de auto bij Autobedrijf Knoop gingen kopen. Wij mogen de auto over 2 of 3 weken ophalen, maar het gevoel is nu al goed.

Nieuwe baan zonder lease auto, zoektocht naar een auto. Shortlist gemaakt en de keuze werd een BMW 3 Touring. Proefrit gemaakt bij de BMW dealer. Fijne auto, alleen de lendensteunverstelling miste. Na meerdere auto’s te hebben bekeken zag ik dat Knoop een mogelijk geschikte occasion voor mij had staan. Gebeld en in contact gekomen met Radjen. De optie zat er niet maar hij was de eerste in de zoektocht die zei dat gaan we oplossen en we bouwen het in. Op naar Maarssen. Uitermate prettig gesprek gehad met Radjen en zijn collega Sam. De mannen hebben een net voorstel gedaan en na overleg thuis zijn we tot aankoop overgegaan. Een week eerder dan toegezegd konden we de auto al ophalen. Hij stond te shinen, de poetsbeurt had aandacht gehad. Na een lange rit bleek de lendensteun nog wat lager ingebouwd had moeten worden. Netjes opgelost en lager ingebouwd. Kortom mijn ervaring met de mannen van Knoop is fantastisch. Je wordt echt als klant behandeld. SERVICE met hoofdletters. Toppers.

klant vriendelijk in de breedste zin van het woord.

3e onderhoudsbeurt, 's ochtends de auto brengen, gelijk een uitleg van de komende werkzaamheden. Aan het eind van de ochtend een filmpje gekregen van de monteur wat zijn bevindingen zijn en uitleg over de conditie van de auto, duidelijker kan niet. Kwartier later werd ik gebeld over extra werkzaamheden ( nieuwe ruitenwissers ) geen probleem. Vroeg in de middag een app, auto is klaar en kan worden opgehaald. Fris gewassen stond de Mazda al klaar ( mooie extra service ) en na een uitleg over de werkzaamheden en de rekening was het tot volgend jaar ;) Service met een goud randje.

Geweldig team

03 september 2022 de nieuwe aankoop van mijn ouders opgehaald. Het gaat hier om een Opel Agila automaat. We hebben van te voren een prijs afgesproken. De linker koplamp zou gepolijst worden en een nieuwe kogel voor de afneembare trekhaak zou opgezocht worden. Een week voor ophalen van de auto werden we gebeld of er een nieuwe trekhaak onder mocht komen en de koplamp unit vervangen mocht worden. Kogel van trekhaak was niet te vinden en koplamp was erg veel werk om op te poetsen. Dit alles is zonder meerprijs uitgevoerd en de auto is super netjes klaar gemaakt. Het is een fantastisch team dat tijd voor de klanten maakt. Namens mijn ouders hartelijk bedank voor de goede afhandeling

Zeer tevreden klant, ondanks hoge rekening

In augustus was het tijd voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn Mazda. Doordat er veel onderhoudsitems bij elkaar kwamen, werd het een erg dure beurt (1550 euro). Dat is nooit prettig, maar de uitstekende service die ik heb ervaren maakt dat ik toch heel positief terugkijk op mijn bezoek aan de garage. De prettige ontvangst, de uitgebreide uitleg en advies, de duidelijke video over de onderhoudsstaat van mijn auto, de gratis schoonmaakbeurt en het goede werk van de monteur maken mij ondanks de hoge kosten een zeer tevreden klant.

Super service

Ik ben al jaren klant hier en kom er altijd weer blij vandaan. Ze geven een super service en er zijn alleen maar behulpzame en lieve mensen in dit bedrijf die altijd iets extra's voor je doen. Ben blij dat ik naar mijn vader geluisterd heb en voor dit bedrijf gekozen heb.

Weer een zeer prettige samenwerking met Team Knoop

De 3e Mazda besteld bij Mazda Knoop. Het Private Lease contract had wat voeten in aarde maar door snel en adequaat handelen van Team Knoop allemaal naar tevredenheid opgelost ! Team Knoop en met name Radjen, mijn hartelijke dank voor de weer zeer prettige afhandeling!

Zo zou een auto kopen altijd moeten zijn!

Ik ben een paar dagen geleden vast even in de showroom in Maarssen gaan kijken wat er aanwezig was , onze CX5 was namelijk qua jaren aan vervanging toe ( kilometerstand door Corona nog laag maar ja.. ). Oog viel op een reeds verkochte CX5 in Homura uitvoering. Prachtig. Gisteren even wat info gaan vragen over restwaarde van huidige auto en totaalprijs van de versie in showroom. Heerlijk om gewoon een fijn gesprek te kunnen voeren zonder “koehandel”. Binnen een mum van tijd waren mijn wensen vertaald in een scherpe offerte en konden we dezelfde dag al een proefrit maken. Zeer overtuigend kunnen we wel stellen aangezien we meteen de “Knoop” hebben doorgehakt. De gratis upgrade naar automaat hielp daar natuurlijk ook bij maar het fijne - hier ben je echt een gewaardeerde klant- gevoel het meest. Radjen is een zeer aangename verkoper die realistische offertes maakt. Niet schuiven met hoge inruil - hoge aanschaf maar gewoon de bedragen verklaren. Heerlijk. Wij zijn erg blij met onze aanschaf - de voorpret is begonnen!

Zeer tevreden over Team Knoop

Leuke ontvangst en een uitgebreide proefrit is geen probleem. Prettige gang van zaken en snel tot een overeenkomst gekomen. Tot nu toe zeer tevreden over Team Knoop.

Een persoonlijke en betrouwbare begeleiding bij aankoop auto

Jermy nam alle tijd om ons te begeleiden bij de aanschaf van onze eerste automaat na 40 jaar handgeschakeld.Duidelijke informatie en vlotte afwikkeling van de overschrijving.Onze eerste indruk van de garage geeft ons vertrouwen voor de komende jaren.

Klantervaring staat voorop en deskundig advies

Radjen van team Knoop is een prettige man om een goed advies van te krijgen. Komt rustig over. Geeft je de tijd die je nodig hebt. Heel prettig.

In een woord grandioos

Bij de koop van deze occasion, waren er een aantal kleine aandachtspunten. Deze zijn in de koopovereenkomst opgenomen. Bij de overdracht van de auto was alles tot in de puntjes geregeld.