Super goede rijschool!

Aardige rij-instructeurs, goede uitleg en mijn rijbewijs snel gehaald.

Goede lessen! Hierdoor in een keer praktijk behaald!

Zonder vooraf enige rijervaring toch mijn rijbewijs kunnen halen in 23 lessen. Dit komt doordat de lessen erg duidelijk zijn en heel relaxed. Ook proberen ze je niet onnodig extra lessen aan te bieden, zodra de instructeur het gevoel heeft dat je het kan mag je gelijk je praktijkexamen doen!

Goede rijschool!

Hele fijne en gezellige instructeurs die duidelijke instructies en feedback gaven. Ook is het online inplannen van de lessen, waarbij je zelf de instructeurs kan kiezen heel handig!

Fijne rijschool!

Goede lessen met duidelijke feedback. Ideaal om zelf je lessen in te kunnen plannen. In 1 keer geslaagd!

Top rijschool

Leuke instructeurs, ondanks de Corona crisis weer alles snel op kunnen pakken. Ik vond het een fijne ervaring.

Ontzettend goede rijschool, in één keer geslaagd!

Ik heb een slechte ervaring gehad bij een andere rijschool en ik ben overgestapt naar Senda. Wat een geweldige keuze is geweest. Mijn rij-instructeur (Edwin) had geduld, gaf duidelijke instructies, goede feedback en is ontzettend vriendelijk. Ben altijd met plezier naar de rijlessen gegaan en heb veel geleerd in een zeer korte tijd. Het online inplannen van de lessen is ook super handig! Deze rijschool is zeker een aanrader! Ik ben in één keer geslaagd!

Fijne rijschool en een goede rijopleiding.

Ik heb jullie als een hele fijne rijschool ervaren. Duidelijke communicatie en altijd vriendelijk. Jullie bieden een goede rijopleiding aan en ben hierdoor ook in 1 keer geslaagd. Lessen waren makkelijk zelf in te plannen.

superb driving instructor Jan Bakker.!

To SENDA (Jan Bakker), a very good instructor of mine that you can always trust, with a lot of patience and perseverance, he will give all his best until you grab your license. He had all his expertise and specially when nervousness strikes.! when you take the exam.. Once again I wanna thank SENDA for having my license.

De perfecte rijschool om je rijbewijs te halen!

Senda is een hele goede en betaalbare rijschool! De hulp en toepassingen die je krijgt in de lessen zijn erg goed en senda wilt je graag zo snel en goed mogelijk laten slagen. Zeer zeker een aanrader !

Veel geleerd in zeer korte tijd!

Ik ben bij Senda gekomen na eerst gelest te hebben bij een andere rijschool, het was pas toen ik bij Senda kwam dat er een wereld voor mij open ging. Ik heb veel geleerd van de vriendelijke en bekwame insctructeurs!

Goede rijschool!

Duidelijke en goede instructeurs die op 1 lijn zitten. Altijd gezellig in de auto en genoeg ruimte om zelf aan te kunnen geven wat je vaker en minder vaak wil oefenen. Eigenaar Jan bijna altijd telefonisch bereikbaar wat fijn is. De prijs-kwaliteit verhouding is prima!

Plezierige duidelijke lessen

Ben van de zomer gestart met motorrijlessen en nu geslaagd. Van het begin af aan heldere en plezierige lessen gehad. Daarbij zijn telkens duidelijke en realistische verwachtingen gegeven. Nu afgerond met een positief resultaat.

Eerlijke en constructieve feedback.

De service die geleverd werd was naar behoren en ik heb genoten van de geruststellende gesprekken met de instructeur. Doordat er na iedere les word opgeschreven wat je kan verbeteren groei je snel. Ik heb enorm van mijn rijinstructeur Edwin.

Voor iemand met faalangst zeer fijn ervaren

Voor iemand met intense faalangst heb ik de lessen als zeer fijn ervaren, al was ik soms enorm zenuwachtig voor dat ik de auto instapte, als de les eenmaal begonnen was zeer goed begeleid door alle instructeurs. Goede feedback word gegeven en je wordt aangemoedigt en gerustgesteld als de faalangst soms de leidende hand neemt.

Je kunt altijd het tijdstip van de les kiezen op de Senda-website, erg handig

Goed bevallen zo'n pakket

Het is goed bevallen, ook de dagen van 2 uur les achterelkaar. Hier leer je veel.

Top rijinstructeurs!

Elke les leerde je weer wat erbij! De rijinstructeurs waren altijd gezellig en je had leuke gesprekken tijdens het rijden.

Goede begeleiding en eerlijke feedback

Erg goede ervaring met de rij- en theorielessen van Jan en Mariëlle. Zowel theorie als praktijkexamens in een keer gehaald en dat is zeker te danken aan hun expertise en ervaring in het lesgeven. En dan is het ook nog eens gezellig!

Goede duidelijke uitleg.

Goede uitleg tijdens de rijles. Vriendelijk en behulpzaam.

Top service

Ik leste bij Mariëlle. Het was een gezellige vrouw maar op de momenten waar het serieus moest zijn was ze het. Ze was niet streng maar als het nodig was wel.

In een korte tijd (goed) leren autorijden

Fijne rijinstructeur die helder en duidelijk les geeft.

Toppp

Fijne lessen, altijd gezellig

Doen precies wat ze moeten doen en zijn erg vriendelijk.

Ik had een slechte ervaring bij een andere rijschool en zij hebben mij geholpen toch weer snel op de goede weg te komen! Binnen twee maanden was mijn rijbewijs in de pocket.

In een keer geslaagd

fijne en goeie lessen