Netjes geholpen en alles netjes afgewerkt

Geen ruimte voor onderhandeling, aangeschafte voertuig is defect

Dit formulier heeft betrekking op de aanschaf van het voertuig voorzien van kenteken 8 XVD 30 Volvo V40. Inruil 3 ZPD 81 Volkswagen Golf. Mijn voorkeur ging uit om een Volkswagen Golf te kopen. Ik kreeg een bedrag terug en ik vond dat ik teveel moest bij betalen. 4500 euro terug, 8000 euro bijbetalen. Ik wilde 6000 euro terug en 6000 euro bijbetalen. Dit kon niet ivm marge op het voertuig en er werd ook geen ruimte geboden om meer te onderhandelen. Er veel een stilte en het gesprek was ten einde. Nu zag ik de Volvo V40 staan. Mooie auto, niet te duur. We zijn tot elkander gekomen en de koop is gesloten. De Volvo maakte gelijk al wat geluid. Eerst dacht ik dat het gewenning was maar de omgeving begon ook aan te geven dat er veel lawaai was. Ik dacht dat het bij de motor vandaan kwam of van een wiellager. Twee weken mee gereden en vandaag terug naar de garage. Bleek bij nader onderzoek dat de lager van de aandrijfas kapot is. Moet besteld worden en volgende week dinsdag is deze binnen. Wordt gemaakt. 3 maanden garantie erbij gekocht. We hebben een Peugeot meegekregen. Maandag gaan we op vakantie, dinsdag weer terug. 3 volwassene in een relatief kleine auto met bagage wordt nog een uitdaging. Dit is nu mijn derde aanschaf bij uw bedrijf. Vol lof, echt altijd met een goed gevoel zaken gedaan. Komen ook graag even langs om te kijken wat er voor moois staat. Maar ik vind, het gevoel, wat er nu is gebeurd niet fijn. De monteur heeft aangegeven niet meer met de Volvo te rijden. Ik heb de Volvo met de defecte lager al twee weken gereden. De lager was dus al stuk toen ik hem kocht. Ik weet de Volvo wordt gerepareerd en we hebben vervangend vervoer, krap of niet, maar het gevoel een auto gekocht te hebben die al stuk was vind ik niet fijn. Wij zijn toch al wel een beetje vast klant bij u en had dan wat meer zorg besteed aan de auto. De monteur moet dit ook gehoord hebben. Hij is bij u APK gekeurd en een onderhoudsbeurt gehad. Bovenstaande wil ik hierbij graag met u delen

Nette goede en afhandeling.

Hier Ford fiesta gekocht van ruim 2 jaar oud. Alles netjes en goed verlopen. Tot zo ver geen gebreken. En zelfde dag gelijk mee genomen. Goede nette afhandeling. Kort om net bedrijf wat ook stukje vertrouwen geeft.

Gewoon goed

met een goed gevoel onze nieuwe, gebruikte, auto gekocht

Ontspannen en met een prettige gesprek hebben wij onze eerste kennismaking met Autobedrijf van Gorkum ervaren. Verkoopadviseur Freek adviseerde ons ter zake kundig en klantvriendelijk. We hebben fijne geruststellende afspraken over garantie kunnen maken en hebben met een goed gevoel de auto aangekocht.

Oplossingsgerichte service

Goed meegedacht en heel vlot geholpen. Top!

Klant gericht

Goede service, auto ziet er strak uit tijdens de aflevering

Hele fijne positieve ervaring

Er werd goed meegedacht. En naar me geluisterd

Prima ervaring gehad

Wij hebben een prachtige Mazda gekocht bij van Gorkum en hebben dit proces als prima ervaren. Wij zijn geholpen door Freek. Goede communicatie en tijdens de verkoop ook goed geholpen. Enige puntje is dat wij na aankoop een slecht aangetipt krasje tegenkwamen. Dit lijkt wel met Typ-Ex gedaan? Hier zijn wij helaas niet op gewezen. Dit was misschien ook wel onze taak, om dit goed te bekijken. Hier hebben wij overheen gekeken.

Op alle vlakken waar een autobedrijf aan moet voldoen geweldig.

Netjes geholpen,zeer tevreden!!!

Klant vriendelijk, super geholpen door Freek. Ben super blij met de Mazda.

Prettige verkoop afdeling

Zeer vriendelijke verkoopafdeling. Gerichte en redelijk in de lijn van de verwachting met de offerte voor de auto m.b.t. de inruilauto.

Goede service, vriendelijk personeel

Uitstekend geholpen

Niet opdringerig en goede service.

Goede garage snelle deal vriendelijk personeel blij met mijn auto.

Vriendelijke medewerker mooie auto goede inruilprijs kortom niks aan te merken.

Prima!

Alles is naar wens uit gevoerd dus een prima service!!!

Vriendelijk, degelijk, snel en betrouwbaar!!

Ben al een paar jaar klant bij dit bedrijf. Alleen maar goede ervaringen. Een befrijf dat met je meedenkt en de beste meest voordelige oplossimgen voor problemen probeert te vinden. Een 100% goed gevoel bij dit bedrijf!!!

Hele prettige communicatie, vriendelijk en behulpzaam autobedrijf

Wij wonen best op afstand van Dronten (±275km enkele reis), dus wilden wij graag van tevoren zoveel mogelijk informatie hebben over de betreffende auto en zaken vooraf regelen en afspreken, waaronder inruil van onze auto. In een paar dagen zeer prettig contact onderhouden met de eigenaar Dick van Gorkum. Daarna op een en dezelfde dag erheen gereden, proefrit gemaakt, inruil en aankoop/ tenaamstelling gedaan. Zeer tevreden met hoe Autobedrijf van Gorkum, en met name Dick en zijn dochter ons te woord heeft gestaan en geholpen met de aankoop.

vriendelijk, snel en goed geregeld

Prima tevreden, maar om een kleinigheidje dan nog te noemen, ik miste achteraf eigenlijk even het laten zien / beschrijven van de auto zelf. Had ik wellicht om kunnen vragen natuurlijk maar het is geen dagelijkse kost voor mij. Maar verder echt prima tevreden.

Fijn contact met verkoper

Op het bezoek voor de bezichtiging van de auto zeer prettig geholpen door de verkoper. Hij liet ons de auto in alle rust bekijken en ook de proefrit hebben we op ons gemak kunnen doen. Totaal niet opdringerig; dat gaat wel eens anders! Vervolgens in mail- en telefonisch contact snelle reacties en een prettige tot standkoming van de verkoop. Op de dag van het ophalen van de auto was het helaas wat drukker in de zaak. We werden toen geholpen door de eigenaar die niet het fijne van onze verkoop wist. Toch een beetje jammer dat als je dan vraagt of enkele dingen geregeld zijn, je het idee krijgt dat hij van niets weet. Bovendien lijkt het me goed om voor het tekenen van de overeenkomst of tenaamstelling, eerst nog even langs de auto te lopen i.p.v. dat dit pas daarna gebeurd. Kleine dingetjes die misschien net wat beter kunnen. Maar al met al een fijn en mooi bedrijf! Ik zou iedereen die op zoek is naar een auto zeker aanraden om hier eens te gaan kijken.

Waardeloos en onbetrouwbaar

via de telefoon contact gehad vervolgens een prijs afgesproken laten je dik 100kilometer rijden en kraken vervolgens de inruil auto volledig af verwachten een nieuwe auto voor een paar euro die showroom klaar is

Alles perfect in orde

We kwamen voor een specifieke auto kijken bij autobedrijf Van Gorkum. Betrouwbare verkoper, vertrouwenwekkend verhaal bij de auto en goede afleverservice. Nu al een paar duizend kilometer verder en de auto doet het erg goed. Autobedrijf van Gorkum krijgt van ons een 10!

Leuk bedrijf, no nonsens .

Auto ingeruild voor een mooie prijs en nieuwe auto volgens afspraak afgeleverd met nieuwe apk en een puntje dat opviel tijdens de proefrit. Verkoper zeker niet opdringerig.

Complimenteus

Gezien mijn leeftijd ook ditmaal weer aan al mijn vragen voldaan en volledig geholpen. Ik kreeg zelfs de auto gewassen terug. En dat alles precies volgens afspraak voor een zeer redelijke prijs.

Wat afgesproken wordt , wordt nagekomen.

Reparatie uitstekend uitgevoerd en ook precies zoals afgesproken.