Doeltreffend en vriendelijk geholpen bij de aankoop van mijn auto

Verkoper nam de tijd om mij verschillende auto’s met elkaar te laten vergelijken. Geen haast, goede koffie, prima inruilwaarde op mijn oude auto.

Auto met extra aandacht geleverd

Aantal weken geleden een skoda superb gekocht bij van Gorkum. Ze luisteren naar wat je zegt en zijn oplossingsgericht. Bedankt Luuk!

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer vriendelijke medewerkers en nette afhandeling. Ik heb m’n auto ingeruild en ben erg tevreden met hoe het gegaan is. Zeker een aanrader om je auto te kopen!! Ik rij er met veel plezier in!! :-)

Verkoop ging prima, nazorg prut

Fijn contact telefonisch en tijdens de koop van mijn gebruikte Volvo. Echt een aanrader. De nazorg een dag later omdat ik iets miste in de auto was ronduit verdrietig. Duidelijk geen behoefte aan een goed klantgevoel, jammer.

Net bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik heb hier voor een aantal maanden geleden een andere auto gekocht . ik werd goed en netjes geholpen . Nette zaak met een professionele uitstraling.

Teleurstelling

Kochten een auto die eigenlijk voor de export was, de verkoper had het erover dat er een kans kon bestaan dat de verstuivers kapot gingen en dat we daar niet voor terug konden komen. Helaas binnen 2 weken na aankoop stopte de auto er inderdaad mee en had ik extra kosten van ruim 1600 euro aangezien de verstuivers kapot waren. Ik vind dit wel heel frappant dat de verkoper het juist over de verstuivers heeft gehad. Heb het gevoel dat dit wel al bekend was bij de verkoper.

Erg goede service

Erg goede services, en erg vriendelijk personeel neemt goed de tijd voor de klant

Fantastisch

Onze Mazda MX-30 gekocht. Super blij mee. Top geholpen en alles volgens afspraak. Geen mits geen maar gewoon zoals het hoort. Fam Strikwerda (Apeldoorn)

Goede service, geen garantie aangeboden.

Goeie auto gekocht, een paar punten verbeterd,ook na twee weken remmen bijgesteld.

Professionele en fijne hulp!

Van Gorkum denkt met je mee en helpt je een gepaste keuze te maken, in het belang van de klant. Daardoor krijg je alle tijd en voel je je geen moment opgedrongen.

Precies de auto die ik zocht!

De auto die ik zocht stond bij van Gorkum in de showroom. De twee uur rijden werd beloond. De vragen over de herkomst-geschiedenis werden keurig netjes onderbouwd beantwoord. Koop was binnen een half uur gedaan en iets meer dan een uur later reed ik met mijn nieuwe auto weg!

Een zeer te vreden klant

nvt

Vriendelijk en deskundig

Ik ben steeds zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan, bovendien heeft men aan mijn zojuist aangeschafte auto nog extra onderhoud gedaan omdat dat binnen enkele duizenden kilometers toch zou moeten gebeuren. Heel fijn.

Gewoon heel goed

Ik kwam een oudere auto kopen maar werd net so goed behandeld alsof ik een dure auto kocht. Ook mijn verzoek om de stoel over te bouwen was geen probleem. Ik ben zeer tevreden

Zeer klantvriendelijk.

Gewoon goed. Soms hoe je niet veel woorden te gebruiken.

Duidelijkheid in afspraken

Mijn Volvo voor grote onderhoudsbeurt gebracht. Uitstekend alternatief voor onderhoud en apk

Daadkrachtig en duidelijk

Prima organisatie en onderhandeling. Geen onzin

Geweldig!

Uitstekende ervaring. Ik werd prima tewoord gestaan door Luik van Tilburg. Het inruilprijs was geen schimmig spel maar eerlijk en reëel, ik ben wel anders gewend. De aflevering en uitleg van de bedieningsorganen was ook uit de kunst.Ook de aantrekkelijke en volledige garantie op een 2e hands auto heb ik niet eerder meegemaakt. Kortom. topbedrijf en iedereen aan te bevelen. Dikke pluim!

Nette en vertrouwde behandeling

Ik heb een auto gekocht bij autobedrijf van Gorkum. Alles is netjes afgehandeld en ik heb een mooie en nette auto voor de deur.

Snoepwinkel voor autoliefhebbers

Fijn bedrijf met veel keuze in mooie en jonge occasions. Vriendelijke ontvangst met prima koffie. Proefrit door de Flevopolder is al een feestje op zich. Deal was snel gesloten, nette inruilprijs voor mn oude Volvo en nette prijs voor mn volgende Volvo. Ik hoop dat ik weer 15 jaar kan rijden in deze auto. Van Gorkum bedankt!

Duidelijk hebben gedaan wat een Bovag bedrijf behoort te doen Eerste keer dat wij er een auto kopen tot nu toe prima

Zeer verzorgd, prettige mensen, alles conform afspraak afgehandeld.

Super service

Auto voor groot onderhoud. Werd van huis af opgehaald en na onderhoud weer terug gebracht. Wat een service

Bedrijfsgegevens

De Linge 45

8253 PJ

321380 381

[email protected]

Over Autobedrijf van Gorkum

Wij zijn een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 950 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Bent u op zoek naar een jong gebruikte of nieuwe auto? Of bent u op zoek naar een betrouwbaar adres voor het onderhoud van uw auto of wagenpark? Maak dan kennis met Autobedrijf van Gorkum in Dronten. Al meer dan 30 jaar het vertrouwde adres voor onderhoud, reparatie en aanschaf van uw auto!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.