Vriendelijk en uitstekend geholpen

Nvt

Verkoper behulpzaam

Heb nog weinig ervaring. Vorige auto was een Nissan Note. Ik ervaar nu pas het verschil in transmissie. De Nissan trok geleidelijker op.

• Service N.v.t.
  • Verliep de aflevering naar wens? Ja

bart is de man van het jaar en zijn persoonneel

dit is een bedrijf als binnen komt zo vriendelijk en gast vrij kijk u maar rond en bakje koffie en ze nemen ook tijd voor je

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Bart, Jelle, Kevin

Goede service, snelle communicatie

Erg tevreden met de service van begin tot eind. Flexibele medewerkers, dachten goed mee en hebben uitstekend advies geleverd. Afhandeling van de koop en verkoop verliep ook vlekkeloos en auto was zelfs eerder rijklaar dan verwacht. Enige minpuntje is dat het boeken van een proefrit via de website van Suzuki niet ontvangen was. Bij nabellen kwam deze aal uit de mouw, maar werd direct opgelost en proefrit kon zo twee dagen tevoren alsnog geregeld worden.

Friendly and helpful service

Bart was our advisor and he helped us in everything he could, he did his job perfectly. The used car we bought from him was in really good condition and it really seemed they cared about what they were selling to us. Thanks for everything and see you soon. :)

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • Yes
  • Yes

Goede service bagger oplevering

De service ging goed en snel. Na het kopen van de auto ging ik de garage uit met: - een lege tank - 1ml ruitenvloeistof - vieze olie Ervaring in de garage was prettig er buiten totaal niet helaas. Jammer

• Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? Nee
  • Verliep de aflevering naar wens? Nee

Goedemiddag Edwin, Onlangs plaatste je deze review inzake de aflevering van jouw Picanto. Daarin geef je aan niet tevreden te zijn met de service. Dat is niet onze bedoeling geweest. Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met je opgenomen en hierin ook onze excuses gemaakt voor de netheid van de aflevering. Het blijft mensenwerk en helaas maken ook wij wel eens een foutje. Wij hebben als compensatie een kleine geste jouw kant uit gestuurd. Wij hopen natuurlijk dat je dit kan waarderen en dat je verder heel tevreden bent over je auto. Mocht alles tot tevredenheid zijn opgelost, dan horen we het graag en zouden we het fijn vinden als je fijne ervaring in de showroom en de afhandeling van de klacht, ook in je publieke ervaring terugkomt. Met nogmaals onze excuses, kijken we uit naar je reactie, Groet, Jelle Suzuki Leiden Carz by Bart

Als klant goed behandeld, alle bijkomstigheden werden op papier gezet en werd ook toegezegd, dat zij dit gratis doen. Bij aflevering van de auto zag ik, dat dit ook gebeurd is. Kreeg de nota ook te zien, wat er allemaal aan de auto was gedaan. Verkopers Jelle & Kevin waren klant en servicegericht en dat is als klant altijd prettig. Heb niet het gevoel gehad dat zij de verkoop wilden opdringen, integendeel zelf. Ik ben een tevreden klant.

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Jelle, Kevin

heel goed

heel vriendelijk

Blij met mijn Suzuki Alto

Ik werd erg prettig geholpen bij de dealer. Ik kocht een occassion Suzuki Alto uit 2013 voor een schappelijke prijs. Helaas zag ik bij de testrit niet dat de auto iets schade had aan de achterkant en ook de verkoper had dit niet vermeld, wat jammer was. De eigenaar heeft geprobeerd de kras iets bij te werken en daar dit een tweede auto was, was dit voor mij goed genoeg. De service is goed. Voor aflevering werden er wat onderdelen vervangen, welke nodig waren voor de APK. Ik nam voor eigen kosten nog een grote beurt af, zodat ik de eerste 2 jaar geen omkijken meer heb. Ik kreeg bij aankoop een haal/breng-service garantie en een Suzuki service card. Deze verzekerd mij van wegenwachtservice.

Awesome!

Everything was very good! Bart, you still owe us lemonade for the kids! :)

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Klant gericht op basis van kennis en vakmanschap.

Ik heb een zeer prettige ervaring met Suzuki Leiden. Medewerkers vertonen oprechte interesse en dat voelt gastvrij. Daarnaast ben ik zeer tevreden over mijn Suzuki Swift Sport. Bedankt en groet, Stephan

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Eerste keer bij Bart .... leuk geholpen door kevin service kan ik nog niets van zeggen ben nog niet geweest voor onderhoud

• Welke verkoopadviseur heeft u geholpen? Kevin
  • Zou u nogmaals een auto bij ons kopen? N.v.t.

Super leuke ervaring

Goede middag het was een super leuke ervaring met Kevin.Hij heeft een vriendelijke karakter en heeft heel erg zijn best gedaan om alles goed te regelen super hij mag blijven cijfer 10 gr

We zijn erg tevreden met de Suzuki garage Leiden

We hebben de Suzuki S-Cross ingeleverd en de Suzuki Swift gekocht . We hebben de duurste uitvoering genomen met name vanwege mijn vrouw voorheen altijd een alto heeft gereden en de S-cross te groot vond. We zijn erg tevreden met de achteruit rij camera en de piepers. Ik ben een paar keer terug geweest voor vragen en altijd goed geholpen . Prima service .

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Ik kan alleen maar zeggen geweldig, goede hulp en vriendelijk

uitermate klantvriendelijk

Zeer goede en snelle reactie op gestelde vragen. Auto zeer vlot afgeleverd.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

vlot/snel, zo wil ik t ook.

vlot/snel, zo wil ik t ook.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Top bedrijf Ze zijn erg klantvriendelijk Ze helpen je met alles wat je wil weten Goede kennis van hun producten Goeie service

Mooi bedrijf

Die jongen met die baard vind ik leuk!

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

In de loop der jaren verschillende auto’s gekocht en altijd vriendelijk geholpen. Niets is te veel en ze denken goed met de klant mee.

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Uitstekend geholpen en alles tot volle tevredenheid afgehandeld

Zie bovenstaande

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Altijd gezellig en een goede service !

Het is hier altijd gezellig, koffie staat klaar en je wordt hier goed geholpen !

prima geholpen

• Verliep de aflevering naar wens? Ja

Kopen van een auto met een gevoel van vertrouwen.

Jaren geleden een Suzuki Swift op Aruba gehuurd. Prima bevallen, zo goed, dat jaren later de keuze bij vervanging van onze auto. Dit een Suzuki Swift moest zijn. De keuze voor de dealer werd Suzuki Leiden bij Bart. Bij 1e bezoek prima te woord gestaan door de verkoper J. van der Vlugt. De keuze werd een Swift 1.2 exclusieve EASSS. De verkoop werd gesloten met de eigenaar Bart. Goed voelende onderhandelingen geven vertrouwen voor de toekomst.

Over Suzuki Leiden by Bart

Als gerenommeerd dealerbedrijf met goede recensies, proberen wij u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. U weet bij ons zeker: ik koop eerlijke, transparante en in goede staat verkerende auto! Elke auto wordt rijklaar afgeleverd. Dat betekent dat de auto technisch geïnspecteerd is, de vloeistoffen zijn bijgevuld waar nodig, de auto geleverd wordt met een NAP-rapport en uiteraard dat u (bij besteding boven €4.500,-) altijd recht heeft op 6 maanden BOVAG garantie, tenzij anders vermeld. Wilt u een auto kopen zonder zorgen? Wees dan van harte welkom! De koffie staat klaar!