Grandioos

Vanaf het moment dat ik mijn CX5 bestelde tot de laatste onderhoudsbeurt aantoe ben ik keurig te woord gestaan en heeft Knoop mij altijd goed op de hoogte gehouden. Bij een onderhoudsbeurt staat altijd, zoals afgesproken, keurig een vervangende auto gereed. Personeel is vriendelijk. Ik heb eigenlijk niks aan te merken en zie geen verbeterpunten.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen

Kleine reparaties waar ik geen afspraak voor het gemaakt werden met een beetje geduld verholpen.

Meedenken

Het is zo fijn hoe de medewerkers met je meedenken. En als ze geen oplossing voorhanden hebben, gaan ze het navragen bij de dealer’

Wij zijn al jaren zeer tevreden over garage Knoop

Wij zijn al jaren zeer tevreden over garage Knoop

Prima bedrijf, kom graag terug.

Er word goed mee gedacht, en situaties worden samen bekeken voor dat er gehandeld word. Wekt goede vertrouwen op. En dingen die niet hoeven worden niet gedaan om kosten te besparen. Erg fijn. Bedankt.

Al zeker 20 jaar trouwe klant en nooit trammelant

Afspraak is afspraak en die wordt nagekomen goede uitleg voor de reparatie en altijd welkom voor de kof

Dit was de eerste keer dat ik bij Knoop kwam voor een onderhoudsbeurt van mijn auto. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de nodige werkzaamheden die gedaan moesten worden. Na afloop was mijn auto ook nog gewassen en van binnen uitgezogen. Dat noem ik nog eens service!

ik ben zeer tevreden over de service van Knoop Mazda Maarssen. Ben op zeer vriendelijke en goede wijze geholpen. De servicebeurt van onze Mazda is ook weer na volle tevredenheid uitgevoerd. niets anders dan lof voor deze Mazda dealer!

Autobedrijf met een goede dienstverlening

Ben al meer dan 40 jaar tevreden klant. Altijd servicegericht en een oplossing. Autobedrijf Knoop is gewoon een heel goed autobedrijf.

Klantvriendelijk en deskundig personeel.

Al eerder bij Mazda Knoop geweest jaren geleden met mijn Mazda. Toen uiteindelijk gekozen voor een andere top dealer (was dichterbij voor mij). Door verandering dealerschap, weer terug bij KNOOP in Maarssen. Wat een vriendelijke en nette mensen bij dit bedrijf, werkwijze van onderhoud (filmpje van onderhoud opgestuurd gekregen), was al een goed begin, en deskundigheid goede uitleg en vriendelijkheid aan de balie was en is voor mij een grote pluspunt. Was eigenlijk nog niet van plan om een nieuwe auto te kopen, maar bij het rondkijken en informeren (en de leuke actie), met uiteindelijk een zeer goede inruil voor mijn ander Mazda, besloten om een nieuwe Mazda 3 te kopen. Ik hoop dat Firma Kroon op deze voet verder gaat, en de werkwijze en klantvriendelijkheid blijft voortzetten. Met vriendelijke groet, Harry Westerveld.

Cijfer: 11 op 10!

Ik heb een auto bij deze zaak gekocht en deze naar België geëxporteerd. Vanaf de afspraak ter bezichtiging tot en met de aflevering van de wagen is alles vlot en correct verlopen. Alle medewerkers in deze zaak zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik had voornamelijk contact met verkoper Jermy. Een super kerel die alles in het werk stelt om de verkoop zo aangenaam mogelijk te maken voor mij, de klant. Duidelijke afspraken, vriendelijk contact, top service tijdens/na verkoop, uiterst professioneel en passie voor zijn vak! Ik raad dit bedrijf 200% aan!

Nog nooit zulke goede ervaringen gehad bij een autobedrijf

Dit familie autobedrijf verdiend alle lof die je kunt bedenken. Zo'n fijn team wat louter bestaant uit betrouwbare en meedenkende mensen. Als je een Mazda wilt aanschaffen moet je hier zijn terwijl je ook voor andere merken bij hen terecht kunt. Top bedrijf.

Vriendelijke balie medewerkers en eerlijk. Bijna 20 jaar als klant en goede service.gehad. Nogmaal bedankt voor de goede service. Fam. Amatsahlan

Een top garage!

een vrij bijzonder onderdeeltje nodig welke niet normaal "op de plank ligt" maar gevonden, snel binnen en vervolgens "tussendoor" even geplaatst... kijk, zo ga je met een glimlach toch weer op weg!

Een autobedrijf waar ik al meerdere malen uitstekend ben geholpen

Mijn auto heeft onderhoudsbeurten en apk-keuringen gehad bij Knoop en dat bevalt me uitstekend. Het autobedrijf denkt met je mee en is flexibel als dat nodig is. Het bezitten van een auto is niet goedkoop kunnen velen mij beamen, maar het is een fijn gevoel als je een betrouwbare dienstverlener hebt gevonden die kwaliteit kan leveren voor de juiste prijs.

SUPER en snel geholpen bij noodreparatie

Betrof nood reparatie, om 13:00 gebeld, en om 16:00 kon ik terecht voor vervanging dode accu. Was een ongebruikelijk model ook nog, die kwam binnen 2 uur uit anderen locatie. Echt SUPER geholpen. Die service heb je niet meer met leasemaatschappijen tegenwoordig!

Geweldige service!

Door gezondheidsproblemen moest ik mijn onderhoudsbeurt voor de auto afzeggen. Tot mijn verrassing werd mij een haal- en brengservice voor de auto aangeboden. Zo bijzonder dit gebaar en klantvriendelijk! En verder alles net als anders tip-top geregeld: keurige toelichting wat er moet gebeuren + kosten en een informatief filmpje van de monteur. Netjes gewassen en gezogen werd m'n auto weer voor de deur geparkeerd. Dank!

Uitstekend autobedrijf met top service

Altijd vriendelijke ontvangst en bereidwillig om een passende oplossing te bieden. Dit bedrijf is echt een aanrader voor nieuw en onderhoud aan alle merken.

Al jaren klant,en dat is niet voor niks

Koppeling deed raar. Gelukkig dicht bijde garage dus er snel heen. Meteen geholpen en ik kon weer verder rijden. Dikke pluim voor de service!!

In een vervelende noodsituatie werd ik snel, begripvol en persoonlijk geholpen.

Ga zo door! Het voelde persoonlijk en met alle begrip door Hans voor de lastige situatie die ik had. En dat persoonlijke begrip ontmoet ik altijd bij jullie. Ik ben een zeer tevreden klant.

Mooi bedrijf, vriendelijk en gastvrij.

Voor het jaarlijkse onderhoud van mijn Mazda ga ik graag naar Autobedrijf Knoop. Knowhow goed, overleg onderhoud, kosten, duidelijkheid, geen verrassingen. En waar ik helemaal blij van wordt, mijn Mazda gewassen en uitgezogen terug krijgen. Service hoog in het vaandel.

Goed meedenken voor de beste oplossing

Arie Knoop heeft een lichte beschadiging opgelost door poetsen. Hij legde uit dat een andere beschadiging aanwezig was op een plastic bumper en dus nooit zou gaan roesten. Hij raadde aan het zo te laten en geen nieuwe bumper te kopen. Ik was blij met zijn hulp en advies en heb het opgevolgd

prima en snel geholpen

Mijn ruitenwissers moesten vervangen worden. Een afspraak was zo gemaakt en de vervanging zo gedaan. De monteur gaf achteraf uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

Uitstekende service!

Extra werkzaamheden konden in dezelfde afspraak worden uitgevoerd

Tijdens groot onderhoud bleken de voorremmen aan vervanging toe te zijn. Dit kon door de werkplaats toch binnen dezelfde afspraak uitgevoerd worden waardoor geen vervolgafspraak nodig was. Top geregeld.

Kometenweg 7

3606 BD Maarssen