Geweldig en persoonlijk

Wij zijn al jaren klant van Knoop en nog steeds staat service hoog in het vaandel. Bij de laatste beurt van onze Mazda is ook de auto van binnen en buiten gereinigd. Niet gevraagd maar gewoon als service van de zaak. Dat is toch de kers op de taart. Verder de persoonlijke benadering en altijd het gevoel dat je bij de “familie” hoort. Top Knoop ga zo door. Wij zijn hele tevreden klanten. En als Mazda rijder nooit een ander merk, want fijne en betrouwbare auto’s

Topdealer! Ook voor onderhoud

Vorige week mijn Mazda 6 Sportbreak gebracht voor 1e onderhoud. Vriendelijke ontvangst. Vooraf helderheid over de kosten en werkzaamheden. Ruim binnen de afgesproken tijd klaar. Extra service zoals het vervangen van een life Hammer en het kosteloos wassen en stofzuigen van de auto zodat je auto staat te glimmen in de zon! En de factuur? Nooit verrassingen. Je merkt en voelt dat het gehele team er alles aan doet om je goed van dienst te zijn. Iedere keer weer. Dat is de kracht van een echt familiebedrijf. Iedere keer ben ik blij dat 80 kilometer omrijd om bij Mazda Knoop mijn auto te kopen en te onderhouden.

Mijn ervaringen met team Knoops zijn altijd heel positief

Ik kom al jaren bij Knoops Maarssen. Altijd vriendelijk, service gericht en betrouwbaar. Zelfs toen ik éénmaal ‘vreemd’ ging en voor een jaarlijks onderhoud , op aanbeveling van een zwager, naar een andere garage ging. Toen ik mijn auto daar ophaalde zag ik dat er iets niet klopte. Teruggegaan naar de garagemonteur: die kon het niet oplossen. Schoorvoetend terug naar team Knoops. Eerlijk gezegd wat ik gedaan had. Men moest lachen en loste het probleem op. Het is altijd prettig daar naar toe te gaan. Nu was ik 14 dagen geleden met mijn Mazda 2 skyactive voor grote beurt en APK keuring in Maarssen en zag daar een nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur die ik door omstandigheden nooit had kunnen aanschaffen. Steeds een andere kleur moeten nemen. Ik sprak Radjen aan en vroeg hem het een en ander. Ook wat mijn huidige auto zou opbrengen. Hij raakte enthousiast en begon mee te denken. Hij zei dat ik er maar eens over moest nadenken. Hij zou mij niet bellen. Wilde niet opdringerig zijn. Als ik meer wilde weten moest ik zelf maar terugkomen of zelf bellen. Dat heb ik na 10 dagen gedaan. Radjen reageerde heel grappig en positief. Niets is hem te veel. Hij luistert en beantwoordt al mijn vragen. Ik mag hem altijd bellen. Ook in de avond, wat ik uiteraard niet doe. Maar de suggestie dat het kan is heel prettig te weten. Over een paar weken kan ik mijn nieuwe Mazda 2 in mijn favoriete kleur ophalen. Het ging allemaal heel snel maar nu begin ik langzamerhand heel blij te worden.

Top! Goede service en heldere communicatie.

Op onze zoektocht naar een andere auto kwamen we bij Knoop in Maarssen terecht. We zijn op een open en prettige manier geholpen door Radjen. We werden aangemoedigd om onze tijd te nemen voor een proefrit en aan tafel tijdens het afrondende gesprek was niks teveel. De auto kan (na overleg door Radjen met de werkplaats) gelukkig sneller dan gebruikelijk rijklaar gemaakt worden, wat voor ons toch wel erg belangrijk was. Ook geen enkele moeite om uit te zoeken hoe het met de trekhaak zat. Tot nu toe zijn wij zeer goed op de hoogte gehouden over de status. Dat is top, want ook wij houden van open en heldere communicatie. Wij geven geen 10 maar 48 (!) punten voor de goede service! ;-)

uitstekende service

Ik kom zelf uit Almere en daar is ook een Mazda garage maar ga graag naar Knoop in Maarsen. auto word daar uitstekend onderhouden.

prima service!

Ik ervaar de ze garage al langere tijd met een prima service. En zelfs met de laatste grote beurt voorzien van video over de staat van onderdelen die vervangen moeten worden.

Super service en komen met geweldige oplossingen.

We hebben vorig jaar augustus een Mazda 2 gekocht bij dit bedrijf terwijl we niet in de buurt van Utrecht/Maarssen wonen. Na wat opstartproblemen met onze navigatiesysteem is dit ook super door dit bedrijf opgelost en rijden we vrolijk rond door Nederland met een super werkend navigatiesysteem. Dinsdag, 3 mei jl., wilde we weg met de auto maar helaas geen stroompje meer in de accu en maar even met de Euroservice Mazda gebeld maar helaas waren we daar niet bekend bij hun systeem dus contact gezocht met het bedrijf en kreeg Joery Knoop aan de lijn die razendsnel een garage bij ons in de buurt heeft gebeld om ons weer op weg te helpen. Gisteren hadden ze nog een plekje vrij in de werkplaats zodat de auto nagekeken kon worden. Auto weer 100% en gaan weer genieten van onze Mazda. Dank jullie wel team Maarssen voor de geweldige service en jullie accurate actie.

Ik word hier als klant behandeld zoals het hoort

Vorig jaar was ik opzoek naar een CX 5 omdat ik hier een aangepaste stoel in wilde laten bouwen voor mijn vader. Mijn familie is bij Knoop al meer dan 30 jaar klant en nig altijd te vrede. Ik werd hartelijk ontvangen door Radjen een verkoper met een vlotte babbel maar oprecht eerlijk en komt zijn afspraken na. Ik heb de CX 5 een jaar en een top wagen naar helaas kan mijn vader er niet meer.in. Ik ging gisteren naar knoop toe en vroeg aan Radjen of hun een kleinere de CX 3 hadden staan en Ja zeker. We hadden binnen een half uurtje de deal rond. Ik kan iedereen zeggen dat de deal meer dan fair naar mij toe was. Ik heb heel wat dealers versleten maar nog nooit zo'n deal als deze gekregen. Dus verkoopteam Knoop en Radjen bedankt . Zie jullie bij de aflevering . Groet. Justin Louhenapessy

Autobedrijf Knoop is top!

Zeer vriendelijk, leuk en persoonlijk ontvangst; van sales, werkplaatsreceptie tot aan afhandeling, het ophalen van de auto. Deze stond als een echt cadeautje op mij te wachten in de showroom! Iedereen heeft mij zeer deskundig geinformeerd en al mijn vragen geduldig beantwoord. Tijdens ons eerste bezoek/ proefrit de auto gekocht omdat ik een zeer goed gevoel bij Knoop had en alle informatie vertrouwde. Je "voelt" de familaire sfeer. Ook de service vwb het 'verwijderen van lakschade die de auto had, perfect. Dankjulliewel lieve mensen en in het bijzonder Sam en Joery.

Een bedrijf om blij van te worden

Wij komen al jaren bij Knoop en voelen ons daar ook echt gezien als gewaardeerde klant. Of het nu om een kleine beurt gaat, een vraag of een probleem, we worden altijd met veel aandacht geholpen en vaak met net dat beetje extra (hoe fijn is het om je auto na een grote beurt schoon terug te krijgen?!). Dat wij hier zo'n 15 jaar geleden binnenliepen voor onze eerste Mazda bleek dat een uitstekend idee waar we nooit spijt van hebben gehad. We rijden nu al die jaren al weer Mazda en vinden het een geweldig merk via een geweldige dealer

Heel tevreden

Ga Zo Door

Prettig ontvangen en goed geholpen met proefrit en bestelling

In de zoektocht naar een nieuwe leaseauto terecht gekomen bij een Mazda 3 en voor een proefrit gegaan naar Autobedrijf Knoop te Maarssen. Prettig ontvangen door Radjen en het team bij Autobedrijf Knoop. De proefauto uitvoerig kunnen testen en naderhand samen met Radjen een passende offerte kunnen opstellen. Gezien de prettige dienstverlening en het goede contact heb ik uiteindelijk via mijn leasemaatschappij Autobedrijf Knoop te Maarssen opgegeven als dealer om de bestelling te plaatsen. Door de chiptekorten duurt de levering nog even tot oktober, maar ik kijk uit naar de ontvangst van mijn nieuwe Mazda 3.

Zeer fijne garage!

Ik kom nu sinds een paar jaar bij deze garage en ben zeer tevreden. Aardig personeel en vakkundig geholpen. Denken met je mee. En natuurlijk een lekker bakkie koffie.

Uitstekende service

De medewerkers van Knoop leveren uitstekende service en denken goed mee met de klant. Sam heeft ons bij de aankoop van onze volgende Mazda weer uitstekend geholpen, dank je wel!

Een goed autobedrijf vriendelijk en kundig personeel.

Wij hebben een auto gekocht bij knoop autobedrijf en zijn door sam mohamoud ali vakkundig en vriendelijk geholpen.

Een firma die luistert, met je meedenkt en samen een oplossing zoekt !!

Mijn vrouw en ik zijn al jarenlang klanten van dit geweldige en daadkrachtige autobedrijf Arie en Jermy KNOOP b.v. in Breukelen. Er bestaat in de gesprekken nooit enige ongewilde druk, maar voor de klant wel een vrijblijvend, uitstekend en eerlijk meedenken met goede degelijke adviezen, suggesties of voorstellen, waarbij alle hulp van de zijde van de zaak wordt aangeboden. Deze werkwijze kennen wij van geen enkel ander autobedrijf. Er is ook altijd sprake van een grote vakkennis. Alle controles en beurten worden perfect en op termijn uitgevoerd, met een puntje op de i. Nu, vier weken geleden, stonden wij weer voor een grote beslissing om een nieuwe auto te kopen en uiteraard vroegen wij om raad bij deze fantastische firma. Het was door onze specifieke wensen dit keer niet zo gemakkelijk maar uiteindelijk is het door een idee van de leiding, waarop wij geheel konden vertrouwen, zeer succesvol en fantastisch gegaan. Nu hebben we exact alles wat we bij een nieuwe aankoop hoopten te verkrijgen: een prachtige auto naar wens !! Werkelijk dit bedrijf kan je helemaal vertrouwen - dit zijn fantastische mensen, die zich altijd voor 100% voor een tevreden klant inzetten en dat dan ook verwerkelijken. Een grote pluim voor deze firma !! Bravo!

ik ben door Sam perfect geholpen om tot de keuze te komen voor de aanschaf van een nieuwe CX5.

ik heb het vertrouwen in Knoop als dealer. Het voelt als een familie bedrijf. Als er wat is met je auto wordt je perfect gehopen. Ga zo door.

Warmte

Alle tijd werd er genomen door SAM om ons het mazda gevoel te laten voelen. We kwamen alleen even kijken nadat we bij de kia dealer waren geweest en een beetje en onderbuik gevoell hadden. Door de uitleg van de trekkracht voor onze paardentrailer. Ja goed gevoel erover nu nog het wachten tot onze nieuwe bolide binnen is.

Super fijn en goed bedrijf

Wederom erg fijn geholpen door Sam bij de aanschaf van een nieuwe CX-60 Fijne zaak die hun afspraken altijd netjes nakomen en prijstechnisch op het juiste niveau zitten

Eerlijk en betrouwbare

Perfecte service en een eerlijke prijs.

Zeer klantvriendelijk en verstand van zaken. Sam Mohamoud Ali Top!

Service beurt van mijn de Mazda 2; eindresultaat; de aankoop van de nieuwe Mazda 2 hybrid.

Tijdens de service beurt van mijn auto keek ik bij de nieuwe Mazda 2 hybryd (i.v.m. interesse in auto's ) en vroeg om informatie bij de verkoper. De verkoper dhr Singh kreeg mij zover om tijdens het wachten een proefrit te maken, hetgeen niet mijn bedoeling was. Ik was zeer enthousiast. Na overleg thuis en zakelijk maar goed overleg met dhr Singh hebben wij een Mazda 2 hybrid gekocht. Wij hopen dat het vervolg traject de levering (wij kijken er naar uit),net zo fijn en voorspoedig verloopt.

De hr. S. M.-Ali was zeer behulpzaam bij de koop van de auto de benodigde akties.

Meneer Sam Mohamoud was zeer pro-aktief bij de stappen en de benodigde aktiviteiten voor de aanschaf van de Mazda MX-30 E en indienen van het kredietaanvraag bij Mazda Finance. Hij leverde de benodigde informatie of de websites waar ik de informatie kon vinden of de websites waar ik aanvragen voor subsidieregelingen en krediet kon indienen.

Zoals altijd geweldig

Goede uitleg en vriendelijke verkoper.

Friendly people and nice service

Team Autobedrijf Knoop is very friendly. They offered nice service to me and my family during our visit. Thanks and keep it up!!

• Would you recommend us? Yes