Uitstekende service!

Helaas door omstandigheden moesten wij langer wachten, gelukkig was het team bij VanGorkum erg geduldig en hebben ze uitstekende service geboden. Hartelijk dank voor jullie hulp!

All to superlative!

The best impressions after cooperation with Autobedrijf van Gorkum

I bought the second car with the help of this company and I can confidently advise Autobedrijf van Gorkum as a reliable partner when you need to buy a car.

• Poleciłbyś nas? Yes

Volkswagen Passat

Very professional service! I quickly got the answers to my questions and the whole transaction went smoothly. Highly recommended!

Vertrouwenwekkend

Contact met Freek van Gorkum Auto’s schept vertrouwen in het zaken doen.

Goeie en eerlijken behandeling

We werden goed ontvangen en we waren snel geholpen. Het gesprek was kort maar heel duidelijk. De aankoop erg blij mee.

Prettige ervaring

Wij hadden gereageerd op een occasion om een proefrit te maken. Werden vriendelijk te woord gestaan en kregen zelfs in de avond desgevraagd een filmpje van de auto toegestuurd. De volgende dag kwamen we bij een super net bedrijf, de auto stond buiten, dus we konden gelijk kijken. Wederom vriendelijk te woord gestaan, proefrit gemaakt, auto gekocht. Doordat de auto er netjes uit zag en er een eerlijk verhaal werd verteld. Kortom: goede ervaring!

Uitstekende koopervaring

Vriendelijk, professionele houding.

Prima garagebedrijf.

Vriendelijke en behulpzaam personeel.

heel prettig

Afspraak maken en op tijd geholpen. Vriendelijk ontvangst.

Prima voor elkaar!

Netjes geholpen door kundig personeel. Heb er een mooie occasion gekocht.

Vandaag ervaren dat nazorg na verkoop bij Van Gorkum ook hoog in het vaandel staat!

Geweldig goed bedrijf

Doe al jaren zaken met van Gorkum, zowel in aanschaf nieuwe auto als onderhoud. Prettig en vriendelijk personeel, doen wat ze beloven.

Eerlijk en professioneel bedrijf!

Dit autobedrijf is een aanrader! Mijn auto hier gekocht, top service en tevens ben ik eerlijk en professioneel geholpen! 5 sterren waardig!

Prima voor elkaar.

Prima geholpen door het personeel.

In 1 woord PRIMA!

Goede service, professioneel, top website, alles ok

Kundig en proffesioneel

Zeer goed geholpen

Goed en netjes

Hartelijke ontvangst, goede contacten en een nette aflevering

alles is prima gedaan volgens afspraak

is prima verlopen

Nette autodealer correct behandel door autoverkoper en nette in ruil prijs van mijn oude auto

Nette autodealer correct auto verkoper en goede inruilprijs voor mijn oude auto

Eerlijk advies en een eerlijke prijs

Zeer goed geholpen met het kopen van een auto. Nadien goede service gehad toen er nog iets aan de auto moest gebeuren.

Op en top service en vakundigheid

Dick van Gorkum en z’n team zijn zeer vakkundig en volledig service gericht als het gaat om het aankopen van een goede tweedehandse auto of een goede service voor je bestaande auto. Een garage waar je auto in goede handen is, voor de beste service en onderhoud. Mijn (oude) auto altijd in onderhoud geweest en nooit problemen ervaren. Nu trotse eigenaar van een mooie tweedehandse bolide, gekocht bij van Gorkum en een eerlijke prijs gekregen voor mijn oude autotje. Bij het aankopen van een auto, nieuw of tweedehands, ga je een langdurig relatie aan met je dealer. Bij van Gorkum is alles tot de puntjes geregeld waarbij Service en vakkundigheid hoog in het vaandel staat. Ben zeer tevreden en voor mij geen andere garage meer.

Goef

Goede ontvangst bij binnenkomst de verkoper was gezellig en een goede service ik kan hem zó bij iemand aanbevelen

Tevreden, correct alles geregeld en vriendelijk afgehandeld.

Vlot, correct en vriendelijk alle zaken aangaande de auto verwerkt.

Netjes en Eerlijk

We kregen gelijk een eerlijke deal, de auto was netjes en ze proberen alle dingen die we wilden weten te achter halen. En voor ons gevoel ook een eerlijke prijs voor onze eigen auto.

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 600 klanten beoordelen ons met een 8.6 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 25 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!