Goed in verkopen van auto"s , na de verkoop geven ze bijna niet thuis

Vriendelijke verkoper (zoals zo vaak) En als je dingen terug koppelt na de aankoop hoor je er weinig van , zoals piepende remmen , nummerplaat ontbreekt (zouden ze laten drukken) maar hoor je ook niks meer van . En dan maar zeggen we zijn aangesloten bij de Bovag tja. Je mag toch wel een beetje service verwachten als je een auto koopt van bijna 28.000 euro?????

Prettig en deskundig.

Ik werd snel en deskundig geholpen door de heer Veenstra. Ook de ontvangst was prettig evenals de contacten met de andere medewerkers die ook aangenaam waren. Tenslotte heb ik voor een redelijke prijs een mooie auto gekocht.

Geweldige service

Ik had een vrij dure reparatie voor de boeg die snel gebeurd moest worden. De reparatie was gedaan binnen een week ergens tussendoor, en de prijs viel behoorlijk mee. Ik ga mijn volgende reparaties ook hier laten doen.

Goede service tegen redelijke prijs

Van te voren te horen gekregen wat het onderhoud gaat kosten. Duidelijke communicatie en de werkzaamheden zijn goed en snel uitevoerd.

fijne ontvangst vriendelijke aandacht prima werk

mijn eerste ervaring was gelijk goed ik werd begrepen ik word snel geholpen ik zie er niet tegen op om naar de garage te gaan top

Beste autogarage

Fantastisch geholpen en een prachtige auto gekocht.

Garantie voor kwaliteit en service

Geen overbodige reparaties. Service aan huis. Meedenkende, kundige en niet te vergeten vriendelijke medewerkers.

Prettig bedrijf, doen wat ze beloven

In december 2022 een gebruikte auto gekocht. Alle punten die voor mij belangrijk waren zijn conform afspraak uitgevoerd. Prettige communicatie en dito onderhandeling. Als ik weer aan de volgende auto toe ben dan zal ik op dat moment zeker in de voorraad bij Van Gorkum kijken.

Prima snelle service en mensen met vak kennis.

Uitstekende betrouwbare service!

Fijne mensen, en altijd vriendelijk en behulpzaam. De auto wordt altijd netjes gemaakt.

Zeer goed en professioneel autobedrijf

Vriendelijk personeel, je bent geen nummer, goede service

Uitstekende service!!

Heb mijn. Skoda fabia hier gekocht En ben ontzettend goed door Luuk geholpen en de auto is netjes door Geert afgeleverd! Nogmaals super service en reed met een goed gevoel de weg op.

Altijd topservice

Fijn bedrijf, staan altijd direct voor je klaar. Haal en brengservice… Je word altijd direct geholpen!

Fijn contact en goede service

Snel geholpen en de auto werd opgehaald en weer terug gebracht Super !

Zeer vriendelijk en bijzonder klantgericht.

Ik ben bijzonder blij verrast door de klantgerichtheid. De service om mij naar mijn werklocatie in Dronten te brengen met de auto is zeer verfrissend. Heerlijk dat het mogelijk is om in een kleine(re) woonomgeving deze service te mogen ontvangen. Het betrof (slechts) een APK keuring met goed gevold. Echter, het advies om de bandenkwaliteit streng in de gaten te houden wordt zeer gewaardeerd. Bij een bedrijf in Amsterdam is daar in het verleden (met dezelfde kwaliteit banden) geen melding van gemaakt en heeft bijna tot gevaarlijke situaties geleid.

Aangename afhandeling

Wel goed

Serieuse aandacht persoonlijk maar ook voor de auto

Het is altijd goed bij jullie, jullie doen niet moeilijk, belt als er wat moet gebeuren, krijg de rekening over de mail, wij zijn een tevreden mens.

goede service en zeer klantgericht

Met de haal en breng service van v. Gorkum wordt mijn dagelijkse planning niet verstoord.

Prima en vlotte afhandeling

Al jaren mijn vaste garage. Nu mijn diesel tegen een aardige prijs kunnen inruilen tegen een hybride benzine met een aardige prijs.

Prima bedrijf

Prima occasion gekocht.

Top auto. Super geholpen.

Hele mooie auto aan kunnen schaffen. Goede prijs gekregen voor de inruil auto's. Super fijn geholpen. Heel tevreden.

Geweldig!!!!

Super Fijne mensen en goede service!!!

Prima geholpen en met een nette auto thuis gekomen.

Goeie service met snelle terugkoppeling

Telefonisch werd ik goed op de hoogte gehouden en ik ben supersnel geholpen met het vervangen van mijn accu! Erg blij mee!

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 750 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 25 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!