Auto gekocht afhandeling volgens afspraak tot heden geen klachten.
Een bedrijf wat met je mee denkt
Klantvriendelijk geholpen. Mooie auto gekocht. U gaf een korting van 500 euro(periodieke voordeelprijs). Twee dagen later zien we op de voor en achterdeur een doorlopende kras zitten. Eerst dachten we dat een kleinkind dit had gedaan maar bij goed kijken blijkt aan de rand van de portieren al een klein beetje roestvorming. Daardoor denken we dat de kras er al op zat bij aankoop. Polijsten is niet voldoende om het geheel weg te nemen. Spuiten kost 1000 euro. We vroegen ons af of uw verkoper deze kras ook heeft gezien.
wij, drie personen in één familie met ook drie auto\'s, worden altijd direct, vriendelijk en deskundig geholpen.
een gebruikte auto gekocht en alles werdt zeer goed geregeld en correct afgehandeld . aanrader !
Na research op internet en telefonisch contact, zaterdag 24 mei een proefrit gemaakt in een Seat Ibiza st. De auto stond bij aankomst al klaar en ons is de manier van werken van het bedrijf uitgelegd. Na de proefrit gesproken over de prijs en mogelijkheden van financiering. Verkoper zou bellen met de bank over de rente en wij zouden terug gebeld worden, waarschijnlijk diezelfde dag nog. Helaas zijn wij niet terug gebeld. Maandag afgewacht maar helaas. Dinsdag zelf telefonisch contact gezocht maar betreffende verkoper was toen niet in de gelegenheid aan de telefoon te komen. Nogmaals zouden we terug gebeld worden. Dit is tot op heden niet gebeurd, niets meer van gehoord. Jammer, want wij waren zeer geïnteresseerd. Maar met een bedrijf dat zijn afspraken niet nakomt willen wij geen zaken doen.
AFgelopen week contact gehad ivm mooie Clio Initiale. Uiteindelijk afspraak gemaakt om vandaag (zaterdag 3 mei) te gaan rijden met grote kans op kijken. Afgesproken vooraf met verkoper van Gorkum alsmede collega dat ik veel interesse had en als er een nieuwe klant zou zijn, ik als eerste op de lijst zou staan om gebeld te worden ! Had dan tussendoor iets kunnen regelen. Echter, vanochtend een voicemailtje dat de auto gistermiddag was verkocht aan een collega autohandel uit Almere (auto Almere) en dat deze ook al weggehaald was gisteren. GVD nog aan toe, wat is dit voor een a-sociaal beleid. AFspraak met een klant maken en dan even snel doorverkopen aan een dealer. Excuus was: mijn collega heeft m verkocht zonder mijn weten. Had m zelf al in kunnen vullen. Voor mij een bedrijf wat afspraken niet nakomt en dus NIET aan te bevelen.
Geachte heer Van Hunnik, Beste Richard, Wij vinden het zeer spijtig om uw versie van de situatie middels deze review te lezen. Tijdens ons eerdere contact hebben wij met u besproken dat wij geen auto’s kunnen reserveren (deze werkwijze hanteren overigens meerdere autobedrijven). Gezien het feit dat de auto op vrijdagmiddag is verkocht, vinden wij het onze plicht om dit telefonisch aan u te melden voordat u de moeite neemt om volgens afspraak naar Dronten af te reizen. Behalve uw begeleidend schrijven vinden wij het telleurstellend om met een (1) beoordeeld te worden op onze deskundigheid en prijs/kwaliteit, dit alles zonder dat u überhaupt kennis heeft gemaakt met ons bedrijf. Zoals telefonisch met u besproken zijn wij bereid om u te helpen met de zoektocht naar een vergelijkbare auto, waarop wij via deze weg een zeer frusterende reactie ontvingen. Wij zijn een transparant BOVAG onafhankelijk autobedrijf waarbij service en klanttevredenheid in een zeer hoog vaandel staan en vinden het jammer dat u dit niet heeft mogen ervaren. Hierbij bieden wij u nogmaals de mogelijkheid om gebruik te maken van onze service om een vergelijkbare auto naar wens te zoeken. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken vernemen wij dit graag van u en anders wensen wij u succes toe bij uw verdere zoektocht naar een passende auto. Met vriendelijke groet, Nick Jonker Verkoopadviseur
Vorige week vrijdag een Golf 5 TDI gekocht. Prima auto alleen helaas kwam ik erachter dat er veel olie lekte. Dit de dinsdag erop gelijk per e-mail laten weten en woensdag nog even gebeld. Kon donderdagmiddag gelijk terecht. Alle keurig gerepareerd en ondanks dat er geen garantie was afgesloten toch keurig afgehandeld door de kosten voor eigen rekening te nemen. Bedankt!
Zeer plezierig contact, het bedrijf kwam zeer betrouwbaar over
Vorige week Volvo Xc90 aangeschaft. Bij aflevering was de volvo helaas niet voorzien van klasse 3 alarm wat gevolgen heeft voor de premie. Uiteindelijk koop op dat moment niet gesloten. Vanuit van Gorkum werd nagedacht over oplossingen omdat ze toch graag een tevreden klant willen. Mooi voorstel gedaan en daar zijn ze mee akkoord gegaan. Morgen ga ik de volvo ophalen. Tot dusver prima ervaring met dit bedrijf.
Prima ervaring. Garage denk volledig mee met de klant
De Linge 45
8253 PJ
Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.