Hele goede service!

Ik werd goed geholpen en alles was heel snel geregeld

fijn bedrijf, fijne auto gekocht

Zocht een bepaalde auto en via internet kwam ik bij autobedrijf van Gorkum uit. Eerste indruk was al ok, mooi bedrijf en geen opdringerige verkopers. gaven me gelijk de sleutel en wij konden op ons gemak kijken. Rij inmiddels al weer 2 weken in volle tevredenheid rond in mijn Insignia.

Snelle, goede en vriendelijk Service

Kom er graag. Ze geven mij goed advies. Nemen de tijd voor je.

Een super correct en netjes bedrijf.

Een bedrijf waar mijn oude auto gewoon op waarde werd getaxeerd, geen internet prijzen . het mankement wat achteraf aan mijn gekochte auto mankeerde werd snel en super opgelost. kortom een top bedrijf. Easge

goede service. Korte lijnen.

Gewoonweg uitstekend

Vriendelijk hulpvaardig personeel en eigenaar. Schone zaak prima uitstraling.

Zeer fijn autobedrijf

We werden prima geholpen en toen na aankoop van de auto bleek dat de auto toch een aantal mankementen had werd dat gelijk prima opgelost. We kregen een leenauto mee en alle problemen zijn nu verholpen. Blij met de auto en de service die verleent is

Breed aanbod, relaxte sfeer en geen dikdoenerij! Prima bedrijf.

Kregen ruim de tijd om zelf rond te kijken zonder opdringerige verkoper achter ons aan. Uiteindelijk leuk geholpen door Freek in een ongedwongen sfeer en afspraken kunnen maken.

Goede ervaring gehad

Je wordt er netjes geholpen en mochten ze de volgende keer de auto hebben staan die ik op dat moment zoek, zou ik niet twijfelen om een afspraak te maken.

Gewoon goed

Snelle handel zonder geouwehoer

Vlotte persoonlijke omruil volvo's

We hadden weinig tijd en werden binnen half uur zeer vlot en adequaat geholpen met inruil en aankoop andere nette volvo.

Fijne service

Al meerdere auto’s hier gekocht. Ik word altijd fijn geholpen. En er word met je mee gedacht. Zou deze garage zeker bij andere aanbevelen.

Netjes geholpen en alles netjes afgewerkt

Nette goede en afhandeling.

Hier Ford fiesta gekocht van ruim 2 jaar oud. Alles netjes en goed verlopen. Tot zo ver geen gebreken. En zelfde dag gelijk mee genomen. Goede nette afhandeling. Kort om net bedrijf wat ook stukje vertrouwen geeft.

Gewoon goed

met een goed gevoel onze nieuwe, gebruikte, auto gekocht

Ontspannen en met een prettige gesprek hebben wij onze eerste kennismaking met Autobedrijf van Gorkum ervaren. Verkoopadviseur Freek adviseerde ons ter zake kundig en klantvriendelijk. We hebben fijne geruststellende afspraken over garantie kunnen maken en hebben met een goed gevoel de auto aangekocht.

Oplossingsgerichte service

Goed meegedacht en heel vlot geholpen. Top!

Klant gericht

Goede service, auto ziet er strak uit tijdens de aflevering

Hele fijne positieve ervaring

Er werd goed meegedacht. En naar me geluisterd

Prima ervaring gehad

Wij hebben een prachtige Mazda gekocht bij van Gorkum en hebben dit proces als prima ervaren. Wij zijn geholpen door Freek. Goede communicatie en tijdens de verkoop ook goed geholpen. Enige puntje is dat wij na aankoop een slecht aangetipt krasje tegenkwamen. Dit lijkt wel met Typ-Ex gedaan? Hier zijn wij helaas niet op gewezen. Dit was misschien ook wel onze taak, om dit goed te bekijken. Hier hebben wij overheen gekeken.

Op alle vlakken waar een autobedrijf aan moet voldoen geweldig.

Netjes geholpen,zeer tevreden!!!

Klant vriendelijk, super geholpen door Freek. Ben super blij met de Mazda.

Prettige verkoop afdeling

Zeer vriendelijke verkoopafdeling. Gerichte en redelijk in de lijn van de verwachting met de offerte voor de auto m.b.t. de inruilauto.

Goede service, vriendelijk personeel

Uitstekend geholpen

Niet opdringerig en goede service.