Een zeer goede garage met vriendelijke vakbekwame medewerkers

Bij deze garage wordt ik al 11 jaar zeer goed geholpen en neem daarom graag de moeite om van Vlissingen naar Terneuzen te rijden. De medewerkers zijn allemaal zeer vriendelijk en klant gericht, er is hier geen moeite te veel. Ik kan hier altijd wachten als de auto een beurt krijgt i.v.m. de afstand. Zoekt U een goede garage dan moet U bij Autohuis Terneuzen/vakgarage Rida zijn

professioneel en gastvrij

Het garage personeel is altijd zeer gastvrij en behulpzaam. Service geweldig

leuke service

zeer klant vriendelijke dealer die altijd tijd heeft voor de klant. een zeer ervaren garage.

Prachtige

Zeer mooie showroom

Goede firma

Wordt altijd keurig geholpen daar is zeker niks mis mee.

CORRECT EN GOED ADVIES

Altijd correct en goed advies

Ik zal andere klanten ook aanraden om naar de Rida te komen. Vriendelijke personeel wordt goed geholpen.

goed geholpen

Niet te lang hoeven wachten voordat ik geholpen werd. Lekker bakje koffie.

zeer goede service, prettige ontvangst met erwtensoep en/of koffie

Ik ben niet anders gewend ,zeer goede aanbeveling!

wisselend

pech gehad in het afgelopen jaar met een probleem dat langdurend niet kon worden opgelost. Uiteindelijk, na weken en na inschakeling van Kia Nederland, lukte het toch en daarna heeft de auto het goed gedaan. De lange duur van het probleem was frustrerend. In het algemeen heb ik toch een positieve ervaring met KIA en Rida.

Picobello

Altijd goed geholpen in de garage en in de showroom kom hier graag. Prima garantie en pechhulp

Al meer dan 20 jaar klant

Geweldige Service

Erg goed geholpen, na een warm onthaal met soep erbij! Goed geregeld!

zeer goed

Prima service en vriendelijk personeel.

Super bedrijf, mensen zijn vriendelijk en behulpzaam

Ik ben nu klant van Kia enkele jaren, ben super tevreden met de begeleiding voor het kopen van een nieuwe auto, staat altijd iet mooi tussen als ik kom voor de KIA test dag. Ik vertrouw de medewerkers en als ik vragen heb kan ik altijd terug naar hun, problemen worden altijd opgelost. Ga zo door.

Leuke testdag duurde wel iets langer

Service is goed

Mooie auto's zeker de xceed

Goed en netjes geholpen

Goed en netjes geholpen :)

Het duurde dit jaar wat langer dan vorig jaar

Altijd tevreden geholpen en maandag krijg ik weer mijn winterbanden.

goede ervaringen

zeer tevreden van mijn kia rio

prima service

goede service

ik wordt hier altijd goed geholpen is mijn ervaring

Een ongelooflijke ervaring

Bij mijn vorige onderhoudsbeurt werd mijn Kia zoals gewoonlijk weer eens goed onderhanden genomen en toen werd mij verteld dat de volgende keer hoogstwaarschijnlijk mijn banden vervangen zouden moeten worden. Dit was ik een paar weken later natuurlijk al vergeten, maar nu belde de garage mij een paar weken geleden op om me eraan te herinneren dat met de winter die eraan komt we toch maar eens de banden van mijn Kia Rio moeten vervangen. Dus dan hebben we maar meteen een afspraak gemaakt voor de bandjes. Nu kom ik deze morgen aan bij de Kia garage en staat er gewoon een Stinger voor de deur. Ik dacht bij mezelf "jongen, zo een kans krijg je nooit meer om die van binnen te zien" dus de stoute schoenen aangedaan en gevraagd aan de meneer achter de balie of ik die Stinger eens van binnen mag zien. Komt hij een paar minuutjes later terug met de sleutel van de Stinger, geeft ze aan mij en zegt me "kom we gaan een stukje rijden"!!! Nou wat een ervaring en wat een prachtige auto, echt ON-GE-LOOF-LIJK!!!!!!! Dat geluid wanneer dat beest start en de luxe die je van binnen proeft is een ervaring die ik nooit zal vergeten. Zo agressief en comfortabel tegelijk. Dit is echt een rij-ervaring die mij nog lang zal bij blijven. Dank je wel KIA

Zoals het hoort

Service van het hoogste niveau. Alles wat men mag verwachten van een garage. Vooral Patrick heeft klanttevredenheid hoog staan. Hij kent iedereen en doet net het beetje extra zodat je je als klant echt koning voelt.