Daadkrachtig en duidelijk

Prima organisatie en onderhandeling. Geen onzin

Uitstekende ervaring. Ik werd prima tewoord gestaan door Luik van Tilburg. Het inruilprijs was geen schimmig spel maar eerlijk en reëel, ik ben wel anders gewend. De aflevering en uitleg van de bedieningsorganen was ook uit de kunst.Ook de aantrekkelijke en volledige garantie op een 2e hands auto heb ik niet eerder meegemaakt. Kortom. topbedrijf en iedereen aan te bevelen. Dikke pluim!

Nette en vertrouwde behandeling

Ik heb een auto gekocht bij autobedrijf van Gorkum. Alles is netjes afgehandeld en ik heb een mooie en nette auto voor de deur.

Snoepwinkel voor autoliefhebbers

Fijn bedrijf met veel keuze in mooie en jonge occasions. Vriendelijke ontvangst met prima koffie. Proefrit door de Flevopolder is al een feestje op zich. Deal was snel gesloten, nette inruilprijs voor mn oude Volvo en nette prijs voor mn volgende Volvo. Ik hoop dat ik weer 15 jaar kan rijden in deze auto. Van Gorkum bedankt!

Duidelijk hebben gedaan wat een Bovag bedrijf behoort te doen Eerste keer dat wij er een auto kopen tot nu toe prima

Zeer verzorgd, prettige mensen, alles conform afspraak afgehandeld.

Super service

Auto voor groot onderhoud. Werd van huis af opgehaald en na onderhoud weer terug gebracht. Wat een service

Dik in orde

Fijne ervaring. Vlot, duidelijk en geen poespas.

Een goede ontvangst en een mooie auto gekocht.

We zijn prima ontvangen bij Autobedrijf van Gorkum. De dag ervoor is de advertentie geplaatst waar we op reageerde. Voor een voordelige prijs kocht ik de Toyota Ygo met licht schade op meerdere plekken. Voor mij is de lichte schade niet zo belangrijk. Zodoende ben ik voordelig aan een prachtige auto gekomen. Een goed tevreden klant dus! Gert Doorn

Zeer nette en faire behandeling!

Dick van Gorkum neemt de tijd en legt alles zeer goed uit. Deal is fair geweest en de aflevering en service was professioneel. Ik zou de volgende keer zo weer een nieuwe auto kopen hier.

Fijne toegankelijke garage met super personeel

Auto op marktplaats gezien , AFspraak gemaakt , rondje gereden. Bakje koffie, praatje en de deal rond gemaakt. Fijne zaak

Zeer prettig contact bij de aankoop van een Volvo V60

Wat een prettige aankoop was dat. Freek dank voor je service. Zijn erg blij met onze nieuwe Volvo V60.

Goede service voor eerlijke prijs

Apk keuring gehad met afkeur op fuseekogels, reparatie en herkeuring voor een eerlijke prijs. Eerste ervaring met deze garage sinds ik in de regio woon, meteen een blijvertje.

goede ervaring

vriendelijke ontvangst en goede uitleg op de auto die je wilt kopen plus een goede inruil die je krijgt.

Vlot en vakkundig

Net brijf met klantvriendelijk personeel

Ben heel netjes en vriendelijk behandeld en vind het een schoon en net bedrijf. Ga zo door!

Geweldig, duidelijke en eerlijke communicatie

Heel blij zijn we met onze auto. We zijn super goed geholpen. Vriendelijke mensen.

Fijne zaken met Freek gedaan Leuk team en vriendelijke medewerkers

Zeer servicegericht, kwaliteit, eerlijk. Prettige mensen

Heel prettig, fijne "nieuwe oude" auto gekocht en ga ook zeker een volgende keer terug!

Top! Goede service!

Fijn contact, komen afspraken na. Zijn duidelijk. Erg blij met de auto en de inruil!

Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer op de weg gekregen!

Ondanks alle drukte, toch mijn auto snel weer "rijdend" op de weg gekregen! Ze houden je goed op de hoogte tijdens de reparatie. Vriendelijk personeel :)

Goed geholpen en goede service

Goed geholpen staan je netjes te woord en nemen de tijd voor je. goede service

Deal snel gesloten. Komen afspraken na.

Goed gevoel bij van Gorkum

Volvo C30 voor groot onderhoud en Apk. Alles zonder problemen doorlopen maar dit komt ook door het toch wel betrouwbare merk auto. Vriendelijk personeel, netjes factuur kort doorgenomen.

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 900 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!