Auto is geheel naar wens.

Nette en vriendelijke verkoper! Goede aflevering van de auto, zijn wel tevreden. Vrouwtje had wel bij de aflevering van de nieuwe auto een bloemetje verwacht, ( Grapje!!)

• Medewerkers N.v.t.

Professioneel

Ik zou zelf een Nederlands talige handleiding in de auto wisselen met de Franse…. Niet iedereen is van het digitale tijdperk …

We are very happy!

Honest and reliable people/company. The delivery exactly what they promised and were very helpful and obliging during the whole buying process. Our purchase took a little extra time due to external parties, but they made everything possible to get it done. The process was simple and easy, they take care that everything is done and in order for you. We would recommend this auto dealer to anyone and if we ever need another auto, we will def come back.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Fijne garage. Geen extra kosten rijklaar maken of andere ineens bijkomende kosten. Goede en realistische inruilwaarde voor mijn auto. Fijn en snel contact.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen. Ik ben erg tevreden over de aflevering en service betreffende mijn nieuwe Suzuki Vitara!

heldere afspraken

Het terrein is wat moeilijk toegankelijk, vol met geparkeerde auto's.

Vertrouwen

Wij hebben een eerlijk en vertrouwd gevoel bij Bart , meedenkend en meelevend,,,

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

No nonsens autobedrijf die luistert naar zijn klanten.

Geven goed advies, zeker niet opdringerig. Laten je eerst rustig rondkijken. Kwamen voor een jong gebruikte Swift via internet, maar gingen erg tevreden weg met een nieuwe Swift. Eigenlijk precies het model en kleur die we wilde die ze op voorraad hadden staan.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Meedenken en service gericht

Plezierig contact

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Goed en duidelijke uitleg. Vriendelijk geholpen.

Top. Ik ben zeer tevreden.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Klantvriendelijk bedrijf met goede service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit later in de week en wij online al een prijs voor inruil waren overeengekomen op basis van foto's welke in had toegestuurd. ( uiteraard moest de auto nog wel echt gezien worden voor een definitieve inruilprijs ) werden wij keurig ontvangen en stond de auto netjes klaar. Na de proefrit met de auto waren wij tevreden en gaf Jelle de verkoper aan dat de inruilprijs zoals afgegeven aangehouden kon worden. De deal was dan ook snel beklonken. Een week later konden wij de auto al komen ophalen en was alles netjes in orde gemaakt zoals afgesproken.

Uitstekend geholpen.

Na een bakje koffie zeer vriendelijk te woord gestaan door Jelle. Onze auto werd piek fijn afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden over Jelle en het Suzuki team.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Hele leuke Suzuki dealer!

Op een zaterdag naar binnengelopen voor een tweedehands Suzuki Swift die wij bij Bart op de site hadden zien staan. Ondanks de drukte, werd er keurig iets te drinken aangeboden en daarna kwam Jelle naar ons toe. Zij boden een goede inruil prijs voor onze Suzuki Swift en de interesse kwam al snel te liggen bij een nieuwe Swift Sport. Later in de week een afspraak gemaakt, voor een proefrit en de knoop direct doorgehakt. Buiten de schuld van Bart Leiden - RDW site lag eruit - kon de nieuwe auto niet overgeschreven worden. Werd door Jelle direct een vervangen auto klaargezet en wij hebben de volgende dag de nieuwe auto opgehaald. Top geregeld, prima service, blij met de inruil en natuurlijk met de nieuwe Suzuki Swift Sport !

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ik zocht naar mijn eerste ( tweedehandse ) auto en die heb ik zeker gevonden bij Suzuki Leiden, Ik woon zelf in de regio Flevoland, maar ik vond een auto advertentie via autoscout en de informatie die beschreven stond kwam overeen met wat ik er voor kreeg. Ze zijn eerlijk en bieden een top service aan. Ik heb bij mijn aankoop een volle tank gekregen, nieuwe APK en zelfs een onderhoudsbeurt. Ik rijd er nu 1 maandje in en tot zo ver tevreden. echte aanrader!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een schitterende youngtimer voor een prima prijs

Recent hebben wij een zeer nette Peugeot 306 gekocht bij Suzuki Leiden by Bart. We waren op slag verliefd maar wilde ons gevoel niet laten leiden.. het enthousiasme van de verkoper trok ons echter over de streep. Deze bleek zelf in het bezit van een vergelijkbaar model. We hadden een goed gesprek waarbij de verkoper een goed beeld gaf over de staat van de auto. Zonder moeilijk te doen kregen we, zonder daarop aan te dringen, nog een paar mooie extras erbij zoals 4 nieuwe banden. Een volledige onderhoudsbeurt incl apk en werd de airco getest en afgevuld en de multiriem vervangen. Ook werd voor ons nog een mattenset besteld. We zijn dan ook zeer tevreden over de geleverde service en de gastvrijheid van dit bedrijf. De eerlijkheid, het enthousiasme en de passie van de verkoper gaf voor ons de doorslag

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Laatste ervaring met Kevin (en past jaar geleden ook met Jelle). Beiden nemen de tijd zonder te haasten of je op te jagen. Je wordt niet geforceerd een directe beslissing te nemen. Ze geven alle tijd er over na te denken.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Eind januari daar mijn Suzuki Ignis gekocht, waar ik heel blij mee ben. Heel vriendelijk en goed geholpen door Jelle, mijn auto werd afgeleverd met grote beurt, volle tank ,mooi gepoetst, 1 jaar service voor pech onderweg, mooie inruil prijs gekregen voor mijn Citroën C1 . Ik was vergeten mijn spaarslot uit te zetten dus toen ik het geld over wilde maken ging dat niet (duurt 24 uur).maar ik mocht de auto gewoon meenemen en later betalen. Dus mijn ervaring is goed,en vind Suzuki Leiden by Bart een aanrader

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Geweldige garage, komt afspraken na.

Wij hebben een nieuwe Suzuki S-Cross gekocht,en zijn op zeer prettige manier door Kevin Schuurhuis geholpen. Deze verkoper is goed op de hoogte en verteld alles op een enthousiaste manier. Kevin bedankt voor alles, en bedank ook de chauffeur voor het ophalen van de Fiat.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

De zaken uitstekend en keurig geregeld

Zakelijk en prettige verkoper.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Zeer klantvriendelijke service bij een auto in perfecte staat

Bart heeft erg goed geholpen bij het uitzoeken van een auto die voldoet aan mijn wensen. Ook de aflevering en service rondom de verkoop waren prettig en zonder verrassingen. De auto rijdt goed en voldoet aan de omschrijving en verwachting.

Zeer gericht en klantvriendelijk

In alle rust werd de auto afgeleverd, zeer professioneel bedrijf, hele prettige heren die ons geholpen hebben (Jelle en Kevin)

Fantastische eerste auto gekocht

Ik heb een fijne ervaring gehad met Bart en Kevin tijdens de aankoop van mijn eerste auto. Tijdens het weekend kon ik telefonisch een afspraak maken voor een bezichtiging. Kevin en Bart zijn aardige verkopers die prettig meedenken en voor mijn gevoel eerlijk onderhandelen. De aflevering was top!

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Kevin

Goede ontvangst

Vriendelijk ontvangst en goede uitleg.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Suzuki Leiden is gewoonweg fantastisch! Ik heb de afgelopen 20 jaar verschillende auto's bij hen gekocht en elke keer was de service top. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en maakt het hele koopproces een plezier. En laten we het hebben over de snelle service – het is alsof ze weten dat je niet kunt wachten om de weg op te gaan met je nieuwe aanwinst. Al met al een geweldige ervaring waarom ik telkens weer terugkom bij Suzuki Leiden!

Kan niet beter ✅✅✅✅✅✅

Autobedrijven, iedereen heeft er wel ervaring mee... En met het internet onder de arm delen we ook veelvuldig die ervaringen en heel vaak lusten de honden er geen brood van! Inmiddels ben ik met pensioen en heb derhalve een zeer ruime ervaring met het aankopen van auto's. Maakte laatst een rijtje en het zijn er tientallen. Vooral in mijn jonge jaren wisselde ik nogal snel Vroeger had je op elke hoek van de straat een autohandelaar en meestal wist je van tevoren dat je getild werd... En zo geschiedde ook meerdere malen. Maar wie denkt dat het in de huidige tijd heel anders is vergist zich! De handelaren zijn verkoopadviseurs geworden met een pak aan en nog steeds gebeuren er heel vaak dingen die echt niet kunnen. Het internet is onze getuige. Bij mijn zoektocht naar een Lexus UX kwam ik terecht bij Suzuki dealer Carz by Bart te Leiden. De reviews alhier zagen er zeer goed uit en de nieuwsgierigheid was gewekt. De ervaring die mijn vrouw en ik hier hadden maakte bijna alles goed wat er de afgelopen 50 jaren met regelmaat was misgegaan met onze aankopen. En dat is niet overdreven, wat dit bedrijf laat zien, voelen en horen om de koopervaring 100% te laten zijn is een ware topprestatie! Persoonlijke aandacht, transparantie, visie, eerlijkheid, vakmanschap en vriendelijkheid zijn de kernwaarden waar dit bedrijf op draait! Daar bovenop hanteren zij uitstekende garanties, reële prijzen en goede inruilprijzen. En ze doen wat ze beloven. Kan dus echt niet beter, wat een verademing in autoland!

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!