Goed, vragen werden direct en goed beantwoord, goed geïnformeerd van te voren en tussen door over de prijs.

Van het gemak van afspraak maken tot flexibiliteit over wegbrengen en ophalen en de goede service ben ik helemaal blij. Dankjewel.

Alles top geregeld!

Vakmensen bij van der Sluijs.

Snel, duidelijk en goed!

Snel, duidelijk en goed!

Doen wat ik vraag,zeer klantvriendelijk en snel!!

Gewoon goed

Auto APK laten keuren. Ben geholpen door keurig personeel en kreeg gratis een leenfiets mee, alleen jammer dat deze fiets uit begin vorige eeuw kwam haha.

Prettige garage

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel. We zijn elke keer prima geholpen

Vakkundige herstelling

Diverse herstellingen altijd vakkundig uitgevoerd.

Altijd goede service

Altijd goede service

Snelle bandenwissel, lekkere koffie

Bowie heeft je goed vervangen, Frank!

Service van de zaak.

Ik kwam met mijn auto om remlichten na te kijken. Binnen een minuut was het lek boven. Het benzine station waar ik de dag ervoor was geweest had mij een verkeerd lampje verkocht. Nieuw lampje erin en klaar. Ik wilde afrekenen maar dat mocht niet. Service van de zaak.

Profesjonal

Snel en goede werk gezellige sfeer

Zeer vakkundig, heldere afspraken en vriendelijk!

Afspraak gemaakt, duidelijkheid vooraf betreffende werkzaamheden en vriendelijke afhandeling. TOP!

Betrouwbaar

Altijd een eerlijk advies , klantvriendelijk, snelle service,

Fijne garage

Wordt altijd zeer snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen.

Super vriendelijk, betrouwbaar en service gericht

Ik laat hier met veel vertrouwen (en gelukkig niet te vaak) mijn auto achter! Ben echt heel tevreden over het meedenken, advies en vakmanschap. Daarnaast is de communicatie zeer prettig en vlot. Dus dank!

Terzake kundig, vriendelijk, flexibel

Altijd vriendelijke uitleg en beantwoorden van vragen. Vaak snel plek voor een afspraak of beurt. Flexibel in de uitvoering van de werkzaamheden.

Top service!

Geweldige ontvangst, super service, bellen tussendoor met wat er gevonden is en gedaan moet worden, snel klaar.

Helemaal goed

Nette service

Auto gebracht voor een APK, ondanks wat extra werk hebben deze mensen goed meegedacht en alles tegen een redelijke prijs. De volgende keer weer.

Goede en snelle service

Duidelijke communicatie, snelle service, geen onverwachte kosten

Erg goede service. Vriendelijk personeel

Altijd beschikbaar voor een klein probleem. Duidelijke opgave voor reparatie. Doen wat ze beloven

Net bedrijf,goede service

Klantvriendelijk, netjes en goede service

Goede ervaring!

Deskundig en vriendelijk geholpen! Denken met je mee en afspraak maken op kort termijn. Zeer klantvriendelijk en bevelen zeker voor anderen aan en komen zeker terug!

Traay 170

3971 GV Driebergen