Leuk gesprek gehad

Ik was geïnteresseerd naar een occasion van Knoop. Telefonisch contact gehad en afspraak gemaakt. De auto stond al klaar met een persoonlijk welkomsbriefje erbij. De verkoper raadde aan om niet te korte rit te maken maar richting Abcoude te rijden, zodat je een goede indruk krijgt van de auto. Daarna leuk gesprek gehad. Al met al prima ervaring met Knoop.

Ben uitstekend geholpen met de update van het TomTom navigatiesysteem

Met de helpdesk van TomTom kwamen wij niet veel verder. Mazda Knoop heeft ons hiermee uitstekend geholpen en ons daarmee heel veel tijd (en frustratie) bespaard ! Onze navigatie kan nu weer een aantal jaren mee.

Klantvriendelijk en deskundig

Zelfs voor het vervangen van een batterijtje staat de “familie” Knoop DIRECT voor je klaar. Wat heet SERVICE !

Recht door zee

Radjen laat zich niet van de wijs brengen en gaat lastige vraagstukken niet uit de weg. Verzorgd alle informatie netjes en legt uit tot je het begrijpt. Hierdoor is de opdracht hem weer van harte gegund

Fantastisch bedrijf!

Bij Autobedrijf Knoop wordt je altijd zeer goed, vriendelijk en kundig geholpen. Of je nu komt voor een service beurt, reparatie of zoals wij vandaag voor de koop van een nieuwe auto. Ze nemen altijd de tijd voor je. Wij rijden er altijd graag een eindje voor om daar naartoe re gaan voor de beurt of koop. Iedereen aan te raden!! En Radjen dankjewel voor de goeie service en uitleg.

Ontspannen, open en eerlijk gesprek met de verkoper.

Mijn vrouw en ik hebben het contact bij de aanschaf van onze Mazda 2 bij Knoop autobedrijven als zeer prettig ervaren.

Super service met meedenkende klantenservice

De reparatie aan mijn auto kon niet in één keer afgemaakt worden. Keurig haal- en brengservice geregeld door Daphne van de klantenservice. Toen de auto werd terug gebracht kwam deze in combinatie met keurige uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden en deze zijn als service gratis uitgevoerd. Ik zou u deze garage van harte aanbevelen

Goede ervaring door professionele en service gerichte houding van Sam!

Voor de aanschaf van een Mazda2, heeft Sam Mohamoud Ali ons perfect begeleidt. Zonder enige vorm van druk heeft Sam een prima advies uitgebracht over het contract voor een nieuwe Mazda2. De hele afhandeling, inclusief de tijdelijke auto en het verkopen van de oude auto, werd door Sam heel vakkundig afgehandeld. Ook het contact met Youri Knoop, die het eerste gesprek deed, was vakkundig.

Top garage

Kom hier al jaren en je weet als je hier je auto brengt dan wordt het geregeld. Ze zijn niet de goedkoopste maar de service is uitmuntend. Kan iedereen dit autobedrijf aanraden en zeker als je een mazda rijd. Want hier zijn ze specialist in.

Grote pluim aan deze dealer en personeel voor hoe zij service - en klantgericht zijn.

Graag deel ik mijn goede en prettige ervaring met Mazda Dealer Knoops te Maarssen. Begin dec. zag ik een Mazda CX5 occasion bij deze dealer geadverteerd. Wij konden op 2dec. de auto bezichtigen en testrijden. Het personeel nam uitgebreid de tijd om al mijn vragen over de auto te beantwoorden. Ook was het geen moeite om de auto op de brug te zetten zodat ik op mijn gemak de auto ook aan de onderkant kon bekijken. We hebben daarna aflevervoorwaarden onderhandeld en onze bestelling geplaatst. De opleverdatum werd voor 2 weken later gepland. In die 2 weken werd er nog met mij contact opgenomen over de voortgang van de acties t.b.v. aflevervoorwaarden. Op de afleverdatum 17 dec. werden de details van de kooptransactie, garantie, de uitgevoerde beurt en afspraken uitgebreid aan ons uitgelegd. Ook werd er met alle geduld mijn technische vragen beantwoord. Er lag ook een grote strik op de motorkap (mijn vriendin had 2 weken geleden nog een grapje gemaakt dat wij ook een afleverstrik wilden hebben). Alle functies en instellingen van de auto werden uitgelegd, en werden we zelfs uitgezwaaid door het personeel. Helaas onderweg naar huis gaf het automanagementsysteem aan dat het oplaadsysteem niet goed functioneerde. De volgende ochtend direct de dealer gebeld en hun het probleem meegedeeld Ik kon direct de auto brengen. ’s-Middags kon ik de auto weer ophalen. De werkplaats had de accu opgeladen, alles doorgemeten en hebben geen problemen kunnen vinden, alles was in orde. Tja het was even vervelend dat de accu niet genoeg spanning had maar het was heel plausibel dat de accu met veel starten en weinig oplaadtijd, niet voldoende was opgeladen, kan gebeuren. Maandagochtend 20 dec. 2021 werd ik door de verkoper meegedeeld dat ze de accu te gaan vervangen. Uitgangspunt is dat de klant het 1e jaar zorgeloos moet kunnen rijden. Grote pluim aan deze dealer en personeel voor hoe zij servicegericht zijn en de tevredenheid van de klant hoog in het vaandel hebben staan.

Fijne garage, staan altijd voor je klaar..

Nvt

Ik word correct en snel geholpen

Als ik bel kan ik altijd snel terecht en wordt vriendelijk te woord gestaan.

Prettig gesprek en adequaat optreden

Gisteren bij Knoop een auto gekocht. Contact met verkoper Radjen was prettig. Reageerde meteen toen we na de proefrit een rammeltje hadden opgemerkt en wist de oorzaak ook te achterhalen. En ook de koffie was prima.

Sociaal, meedenkend, service gericht

Sam wist ons veel te vertellen over elke auto die we misschien zochten, of die wellicht ook een optie zou kunnen zijn. Radjen heeft het, vanaf dat we een proefrit zouden maken, overgenomen en is een sociale vriendelijke verkoper! Mannen van auto bedrijf Knoop in Maarssen…allebei hartelijk bedank!

Customer oriented and fast delivery

I had an excellent experience with Autobedrijf Knoop B.V. I had contact with Jermy Knoop and he was very friendly and understanding of my situation. I appreciate they made an effort to communicate in English since my Dutch is not very good yet. I bought from them a second hand Toyota Aygo and it was in very good condition for the age of the car (2011). The delivery was very fast and they even polished the car to remove a few scratches it had on the driver's door. The car looks almost completely new. I highly recommend them.

• Would you recommend us? Yes

Wat een service, niets is teveel

Sinds korte tijd woon ik in Breukelen. Op zoek naar een nieuwe auto. Binnen gestapt bij de Mazda dealer in Breukelen, fijn gesprek met Arie gehad, aangegeven wat ik zoek. Direct werd er alles geregeld, proefrijden Jermy de zoon van Arie had een auto voor mij klaargezet. Fantastisch de gehele koop werd afgehandeld. De dag aangekomen dat ik de auto kon halen, met alle rust werd alles uitgelegd als kers op de taart een mooie bos bloemen. Na een week gebeld, of alles goed was, of er nog vragen zijn. Kom uit Brabant, maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Jermy is een echte zaken man. Ik heb mijn garage gevonden, zou ook een ieder deze dealer adviseren. TOP

Een goede ervaringen bij knoop

Altijd netjes geholpen door knoop Of ik nu plotseling kom , omdat ik een lekke band had terwijl we naar de crematie moesten kreeg ik gelijk een auto mee onder tussen werd de band vervangen . Een nieuwe auto kopen zijn ze ook eerlijk en goede service. Knoop is echt een fijne garage waar je goed word geholpen en je geen nummer bent,

Een glimlach als ik weer in mijn auto stap

Ook garage Knoop probeer ik zoveel mogelijk voorbij te rijden. APK en een servicebeurt zijn wel een jaarlijkse noodzaak om daar binnen te rijden. Erg vervelend als er dan extra werk nodig is, in verband met een cruciaal defect. Dus de rekening viel flink tegen. Maar de werkzaamheden werden volgens afspraak uitgevoerd, zoals ieder jaar. Wat ik erg waardeerde was dat ik na deze reparatie in een schone en gewassen auto stapte. Gaf toch een glimlach, ondanks de forse rekening

Vriendelijk en correct

Een nieuwe (tweedehands) auto kopen vind ik echt geen pretje. Ik heb geen verstand van auto’s en kan eigenlijk alleen maar iets zinnigs zeggen over hoe de auto er uitziet en hoe hij zit. Leuk hoor, maar niet echt belangrijk als je een auto gaat kopen. Natuurlijk willen verkopers in een garage jou allemaal een auto verkopen, maar hun aanpak is wel verschillend, van zijig op al je vragen glimlachen en vaag blijven tot aan tamelijk agressieve aanpak (je moet echt nu meteen beslissen, later vanmiddag is de auto misschien al weg). Bij Knoop Autobedrijven in Maarssen werd ik geholpen door dhr. Radjen Mohes Singh. Vriendelijk en correct. Het begon al met het welkom op een A-4tje in de auto die ik zou komen bekijken, en na een kort praatje kon ik ruim de tijd nemen voor het instellen van de stoel en de spiegels, en een echte proefrit maken in plaats van een klein blokje om. Bij terugkomst kon dhr. Singh mij al een bod doen voor mijn huidige auto, en we kwamen verrassend snel, in een prettig verlopen gesprek, tot overeenstemming over de aankoop/inruil. De hele manier van doen gaf mij het vertrouwen dat ik serieus genomen werd en dat ik een goede keus deed.

Zeer goede service van vriendelijke personeel

Onze oude auto ingeruild voor een mooie prijs en een ander terug gekocht. Dit allemaal gedaan in een gemoedelijke sfeer met Radjen. Zal zeker in de toekomst terugkomen.

Heel erg tevreden

Hele fijne contact gehad met Radjen die werkt bij autobedrijf Knoop in Maarssen. Radjen zorgd ervoor dat onze auto helemaal naar ons zin wordt geleverd.

Goed en snel geholpen

De jaarlijkse bandenwissel naar winterbanden was weer aan de beurt. Afspraak gemaakt. Het zou ongeveer 2 uur duren, dus doorgegeven dat ik wel wilde wachten (tenslotte kan ik ook gewoon werken in de koffiehoek). Na anderhalf uur was het klusje al geklaard en kon ik de weg op. Tot eind maart, dan mogen de zomerbandjes er weer onder.

De service is perfect

Vandaag voor het eerst bij deze garage geweest voor een grote beurt voor onze Mazda. Vanaf ontvangst bij de werkplaatsreceptie tot aan het weer ophalen van de auto ben ik uitstekend geholpen. Er wordt gebeld als iets niet nodig is zodat je geen onnodige kosten betaald. Ik wilde een electrische fiets mee naar huis maar de remmen waren niet veilig toen heb ik een vervangende auto gekregen tegen de huurwaarde van de fiets. Ik had nog wat uitleg nodig over de Mazda en een verkoper nam ruim de tijd voor mij en heeft al mijn vragen correct beantwoord. Ik kom hier zeker graag terug.

Zeeeeeer aangenaam en prima!

Het wordt weer tijd voor een Mazda. (6cyl diesel??)

Per la prima volta che sono stato all’autobedrijf Knoop era come se fossi già sempre stato da loro.

La mia prima impressione quando sono arrivato era, ordine, pulizia, correttezza ed eleganza. Dopo quando ho cominciato a parlare con il personale mi ha fatto subito sentire a mio agio. E devo dire che dopo aver parlato con Arnold, questi mi ha dato il colpo finale. Ha confermato la mia veduta delle cose. Sì, di trovarmi al posto giusto con le persone giuste. E ciò mi ha fatto sentire interiormente bene e soddisfatto. E così spero che continui.