feel good gesprek met de verkoper

Ik had gebeld voor een proefrit in een auto. Geen probleem, auto werd klaargezet en de vriendelijke verkoper vertelde ons even lekker uit te proberen. Na de rit een fijn en gezellig gesprek gehad met deze man en uiteraard zijn wij overgaan op de aanschaf van een nieuwe Mazda. Echt super geholpen en te woord gestaan. Geen gepush of dergelijke gewoon no nonsens.

Super service

Wat een ervaring je loopt binnen bij Team Autobedrijf Knoop en het lijkt of dat je thuis bent. Rustig op je gemak proeven wat je zoekt.zonder opdringerige verkopers. Heerlijk zo en daarna toen wij bepaalde ideeën hadden,rustig overleggen met de verkoper en een proef rit in alle types die we wilde. Dus echt een goed beeld kunnen krijgen en lekker op ons in laten werken. Een goede week later terug want we wisten welke we wilde en kwamen er helemaal uit met de verkoper de CX5 werd een feit. Kort Om super netjes geholpen zo heb ik het nog nooit meegemaakt bedankt en ga zo door. Top bedrijf Team Autobedrijf Knoop

Wat geweldig en in het bijzonder de medewerkers

Komende naar een elektrische auto, gekoppeld aan een goed glas wijn en de gezelligheid en niet te vergeten de overredingskracht van de verkopers mocht ons besluiten tot aankoop. Naïef ? Zeker niet wat een vakmanschap mochten beide heren bieden. En nu… hopen dat deze geweldige service blijvend zal zijn met het gebruik van onze aankoop. Chapeau

Vlotte communicatie en een prettig persoonlijk contact

Wij zijn bijzonder prettig geholpen door Radjen. Hij is eerlijk en open in de communicatie en reageert bijzonder snel via mail. Ook de andere medewerkers waren erg vriendelijk en een proefrit was snel geregeld. Top bedrijf!

Goed, vriendelijk gesprek was prettig

Ik voelde me gelijk op mijn gemak

Goed en klantvriendelijk bedrijf

Goed geholpen en kwalitatief goed personeel. Altijd bereidt mee te denken. Mijn volgende auto weer een Mazda van knoop.

Kun je blindelings op vertrouwen

Vandaag op pad gegaan voor een tweedehands auto. We hadden een afspraak gemaakt met Arie Knoop. Wij kozen bewust voor Autobedrijf Knoop, omdat we weten dat ze goed zijn, de tijd voor je nemen en heel goed begrijpen wat je van de auto verwacht. Wij komen niet voor niets al 35 jaar bij Autobedrijf Knoop, niets is hen te veel én ze leveren altijd kwaliteit. Met Arie Knoop alles doorgesproken. Omdat ik een auto met een hoge instap zocht, liet hij mij in een model zitten (eentje op mijn lijstje), zodat ik deze meteen van de lijst kon schrappen. Het model was lager dan ik had verwacht en Arie wist dat, alleen ik moest daar nog achterkomen. Arie stelde voor naar Maarssen te gaan omdat ze daar een ruim aanbod tweedehands auto’s hebben. Arie belde Radjen om hem uit te leggen waar wij naar op zoek waren. Radjen verwelkomde ons allerhartelijkst en gaf ons alle ruimte om eerst op ons gemak diverse modellen te bekijken en te vergelijken. Voor vragen konden we altijd bij hem terecht. Arie kwam later ook naar Maarssen en nam het van Radjen over. We kregen goed advies en vonden uiteindelijk de perfecte auto. De auto kwam uit de “Knoop Stal” wat betekent dat hij altijd in onderhoud is geweest bij Autobedrijf Knoop. We konden er daarom blindelings op vertrouwen dat de auto goed was. Onze auto’s waren ook altijd bij Arie Knoop in onderhoud geweest en naar alle tevredenheid. Radjen verzorgde de verdere afhandeling op een hele prettige en deskundige manier. Toen Radjen opving dat onze meegekomen dochter jarig was. Rende hij naar achter en kwam terug met een prachtig cadeau! Een Rondje van Schulp: flesjes heerlijke vruchtensappen. Om de feestvreugde extra te verhogen blies hij nog een ballon voor haar op. Helemaal tevreden en gelukkig gingen we naar huis… een auto rijker… de vierde auto die we bij Autobedrijf Knoop hebben gekocht. Team Autobedrijf Knoop en Arie en Radjen in het bijzonder, bedankt voor de goede adviezen, de gezellige sfeer en de top service!

Een goed gevoel na afloop.

Vandaag voor de tweede keer een auto gekocht bij Koops in Maarssen. En gelijk als de eerste keer het gevoel dat er goed geluisterd wordt na onze wensen . Na goede en leuke gesprekken is er voor allebei de kanten een goede over eenkomst gesloten . Ik zal kennissen zeker aan raden om bij aan schaf van een nieuwe auto ook eens langs dit bedrijf te gaan . P.S de verkoper Radjen Mozes Singh is een zeer goede verkoper die de mensen goed inlicht en transparant is , compliment hiervoor.

Professioneel, klantvriendelijk!

Meedenkend, adviserend, klantgericht.

Fijne en correcte ontvangst, met duidelijke uitleg. Team knoop is eerlijk en open waardoor je zeer op je gemak voelt. Kan een ieder adviseren om bij team Knoop eens binnen te lopen.

Ik ben met open armen ontvangen en snel en adequaat geholpen!

Bij mijn eerste contact toen ik binnen liep werd ik echt prettig ontvangen en meteen van alle informatie voorzien. Ik rijd tijdelijk in een e-Golf met een veel te kleine actieradius en daar wilde ik een andere auto voor hebben. Het hoefde niet per se een nieuwe auto te zijn, het mocht ook eventueel een occasion met wat km's zijn. Er was maar weinig tijd had ivm de komende vakantie... Radjen heeft snel een showmodel geregeld en ik ben met m'n zoon een proefrit gaan maken. Uiteindelijk hebben we besloten toch een nieuwe Mazda 3 te kopen. Dit was financieel toch aantrekkelijker ivm de bijtelling. Radjen heeft meteen alles in gang gezet en ik dank hem daar hartelijk voor!!!!!! Als alles goed gaat hebben we op tijd de nieuwe auto. Hartelijke groeten van Ruud.

Nog nooit zo goed geholpen!

Heb al bij vele verschillende merken en dealers auto's gekocht maar de benadering en hulp welke ik bij dit Team Autobedrijf Knoop Maarssen heb meegemaakt heb ik niet eerder gezien. Hele persoonlijke benadering van Radjen Mohes Singh en zeker geen 9-5 mentaliteit. We zijn erg blij met het koopproces zoals deze is verlopen voor de aanschaf van onze nieuwe Mazda MX-30. We kijken ernaar uit om onze auto in ontvangst te nemen. We zullen jullie aanbevelen!

Top service, top ervaring

Na een lange zoektocht naar een auto die aan onze wensen voldeed liepen wij op een zaterdag middag naar binnen bij Knoop. Wij werden hartelijk en oprecht ontvangen. Het merk Mazda was nieuw voor ons maar na een hele slechte ervaringen bij een andere grote dealer stonden wij hiervoor open. Er werd uitgebreid de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen en er werden verschillende opties doorgenomen. Uiteindelijk hebben we samen een fantastische auto gevonden die aan al onze wensen (en meer) voldeed. Na onze eerdere ervaring waren wij wat sceptisch maar door de manier van zaken doen bij Knoop voelde wij ons meteen op ons gemak. Hierdoor was eindeloos onderhandelen of het spelen van een spelletje, wat je vaak ziet bij andere autobedrijven, totaal niet aan de orde. Na een paar nachtjes slapen hebben wij besloten om onze prachtige Mazda CX 5 aan te schaffen bij Knoop! Wij zijn enorm blij en tevreden met onze aankoop en komen over een paar jaar terug om deze weer in te ruilen.

Betrouwbaar, komen afspraken na

Mijn vrouw en ik hadden een prettig contact met Radjen Mohes Sing. Hij was in staat een Mazda CX3 aan te bieden die volledig voldoet aan onze wensen en onze prijsrange. We rijden al meer dan 50 jaar Mazda dus dat onze nieuwe auto weer een Mazda zou zijn was geen verrassing.

Het is altijd goed

Goed en vriendelijk personeel, duidelijke communicatie

Top garage!!!

Ik kom al zo'n 35 jaar bij knoop. Zou er niet weg willen. Altijd prettig geholpen. Zelfs een keer in de wintertijd toen mijn raam niet meer dicht wou. Was op een zaterdag laat,tegen vijven. En de baas heeft het gefixed!!! Dus,een aanrader voor iedereen. Zelfs als je geen mazda rijdt!!!

Service zoals het hoort

Al jarenlang komen wij als familie bij Knoop Maarssen/Breukelen. Een bedrijf die keer op keer service biedt zoals het hoort. Netjes, klantvriendelijk, meedenken, etc. Grote complimenten aan Team Autobedrijf Knoop.

Een helpende hand

Misschien een iets andere review dan de andere maar via deze weg wil ik het bedrijf en zeker Radjen enorm bedanken. Want ook buiten werktijd merk je zijn passie voor zijn werk en het graag willen helpen van mensen. Een paar dagen geleden, midden op een druk stuk bij mij in het dorp verloor ik een wieldop. Kon de auto niet direct stil zetten. Eenmaal terug gerend om hem van de straat te halen zag ik al dat hij in kleine stukjes lag. Jammer maar helaas, Radjen had dit gezien en vroeg direct welke auto ik reed. Hij werkte bij autobedrijf Knoop in Maarssen en hij zou kijken of hij iets voor me kon regelen. Totaal verrast dat een "onbekende" dit zomaar deed. En jawel binnen 24 uur had ik een telefoontje dat hij er eentje voor me gevonden had. De topper! Helemaal blij mee en een hele mooie ervaring. Dankjewel Radjen!

Top!!!!!

Na een spontaan bezoek aan de showroom voor de bezichtiging van een Mazda CX5 werden wij door Sam perfect te woord gestaan. Hij gaf ons alle ruimte om de auto, die wij op het oog hadden, te bekijken. Na wat onderhandelen over de trekhaak en inruilwaarde, zijn we tot een koopovereenkomst gekomen. We zijn zeer tevreden hoe alles is verlopen. We hopen nog vele jaren van onze Mazda CX5 te mogen genieten.

Fantastisch!!

Wij zijn fantastisch geholpen vanochtend super vriendelijke ontvangst ,zeer behulpzaam en goede uitleg van hoe alles in zijn werk gaat. Hele fijne samenwerking geweest.

Uniek

Donderdagochtend 11:00 uur was het tijd voor de aflevering van mijn unieke Mazda. Joery die de aflevering zou doen was nog in gesprek. Radjen nam de taken over van Joery voor de aflevering. Alles werd duidelijk uitgelegd en de auto stond er Top bij. Radjen reed de Mazda naar buiten en nog wat gepraat te hebben zag ik een kleine zwarte streep op de voorstoel. Gelijk ging Radjen spullen halen om het schoon te maken hierbij heeft hij bijna een marathon gelopen. Het plekje werd grondig weggehaald en je ziet er niks meer van. Radjen is op dat gebied pas tevreden als het schoon is. Hierbij wil ik het Team van Autobedrijf Knoop Maarssen Bedanken voor mijn unieke Mazda.

Jaarlijkse beurt was top.

Alles was top, zelfs de auto was gewassen en de rekening viel mee, niet alles hoefde te gebeuren bij deze (2de) beurt.

Een fijne, positieve en informatieve ervaring.

Vanaf het eerste moment dat wij voor de proefrit kwamen bij Autobedrijf Knoop voelden wij ons zeer welkom bij deze dealer. Onze adviseur Radjen gaf aan eerst maar eens een proefrit te maken voordat we een gesprek zouden hebben. Wij werden tijdens dit gesprek uitgebreid, duidelijk, vriendelijk en professioneel geïnformeerd. Het was een open en fijn gesprek waarbij wij ook aangaven dat wij bij meerdere dealers gingen kijken, waar hij ons gelijk in gaf. Door het totaalpakket, zeer goede auto, prettige verkoper en fijne sfeer is de Mazda voor ons de juiste keuze. Radjen bedankt voor alles.

prettig gesprek en lekker amicaal

Ondanks dat er weinig ruimte was voor onderhandeling, wat ik begrijp omdat ik een hele oude auto wilde inruilen was er wel ruimte voor een leuk gesprek. Radjen is echt iemand die de tijd neemt en niet uitgaat van hoe iemand er uit ziet. Ik zag er nou niet uit als iemand met veel geld en daar kijkt hij niet naar. Al met al helemaal prettig en super leuk gegaan. Team Autobedrijf Knoop super en de volgende auto koop ik weer bij Knoop. P.S die strik op mijn auto was echt geweldig.

Een goede ervaring bij dit bedrijf.

Een goed gesprek gehad met de verkoper, een zeer vriendelijke man proefgereden in 2 verschillende auto's al met al een goede ervaring Auto bedrijf Knoop is zeker aan te bevelen die een MAZDA wil kopen.