zeer goed en prettig gesprek met de heer "Radjen Mohes Singh".

Wij op zaterdag 14 december 2019 bij Autobedrijf Knoop te Maarsen geweest, omdat wij interesse hadden voor een Mazda 2. Wij zijn goed geholpen en geadviseerd door de heer "Radjen Mohes Singh". Het was een zeer prettig en duidelijk gesprek, wat voor ons de doorslag heeft gegeven om juist bij dit bedrijf de Mazda 2 aan te schaffen. Wij hebben alle vertrouwen in dit bedrijf en zien uit naar de levering van onze Mazda.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Nog nooit zo snel een auto gekocht, vooral dankzij de goede aanbeveling en vriendelijke opstelling van Radjen Mohes Singh. We waren al bekend met Knoop Breukelen, maar nu ook goede ervaring met de vestiging in Maarssen. Ook tussen de (korte) bedrijven door nog even mee mogen genieten van de mooie foto's van zijn net aangelegde vloer ;) We kijken met vertrouwen uit naar deze nieuwe ervaring met een Mazda CX-5!

Heel gezellig, vertrouwbaar omgeving

Het was een moeilijk beslissing maar kreeg alle help om eindelijk de beslissing wel te nemen. Heel vriendelijk, klanten georiënteerd, leuk team.

Open bedrijf, vriendelijk en correct

Gisteren onze bestelde CX 30 opgehaald. Prima ontvangst. Keurige en correcte uitleg door Joery. Als extraatje geen bloemen maar een 6-tal sapjes met glas en viltjes. Heerlijk en goede keus. De auto rijdt als een zonnetje.

klant vriendelijk en service gericht

vandaag een auto gekocht bij Mazda knoop. bij aankomst vriendelijk ontvangen door de heer Radjen Mohes Singh die de verkoop van onze toekomstige auto in behandeling nam .zeer vriendelijke en vlotte afhandeling ,beloftes worden na gekomen. Kortom een aanrader om een auto te kopen mede door het prettige contact met Radjen

Fijne ervaring, vlotte en nette deal!

Na mijn offerte aanvraag kreeg ik vrijwel direct een belletje van Radjen. Na een goed telefoongesprek ontving ik vlot een nette offerte. Op basis daarvan naar de mazda dealer waar de prettige onderhandeling vervolgd werd en wij de trotse eigenaar werden van een mooie cx 3 sport selected.

Een toegankelijk bedrijf

Prima geholpen door zowel verkoper Sam als Radjen. Goede en snelle terugkoppeling op vragen. Mooie auto's🤩

Oprechte en persoonlijke interesse in de klant en uistekende service

De medewerkers van Autobedrijf Knoop B.V. kennen de auto én de klant. Dat geeft een goed gevoel. De service is altijd prima: snel, goed en geen verrassingen.

auto gekocht, plezierig Kontakt met Radjen, tevreden over prijs/inruil

Afgelopen vrijdag langs gegaan aan de hand van een " Gaspedaal" advertentie betreffende een Honda Insight of evt een Fiat 500. Knoop is voor mij als Breukelaar een bekende naam van oudsher. Daarnaast koop ik graag bij een bekende garage in de buurt, altijd makkelijker als er achteraf toch nog iets is. Radjen heeft ons de auto's aangewezen en ons verder met rust gelaten zodat we een en ander konden bekijken/overleggen. Ik vind dat plezierig dat ik niet het gevoel heb dat er op verkopen gescoord moet worden. Daarna heeft Radjen ons op zijn gezellige spontane manier uitleg gegeven op de vragen. Vervolgens een afspraak gemaakt over een proefrit op zaterdag en het laten zien van onze inruiler. Wat mij opviel zaterdag was dat Radjen een proefrit maakte in onze auto om te weten wat hij inruilt. Dat gaf ons een goed gevoel want wij gaan er van uit dat hij dat ook gedaan heeft voordat hij de Honda inruilde op een Mazda. Mijn ervaring is dat verkopers meestal nonchalant zijn met inruil en gefocust op verkoop. Voor de proefrit een prijsafspraak gemaakt en een rondje van 20 km gemaakt over diverse soorten wegen. Goed bevallen, auto voldoet op eerste gezicht, dus koopcontract getekend. Al met al wat ons betreft plezierig zaken doen met Radjen van Knoop Maarssen. Ik hou u komende 6 maanden op de hoogte of auto en garage waar maken wat er beloofd is.

Maken verwachtingen waar

Keurig vooraf een prijsopgave van dat wat men wil gaan doen. Als nodig een mooie breng/haal service binnen de gemeente en zeer vriendelijk personeel. En soms zelfs goedkoper dan de "prijsvechters" en leveren kwaliteit!

Klantvriendelijk en gastvrij

Door klantvriendelijk en gastvrij te zijn voelt men zich gelijk op z"n gemak en is een aanbod dan ook aannemelijker.

Dit gun je je auto gewoon...

Topbedrijf, alle zorg, aandacht en liefde voor je auto! Ze denken met je mee, zijn flexibel, informeren je goed over het welzijn van je auto en zijn betrokken en klantgericht.

Al 40 jaar top onderhoud

Het is " jammer " maar ik heb nooit wat te klagen .

Zeer bijzondere 'belevenis' en super mooie ervaring!

Totale verliefdheid, dat heb ik ervaren nadat ik gereden hebt in de Madza MX5. Na afloop van mijn proefrit had ik niet de intentie om direct tot aankoop over te gaan maar even praten kan natuurlijk altijd. Radjen Singh is een zeer behulpzame en gedreven medewerker bij Knoop en ons gesprek was vanaf de eerste minuut ongedwongen en zeer prettig. Radjen is niet alleen erg ervaren en behulpzaam maar ook innemend, betrouwbaar en eerlijk. Hij en zijn collega's hebben zelfs hun avondeten met mij willen delen. En samen hebben we de gezellige avond afgesloten met een handtekening onder het aankoopbewijs! Ook het afhalen van mijn auto, minder dan een week later, heel fijn om niet te lang te hoeven wachten, was super!!! Er is echt een belevenis van gemaakt! Ik heb echt het gevoel dat alle medewerkers oprecht blij voor mij zijn en inmiddels heb ik al een heel weekend zalig kunnen rijden. Dank je wel Radjen, Sam en Joery, jullie zijn een leuk team en dat stralen jullie ook uit.

Knoop is een familiebedrijf waar de klant centraal staat. Al jaren!

Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij Garagge Knoop en heb in die jaren vele Mazda's gekocht en gereden. Van de 323, 626 tot de Xedos. En dan nu al 5 jaar de CX5. Het merk biedt goede value for money en is extreem betrouwbaar. Wat mij aanspreekt is het karakter van het merk en de innovatie die men laat zien. Technisch behoort het merk tot de allerbesten. Dat geldt ook voor haar dealer(s). Garage Knoop wil zich altijd verbeteren. Het leuke van het bedrijf is dat men vrijwel alle klanten persoonlijk kent. Dat maakt het contact bij het maken van afspraken makkelijk.

Plezierige ervaring

Tijdens onze oriëntatie naar een nieuwe auto zijn we op een uitstekende wijze begeleid door Radjen Mohes Sing. Het was een plezierige ervaring tijdens een open gesprek/

Meer dan tevreden.

Wij zijn zeer goed geholpen door Radjen Mohes Singh bij de aankoop van onze Peugeot 108.

Een prettige eerste indruk van zowel Radjen als het bedrijf.

We kwamen voor een jonge occasion. Maar al snel kwamen ook de mogelijkheden voor een nieuwe auto ter tafel. Radjen wist ons te overtuigen en al snel na taxatie van onze auto waren we eruit. Voor ons een mega uitgave, maar we hebben er alle vertrouwen dat het een goede relatie wordt. Het hele gesprek kwam bij ons als heel prettig over. Moge het in de toekomst zo blijven! Een groet, Ad en Annie van Dijk.

Persoonlijk en klantgericht

Onze eerste Mazda was een CX-5 bij autobedrijf Knoop en nu opnieuw voor dit type gekozen bij deze garage. Prima zaak. Persoonlijke aandacht staat hoog in het vaandel. Medewerkers zijn zeer flexibel en klantgericht. Afspraken zijn helder en worden goed nagekomen en bij onderhoudsbeurten wordt er goed gecommuniceerd. Service is prima. Wij kwamen onverwachts een half uur voor openingstijd van de zaak, maar werden direct door Radjen geholpen. Superfijn. Kortom, wij zijn zeer tevreden over Autobedrijf Knoop!

Vriendelijk, eerlijk en klantgericht

Een fijne garage, met een zeer vriendelijke en klantgerichte instelling. Van receptie tot verkoop tot de monteurs. Je wordt keurig op de hoogte gehouden, van te voren ingelicht over werkzaamheden. Ik ben toen het regende netjes thuisgebracht en opgehaald toen mijn auto klaar was. ! Mijn auto blijft hier netjes in onderhoud en wordt in topconditie gehouden. Ongedwongen sfeer en professionele vakmensen!

Al een aantal jaar is mijn auto in onderhoud. De afspraken zijn altijd helder en worden binnen de afgesproken voorwaarden en tijd gedaan. Daarnaast is het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam

Voor een proefrit heb ik Autobedrijf Knoop benaderd. Hiervoor heb ik gemaild en binnen een mum van tijd belde Radjen mij om de afspraak te maken. Na aankomst zag ik dat er een welkomstbericht voor mij was gehangen in de auto waarin ik zou proefrijden. Ontzettend leuk! Frank heeft ons wegwijs gemaakt in de auto en na de rit heeft Radjen ons goed geholpen om eea op een rijtje te zetten wat betreft de specificaties van de auto. Ondanks de drukte nam hij de tijd en legde hij alles uit. Servicegericht, klantvriendelijk en behulpzaam zijn dan ook echt op hun plek bij het beschrijven van Autobedrijf Knoop en Radjen en Frank in het bijzonder.

Persoonlijke aandacht in een ontspannen, vriendelijk en professionele sfeer

De firma Knoop heeft mij in alle opzichten verrast t.o.v. andere bedrijven door de persoonlijke aandacht die gegeven wordt en de no nonse benadering gekoppeld aan een ontspannen, vriendelijke en professionele sfeer bij het aanschaffen van mijn tweedehands wagen. Ook de afspraken betreffende de oplevering zijn alle uitstekend nagekomen naar volle tevredenheid.

zeer prettig geholpen, goede uitleg

Even zomaar binnen gelopen om te orienteren voor een nieuwe auto, heel leuk ontvangen door Radjen Moyes Singh, en prima geslaagd voor onze nieuwe auto. Mazda 2 Wij hopen op veel veilige kilometers, ik kijk uit naar de levering volgende week.

Uitstekend geholpen met de keuze van de auto die bij mij past.

De ontvangst door de heer Radjen Mohes Singh was erg prettig, als of ik al jaren bij Koops komt. Ik rij al vanaf 1977 Mazda en nu toch weer voor Mazda gekozen. Ik heb Radjen verteld dat ik de laatste jaren niet zo veel km. meer rijd en dat ik al enkele jaren alleen bent. Dan is het wel leuk om in een grotere auto te rijden maar toen ik in de Mazda 2 voelde ik mij daar in thuis. Ik heb er mee gereden en ik ben er erg tevreden mee. Ik hoop dat ik er net zoveel plezier mee mag hebben als met al mijn andere Mazda's. Sorry naar Radjen dat ik niet zo enthousiast reageerde maar dat komt door alles wat ik mee gemaakt heb en door mijn medicijnen.