Super klantgericht bedrijf!

We zijn nieuwe klanten en super tevreden. Binnen 10 min was er iemand bij mij thuis na een vraag. Zeer klantgericht - heerlijk in deze tijd!

Zorgvuldig en klantvriendelijk!

Van (auto)techniek heb ik geen verstand. Maar de zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid maken dat ik daarin alle vertrouwen heb. Wat groter onderhoud of reparatie ging keurig in overleg. En... de auto was tot mijn verrassing ook nog eens spic en span gewassen!

Voldoende hulp en service.

Voldoende tot goede hulp en service en afspraken goed in te plannen.

Top service

Een 1 al top, top service en top personeel zijn niet te beroerd om wat extra's te doen voor je.

Kwaliteitsgarage

Duidelijk,vriendelijk, deskundig

prima en snelle service voor een nette prijs

Snelle en goede APK keuring, alle puntjes zorgvuldig gecontroleerd en zo weer een jaar rijplezier.

Super goede service!

Behulpzaam en professioneel personeel! Perfecte prijs kwaliteit verhouding en gemoedelijke sfeer. Heel tevreden met mijn nieuwe auto! Zeker een aanrader voor zowel reparaties als de aankoop van een occasion.

Perfecte service met een glimlach!

Fijne (eerste) onderhoudsbeurt gehad, en mijn ouwe auto (10 jr) rijdt weer als een zonnetje. Ze bellen om te overleggen wat er vernieuwd moet worden en ik krijg een leenauto of -fiets mee.

Prima klantvriendelijk en goede service

Oké blijf bij jullie zeker komen en bevelen jullie aan!

Snelle en accurate service!

Al jaren meer dan tevreden klant. Kwam nu langs zonder afspraaak voor vervangen dimlicht: geen probleem, werd direct opgelost!

Top Service

Super snel, en meedenkend!

Transparent en adequaat

Wederom een goede ervaring gehad bij Van der Sluijs. Vriendelijk en competent personeel. Nooit onduidelijkheid en verrassingen. En altijd op tijd! Zeker een aanrader!

Meedenkend, flexibel en goed

Aantal jaren geleden overgestapt van merk dealers (2 auto’s) naar deze garage. Erg fijne service, goede (vooraf) communicatie. Prijzen zijn goed

Prima dienstverlening

Vriendelijk en behulpzaam. Al blijf ik het bij elke dealer lastig vinden dat ik niet kan bepalen of bepaalde zaken nodig zijn of niet; iets van foto's o.i.d zou mooi zijn om te kunnen zien dat een bepaald onderdeel inderdaad niet meer goed is. Maar overall heel prettig geholpen.

Leuke mannen en goede service

Leuke vrolijke mannen en goed service.

Gewoon hele goede service en perfecte monteurs

Wat kan ik nog toevoegen? Gewoon top.

Correct en snel geholpen.

Correct en snel geholpen

Volle tevredenheid

Hierbij zou ik graag onze dank uitspreken voor de wijze waarop onze auto is gerepareerd. Prima communicatie waarnaar geluisterd wordt. Goede uitleg naar de oorzaak waarna reparatie tegen aannemelijke kosten wordt uitgevoerd. En......gratis een leenauto. Wel heel erg fijn als je redelijk afhankelijk bent van vervoer. Ook onze dank voor de hele vriendelijke wijze waarop wij te woord zijn gestaan. Mvg

Geweldige service.

Voor het onderhoud van mijn auto recentelijk overgestapt naar Van der Sluijs. Had ik veel eerder moeten doen! Vriendelijk en vakkundig personeel, geweldige en snelle service.

Snel en vakkundig geholpen!

Ik heb mijn auto gebracht voor APK, nieuwe banden en remmen. Ik heb mijn auto snel kunnen brengen. En ik kon met mijn vragen terecht en er werd goed mee gedacht.

Uitstekende ongecompliceerde service over lange duur

Dag. Ik woon 36 jaar in Driebergen en even lang bij Van der Sluijs. Zij zagen achtereenvolgens een Ford Mondeo, een Mazda 626, een Toyota en als laatste een Renault Megane. De laatste werd bij hen aangekocht in 2014 en werd twee weken geleden verkocht om te worden vervangen door een Lexus CT200H. Alle auto's kwamen voor regulier onderhoud bij VdS. Ik heb dus vele mensen daar zien komen en gaan, maar de besten bleven altijd bestaan. Altijd service, nooit een klacht. Soms was het schrikken van kosten incl. BTW (APK!), maar rechts- of linksom was er zakelijk wel eens een mouw aan te passen. Nu zijn er acties 'koop lokaal', maar VdS is daar wel de uitvinder van. Desnoods naar je huisadres. En altijd goed, op tijd, en deskundig. Goed, dus.

Werkzaamheden waren zeer snel uitgevoerd en goed communicatie naar mij toe.

Uitstekend werk!

Irritante tik hoorbaar. Vastberaden om het op te lossen ging de monteur aan de slag, terwijl ik mee mocht kijken. Uiteindelijk het probleem gevonden en perfect verholpen!

Fijne service

Stond onverwacht met veel te laag oliepeil terwijl ik naar mijn werk moest. Spontaan langs de garage gereden waar ze me direct even geholpen hebben. Fijn.