Meedenken en oprecht goed advies

Al ruim 6 maanden geleden een 2e hands Suzuki S-cross uit 2018 gekocht tegen inruiling van een tevens hier gekochte S-cross uit 2014. Naast de schappelijke inruilprijs wederom goed en praktisch advies ontvangen van Bart die de keuze voor deze prachtige auto voor ons een stuk makkelijker maakte. Eerlijk is eerlijk, Bart heeft niets teveel gezegd en na de eerste testrit waren mijn vrouw en ik verkocht aan deze mooie stille en comfortabele auto. Tot op heden heel wat kilometers verder nog geen centje pijn en een gram spijt van de aankoop gehad. Auto rijdt gewoon top, doet wat ie hoort te doen en ook nog een pareltje om te zien. Kortom, we zijn zeer tevreden klanten en vind de service In het algemeen tot dusverre vriendelijk, meedenkend, altijd ruimte voor een extraatje en kwalitatief goed.

goeie sevice

prima!

Uitstekende service

Geweldige service, goed geholpen. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe auto

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Niet opdringerig en zeer klantvriendelijk!

Goede ontvangst. De juiste informatie en vriendelijk in de omgang. Na proefrit gesprek met alle informatie en inruilmogelijkheden van eigen auto. Alle tijd om na te denken over de aanbieding. Alles wordt geregeld. Super bedrijf.

Super service!

Ik ben weer super geholpen door Kevin. Hij heeft mij goed geadviseerd mbt de aanschaf en heeft mij ruimte geboden om al mijn vragen te kunnen stellen. Wat ik persoonlijk erg belangrijk vindt.

Helemaal top

Meedenken, goed advies, afspraken nakomen.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Well organized and professional.

We bought a car from Suzuki Leiden by Bart. Before buying the care we received necessary information about the car and its history. Everything was clear.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Leuke auto, verkoper was minder

Ik heb een prima auto gescoord maar de verkoper vond ik niet aardig. Hij was niet aardig en als ik de auto niet zou kopen ook goed. Was een beetje een domper op de vreugde. Uiteindelijk toch besloten om de auto te kopen. Als ik de keuze had gehad dan had ik het niet gedaan.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Geachte lezer, Bovenstaande recensie kwam ons ter ore en vanzelfsprekend hebben wij direct contact opgenomen met de schrijfster van deze recensie. Wij betreuren het ten zeerste dat de ervaring bij ons bedrijf niet was zoals zou moeten. Na wederzijds contact hebben we onderling aan elkander uit kunnen leggen hoe de vork in de steel zit en is er vanuit ons excuses aangeboden voor het negatieve beeld wat er - zonder ons weten - is geschetst bij mevrouw. Ook wij leren op deze wijze van onze klanten en de manier waarop zij onze werkwijze interpreteren. Contact hebben met elkaar blijft mensenwerk en maatwerk. Eindconclusie: ondanks de ervaring in onze showroom, geeft mevrouw gelukkig aan tevreden te zijn met de auto, dat is voor ons het aller belangrijkst! Wij hopen dat mevrouw nog vele jaren plezier heeft van haar Suzuki! Een vriendelijke groet, Jelle van der Vlugt Verkoop Occasions Suzuki Leiden & Carz by Bart Vragen na aanleiding van deze review en/of toelichting zijn welkom.

Snelle hulp bij binnenkomst en vriendelijke verkoper.

Fantastisch zeer klantvriendelijk

Zijn zeer hartelijk ontvangen en goed behandeld door Bart ondanks dat ze gesloten waren proefrit gemaakt etc en de auto gekocht

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik heb een Opel Astra gekocht. Het was goed idee om bij Suzuki Leiden een auto te kopen. Ik zou graag nog een keer hun bezoeken,als ik een auto wil kopen.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Een zeer betrouwbaar bedrijf met zeer betrokken medewerkers

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf, ik ben er zeer vriendelijk ontvangen en zeer professioneel en op de persoon geholpen. Ook de afwikkeling was uitstekend, ze zorgen voor de overschrijving en verzekering, en ze zetten net nog een tandje bij en zijn net zo enthousiast met jou als ze de auto overhandigen. Dank je wel, Kevin.

Geweldig!

Goede service,klantvriendelijk,sympathieke verkoper.

Goede afspraken

Prima bedrijf fijne mensen zeker een aanrader om daar een auto te kopen

Klantvriendelijk

In onze zoektocht naar een nieuwe auto zijn wij terecht gekomen bij Suzuki leiden by Bart. Hier zijn wij heel goed geholpen door Jelle. De auto stond helemaal gewassen klaar voor een testrit en na deze rit waren wij om. Tijdens de onderhandeling was hij ook heel eerlijk en open. Kortom wij raden iedereen deze autodealer aan!!

goed en fijn geholpen

goed en fijn geholpen

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Jelle, Kevin
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Goede service ,aardige verkoper (kevin)

Mooie auto gekocht ,alles netjes geregeld met Kevin voor een nette prijs. Auto nog even op de brug mogen bekijken omdat ik zelf monteur ben ,dus gewoon geheel tevreden over alles

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Alles goed .vriendelijk en goed geholpen

• Medewerkers N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

Na aarzelend begin, goed.

Helemaal niks mis mee

Onze twaalfde nieuwe Suzuki op een rijtje, dus we wisten al hoe het zat

Vriendelijke en gastvrije dealer

Klantvriendelijk, servicegericht en prettig in de communicatie.

in 1 zin geweldig

ga zo door bedankt

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Jelle, Kevin

Bijzonder klantgericht.

Voor de aankoop van onze auto zijn wij geholpen door Kevin Schuurhuis. De manier waarop hij ons heeft geholpen hebben wij als zeer klantvriendelijk en servicegericht ervaren. Geen vraag was teveel voor hem en hij heeft ons uitermate goed geïnformeerd mbt alle zaken die komen kijken bij het aankopen van een auto. Mede door het vertrouwd gevoel en de uitgebreide uitleg hebben wij niet lang hoeven nadenken. Ervaring was dus uitermate Top!

Duidelijk verhaal!

Geen omwegen, direct en snel. Zelf wel bedenken waarvoor je komt uiteraard!

Geweldig service

Na 17 jr alweer een auto gekocht bij Suzuki Leiden by Bart, een Suzuki Swift. Verkoper Kevin Schuurhuis beantwoorde al mijn vragen en gaf geduldig antwoord. De auto werd heel netjes afgeleverd ,de volgende dag hing mijn rechter knipperlicht glaasje eraf, s'morgens gebeld en kon gelijk langskomen bij de werkplaats en hebben er een nieuw glaasje gemonteerd (top) Dat noem ik nou service en niet dat je een nummer bent. En voor de rest moet ik nogmaals Kevin Schuurhuis mijn complimenten geven, je bent voor ons een topper.

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!