Zeker tevreden

Vriendelijk personeel

Uitstekende service.

Het is de eerste ervaring voor mij, maar na (bijna) een jaar Kia Niro PHEV rijden kan ik niet anders zeggen dan dat hij mij uitstekend bevalt. Ook de service door Rida Terneuzen valt niets op aan te merken. Hoop dat dat zo blijft.

Vlot geholpen, alleen toen hij klaar was werd ik even vergeten.

Wordt altijd goed geholpen

FIjne ervaring

super

Ik heb meer contact met de garage gehad, altijd snel en vriendelijk geholpen . Ik ben super tevreden.

zeer tevreden

snelle en goede servce

zeer goed geholpen en uitleg bediening

vlot geholpen

vriendelijke bediening

geweldig

Geweldig en gezellige ervaring

Mijn vierde Kia en nog niet de laatste

altijd welkom met een vriendelijk woord en behulpzaam met koffie

Wordt altijd goed geholpen

prettig geholpen goede service

zied boven

helemaal positief

wij hebben de dag dat wij de auto kochten als iets unieks ondervonden. we zullen zo een dag als toen nooit meer vergeten. alles was perfect de service de auto op zichzelf en de presentatie van jaap. reuze compliment ook de bijpassende taart was van super klasse. nogmaals heel hartelijk dank voor alles en wat ons betreft we blijven jullie op de hoogte houden [email protected] 0640223836. GROETEN

Zeer goede ervaring voor 2e hands

Ik kwam voor een tweedehands 'budget' auto voor mijn zoon. Er stond een hatchback met de juiste motor en een stationwagen met de verkeerde motor......wat nu ? De verkoper probeerde niet uit eigen voorraad te verkopen, maar begeleidde ons bij een aankoop van internet (garage in Zeist). De auto werd voor ons opgehaald, kreeg een inspectiebeurt, een klein defect werd gerepareerd en een taart bij aflevering. Wat een service !!!!! Je koopt een 2e hands en krijgt de service alsof je een nieuwe auto koopt. Ik kom hier zeker terug (mijn dochter moet binnenkort ook een auto).

Een zeer goede garage met vriendelijke vakbekwame medewerkers

Bij deze garage wordt ik al 11 jaar zeer goed geholpen en neem daarom graag de moeite om van Vlissingen naar Terneuzen te rijden. De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en klant gericht, er is hier geen moeite te veel. Ik kan hier altijd wachten als de auto een beurt krijgt i.v.m. de afstand. Zoekt U een goede garage dan moet U bij Autohuis Terneuzen/vakgarage Rida zijn

professioneel en gastvrij

Het garage personeel is altijd zeer gastvrij en behulpzaam. Service geweldig

leuke service

zeer klant vriendelijke dealer die altijd tijd heeft voor de klant. een zeer ervaren garage.

Prachtige

Zeer mooie showroom

Goede firma

Wordt altijd keurig geholpen daar is zeker niks mis mee.

CORRECT EN GOED ADVIES

Altijd correct en goed advies

Ik zal andere klanten ook aanraden om naar de Rida te komen. Vriendelijke personeel wordt goed geholpen.

goed geholpen

Niet te lang hoeven wachten voordat ik geholpen werd. Lekker bakje koffie.

zeer goede service, prettige ontvangst met erwtensoep en/of koffie

Ik ben niet anders gewend ,zeer goede aanbeveling!

wisselend

pech gehad in het afgelopen jaar met een probleem dat langdurend niet kon worden opgelost. Uiteindelijk, na weken en na inschakeling van Kia Nederland, lukte het toch en daarna heeft de auto het goed gedaan. De lange duur van het probleem was frustrerend. In het algemeen heb ik toch een positieve ervaring met KIA en Rida.

Picobello

Altijd goed geholpen in de garage en in de showroom kom hier graag. Prima garantie en pechhulp