Eerlijk, open en warm!

De, oo zo belangrijke, eerste indruk was goed. Joeri zo jong als hij nog is, gaf ons gelijk een goed gevoel. Aardig, verstand van zaken en zijn eerlijkheid beviel ons goed. Samen met Radjen vormen ze een goed en gezellig team die elkaar goed aanvullen en verbeterde waar dat nodig was. Tussendoor hebben we nog een bezoek gebracht aan een andere Mazda garage (de grootste van Nederland) maar deze konden niet bieden wat Knoop ons geboden had voor een CX 3. Bij ons tweede gesprek met Radjen hebben we de auto definitief gekocht. In alle rust hebben we alles tot in detail besproken. Ha,ha en niet alleen over de auto. We weten meer van elkaar dan menige kennissen van ons. Zeer prettige ervaring!

Mooi bedrijf en vriendelijk personeel

Zeer netjes en prettig

persoonlijk en prettig

Wij werden ontvangen als zeer gewaardeerde klanten en kregen op feestelijke wijze onze nieuwe auto. Met aandacht voor de klant en professioneel als altijd maakt Sam er een feestje van!

Prettig en goed bedrijf.

Wij hadden belangstelling voor een Mazda 2 en besloten een afspraak te maken bij de dealer, autobedrijf Koops Maarssen, Vanaf het eerste moment een fijne ontvangst met de verkoper Radjen Mohes Sing, aan zijn bureau onder het genot van een kopje koffie een inleidend gesprek overgaand naar, in onze belangstelling voor Mazda 2, waar onze interesse naar uitgingen, en wat onze wensen waren. Verkoper Radjen Mohes voelde onze wensen heel goed aan en wist dat op een hele prettige manier aan ons uit te leggen. Hij kwam met goede adviezen en een goede uitleg daarvan, ook afwijzen wat niet nodig of overbodig is, heel ontspannen en totaal niet opdringerig, waar je een goed en betrouwbaar gevoel bij krijg. Verder in de onderhandeling een goede balans weet te vinden in de aanschaf waarde van de nieuwe en de aangeboden inruil wagen. Onze ervaring bij Koops autobedrijf is dat ze werken met een fijn team, betrouwbaar en met een goed gevoel dit bedrijf verlaat. Een aanrader. Groetjes T.Huijden.

Een bijzondere manier van auto kopen. Wel heel prettig op deze manier

Radjen deed met zijn onregelmatige manier van adem halen, wat lijd tot hyperventilatie zijn uiterste best ons in verschillende modellen een proefrit te laten maken. Nu ben ik de namen kwijt van de heren die zich ook met de verkoop namens autobedrijf Knoop Maarssen in meer of mindere mate hebben ingezet om tot een passend resultaat te komen. En dan staat de auto gewoon buiten te wachten in kleur en uitvoering. Nu in het volste vertrouwen wachten tot dat de auto ook in uitstekende staat zal worden afgeleverd.

Auto kopen zonder gedoe!

Prettige interactie met verkoper (Radjen). Hij gaf direct antwoord op al ons vragen en was bereid om (over)tijd aan ons te spenderen. Wij kam snel tot een deal voor ons oude en nieuw auto, zonder poespas. Ophalen auto kon erg snel, zaterdag na 16h00 gekocht, maandag einde dag stond die op onze stoep. Top gedaan.

Eerste indruk gelijk goed

Voor een nwe Mazda2 bij knoop Maarssen terecht gekomen. Nog geen 5 minuten binnen of reed al weg in een demo Mazda2. Radjen is een verkoper die ook meedenkt en je op de hoogte houd, dus echt een goede verkoper voor het team van autobedrijf knoop. Ps auto moet nog afgeleverd worden maar als dit gaat zoals tot nu toe kan er een ster bij.

Geweldig geholpen !

Goede ervaring met de fa. Knoop Enige nadeel is dat ik in plaats van 1 auto 2 gekocht heb! We zijn er erg blij mee!!

Fijn ontvangen, slechte aflevering

Je wordt fijn ontvangen en er wordt de tijd voor je genomen. Alles uitgebreid kunnen bespreken wat er bij afleveren moet gebeuren. Dit is alleen niet nagekomen. Het interieur is niet gereinigd terwijl dit wel zou gebeuren. Meerdere plekken lak schade zouden weg gewerkt worden, deze plekken zijn heel slecht bijgewerkt. Er moesten ook nieuwe banden onder, maar deze zijn dan niet gebalanceerd en uitgelijnd.

Beste Dirk, excuses dat de aflevering niet het moment geworden is wat wij wel nastreven. Wij gaan contact met je opnemen om het op te lossen.

Betrouwbaar, doen wat ze beloven

Houden zich aan de gemaakte afspraken.

Prettig en goed bedrijf

Onderhoud altijd snel en verzorgd. Ook bij evt tussentijdse problemen is er snel en vakkundig een oplossing. Zeer vriendelijk personeel.

Geslaagd!!

Dankzij alle opbouwende feedback van Bernd dit avontuur tot een goed einde gebracht! Heel erg bedankt voor alles!

Professineel en persoonlijk

Zowel bij de aanschaf als bij de eerste onderhoudsbeurt ben ik bij KNOOP Maarssen zeer professioneel en met een persoonlijk gevoel geholpen.

Zeer klant vriendelijk en niet opdringerig.

Op vrijdag middag met een mazda 6 een testrit gemaakt. We hadden nog een auto gezien bij een ander bedrijf geen mazda dealer. Omdat die mazda 6 tegenviel, weer terug naar Maarssen. Ondertussen steeds contact gehad met de verkoper Radjen, een sympathieke verkoper, niet opdringerig maar wel meedenkend! De auto gelijk die middag gekocht en meegenomen, helemaal blij mee.

Op een heel prettige manier een auto gekocht!!

Een fijne ervaring om zo een auto te kopen,met een fijn gesprek duidelijke uitleg,niet opdringerig en toch vlotjes, voelde me erg op mijn gemak dat vind ik een hoop waard.als ik hem moest beoordelen kreeg hij een 9 +en een prima service.

Goed mee denken en advies

Zeer warm aanbevolen!

Vanaf eerste contact met Radjen, verkoper bij Knoop, alleen maar positieve ervaringen. Ontvangst, uitleg bij proefrit, vertrouwen, onderhandeling over prijs en de aflevering op locatie, allemaal erg plezierig en prettig. Ook nog een supermooie auto voor een prima prijs! Ik beveel Knoop aan!

Prettige service

Rij al langer Mazda. Onderhoudsbeurten bij Knoop Maarssen zijn goed geregeld. Afspraak via site, bevestiging via sms, datum niet al te ver weg, uitleg van de verwachte kosten, bericht als de de auto weer klaar staat en een leenfiets om m weer op te halen. Fijn dat dat zo soepel werkt.

zeer klantvriendelijke scherp geprijsde garage

Via verschillende platformen werd door autobedrijf Knoop een mooie Mazda CX 3 aangeboden. Auto zag er op de foto's mooi uit. Via de mail informatie opgevraagd en tegelijkertijd onze eigen auto aangeboden voor inruil. Er werd gelijk de volgende dag telefonisch gereageerd door Radjen. Prettig gesprek. Gaf direct een goed bod voor onze auto. Afspraak gemaakt voor proefrit in de te koop aangeboden Mazda. Werd door andere verkoper, Sam, netjes voorgereden en uitleg gegeven. Auto was netjes even gewassen. We konden de auto zo meenemen en er werd geen limiet aan de proefrittijd gesteld. Keus was snel gemaakt: dit wordt 'm! Daarna met Sam e.e.a besproken en tot akkoord gekomen. Prima afgewikkeld en er kwam nog iets bovenop de geboden inruilprijs. Al met al een prima ervaring tot nu toe, Over een dikke week staat onze nieuwe tweehands klaar en als het goed zijn dan is de auto tip top in orde gemaakt conform onze afspraken. We werden zelfs de dag na de aankoop nog gebeld door Radjen die ons feliciteerde! dikke pluim tot nu toe.

Uitstekende service, vakbekwame hulp, meedenkend

Mazda occasion bij Knoop BV aangeschaft. Goed geholpen met eerlijke voorlichting over de auto tijdens het aankoopproces. Al twee generaties Mazda merkdealer en dat merkt direct: ze zijn goed op de hoogte van de auto's die ze verkopen, kennen het onderhoud eraan en de kosten die erbij komen. Er wordt je geen onzin verkocht. Mooi en betrouwbaar familiebedrijf!

Service met een hoofdletter S

Zeer prettig geholpen. Een verademing in vergelijking met andere autobedrijven!

Zeer klantvriendelijke benadering.

Met Radjen (afdeling verkoop) direct een klantvriendelijke en vertrouwde band opgebouwd. Bij de aflevering was alles door het team zeer professioneel volgens afspraak uitgevoerd. Ook nu is de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Wij de kopers ( Rietje en Wil ) zijn zeer tevreden. Wij zouden vrienden en kennissen dit team van Autobedrijf Knoop zeker aanraden.

Super gezellig

We hadden een auto gezien op internet. Garage gebeld en een afspraak gemaakt. De auto die we wilde zien stond netjes afgespoten op ons te wachten,met een welkoms flyer met onze naam erop . De gezellige verkoper Radjen nam alle tijd voor ons. We hebben een proefrit gemaak in een super auto. Maar uiteindelijk een andere uitgekozen. Dankjewel voor de gezellige middag.

Heel fijn gesprek

Mijn vriend en ik hebben vandaag bij Radjen van Autobedrijf Knoop in Maarssen een nieuwe auto gekocht. We werden super hartelijk ontvangen, hebben een heel leuk en fijn gesprek gehad, goede proefrit gemaakt en zijn uiteindelijk tot een mooie deal gekomen. Echt een dikke aanrader om hier je toekomstige auto te komen. Fijne mensen, fijne sfeer, super goed!

Top!!

Vanaf het eerste (telefonische) contact al een goed gevoel bij dit bedrijf. Mede door dit goede gevoel heeft dit geresulteerd in de koop van een auto bij Autobedrijf Knoop. Ik ben geholpen door Jermy en dat heb ik als zeer prettig ervaren. Meedenkend, informeel, flexibel en betrouwbaar!! Dankzij de koop van de auto én ook zeker dankzij de klantvriendelijkheid reed ik met een grote smile weg bij Autobedrijf Knoop!!