Super service

Auto voor groot onderhoud. Werd van huis af opgehaald en na onderhoud weer terug gebracht. Wat een service

Dik in orde

Fijne ervaring. Vlot, duidelijk en geen poespas.

Een goede ontvangst en een mooie auto gekocht.

We zijn prima ontvangen bij Autobedrijf van Gorkum. De dag ervoor is de advertentie geplaatst waar we op reageerde. Voor een voordelige prijs kocht ik de Toyota Ygo met licht schade op meerdere plekken. Voor mij is de lichte schade niet zo belangrijk. Zodoende ben ik voordelig aan een prachtige auto gekomen. Een goed tevreden klant dus! Gert Doorn

Zeer nette en faire behandeling!

Dick van Gorkum neemt de tijd en legt alles zeer goed uit. Deal is fair geweest en de aflevering en service was professioneel. Ik zou de volgende keer zo weer een nieuwe auto kopen hier.

Fijne toegankelijke garage met super personeel

Auto op marktplaats gezien , AFspraak gemaakt , rondje gereden. Bakje koffie, praatje en de deal rond gemaakt. Fijne zaak

Zeer prettig contact bij de aankoop van een Volvo V60

Wat een prettige aankoop was dat. Freek dank voor je service. Zijn erg blij met onze nieuwe Volvo V60.

Goede service voor eerlijke prijs

Apk keuring gehad met afkeur op fuseekogels, reparatie en herkeuring voor een eerlijke prijs. Eerste ervaring met deze garage sinds ik in de regio woon, meteen een blijvertje.

goede ervaring

vriendelijke ontvangst en goede uitleg op de auto die je wilt kopen plus een goede inruil die je krijgt.

Vlot en vakkundig

Net brijf met klantvriendelijk personeel

Ben heel netjes en vriendelijk behandeld en vind het een schoon en net bedrijf. Ga zo door!

Geweldig, duidelijke en eerlijke communicatie

Heel blij zijn we met onze auto. We zijn super goed geholpen. Vriendelijke mensen.

Fijne zaken met Freek gedaan Leuk team en vriendelijke medewerkers

Zeer servicegericht, kwaliteit, eerlijk. Prettige mensen

Heel prettig, fijne "nieuwe oude" auto gekocht en ga ook zeker een volgende keer terug!

Top! Goede service!

Fijn contact, komen afspraken na. Zijn duidelijk. Erg blij met de auto en de inruil!

Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer op de weg gekregen!

Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer "rijdend" op de weg gekregen! Ze houden je goed op de hoogte tijdens de reparatie. Vriendelijk personeel :)

Goed geholpen en goede service

Goed geholpen staan je netjes te woord en nemen de tijd voor je. goede service

Deal snel gesloten. Komen afspraken na.

Goed gevoel bij van Gorkum

Volvo C30 voor groot onderhoud en Apk. Alles zonder problemen doorlopen maar dit komt ook door het toch wel betrouwbare merk auto. Vriendelijk personeel, netjes factuur kort doorgenomen.

Hele vriendelijke mensen en top service!

Bij binnenkomst meteen een goed gevoel, Zodoende mijn auto hier meteen gekocht en meegenomen! Zeker voor herhaling vatbaar

Top service met een glimlach

De service die geleverd wordt is altijd van zeer goede kwaliteit. Je wordt professioneel en super vriendelijk geholpen. Of het nu gaat om een APK keuring, een beurt of gewoon even een controle voor olieprijs o.id. De medewerkers nemen altijd de tijd. Ook altijd een vast team, waardoor je elkaar leert kennen en men weet wat je wil. Vaste klant bij van Gorkum kan ik iedereen aanraden. Compliment voor het team en de service.

Supergoed geholpen door Freek

We zijn erg goed geholpen, we kochten een auto van €650 maar kregen dezelfde service als dat we een auto uit de showroom zouden kopen. alle kudo`s Naar Freek En al aan velen aanbevolen

Een hele fijne garage vriendelijk personeel je wordt fijn geholpen,hebben alles voor je over, goed

Heel fijn, Michel haalt auto op, volgende dag brengt hij hem thuis, en dat vinden wij heel erg fijn.

Er is super goed meegedacht en ik ben nu helemaal blij met mijn auto!

Bij een tweedehandsauto heb je eenmaal wat risico, helaas ging mijn auto stuk. Ik baalde natuurlijk enorm maar ik ben zo goed geholpen dat ik het alweer vergeten ben. Freek heeft ontzettend goed meegedacht en echt een stapje extra voor mij gezet! Nu rij ik weer heerlijk in mijn paarse autootje. Bedankt!

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 900 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.