Professioneel, vriendelijk, to the point en klantgericht.

Autobedrijf Knoop verdient wat mij betreft een mooie aanbeveling. Ze stralen service uit en ik kom er graag binnen. Als ik weer een Mazda ga rijden, zal ik dat zeker via Knoops doen.

Een garage die zegt wat tie doet en doet wat tie zegt!

Wij rijden nu in onze tweede tweedehands Mazda auto van de familie Knoop. Het was een relatief goedkope auto €1500,- die wel af en toe wat onderhoud nodig had, maar nooit grote reparaties. De geschatte onderhoudskosten werden altijd keurig van te voren gemeld en overlegt. Boven (mijn) verwachting kwam de auto elk jaar weer door de keuring met dus soms wat kleine reparaties. Dat is nu al een paar jaar zo. Dit jaar was het ineens “schrikken” dat de Mazda wel echt grote reparaties nodig had waarvan een deel, dat moet gezegd worden, ook door eigen toedoen (iets vaker dan goed is stoepetjes meepakken) bleek te zijn ontstaan. Knoop heeft een zorgvuldige offerte gemaakt met alle verwachte kosten. Ze hebben geholpen de plussen en minnen op een rijtje te zetten om samen tot de conclusie te komen dat het voor ons de moeite waard zou zijn te repareren. Tijdens de reparatie kreeg ik een top leenauto alhoewel het maar één dag nodig was. Toen ik onze eigen auto weer kwam halen was hij prachtig wit gepoetst en de rekening lager dan voorspeld. Echt een verassing! Ik kom nu al meer dan tien jaar speciaal uit Amsterdam gereden voor Knoop garage en dat blijven we dus zeker doen!

Betrouwbaar en correct.

De problemen die er zijn worden gewoon opgelost. Dat is geen discussie. Elk automerk heeft weleens wat dus ook bij mazda. Het is dan aan de dealer hier juist mee om te gaan. En de klant hierin te ontzorgen. Bij deze garage weten ze hier goed mee om te gaan. Het is mijn eerste mazda en ook mijn eerste auto bij deze dealer. De manier waarop de dealer en mazda de auto continu willen verbeteren en aanpassen waar nodig geven mij veel vertrouwen. En hebben er voor gezorgd dat ik met veel plezier dagelijks in me auto stap. Met andere woorden GA VOORAL ZO DOOR! Jullie hebben er in ieder geval een tevreden mazda rijder bij.

Fijn en goed geholpen bij de controlebeurt en APK van mijn auto.

De afspraak voor de controle en APK van mijn auto werd in overleg gemaakt. Ik werd aan de balie netjes en vakkundig geholpen. Er stond ook een leenfiets voor mij klaar. Na afloop werd er goed uitgelegd wat er allemaal gedaan was aan de auto. Met een goed gevoel ben ik weer naar huis gegaan. Mocht er iets met mijn auto zijn, dan heb ik wel het gevoel dat ik serieus genomen word en dat er naar gekeken wordt.

Ben nieuw als klant maar ben heel erg tevreden over Knoop Mazda

Ik heb tot nu toe nog weinig ervaring maar tot op heden is het contact goed en werkzaamheden die gedaan zijn aan mijn Mazda zijn goed.

Goede service, en vriendelijk geholpen !

Zeer te vrede met de reparaties aan mijn auto !

Kwaliteit, betrouwbaar, fijne service!

Wederom een prettige ervaring met jullie garage bedrijf. Van afleveren tot ophalen, op de hoogte houden van de werkzaamheden tot de prijsopgave, alles als zeer goed ervaren. Communicatie is fijn en duidelijk en vooral; de auto is weer helemaal in orde. Tot volgend jaar!’

Topbedrijf met een uitstekend gevoel voor klanten

De mensen van Knoop doen er alles aan om je te helpen. Terwijl zij aan de gang gaan met je auto kan jij rustig in de koffiehoek een kop koffie nuttigen. Vooraf krijg je een prijsopgave. dat is soms even slikken maar wel eerlijk en direct gebracht. De keuze voor reparatie ligt te allen tijde bij jezelf. Geen gepush maar wel een eerlijk advies.

Heel fijn dat je direct geholpen kan worden als je pech hebt

Ik had een accustoring. Na hierover gebeld te hebben kon ik direct komen en werd ook direct geholpen

Uitstekende service en prima klantgerichtheid

Er is door de medewerkers uitstekend meegedacht met mij als klant. Men was zeer oplossingsgericht, waardoor ik mij als klant zeer serieus genomen voel en uitermate tevreden ben. Erg fijn.

Zoals altijd: perfect met alles!

Al jaren lang kom ik met veel plezier bij Autobedrijf Knoop Maarssen. Vriendelijk en deskundig personeel. Zelfs nu ik niet meer in de buurt woon (reistijd van 1,5 uur) ben ik nog steeds klant. Ik kan Autobedrijf Knoop Maarssen van harte aanbevelen!

Prima service goed gesprek/voorlichting vooraf je service opdracht.

Na constatering van een lekke band direct geholpen. We mochten even wachten tot de auto weer klaar was onder het genot van een kopje koffie.

Top dealer!

We krijgen altijd alle tijd en aandacht en voelen ons meer dan alleen maar “klant”. Inmiddels hebben we drie keer een nieuwe Mazda bij Autobedrijf Knoop gekocht. Twee keer een CX-3 en als laatste een CX-5 Exclusive-Line. Alle drie goede deals met hoge inruil. De werkplaats is technisch top. We kunnen deze Mazda dealer daarom van harte aanbevelen!

Perfect opgelost

Veel vertrouwen in deze Mazda dealer omdat ze mij altijd goeie diensten hebben verleend ook als er eens een lastig probleem was.

Het personeel is allemaal erg vriendelijk.

Wij zijn tevreden over de garage.

Geweldige service en zeer klantvriendelijke behandeling.

Voor een kleine beurt van de auto is zelfs de auto uit gezogen en gewassen.

Bijzonder team

Altijd vriendelijk.Een luisterend oor.Koffie staat klaar.Het is gewoon gezellig bij Knoop..Wij komen er graag even een praatje maken

Top bedrijf, zowel bij de verkoop als het onderhoud

Uitstekend!

Zeer betrouwbare garage: Transparant. Behulpzaam. Flexibel. Deskundig en duidelijk. Afspraak is afspraak. Kortom; zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk

er wordt met je meegedacht

vriendelijke personeel en prima service

Door middel van de video uitstekende uitleg gegeven over de reparatiepunten en deze zijn uitgevoerd zoals afgesproken. De auto rijdt weer als een zonnetje.

Vol enthousiasme en vakkundig geholpen

Voor het uitzoeken en samenstellen van mijn nieuwe auto kwam ik bij Knoop terecht. Gedurende het hele proces van samenstelling tot bestelling ben ik geholpen door Sam. Door zijn enthousiasme en vakkundigheid heb ik de perfecte auto voor mijn eisen en wensen kunnen samenstellen. Een bedrijf om bij terug te komen!

Onderzoek naar garantie betaal je zelf

Ik had hem bij de dealer gebracht voor garantie, maar krijg een rekening gepresenteerd! Hoe dan?! Nou het feit dat de verklikker van de middengordel af en toe aangaat als mijn beide dochters (6&8 jaar) op hun plek zitten konden ze niet reproduceren, dus is het niet stuk en mag ik alle onderzoekskosten vergoeden.. Zou u nog een garantie item durven melden bij Knoop? Zelfde geldt voor de dodehoek verklikker van de buitenspiegel die het (soms wel, soms niet) doet daar had ik een filmpje van laten zien vooraf, ze onderzoeken het en melden later dat het zo hoort. Dus hadden ze het mij niet meteen kunnen vertellen? Ook vreemd dat een collega met een CX-5 hier niet last van heeft.. Als laatst krijg ik als ik aangeef dat ik het schandalig vindt dat ik hier niet over geïnformeerd ben te horen dat het anders was geweest als ik bij hen de auto had gekocht.. Serieus?! Dat kun je toch niet menen! Man man man. Ik was aan het nadenken over een CX60 plug-in voor onze beide auto’s en nu krijg ik ineens afkeer. Gezien andere reviews had ik beter verwacht van dit bedrijf. Hier zie je mij in ieder geval geen Mazda meer uitzoeken. bah.. alleen goedlachs en vriendelijk als het om verkoop gaat. Goede eerste indruk, slechte ervaring in de praktijk.

Dag Ruben, Je gaf al aan dat als wij geen garantie zouden geven, jij ons via internet aan de schandpaal ging nagelen. Laten we dan wel het hele verhaal vertellen. Bij het maken van de afspraak met wat klachten, gaf jij zelf aan dat het allemaal om garantie ging. Wij hebben toen direct al aangeven dat wij eerst de klachten zouden moeten onderzoeken om te kijken of dit bij de fabriek geclaimd kon worden. Tijdens de werkzaamheden waren de meeste klachten bij ons niet aanwezig. Wij kunnen dit dan niet claimen. De klachten welke wel aanwezig waren hebben wij geclaimd. De overige klachten hebben wij wel onderzocht en werk aan gehad. Toen jij de auto kwam halen, gaf jij aan dat wij dit maar uit de marge van verkoop van de auto moesten betalen. Aangezien wij de auto niet geleverd hebben, zien wij de noodzaak niet om deze kosten voor onze rekening te moeten nemen. Dus de regel dat wij alleen goedlachs en vriendelijk zijn als het om de verkoop gaat herkennen wij niet, wij hebben jou immers geen auto geleverd.

Excellent

Altijd bereid om naar de klant te luisteren en snel te handelen. 2 auto's in onderhoud bij deze garage. Prijsopgave van tevoren, uitleg en transparantie bij rekening en tel contact / overleg bij extra werkzaamheden. Al diverse keren een nieuwe auto bij Knoop gekocht waarbij gesprek en afhandeling altijd in een fijne sfeer verliep. We komen er graag.

Kometenweg 7

3606 BD Maarssen