Al bijna 25 jaar onze topgarage

Service is fijn en gemoedelijk, bij twijfel wordt je altijd gebeld en bovenal is onze auto CX5 geweldig

Geweldige service en goed uitleg

Wij waren vandaag bij de firma knoop en de hr Radjen Ji gaf ons goed advies maar zei eerst een proefrit te maken zodat wij beter een besluit konden nemen. hij moest even opzoek naar een nieuwe auto maar geen moeite teveel. Eerst aan de koffie gezet en toen een proefrit gemaakt en toen we terug waren een goede en vooral duidelijke uitleg gehad, En zonder opdringerigheid een offerte mee gekregen. Dus een zaak waar de klant nog koning is dankjewel Radjen.

Geweldig en spontaan geholpen.

Mijn ervaring met de Mazda dealer is zeer positief. We zijn heel spontaan en netjes te woord gestaan door de verkoper Radjen. Dit is onze tweede nieuwe Mazda die wij hier gekocht hebben en hebben echt een geweldige ervaring ook met de verkopers Sam en Joury die ons bij de eerste auto geholpen hebben. Zelfs de eigenaar Hans kwam nog even bij ons. Het is zeker aan te bevelen om hier naar toe te gaan.

Goede service, vriendelijk personeel en een professionele uitstraling

Wij zijn bij Mazda Knoops geslaagd voor onze Mazda 6. De manier waarop we verwelkomt en behandelt zijn was zeer professioneel en toch ook heel vriendelijk! Kudo's! Met name heel veel dank aan verkoopadvideur Radjen Mohes Singh!! Top service! We hopen in de toekomst zeker vaker zaken te doen.

Goede service, vriendelijk personeel en een professionele uitstraling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, auto was op mijn verzoek ruim op tijd klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer respectabel bedrijf. Je wordt als klant altijd netjes te woord gestaan en werkzaamheden en bijbehorende facturen worden standaard volledig doorgenomen. Wanneer vervanging van een onderdeel niet nodig is, wordt dat uit eigen initiatief ook niet gedaan. Mocht het wel nodig zijn, word je als klant altijd eerst gebeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super!!!! Zo hoor je met een nieuwe klant om te gaan. Vriendelijk, niet opdringerig, luisteren, het gevoel geven dat je welkom bent, niet moeilijk doen over vragen die er gesteld worden, alle moeite doen om je te helpen. Verstand hebben van de dingen die er worden verteld. We hebben dit als zeer positief ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Radjen heeft mij uitstekend geholpen met de aanschaf van mijn auto. Erg fijn geholpen en goed bereikbaar voor vragen! Hartstikke bedankt hiervoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben uitermate tevreden over de prettige wijze van ontvangst, de vrijheid en ongedwongen sfeer om rond te mogen kijken, de vakkundige verkoopadviseurs Radjen. en Sam die voor mij hoog scoren op klantvriendelijkheid en persoonlijke inleving in de wensen van mij (als klant)\r\nKortom verkoopadviseurs waar goed mee te onderhandelen valt.\r\nOok het net even meer moeite doen om je als klant belangrijk te vinden heb ik als zeer prettig ervaren.\r\nVerder worden alle mondelinge afspraken netjes op papier gezet, een afspraak gemaakt met de werkplaats planner wanneer de auto geleverd gaat worden. \r\nIk heb het gevoel dat het niet uitmaakt, of je een nieuwe of occasion koopt, je wordt gewoon echt als klant behandeld. 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een uitstekende ervarig gehad bij het selecteren van mijn nieuw aan te schaffen auto. Met name de manier waarop ik ben ontvangen en geholpen. De verkoper, Radjen Singh, heeft hier zijn aandeel in gehad. Geheel on point met de adviesen en vraagstukken die ik had. Hiervoor dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Knoop is een betrouwbaar en servicegericht autobedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een occasion aangeschaft bij Knoop. Radjen was onze autoverkoper en is een hele fijne vent, weet waar die over praat en is eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Knoop B.V. is een betrouwbaar bedrijf dat goede en eerlijke service verleent.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn geholpen door de verkoper Radjen, wist goed te inventariseren waar onze behoeft lag en was zeer prettig in de communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: Zeer klantvriendelijk bedrijf. Relax en niet opdringerig.\r\n\r\nWij zijn geholpen door Radjen, het was vanaf het begin een fijne ongedwongen relax gesprek.\r\nHij laat de klant alleen met de auto, zo word je niet opgejaagd en kun je alles op je gemak bekijken.\r\nIk heb ervaring met verschillende autobedrijven (Ford/BMW)\r\nDeze kunnen nog wat leren over de persoonlijke aanpak en sfeer van Knoop Maarssen.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer bij Stoop onderhoud laten uitvoeren en geeft ons een goed gevoel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paniek ,mijn auto gaat niet niet meer recht uit .\r\nBij div garage’s gevraagd of ik mijn auto kan laten uit lijnen.\r\nGeen tijd .\r\nDan word je door familie naar knoop in Breukelen gestuurd .\r\nMorgen ochtend om 8 uur meneer .\r\nKnoop bedankt voor de service .\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, vriendelijk en klantgericht autobedrijf.\r\nDuidelijke communicatie bij onderhoudsbeurt, o.a. door een video per mail verstuurd, waarbij het nodige onderhoud wordt getoond en toegelicht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaringen met Autobedrijf Knoop B.V. zijn zeer goed. Aandacht naar en voor de klant is prima. Afspraak is afspraak en r wordt meegedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke mensen en hoog in het vaandel vriendelijk en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijke medewerkers, die je een thuisgevoel geven en adequate service bieden. Ook als je acute hulp nodig hebt i.v.m. een lekke band bijv. \r\nBij regulier onderhoud worden werkzaamheden en kosten altijd besproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, rustige en op de klantgerichte behandeling.

Over Autobedrijf Knoop B.V.

Filter op Taal