Uitstekende service

In maart 2019 heb ik een Volvo V70 bij van Gorkum gekocht en gekozen voor 6 maanden volledige Bovag garantie. Omdat ik het bedrijf niet kende vroeg ik me toch een beetje af hoe dat zou gaan als ik daadwerkelijk aanspraak zou maken op de garantie. In juli bleken er toch een paar mankementen te zijn, ik heb hiervoor contact opgenomen met van Gorkum en de service bleek uitstekend. Zonder morren werden de reparaties verricht en de noodzakelijke onderdelen vervangen. Hierbij viel mij op dat de werkplaats zeer zorgvuldig te werk ging. Na het vervangen van een spoorstang heeft een extern bedrijf de auto uitgelijnd en dat daarna nog eens een keertje over moeten doen omdat de monteur van Van Gorkum nog niet tevreden was.

De verkoper vond ik spontaan. De eigenaar niet zo toen ik een dag later belde voor een andere auto.

Het was een super mooie en goede klantbeleving en perfecte service

Super fijn!!

Klantvriendelijk Uitstekende service

Mijn ervaring met Autobedrijf Van Gorkum is positief zij zijn klantvriendelijk en hebben een uitstekende service.

Vriendelijk geholpen en netjes auto afgeleverd

Ik ben als een klant behandeld ondanks dat ik geen dure auto heb gekocht.

Ik zal een ander aanbevelen om bij jullie te gaan kijken . En hou er rekening mee .Elke klant is er één .En soms kun je wel denken die koopt geen dure auto maar een vergissing is gauw gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop tweedehands auto, naar tevredenheid tot aankoop overgegaan. Transparante en eerlijke communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende dienstverlening. Klantvriendelijk . Vakkundig personeel en probleemoplossend meedenken ook persoonlijke belangstelling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets is te gek en ze houden woord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correcte communicatie via receptie en werkplaats. duidelijkheid over uit te voeren werkzaamheden. Kortom, prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn oude besje ingeruild en een prachtige Opel Karl opgehaald bij dit bedrijf. \r\nEr moest nog even een nieuwe accu in en de airco bijgevuld, in de tijd van het nuttigen van een broodje gezond in de brasserie om de hoek was dit gebeurd. \r\nVriendelijke verkoper en monteur, tijdens de allerlaatste handeling aan Karl, een poetsbeurt, mocht ik met een kopje koffie in de hand alle andere pracht in de showroom bekijken.\r\nDe door hen opgepoetste Karl staat nu voor mijn huis te shinen in het zonnetje en mijn ingeruilde oude besje vindt vast snel een coureur die haar een mooie oude dag kan geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact, het inplannen, de haal-en brengservice van de auto als zeer prettig ervaren. Ik kom hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, betrouwbaar, vriendelijk, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en duidelijk. Je wordt als persoon behandeld en denken goed mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een gebruikte Polo gekocht uit 2009.\r\nBen vriendelijk geholpen, de auto zag er netjes uit en ik kreeg een normaal bedrag voor de auto die ik ingeruild heb.\r\nBij thuiskomst was er een probleempje (dat uiteindelijk niet aan de auto of aan het bedrijf lag), maar ook daar hebben ze meer service voor geboden dan je normaal zou verwachten. \r\nKortom: ik ben zeer tevreden!

Over Autobedrijf van Gorkum