Dag Ruben, Je gaf al aan dat als wij geen garantie zouden geven, jij ons via internet aan de schandpaal ging nagelen. Laten we dan wel het hele verhaal vertellen. Bij het maken van de afspraak met wat klachten, gaf jij zelf aan dat het allemaal om garantie ging. Wij hebben toen direct al aangeven dat wij eerst de klachten zouden moeten onderzoeken om te kijken of dit bij de fabriek geclaimd kon worden. Tijdens de werkzaamheden waren de meeste klachten bij ons niet aanwezig. Wij kunnen dit dan niet claimen. De klachten welke wel aanwezig waren hebben wij geclaimd. De overige klachten hebben wij wel onderzocht en werk aan gehad. Toen jij de auto kwam halen, gaf jij aan dat wij dit maar uit de marge van verkoop van de auto moesten betalen. Aangezien wij de auto niet geleverd hebben, zien wij de noodzaak niet om deze kosten voor onze rekening te moeten nemen. Dus de regel dat wij alleen goedlachs en vriendelijk zijn als het om de verkoop gaat herkennen wij niet, wij hebben jou immers geen auto geleverd.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd