Filters

10

Perfect opgelost

Veel vertrouwen in deze Mazda dealer omdat ze mij altijd goeie diensten hebben verleend ook als er eens een lastig probleem was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het personeel is allemaal erg vriendelijk.

Wij zijn tevreden over de garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service en zeer klantvriendelijke behandeling.

Voor een kleine beurt van de auto is zelfs de auto uit gezogen en gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bijzonder team

Altijd vriendelijk.Een luisterend oor.Koffie staat klaar.Het is gewoon gezellig bij Knoop..Wij komen er graag even een praatje maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Top bedrijf, zowel bij de verkoop als het onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Zeer betrouwbare garage: Transparant. Behulpzaam. Flexibel. Deskundig en duidelijk. Afspraak is afspraak. Kortom; zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

er wordt met je meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke personeel en prima service

Door middel van de video uitstekende uitleg gegeven over de reparatiepunten en deze zijn uitgevoerd zoals afgesproken. De auto rijdt weer als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vol enthousiasme en vakkundig geholpen

Voor het uitzoeken en samenstellen van mijn nieuwe auto kwam ik bij Knoop terecht. Gedurende het hele proces van samenstelling tot bestelling ben ik geholpen door Sam. Door zijn enthousiasme en vakkundigheid heb ik de perfecte auto voor mijn eisen en wensen kunnen samenstellen. Een bedrijf om bij terug te komen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Onderzoek naar garantie betaal je zelf

Ik had hem bij de dealer gebracht voor garantie, maar krijg een rekening gepresenteerd! Hoe dan?! Nou het feit dat de verklikker van de middengordel af en toe aangaat als mijn beide dochters (6&8 jaar) op hun plek zitten konden ze niet reproduceren, dus is het niet stuk en mag ik alle onderzoekskosten vergoeden.. Zou u nog een garantie item durven melden bij Knoop? Zelfde geldt voor de dodehoek verklikker van de buitenspiegel die het (soms wel, soms niet) doet daar had ik een filmpje van laten zien vooraf, ze onderzoeken het en melden later dat het zo hoort. Dus hadden ze het mij niet meteen kunnen vertellen? Ook vreemd dat een collega met een CX-5 hier niet last van heeft.. Als laatst krijg ik als ik aangeef dat ik het schandalig vindt dat ik hier niet over geïnformeerd ben te horen dat het anders was geweest als ik bij hen de auto had gekocht.. Serieus?! Dat kun je toch niet menen! Man man man. Ik was aan het nadenken over een CX60 plug-in voor onze beide auto’s en nu krijg ik ineens afkeer. Gezien andere reviews had ik beter verwacht van dit bedrijf. Hier zie je mij in ieder geval geen Mazda meer uitzoeken. bah.. alleen goedlachs en vriendelijk als het om verkoop gaat. Goede eerste indruk, slechte ervaring in de praktijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Ruben, Je gaf al aan dat als wij geen garantie zouden geven, jij ons via internet aan de schandpaal ging nagelen. Laten we dan wel het hele verhaal vertellen. Bij het maken van de afspraak met wat klachten, gaf jij zelf aan dat het allemaal om garantie ging. Wij hebben toen direct al aangeven dat wij eerst de klachten zouden moeten onderzoeken om te kijken of dit bij de fabriek geclaimd kon worden. Tijdens de werkzaamheden waren de meeste klachten bij ons niet aanwezig. Wij kunnen dit dan niet claimen. De klachten welke wel aanwezig waren hebben wij geclaimd. De overige klachten hebben wij wel onderzocht en werk aan gehad. Toen jij de auto kwam halen, gaf jij aan dat wij dit maar uit de marge van verkoop van de auto moesten betalen. Aangezien wij de auto niet geleverd hebben, zien wij de noodzaak niet om deze kosten voor onze rekening te moeten nemen. Dus de regel dat wij alleen goedlachs en vriendelijk zijn als het om de verkoop gaat herkennen wij niet, wij hebben jou immers geen auto geleverd.

10

Excellent

Altijd bereid om naar de klant te luisteren en snel te handelen. 2 auto's in onderhoud bij deze garage. Prijsopgave van tevoren, uitleg en transparantie bij rekening en tel contact / overleg bij extra werkzaamheden. Al diverse keren een nieuwe auto bij Knoop gekocht waarbij gesprek en afhandeling altijd in een fijne sfeer verliep. We komen er graag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Transparante goed-geplande service met net een beetje extra

Ik ben al een aantal jaren klant bij Autobedrijf Knoop. Ze blinken uit in transparantie en onderlinge samenwerking. Bovendien verrassen me ze nog altijd met iets extra's: ik had m'n auto willen stofzuigen voor de service, maar was daar niet aan toekomen. Tot mijn verbazing kreeg ik de auto gestofzuigd terug. Dat soort kleine dingen geven net dat beetje extra. Maar ook op de relevantere vlakken scoren ze goed: - Er was een keer te weinig plek bij de garage in Maarssen dus hebben ze me bij een andere garage onder gebracht - De afspraken gaan altijd volgens planning - Ze communiceren helder over eventuele extra kosten - Factuur is inzichtelijk, ook voor mij als auto-leek Alles bij elkaar zorgt dat ervoor dat ik mijn auto vol vertrouwen bij hun achterlaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar en vakkundig

Ik ben al meer dan 40 jaar onafgebroken klant van deze Mazda dealer. Ik ben in die jaren nog nooit teleurgesteld bij zowel de aankoop als het onderhoud van mijn Mazda's. Omdat ik door omstandigheden in het afgelopen jaar weinig kilometers heb gereden werden in de jaarlijkse onderhoudsbeurt alleen de noodzakelijke werkzaamheden verricht. Ik ben tevreden over de contacten met de receptie en de monteurs

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, accuraat en zeer professioneel.

Ik kon vlak voor mijn vakantie nog terecht voor een onderhoudsbeurt. Dat is tegenwoordig zeldzaam. Ondanks de grote drukte is het gelukt om met een goed en veilig gevoel op vakantie te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Al jaren lang is mijn auto in onderhoud bij de firma Knoop, prima contact met de receptie, de verkoop en de werkplaats. Duidelijke communicatie in prijsopgaaf en benodigde reparatie en/of vervanging van de onderdelen. Aan het eind van de dag krijg je de auto gewassen en al weer mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse klantbehandeling

Ik was er om 07:30 en de garage begint eigenlijk pas om 08:00 maar een monteur pakte toch direct mijn auto en ging aan de slag met als gevolg dat de auto om 08:00 klaar was. Dit getuigt van een goeie werkhouding en hiervoor mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en verrassend.

Lastig (af-en-toe-) probleem opgelost. Doen meer dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer prettig

Ik ben geholpen door Sam. En ben echt zeer te spreken over hoe alles is verlopen. Ik Had echt een heel fijn en eerlijk gesprek met hem gehad. Was niet de eerste auto waar ik naar heb gekeken maar wel de eerste verkoper waar ik zo een goed gevoel bij had. Daarna toch nog wat vragen gehad en naar jullie gebeld krijg een andere medewerker aan de telefoon die me ook uitstekend kon helpen. Kortom zeer tevreden en super blij met de auto. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

In de middag problemen met de koppeling en contact gehad met James Autoservice Breukelen. Jeremy kwam thuis naar de auto kijken, fixte dat hij er mee kon rijden en nam de auto mee naar de garage. Een paar uur later kreeg ik een leenauto vanuit Maarssen, geweldig!. Zou een paar dagen kunnen duren vanwege drukte. De volgende dag een belletje, hij is klaar. Wat een service! Enorm goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische garage

‘Garage Knoop geeft een uitmuntende service. Communicatie is prima. Werkzaamheden worden tot volle tevredenheid uitgevoerd.’ Ze denken met je mee en geven prima oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles top geregeld

Wordt uitgevoerd zoals afgesproken en overleg bij uitzonderlijke reparaties. En prettig persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor het eerst maar zeker niet voor het laatst!

Wat een leuk bedrijf en super gemotiveerde mensen bij Knoop Mazda in Maarssen! Ik kwam voor het eerst met een geluid aan mijn Mazda CX-5. Ron heeft mee geluisterd en was er niet helemaal zeker van en haalde de werkplaats chef erbij. hij constateerde een defecte waterpomp. Deze is tussen de planning door gerepareerd en en passant de onderhoud beurt ook gelijk uitgevoerd zodat ik een week later niet weer terug hoefde te komen. Ron heeft mij goed op de hoogte gehouden en heeft ervoor gezorgd samen met de werkplaats dat mijn auto vandaag weer klaar was! Hulde aan Knoop Maarssen! ik geef een dikke 10 mede omdat ik een leaserijder ben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ontvangst receptie en goede afhandeling opdracht.

Of het nu is voor banden wisselen of jaarlijkse onderhoud, het gaat volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt bij Mazda dealer Knoop Maarssen: Snel klaar terwijl je wacht!

Bij de aankoop van mijn Mazda werd het al gezegd. "Voor een onderhoudsbeurt wordt er met u een afspraak gemaakt op een specifieke tijd. Een monteur staat dan klaar en gaat direct aan de slag. U kunt er dus gewoon op wachten". Afgelopen week was het zover. Een onderhoudsbeurt + winter/zomerbandenwissel bij Autobedrijf Knoop in Maarssen. Om 8.00 uur had ik een afspraak. Terwijl ik in de showroom in een gezellige zithoek eerst de krant had doorgebladerd en met een kop koffie op m'n laptop wat mails had "weggewerkt" werden de werkzaamheden uitgevoerd. Om 9.30 uur was de auto alweer klaar. Na een uitgebreide toelichting van de uitgevoerde werkzaamheden bij de servicedesk was ik snel weer onderweg. Prima Service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer prima gevoel

Sinds 2019 zijn wij klant bij Autobedrijf Knoop in Maarssen. Ik word er altijd goed ontvangen en vriendelijk te woord gestaan, zowel in de verkoop als in het onderhoud van onze auto. Vandaag hebben wij onze derde Mazda bij Knoop gekocht, je wordt er heel fijn en niet opdringerig geholpen. Met dank aan Sam Mohamoud Ali voor de goede adviezen. Een aanrader als je een nieuwe of gebruikte Mazda zoekt.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.