Bij aankoop van gebruikte auto uitstekend geholpen. Goede service bij kleine gebreken na aflevering en lekkere koffie.
goede servers en klant vriendelijk
Goed. Normale inruil. Snelle service.. netjes afgeleverd
Ik vond het prettig om bij jullie een auto te kopen.
wij hebben een auto gekocht , in een prettige sfeer
De auto\'s worden te koop aangeboden voor een meeneem prijs zonder garantie. Je kunt het zo houden of een van de 3 service niveau\'s er bij kopen, inclusief 3 of 6 maanden garantie op motor en aandrijving. Van Gorkum richt zich op snelle verkoop en grote aantallen. Vriendelijke medewerkers die duidelijk zijn over hun werkwijze. Het is even wennen en anders dan de merken-dealer, maar de prijzen liggen dan ook een stuk lager. Wij hebben het middelste pakket gekocht: 3 maanden garantie en afleverbeurt inclusief poetsen. Hierover zijn wij heel tevreden, prima gepoetst en afgeleverd!
Aankoop bezichtiging Audi A3 SB S-line 2008. Al enige tijd waren we op zoek naar een mooie Audi A3. Halverwege januari zagen we op de website van autobedrijf Van Gorkum in Dronten een prachte A3 staan. Nadat we per mail en per telefoon een afspraak hadden gemaakt met de verkoper, trokken wij op donderdagavond 21 januari naar Dronten voor een bezichtiging. De auto stond ons direct aan. Nadat we wat over en weer hadden gepraat deed wij een bod op de auto waarbij inclusief drie maanden garantie. De verkoper deelde mee dat hij dit eerst met zijn werkgever moest overleggen. Bij vertrek deelde ik de verkoper, tussen neus en lippen door, dat hij de auto voor ons niet behoefde vast te houden. De volgende dag toch hadden we telefonisch contact met de verkoper die een tegenvoorstel deed. Daarop antwoorde ik, alvorens op het voorstel in te gaan, de Audi eerst een aankoopkeuring te laten ondergaan. Dit was geen probleem. Zaterdagmorgen 23 januari kon ik al terecht bij de plaatselijk Audi dealer. Ondanks de prachtige staat waarin deze auto verkeerde constateerden we een lichte olielekkage aan het motorblok. Met deze bevindingen zijn we weer naar de verkoper teruggegaan. Deze deelde mee eerst naar de olielekkage te kijken voordat we met de onderhandelingen verder zouden gaan. Helaas kon de auto niet eerder aan een onderzoek onderworpen worden dan de vrijdag daaropvolgend. Dit was voor ons geen probleem. Op de betreffende vrijdag belde ik de verkoper op met de vraag hoe het er voor stond. Daarop deelde de verkoper mee dat de auto net die dag was verkocht. Groot was mijn verbazing. Ik meende namelijk dat we een afspraak hadden. De verkoper deelde mij mee dat bij hem was blijven hangen dat hij de auto niet behoefde vast te houden. Ik deelde de verkoper daarop mee dat ik deze redenatie erg vreemd vond. Wel is waar had ik de betreffende opmerking op de donderdagavond gemaakt, maar waren wij inmiddels toch al een stukje verder gekomen in de onderhandelingen. We hadden zelfs kosten gemaakt voor de aankoopkeuring. Mijn dunk, we waren serieus genoeg. Ik deelde de verkoper dan ook mee onaangenaam verrast te zijn en verwacht te hebben dat hij, fatsoenshalve, eerst met ons contact gezocht te hebben alvorens de auto te verkopen. We hadden per slot van rekening toch een afspraak? Daarop deelde de verkoper mee dat hij ook nog geen tijd had gehad om naar de auto te laten kijken. Deze opmerking gaf mij toch te denken. Achteraf denken wij dat autobedrijf Van Gorkum geweten moet hebben van de olielekkage. Waarschijnlijk hebben zij deze auto niet aan ons willen verkopen met de verwachting met ons, als kritische kopers, in de problemen te komen inzake garantie afhandeling e.d. Ons vertrouwen in autobedrijf Van Gorkum is bij ons behoorlijk geschaad. Inmiddels zijn we eigenaar geworden van ook een prachtige Audi A3. Maar de kans dat wij ooit eens een auto zullen kopen bij autobedrijf Van Gorkum achten wij niet groot.
Geachte heer K.W., Allereerst vinden wij het zeer spijtig dat u de door ons aangeboden Audi niet heeft kunnen aanschaffen. Als verantwoordelijke persoon reageer ik hierbij persoonlijk op uw schrijven. Uit uw review kunnen wij opmaken, dat u het ‘vermoeden’ heeft, dat wij informatie hebben achtergehouden voor wat betreft de technische staat van de Audi? In tegendeel, wij hebben op de betreffende donderdagavond onze werkplaats beschikbaar gesteld voor uw persoonlijke technische controle. Tevens hebben wij u een aankoopkeuring aangeboden waarbij wij zeer snel hebben geschakeld (de eerst opvolgende dag), nog maar niet te spreken over de overééngekomen garantie periode die wij u geheel kosteloos op basis van vertrouwen in de Audi hebben aangeboden. In uw review naar aanleiding van uw bezoek is mij opgevallen dat u vergeet te vermelden, dat u nog diverse Audi’s op het oog heeft/had. Overigens citeer ik hierbij één van uw Nederlandse gezegdes: "ik wed niet graag op één paard". Daarbij hebt u vooraf ook nog aangegeven dat wij de Audi mochten verkopen als er zich nog een potentiële koper zou melden. Tevens heeft u overduidelijk aangegeven niet graag te worden gebeld gezien het feit, dat u binnen uw beroepsveld niet wenst gestoord te worden. Zoals door u voorgesteld en gezamenlijk overééngekomen, zou u op vrijdag middag +/- 17:00u contact met ons opnemen voor wat betreft de mogelijkheden. Tijdens dit telefoongesprek hebben wij open en eerlijk gecommuniceerd over de inmiddels verkochte Audi. Gezien het feit dat u serieus geïnteresseerd was, begrijpen wij zeer zeker dat dit voor u een teleurstelling moet zijn geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij direct telefonisch contact met u gezocht. In dit telefoongesprek hebben wij u voorgesteld om de review naar waarheid en gebaseerd op feiten opnieuw te plaatsen. Echter was u niet van plan om de onwaarheden te verwijderen gezien uw aanhoudende (voor ons onbekende) frustratie. Veel punten in uw review berusten niet op feiten, maar op vermoedens en aannames. In ons eerste telefoongesprek (op de bewuste vrijdag) hebben wij u aangeboden om de gemaakte kosten voor wat betreft de aankoopkeuring te vergoeden. Hierbij willen wij ons nogmaals van de goede kant laten zien, oftewel zien wij de factuur omtrent de aankoopkeuring met veel belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Nick Jonker Verkoopadviseur
Goed luisterend oor niet opdringerig en meedenkend naar de wensen van de klant
Zeer te spreken! Na enig contact te hebben gehad met het bedrijf een afspraak gemaakt om de Volvo te bekijken. Bij aankomst stond de auto netjes zoals afgesproken klaar om een proefrit te maken. Een duidelijke werkwijze voor wat betreft de onderhandeling: vaste prijs, garantie en aflever pakketten zijn eigen keus. Helder en transparant! Ik heb de auto nu een kleine 3 weken in m’n bezit en ben heel tevreden met de aankoop. Nogmaals bedankt voor de goede service en voor een volgende aankoop sla ik dit bedrijf absoluut niet over!
Prima ervaringen met autobedrijf D.v.Gorkum. Zoals gisteren 7 jan. 2016 kwam er gelijk hulp bij het niet starten van mijn auto. Geweldig !
Altijd een vriendelijke lach, behulpzaam (ook met de kosten!) en niet te vergeten een kopje koffie.
Afgelopen jaar eens geïnformeerd naar een Volvo bij autobedrijf van Gorkum. Na diverse mailtjes, afgesproken op de Volvo te bezichtigen, nadat ik een goede proefrit had gemaakt was het voor mij al snel duidelijk en ben ik over gegaan tot het aankopen van mijn eerste Volvo. Tijdens de aflevering opnieuw keurig ontvangen door de verkoper. Inmiddels is de Volvo ongeveer 1 maand in mijn bezit, tot op heden is alles naar wens. Nogmaals bedankt voor de duidelijke communicatie en de keurige afhandeling.
Via auto zoeksites een Volvo S80 3.2 Summum bij dit bedrijf gezien. De S80 werd op de eigen website van D. van Gorkum omschreven als een AWD uitvoering en \" zeer nette auto\". Een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Één dag voor de bezichtiging was de toevoeging \"AWD\" ineens uit de omschrijving op de websites verdwenen. Na enig mail en telefonisch contact had ik toch wel verwacht dat dit even van te voren werd gemeld. Nee dus. Ruim een uur gereden naar Dronten. Ik had toch wel een kopje koffie verwacht, helaas. De S80 bleek in een toch niet zo nette staat te verkeren als in de advertentie wordt gesuggereerd : Lange deuk in de achterbumper, voorbumper gedeukt, rechts voor heel veel steenslag, lak op dak schilfert over een oppervlak van 20 x 20 cm los, linker voorscherm deuk en rechter achterportier heeft een lelijke beschadiging die in een verkeerde kleur is \"bijgewerkt\". Allerlei zaken die natuurlijk niet op de foto\'s zichtbaar waren. Commentaar van de verkoper van een bedrijf dat zich Volvo specialist noemt; \" De toevoeging AWD is er per ongeluk bijgezet\". \"Volgens mij is de 3.2 versie niet in AWD uitvoering gemaakt\". \"Oh de schilferende lak op het dak had ik nog niet gezien\". \"Vreemd, er zijn mensen die dit wel een zeer nette auto noemen\". Kortom voor Jan Doedel naar Dronten gereden door expres veel te positief aanprijzen van de handel en gewoon liegen over de uitvoering!!
Zeer goede ervaring en hoge service. Voor kleine gebreken kan je er altijd langs en maken ze gelijk tijd voor herstel. Voor de grotere onderhoud altijd op orde, vooraf overleg als het in de papieren loopt en een goed advies. Wat mij betreft een TOP garage.
mijn auto hier aangeschaft, in onderhoud bij dit bedrijf
gekomen om auto te bekijken en bijv later terug te komen,echter zoveel plezierige medewerking gehad dat de koop meteen gedaan is,prima service en perfecte afhandeling, zulke bedrijven zijn tegenwoordig zeldzaam
Staan altijd voor je klaar, denken met je mee. Heel fijn geholpen altijd na aankoop gebruikte auto
Men wordt er netjes en duidelijk geholpen.
De Linge 45
8253 PJ
Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.