Zeer fijn en gemoedelijk.

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. We zijn er zonder afspraak naar toe gegaan om een VW Passat hybride te bekijken. Er werd direct aangeboden om een proefrit te maken. Na de proefrit een goed en fijn verkoopgesprek gehad waarbij de deal snel rond was. Al met al een fijn bedrijf waar wij ons erg welkom voelden.

Warme ontvangst, correct bedrijf, goed zaken doen!

De door Autobedrijf Van Gorkum aangeboden auto was correct beschreven, stond keurig netjes klaar bij onze aankomst. Na een prettige / warme ontvangst en een proefrit uiteindelijk op een nette en vooral prettige wijze de deal kunnen maken. Absoluut een aanrader voor eenieder die op zoek is naar een nette occasion.

Van Gorkum is een autobedrijf waar je met zorg en respect wordt behandeld.

Mijn ervaring met autobedrijf van Gorkum is 100% positief. De auto’s zijn zoals omschreven, de service is perfect, men neemt plenty tijd voor je, en men geeft goed advies. Het geeft een heel tevreden en vertrouwd gevoel om hier mijn auto te hebben gekocht. Klasse, ga zo door. Speciale dank voor Freek.

Prima, korrect en meedenkend geholpen.

Tijdens het eerste telefoongesprek, werd ik meteen geinformeerd, dat er een kleine lakschade links achter op de bumper zit. Verder geen verrassingen. Na de proefrit heb ik hem gekocht en ben er heel blij mee.

Fantastisch!!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Luuk, fijne jongeman met een goed luisterend oor naar de klant toe. Bedankt voor de afhandeling en aan-/verkoop van de Volvo V40, ik hoop er veel plezier van te beleven. Vriendelijke groeten, Peter van Zijp.

Een Autobedrijf zoals het hoort

Vw Touareg aangeschaft bij dit bedrijf. Eigenlijk altijd netjes behandeld zoals het hoort. Onderhandeling waren we ook zo uit. Heel tevreden ook over de auto tot dus ver.

Vriendelijk en goed geholpen

Wij hebben een Mini gekocht bij van Gorkum. Bouwjaar 2011 en Dealer onderhouden. De eerste ervaring na de eerste 3 weken is zeer goed bevallen. Auto is keurig schoon afgeleverd volgens afspraak en rijdt prima.

Eerlijke deskundige garage!

Altijd vriendelijk personeel. Altijd betrouwbaar en deskundig. Goede service!

Uitstekende service, vriendelijk en meedenkend

We vonden de juiste auto voor een mooie prijs. De auto bevalt prima en is technisch 100% in orde.

Prima geholpen, werd meegedacht helemaal top!

Na een prima onderhoudsbeurt gesproken over vervanging van de auto. Er werden goede opties aangedragen, waarvan een ook aanwezig. Na proefrit deze gelijk gekocht. Was precies waar wij naar op zoek waren.

Prima geholpen

Na wat problemen met onze nieuwe auto, Is alles uiteindelijk netjes opgelost.

Snel en goed geholpen

Het probleem met de koelvloeistof deed zich plotseling voor. Dezelfde dag kon het verholpen worden.

geweldige ervaring

Twee weken geleden nieuwe auto gekocht, oude ingeruild. Super geholpen door Freek. Neemt de tijd en duidelijk met gesprek. Inmiddels rijdt ik heerlijk met mijn nieuwe auto! Die overigens super stond te glimmen bij ophalen. Dank voor de super service!

Open, eerlijk, meedenkend.

Aangenaam

Kwaliteit tegen vriendelijke prijs

Relatief klein, maar zeer aangenaam garage met kwaliteitsaanbod en persoonlijke, niet opdringende benadering van verkoper. Je krijgt goed advies, uitleg en helder onderbouwing van de prijs. Een aanrader!

Prima geholpen

Prettige ervaring met Freek. Groetjes Erwin Smeink

Vriendelijk en Vlot

Zoals velen zoek ik een auto op internet. Het meeste zoek je op en uiteindelijk ga je dan de auto in het echt bekijken. Belangrijkste is een goede indruk van het bedrijf en dat er vertrouwen gewekt wordt. Wanneer je er dan samen qua prijs uit komt is de koop snel gemaakt. Vertrouwen en Service is dan erg belangrijk. Door het vriendelijke ontvangst en doordat er vertrouwen gewekt wordt krijg ik ook vertrouwen in het product (de auto). Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goede ervaring met APK en kleine beurt voor Camper

Kleine beurt en APK voor Camper laten dien, tevens check op eventuele lekkage koelvloeistof, alles prima geregeld

komen afspraken na!

alweer een tijdje geleden maar alles loopt dat precies volgens afspraak dus mijn auto is daar in goede handen wat betreft onderhoud.

open aandacht voor mijn vraag

Ik had een afspraak gemaakt, omdat ik aan het onderzoeken ben of ik in een andere auto milieuvriendelijker kan rijden dan in de auto die ik nu heb. Op het internet is veel te lezen. Veel informatie is ook gekleurd. Ik heb een gesprek aangevraagd om mijn vragen te kunnen stellen. Het gesprek heeft mij verder geholpen.

Snel en eerlijk

PERFECT TOPPIE

Auto die wij vandaag bij jullie gekocht hebben was bij binnenkomst in jullie zaak al direct een eyecatcher ben goed met de auto thuisgekomen rijd perfect ben er zeer blij mee hoop dat ik er veel veilige kilometers zonder veel problemen mee ka rijden m.v.gr. Frank Stok

Perfecte verzorging en afhandeling aankoop auto

Goede ontvangst , realistische mensen en net verzorgde keurige auto, mooie XC60 Echte aanrader

Heel fijn geholpen en kreeg alle tijd om rustig rond te kijken van Freek.

Weet natuurlijk nu nog niet hoe de ervaring is op langere termijn. Maar tot nu toe zijn we heel blij met de auto.

Heel vriendelijk bedrijf

Het is een familie bedrijf Het ziet er schoon en netjes uit. Je wordt goed vriendelijk ontvangen. Echt een super bedrijf

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 600 klanten beoordelen ons met een 8.6 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 25 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!