Klasse /soepel /vriendelijk

Wij rijden nu 3 weken rond in een Jetta hybride . Aan gekocht bij van Gorkum Wat je ziet koop je! Gewoon duidelijk, gezellig kletsen met koffie. En als je een afspraak maakt Komt het goed. Bij ons was de poetsbeurt minder Bij thuiskomst na het ophalen Dat is minder Naar een mailtje werd dit meteen opgelost Ik woon 80 km er vandaan en kreeg een poetsbeurt bij mijn in de buurt Ik zeg goed geregeld👍 En rijd nu trots rond in ons autootje Bedank autobedrijf van Gorkum

Geweldig goede service

Zowel afspraak als afspraak nakomen.

Snel en goed geholpen!

Een defecte accu.. Maar een paar uur later kon ik de auto al weer ophalen! Heel fijn.

Geweldig bedrijf! Totaal niet opdringerig of mooie verkooppraatjes. Wordt super netjes geholpen. Echt een aanrader.

Het liep allemaal precies zo vlot als ik me het voorgesteld had.

Ondanks de drukte voldoende tijd en aandacht om de transactie goed af te ronden. Geen poespas, werd goed aangevoeld. Professioneel.

Klantvriendelijk en deskundig

Zeer klant- en servicegericht!

Uitstekende service

In maart 2019 heb ik een Volvo V70 bij van Gorkum gekocht en gekozen voor 6 maanden volledige Bovag garantie. Omdat ik het bedrijf niet kende vroeg ik me toch een beetje af hoe dat zou gaan als ik daadwerkelijk aanspraak zou maken op de garantie. In juli bleken er toch een paar mankementen te zijn, ik heb hiervoor contact opgenomen met van Gorkum en de service bleek uitstekend. Zonder morren werden de reparaties verricht en de noodzakelijke onderdelen vervangen. Hierbij viel mij op dat de werkplaats zeer zorgvuldig te werk ging. Na het vervangen van een spoorstang heeft een extern bedrijf de auto uitgelijnd en dat daarna nog eens een keertje over moeten doen omdat de monteur van Van Gorkum nog niet tevreden was.

De verkoper vond ik spontaan. De eigenaar niet zo toen ik een dag later belde voor een andere auto.

Het was een super mooie en goede klantbeleving en perfecte service

Super fijn!!

Klantvriendelijk Uitstekende service

Mijn ervaring met Autobedrijf Van Gorkum is positief zij zijn klantvriendelijk en hebben een uitstekende service.

Vriendelijk geholpen en netjes auto afgeleverd

Ik ben als een klant behandeld ondanks dat ik geen dure auto heb gekocht.

Ik zal een ander aanbevelen om bij jullie te gaan kijken . En hou er rekening mee .Elke klant is er één .En soms kun je wel denken die koopt geen dure auto maar een vergissing is gauw gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankoop tweedehands auto, naar tevredenheid tot aankoop overgegaan. Transparante en eerlijke communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende dienstverlening. Klantvriendelijk . Vakkundig personeel en probleemoplossend meedenken ook persoonlijke belangstelling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets is te gek en ze houden woord

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer correcte communicatie via receptie en werkplaats. duidelijkheid over uit te voeren werkzaamheden. Kortom, prima service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn oude besje ingeruild en een prachtige Opel Karl opgehaald bij dit bedrijf. \r\nEr moest nog even een nieuwe accu in en de airco bijgevuld, in de tijd van het nuttigen van een broodje gezond in de brasserie om de hoek was dit gebeurd. \r\nVriendelijke verkoper en monteur, tijdens de allerlaatste handeling aan Karl, een poetsbeurt, mocht ik met een kopje koffie in de hand alle andere pracht in de showroom bekijken.\r\nDe door hen opgepoetste Karl staat nu voor mijn huis te shinen in het zonnetje en mijn ingeruilde oude besje vindt vast snel een coureur die haar een mooie oude dag kan geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het contact, het inplannen, de haal-en brengservice van de auto als zeer prettig ervaren. Ik kom hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, betrouwbaar, vriendelijk, goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en goede service