De klant verwachting overtreffen!

Bij Bart en zijn collega's kan je er van op aan dat ze met hart voor de zaak werken. Jouw vraag staat centraal; je krijgt het eerlijke verhaal te horen en bovendien advies op maat. Wij zijn al vele jaren klant hebben nog niet eerder een review geschreven. Gisteren toen wij terugreden in onze 'nieuwe' auto dacht ik, ik ga er moeite voor doen; ze verdienen het. En er moeite voor doen dat is precies ook wat hen onder andere typeert. De klant blij en tevreden maken. Ook tussentijds bij autobeurten of als er iets aan de hand is (schade) tonen ze zich altijd bereidwillig en denken met je mee. Aan het hele team een groot compliment voor jullie allemaal en een speciale voor Bart!

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Kevin
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.

Super geholpen.

Heel beleefd en vakkundig geholpen.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Expertise en service : occasion gekocht

Uiterst prettige begeleiding zodat je alle tijd krijgt om te ervaren hoe de auto is. Geen druk en elke vraag wordt perfect behandeld. Vakman en alles behalve glad. Bij afleveren was de auto als nieuw. Grandioos werk van de garage. Top daar in Leiden!

Geweldig geholpen

We zijn prima geholpen

No nonsens

Geen flauwe kul en verkopers in strakke pakken. Eerlijke deal gesloten voor een andere auto. Ondanks de leeftijd van de auto een jaar garantie die ik ook bij mijn eigen garage kan inzetten. Communicatie via de telefoon en whatsapp gedaan, wordt snel gereageerd. Er is een goede sfeer tussen de collega's, dit straalt uit naar de klanten.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Duidelijk, transparant en vriendelijk.

Wij zijn door Jelle vakkundig, vlot en vriendelijk geholpen. De deal was snel gemaakt en alle benodigde papieren snel in orde. De auto was in tip top staat afgeleverd. Vanaf vandaag veel km's maken en kijken hoe hij presteert, maar we verwachten geen problemen. Wij vinden dit een fijne no-nonsens garage die we van harte aanbevelen.

Uitstekend!

Prima!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Sinds jaren erg tevreden.

Al geruime tijd klant, dat zegt eigenlijk al genoeg. Erg goede ervaringen gehad in het verleden, en ik hoop op een nog langere klantervaring. Ook de werkplaats werkt m.i. erg netjes en accuraat. Daarom absoluut geen minpunten.

Prettig

Een mooie jonge Vitara gekocht en het onderhandelen daarover vond ik heel relaxed er aan toegaan en ook de aftersale is en dat is niet onbelangrijk vind ik er er goed uitzien dus een leenauto enz.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Erg goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Enorm goed geholpen door Bart! Ik kwam daar voor een Suzuki Swift die ze als occassion te koop hadden staan. Bart neemt de tijd voor je en geeft goed advies bij de aankoop. Zeker een aanrader, bedankt!

Super blij met mijn Suzuki

Erg fijn door Jelle geholpen. Ik kwam voor een nieuwe uitlaat voor mijn oude auto, maar ging een week later met een Suzuki weg.

Goeie behandeling

Zijn goed geholpen en hebben ons verteld hoe alles werkte. Zoals altijd prettig. Dit was via dit bedrijf onze 4e suzuki

Uitstekende service!

Aantal weken gelden een auto gekocht. Na een tweetal weken problemen met de remmen. Direct hersteld binnen een dag op kosten van Suzuki Leiden by Bart terwijl je ook zou kunnen discuseren of dit onder garantie valt.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Wist wat ik wilde, en dat leidde tot een gemakkelijk gesprek

Super vriendelijk, erg duidelijk in hun communicatie. Had alle vertrouwen in Suzuki Leiden en dat is helemaal uit gekomen. Nog geen beroep hoeven te doen op service. Maar dat komt ondanks de afstand vast 100% goed. Bedankt Jelle en Kevin.

Goed en netjes afgeleverd

Perfect uitgelegd alles tot in de puntjes.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Hier doen ze wat ze beloven. Super

Na 13 jaar hebben wij onze Kia Rio ingeruild voor een Suzuki Vitara. Zowel de ontvangst als de gehele aflevering was super. Bij binnenkomst hebben wij op ons gemak rond kunnen kijken. Ook de proefrit was goed geregeld. Geen tijdslimiet wanneer de auto terug moest zijn zodat we alles op ons gemak konden bekijken en ervaren. Nadat wij hadden besloten de auto te kopen is alles super geregeld en hadden wij nergens omkijken naar. De Leidsche koek die wij bij aflevering mochten ontvangen waren heerlijk, echt origineel bedacht.

Voortreffelijk van A tot Z

Wat een prettige ervaring is het om bij Suzuki Leiden de showroom binnen te stappen. Een enthousiaste vriendelijke adviseur staat ons te woord. Een kop koffie en een goed en zakelijk gesprek volgt, er worden afspraken gemaakt en alles wordt tot in de puntjes geregeld. Na de afgesproken levertijd wordt onze mooie bijna nieuwe Suzuki Baleno door ons opgehaald. Beste Bart hij rijdt geweldig, bedankt voor je bemoeienis en het was hartverwarmend.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Van begin tot eind goed geholpen. Erg tevreden over de aandacht voor de klant, het meedenken en het geduld. Super bedankt!!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Prettige ontvangst en dienstverlening in alle opzichten.

Er wordt tijd genomen, meegedacht en alle vragen beantwoord. Zijn bereikbaar en behulpzaam ook op onverwachte momenten. Klant staat op nummer één. Één nadeel: het bedrijf is gevestigd aan een drukke straat en heeft minder parkeermogelijkheden op het terrein.

Geweldige service

Echt aandacht voor de klant

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Alles was goed maar nu meer dan 3 maanden wachten op een instructieboekje van de auto

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? N.v.t.

Zeer tevreden.

We zijn door Jelle heel erg prettig geholpen. En hebben nu een geweldige auto.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn vitara hybrid door jelle, was niet opdringerig ,en een leuke inruilprijs gekregen voor mijn auto.Inmiddels al een paar honderd km gereden, het is een feest om in te rijden .Bij aflevering ook tijd genomen voor uitleg van het één en ander.

Hogerijndijk 328 328

2314AN Leiden

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!