Uitstekende service!

Aantal weken gelden een auto gekocht. Na een tweetal weken problemen met de remmen. Direct hersteld binnen een dag op kosten van Suzuki Leiden by Bart terwijl je ook zou kunnen discuseren of dit onder garantie valt.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Wist wat ik wilde, en dat leidde tot een gemakkelijk gesprek

Super vriendelijk, erg duidelijk in hun communicatie. Had alle vertrouwen in Suzuki Leiden en dat is helemaal uit gekomen. Nog geen beroep hoeven te doen op service. Maar dat komt ondanks de afstand vast 100% goed. Bedankt Jelle en Kevin.

• Service N.v.t.

Goed en netjes afgeleverd

Perfect uitgelegd alles tot in de puntjes.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle, Kevin
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Hier doen ze wat ze beloven. Super

Na 13 jaar hebben wij onze Kia Rio ingeruild voor een Suzuki Vitara. Zowel de ontvangst als de gehele aflevering was super. Bij binnenkomst hebben wij op ons gemak rond kunnen kijken. Ook de proefrit was goed geregeld. Geen tijdslimiet wanneer de auto terug moest zijn zodat we alles op ons gemak konden bekijken en ervaren. Nadat wij hadden besloten de auto te kopen is alles super geregeld en hadden wij nergens omkijken naar. De Leidsche koek die wij bij aflevering mochten ontvangen waren heerlijk, echt origineel bedacht.

Voortreffelijk van A tot Z

Wat een prettige ervaring is het om bij Suzuki Leiden de showroom binnen te stappen. Een enthousiaste vriendelijke adviseur staat ons te woord. Een kop koffie en een goed en zakelijk gesprek volgt, er worden afspraken gemaakt en alles wordt tot in de puntjes geregeld. Na de afgesproken levertijd wordt onze mooie bijna nieuwe Suzuki Baleno door ons opgehaald. Beste Bart hij rijdt geweldig, bedankt voor je bemoeienis en het was hartverwarmend.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart

Top service

Van begin tot eind goed geholpen. Erg tevreden over de aandacht voor de klant, het meedenken en het geduld. Super bedankt!!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Prettige ontvangst en dienstverlening in alle opzichten.

Er wordt tijd genomen, meegedacht en alle vragen beantwoord. Zijn bereikbaar en behulpzaam ook op onverwachte momenten. Klant staat op nummer één. Één nadeel: het bedrijf is gevestigd aan een drukke straat en heeft minder parkeermogelijkheden op het terrein.

Geweldige service

Echt aandacht voor de klant

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Alles was goed maar nu meer dan 3 maanden wachten op een instructieboekje van de auto

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? N.v.t.

Zeer tevreden.

We zijn door Jelle heel erg prettig geholpen. En hebben nu een geweldige auto.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn vitara hybrid door jelle, was niet opdringerig ,en een leuke inruilprijs gekregen voor mijn auto.Inmiddels al een paar honderd km gereden, het is een feest om in te rijden .Bij aflevering ook tijd genomen voor uitleg van het één en ander.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

zeer goed geholpen en afgehandeld

goed bedrijf zeer goed uitleg waren het eens over prijs en inruil

Prettig

Gewoon geen verkoop praat , to the point , ik ben heel blij met mijn nieuwe auto . En ik weet niet hoe ze deze zo schoon hebben gekregen … als nieuw ( 20 jaar ) Heel tevreden klant

Vriendelijk behulpzaam personeel

Medewerkers denken met de klant mee. Afspraak is afspraak.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

"Auto moet perfect worden afgeleverd"

Begin april ben ik langsgegaan om te kijken bij een Toyota Auris. Kevin kwam ons zeer vriendelijk helpen en wij mochten als eerst even rijden met de auto. Tijdens de proefrit kwamen we achter een aantal dingen, zoals een bestuurderstoel die was doorgezakt en hobbelen op glad asfalt (waarschijnlijk banden die gecupt waren). Tijdens het verkoopgesprek gaven we dit aan en Kevin zei, "de auto moet perfect worden afgeleverd dus we schrijven dit op om hiernaar te kijken". Ook wilde we een Hybride zekerheidscheck laten uitvoeren door een Toyota dealer. Kevin was hier erg meedenkend in. Hij gaf aan dat als zij er geen tijd voor hadden, wij zelf even met de auto naar een Toyota dealer moeten gaan en hen de factuur mochten sturen (dit moet nog gedaan worden, maar ik verwacht geen gekke dingen). We sloten de verkoop, met een APK, onderhoudsbeurt, een jaargarantie en dat de dingen die ons opvielen tijdens de proefrit verholpen werden. Na 3 weken konden we de auto komen halen en alles was perfect geregeld. Het hobbelen was verholpen en de bestuurderstoel zit weer als nieuw. Een nieuwe APK en een onderhoudsbeurt waar ze wel wat kosten aan gehad hebben, maar de auto moest perfect worden afgeleverd. Ik kan niet anders zeggen dat Suzuki Leiden by Bart een super nette, vriendelijke en fijne garage is. We zijn erg tevreden met hoe alles is gelopen. Kevin bedankt voor de fijne verkoop!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een garage met vriendelijk en vakkundig personeel zorgt voor een uitstekende service.

Aan bovenstaande zin is weinig toe te voegen

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Prettig contact met de verkoopadviseur en medewerkers.

Prettig en vriendelijk contact met de verkoopadviseur en medewerkers. Verkoopadviseur leefde zich snel in en heeft verstand van zaken. Snelle reactie termijnen. Correcte aflevering van de nieuwe auto.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

We werden heel vriendelijk ontvangen, auto stond al klaar voor de proefrit. Na de proefrit was de deal snel rond, werd direct een goede inruilprijs op onze Kia Picanto geboden.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Auto is geheel naar wens.

Nette en vriendelijke verkoper! Goede aflevering van de auto, zijn wel tevreden. Vrouwtje had wel bij de aflevering van de nieuwe auto een bloemetje verwacht, ( Grapje!!)

• Medewerkers N.v.t.

Professioneel

Ik zou zelf een Nederlands talige handleiding in de auto wisselen met de Franse…. Niet iedereen is van het digitale tijdperk …

We are very happy!

Honest and reliable people/company. The delivery exactly what they promised and were very helpful and obliging during the whole buying process. Our purchase took a little extra time due to external parties, but they made everything possible to get it done. The process was simple and easy, they take care that everything is done and in order for you. We would recommend this auto dealer to anyone and if we ever need another auto, we will def come back.

Super!

Fijne garage. Geen extra kosten rijklaar maken of andere ineens bijkomende kosten. Goede en realistische inruilwaarde voor mijn auto. Fijn en snel contact.

Uitstekende service

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen. Ik ben erg tevreden over de aflevering en service betreffende mijn nieuwe Suzuki Vitara!

heldere afspraken

Het terrein is wat moeilijk toegankelijk, vol met geparkeerde auto's.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart

Vertrouwen

Wij hebben een eerlijk en vertrouwd gevoel bij Bart , meedenkend en meelevend,,,

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin

Bedrijfsgegevens

Hogerijndijk 328 328

2314AN Leiden

[email protected]

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.