Altijd even vriendelijk en transparant

Goede service. Erg klantvriendelijk. Vertrouwd.

Super!

Vooraf besproken afspraken nagekomen zonder verassingen! Zo hoort het

Top geholpen accu kapot snel vervangen dus ik kon weer snel de weg op!!

Top geholpen, accu kapot snel vervangen dus ik kon weer snel de weg op!!

Betrouwbare partner voor uw auto

Een aantal maanden geleden heb ik een occasion aangeschaft bij Van Gorkum. Zeer vriendelijke ontvangst, kennis van zaken en open sfeer hebben ervoor gezorgd dat ik vertrouwen had in de organisatie. Dit vertrouwen bleek volledig terecht nadat ik een probleem ondervond met de auto. Binnen een aantal maanden ging een onderdeel stuk en dit probleem is door hen verholpen in een snelle, vriendelijke en behulpzame manier. Er werd niet geklaagd en geprobeerd onder de reparatie uit te komen, enkel gezocht naar een oplossing die tevreden stelde. Het bedrijf omschrijf ik in 1 woord met: betrouwbaar. Iets belangrijkers is er in mijn optiek niet bij de aanschaf van een auto en ik beveel Autobedrijf van Gorkum dan ook bij iedereen aan.

Prima afhandeling.

Klant vriendelijk, meedenkend en komen de afspraken na.

Prima geholpen.

Ging om een APK. Was snel afgesproken en en na de APK nog punten meegekregen om op te letten. Was voor het eerst bij van Gorkum. Ik ga normaal naar de VW-dealer die is verhuisd naar Almere en dat wordt te ver. Denk er over de eerstvolgende beurt ook bij jullie te laten uitvoeren.

Zeer tevreden!

afspraak gemaakt om de auto te bekijken, auto stond keurig klaar. met de vertegenwoordiger de aankoop en inruil verder afgewikkeld. Ben zeer tevreden.

Perfecte service,

Nette, professionele service, met een nette afhandeling. Zeer tevreden.

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk, goede service

Prettig bedrijf

Erg prettig bedrijf met vriendelijk personeel. Gaf reële inruilwaarde voor mijn huidige auto.

Erg goede aftersales

Goede service, vriendelijk personeel

Snel en vakkundig

Goede afspraak gemaakt en die zijn snel en vakkundig uitgevoerd

Zie veld hieronder

Nette auto gekocht , enige minpunt is dat op de bon ( rekening ), staat dat er korting gegeven is op de gekochte auto, daardoor geen garantie ( zogezegd afgekocht), maar het bedrag korting betrof ingeruilde auto, dus qua garantie niet eerlijk gedaan, niet over gesproken , niks noppa nada, vandaar wel beetje minpuntje , aanrader voor anderen, mja, maar vertel t’ dan duidelijk van te voren

Heel goed

Vriendelijk personeel goede service

Goede service met een aantal opmerkingen

De voorruit moest worden vervangen is netjes gebeurd, maar de ruitenwissers waren verkeerd gemonteerd. Hebben we bij een andere garage moeten laten omzetten kosten € 75,00. Aardige verkoper

Zoals altijd perfecte service

Alles loopt altijd soepel, heldere afspraken, vriendelijk en correct.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring is zeer positief. Ik vind het fijn om via internet de afspraak in te kunnen plannen. Wordt keurig bevestigd. En zodra de auto klaar is krijg ik een appje, wat zeer efficiënt is. Ben uitstekend en vriendelijk geholpen bij brengen en halen van de auto.

Prima deal, fijn contact

Ik was op zoek naar een bepaald type auto en van Gorkum had deze. We konden snel een deal sluiten en ik kon direct in mijn nieuwe auto naar huis. Prima service wat mij betreft

Snel en goed!

Goed en snel! Perfect was met 20 min klaar met apk

net bedrijf.

totaal onbekend bedrijf tot ik er kennis maakte. gastvrij ontvangen,keurig te woord gestaan.

Goeie en snelle deal

Goeie en snelle deal kunnen sluiten zeer tevreden

zeer tevreden

auto ingeruild en blij met nieuwe auto en netjes afgehandeld met freek

Goede ervaring

Autobedrijf van gorkum was nieuw voor ons. We werden ondanks de Coron hartelijk ontvangen en hebben een goede deal kunnen sluiten. De afhandeling was ook prettig.

Uitstekend!

Nette en vriendelijke benadering. Freek reageert altijd snel. Er was ook geen probleem om een aankoopkeuring te laten doen en de puntjes die daarin naar voren kwamen hebben ze zonder dat hier discussie over was opgepakt. Al met al een hele prettige ervaring.

Goede service, nette auto afgeleverd

Geen minpunten, zeer betrouwbaar en professioneel

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 600 klanten beoordelen ons met een 8.6 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 25 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!