Prettige ervaring

Goede ontvangst, zeer vriendelijk. Enige minpuntje: afhandeling mag iets uitgebreider.

Fantastisch!

Ik kan iedereen aanbevelen om een auto te kopen bij Autobedrijf van Gorkum. Wat een service! Wat een inlevingsvermogen van verkoper Nick Jonker. Na heel wat jaren dromen heb ik eindelijk MIJN droomauto kunnen kopen en dat voelde Nick goed aan. Hij heeft er alles aan gedaan om de auto perfect af te leveren, helemaal naar mijn wensen. Hij nam ruim de tijd voor mij en de auto stond op de afgesproken tijd helemaal te pronken om opgehaald te worden. Nick ook via deze weg, bedankt!

Prettig bedrijf met een mooi aanbod auto's

Bij binnenkomst in de showroom waren we verrast door het aanbod van auto's. Vriendelijk ontvangen met koffie. Ondanks de drukte en het feit dat we geen afspraak hadden konden we toch een proefrit maken met de auto die we op internet hadden gezien.

Persoonlijke benadering, gericht op kwaliteit, hart voor de autoverkoop

Via autosite op internet bij dit familiebedrijf uitgekomen om fraaie Audi A3 te komen bezichtigen en direct te kopen. Incl op site is uitgebreid, is zoals het is, en auto’s zijn kwalitatief hoogwaardig. Nette aflevering, overigens wel 450€, maar in overleg eea onderhandelbaar in service en aflevering, vervanging banden. Ben erg blij met de nieuwe auto. Autosales-man Nick heeft passie is n zijn vak en doet t oprecht en met plezier in en met gevoel voor auto’s. Aanrader. Waar voor je geld.

Goede service, komen afspraken na, fijne plek om even te wachten tijdens APK, prima prijs.

goede service en problemen netjes opgelost

Goed gevoel bij het eerste gesprek.

Bij het binnen komen wordt je vriendelijk benadert en zijn niet opdringerig nemen de tijd en ga er van uit dat ze betrouwbare auto's verkopen. Kom zeker terug en zal dut aan andere mensen positief doorgeven.

Prima geholpen en duidelijke uitleg en meedenken.

Met vragen altijd welkom en goed geholpen. er wordt goed meegedacht.

Uitstekend!

Bracht de auto voor reparatie rond 09:00 werd verteld dat hij voor de middag klaar was. Was mijn sleutels vergeten dus kwam een half uur later terug en toen was die al bijna gereed! Top service

Goed zaken mee te doen

Prettig personeel, persoonlijke benadering

Prima service en goede ervaring

Afspraken worden goed nagekomen. Je krijgt netjes een belletje als er iets is en als de auto klaar is. Supervriendelijk en meedenkend personeel. Goede uitleg en antwoorden op vragen.

Klasse /soepel /vriendelijk

Wij rijden nu 3 weken rond in een Jetta hybride . Aan gekocht bij van Gorkum Wat je ziet koop je! Gewoon duidelijk, gezellig kletsen met koffie. En als je een afspraak maakt Komt het goed. Bij ons was de poetsbeurt minder Bij thuiskomst na het ophalen Dat is minder Naar een mailtje werd dit meteen opgelost Ik woon 80 km er vandaan en kreeg een poetsbeurt bij mijn in de buurt Ik zeg goed geregeld👍 En rijd nu trots rond in ons autootje Bedank autobedrijf van Gorkum

Geweldig goede service

Zowel afspraak als afspraak nakomen.

Snel en goed geholpen!

Een defecte accu.. Maar een paar uur later kon ik de auto al weer ophalen! Heel fijn.

Geweldig bedrijf! Totaal niet opdringerig of mooie verkooppraatjes. Wordt super netjes geholpen. Echt een aanrader.

Het liep allemaal precies zo vlot als ik me het voorgesteld had.

Ondanks de drukte voldoende tijd en aandacht om de transactie goed af te ronden. Geen poespas, werd goed aangevoeld. Professioneel.

Klantvriendelijk en deskundig

Zeer klant- en servicegericht!

Uitstekende service

In maart 2019 heb ik een Volvo V70 bij van Gorkum gekocht en gekozen voor 6 maanden volledige Bovag garantie. Omdat ik het bedrijf niet kende vroeg ik me toch een beetje af hoe dat zou gaan als ik daadwerkelijk aanspraak zou maken op de garantie. In juli bleken er toch een paar mankementen te zijn, ik heb hiervoor contact opgenomen met van Gorkum en de service bleek uitstekend. Zonder morren werden de reparaties verricht en de noodzakelijke onderdelen vervangen. Hierbij viel mij op dat de werkplaats zeer zorgvuldig te werk ging. Na het vervangen van een spoorstang heeft een extern bedrijf de auto uitgelijnd en dat daarna nog eens een keertje over moeten doen omdat de monteur van Van Gorkum nog niet tevreden was.

De verkoper vond ik spontaan. De eigenaar niet zo toen ik een dag later belde voor een andere auto.

Het was een super mooie en goede klantbeleving en perfecte service

Super fijn!!

Klantvriendelijk Uitstekende service

Mijn ervaring met Autobedrijf Van Gorkum is positief zij zijn klantvriendelijk en hebben een uitstekende service.

Vriendelijk geholpen en netjes auto afgeleverd

Ik ben als een klant behandeld ondanks dat ik geen dure auto heb gekocht.

Ik zal een ander aanbevelen om bij jullie te gaan kijken . En hou er rekening mee .Elke klant is er één .En soms kun je wel denken die koopt geen dure auto maar een vergissing is gauw gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij aankoop tweedehands auto, naar tevredenheid tot aankoop overgegaan. Transparante en eerlijke communicatie.

• Service N.v.t.