Mijn 1e bezoek aan Knoop overtrof elke verwachting

Vandaag voor het eerst mijn MX5 bij Knoop gebracht voor onderhoud. Vanwege een verhuizing naar een andere garage. Van het eerste telefonische contact tot het brengen en halen van de auto was een warm bad van vriendelijkheid. Leen auto stond netjes klaar. Mijn interesse voor een nieuwe auto werd superleuk opgepakt; bij terugkomst in de middag stond de gedroomde auto buiten op mij te wachten, zelf met een welkomsbordje met mijn naam er op. Dat noem ik een Magic moment! Zolang ik Mazda rij ga ik niet meer op zoek naar ene andere garage; dank team Knoop voor dit warme welkom!

Zeer goed en prettig

Naar mijn interesse in de Mazda CX5 ben ik contact gekomen met de Hr Radjen na een prettig en duidelijk gesprek heb ik besloten de auto te kopen waarna afspraken werden gemaakt over de dingen die nog gedaan moesten worden en de aflevering van de auto ben ik zeer te vreden.

Open, eerlijk en transparant

Geholpen door de enthousiaste Radjen Mohes Singh hebben wij een mooie occasion gekocht bij Autobedrijf Knoop in Maarssen. Geen gedoe, gewoon een eerlijk verhaal en een scherpe aanbieding. We waren er al snel uit tot ieders tevredenheid. We kijken er naar uit om de bolide op te halen!

Hier worden verwachtingen waargemaakt.

Lekker het is weekend, net de boodschappen gedaan en nu nog even langs de Mazda-dealer Knoop in Maarssen. We willen op termijn een nieuwe auto kopen dus alvast maar wat info gaan inwinnen. Meestal staat de gewenste uitvoering van de auto niet gelijk in de showroom.Misschien is de “autoconsulent” niet zo prettig en vaak is de inruilprijs niet direkt aantrekkelijk te noemen. Helaas voor mijn bankrekening loopt het vandaag iets anders. Onze auto staat er al met een leuke korting.Onze autoconsulent Dhr. Radjen Mohes Singh blijkt een kundige informatieve verkoper te zijn en de inruilprijs is zoals altijd te laag maar het is wel een eerlijke en acceptabele inruilprijs. Gevolg is dus dat ik volgende week al in een “vette” bak rij. Op de terugweg naar huis praten mijn vrouw en ik nog even na over deze deal.Het ging allemaal wel snel en toch geeft het ons allebei een goed gevoel.Zo kan het dus ook ! Een zakelijke relatie moet groeien,het begin is veel belovend. Is er dan helemaal niets negatief te melden? Jawel; Radjen is een aardige gozer een auto kan je gerust bij hem kopen sterker nog ik wil hem je zelfs aanraden begin alleen niet over voetbal want daar moet ie nog veel over leren !! (scheelt toch een half puntje op de totaalscore). Het is weer zaterdag.De auto word keurig door collega Frank afgeleverd.Ondanks dat het vandaag een stuk drukker in de showroom is neemt Frank alle tijd voor ons en ook dat voelt weer prettig aan. Kort samengevat: fijne auto ,goed verkoopteam en tot nu toe een prettige ervaring.

Fijne ervaring

Vandaag hebben wij samen een nieuwe Mazda CX 30 gekocht bij Knoop in Maarssen. Bij ons eerste bezoek hadden wij al met Radjen gesproken, nadat we een proefrit gemaakt hadden, Een paar dagen later hebben wij een afspraak met Radjen gemaakt en hebben we de aankoop afgerond. Radjen had een zeer drukke dag maar bleef (redelijk) rustig en had de boel onder controle . Hij is een vriendelijke man met verstand van zaken. Het is onze tweede Mazda dus wij kennen het bedrijf. Dank je wel voor de prettige onderhandelingen Radjen. m.v.g. Gerrie en Ben Broer

Tijdens verkoop, maar ook after sales en later met garantie netjes geholpen.

Gewoon een nette dealer, die staat voor het merk welk ze vertegenwoordigen.

Tevreden

Auto gekocht bij Autobedrijf KNOOP Maarssen. Goede service,goede geholpen door meneer Radjen en zeer vriendelijk. Ben er erg blij mee

Klein probleem, genereuze oplossing!

Bedankt voor je flexibiliteit Radjen Mohes Singh. Ik ben er blij mee!

Top bedrijf

Al een paar keer een auto gekocht bij autobedrijf Knoop en zoals gewoonlijk weer gastvrij ontvangen vooral verkoper Radjen die zo ontzettend zijn best doet om een mooie deal te maken is een absolute meerwaarde voor het bedrijf,hier is de klant nog echt koning.

Prima begeleiding naar de uiteindelijke beslissing

Rekening gehouden met mijn situatie en geen druk opgelegd.

Prettig onderhandeld.

Prettig onderhandeld met de heer Radjen Mohes Singh we zijn er na mijn voorstel om op een prettige snelle manier Met humor snel op een tevreden deal uit te komen, waarin ik het waardeerde zoals hij dit heeft gedaan.

Prettig geholpen door de verkoopadviseur bij aankoop auto.

Zoekende naar een mooie Mazda occasion zijn we prettig en vakkundig geholpen door verkoopadviseur dhr. Singh. We konden direct proef rijden met de auto's waar we belangstelling voor hadden, dit was de volgende dag ook geen probleem. Ook de inruilprijs van onze huidige auto was prima dus werd de koop beklonken met een mooie Mazda SX-3.

super klantgericht

Radjen, heeft mij geweldig geholpen bij de verkoop van mijn auto. Dank!

Ongelooflijk tevreden over Knoop Maarssen

Wij kregen Sam Mohamoud Ali als onze verkoper. Was al onder de indruk toen ik telefonisch contact met hem had om een afspraak te maken voor een proefrit van de Mazda CX5. Aangezien ik een slechte ervaring had gehad met een andere dealer was ik blij verrast met de gedegen kennis en professionele aanpak van Sam. Na de proefrit had hij ook nog tips om de koop zo goed mogelijk af te handelen. Dus 100% tevreden. Ook bij het ophalen van de nieuwe auto opnieuw geweldig geholpen door Joery Knoop die alle tijd erin stak om alles uit te leggen.

Niet gekocht toch top geholpen

Onze zoektocht naar een occasion bracht ons naar Knoop. De heer Radjen nam uitgebreid de tijd voor ons. Telefonisch en in de zaak. Radjen zegt waar het op staat maar kan ook goed luisteren naar de wensen van een klant. Kom je niet vaak tegen in de branche. Ik zou dit bedrijf dan ieder aanraden om een bezichtiging en proefrit te maken als er een auto staat die interessant is! Xavier

Hartelijke en no-nonsence aanpak

Inmiddels heb ik voor de tweede keer een auto gekocht bij Knoop. Wat zeker meespeelde zijn de goede ervaringen in de afgelopen vijf jaar dat ik er al klant was, zowel bij de aanschaf als rond het onderhoud van de auto. Ook dit keer werd ik zeer kundig en vriendelijk geholpen door Radjen. Zonder al te veel poespas en flauwekul prima kunnen praten en naar tevredenheid een auto gekocht.

Kort maar krachtig. G E W E L D IG

Als familie. Nee nog beter

Prettige proefritten kunnen maken

Bedankt Radjen voor je tijd en advies!

Denkt mee en geeft goed advies

Zeer vriendelijke verkoopleider! Gaf ons goed advies. Kortom zeer tevreden over deze dealer. Groetjes, Carolien van de Seat Mii

Bij Knoop hou je altijd hoop

Onze ervaring is al mee dan 25 jaar en zijn altijd even vriendelijk en professioneel behandeld. We zouden iedereen aanbevelen.

Goede service van begin tot het eind

Prettig geholpen door Sam. Er word snel contact opgenomen en er word goed overlegd. Alle punten worden netjes nagelopen.

Als je bij Knoop binnenloopt, voelt het als thuiskomen.

Iedereen, maar dan ook iedereen bij Knoop geeft je het gevoel meer dan welkom te zijn. Je wordt meteen te woord gestaan, er wordt meteen gevraagd of je iets wilt drinken. Proefrit was goed voorbereidt, verkoopgesprek was heel prettig, kortom een topteam.

Ik ben bij de zakelijke aanschaf van mijn MAZDA CX30 zeer vakkundig en prettig geholpen door Sam.

Kan niet anders dan een 10 geven.

Ook nu weer uitstekend geholpen door verkoper Radjen Mohes Singh.

Ik ben heel erg goed geholpen

Ik was op zoek naar een klein 2e hands autootje. Ik werd goed ontvangen en prettig te woord gestaan. Kreeg prima advies: 1 auto in de showroom en 1 van de site werden aan mij voorgelegd. Ik kon rustig nadenken over de opties; geen enkele druk. Toen ik vroeg of de auto thuis afgeleverd kon worden, was dit geen enkel probleem. Kortom ik ben heel erg tevreden over de auto, de service en de prijs. Dank je wel, ook namens mijn dochter, Rajen Mohes Singh.