Uitstekende rijschool

Heel erg vriendelijk, en willen je graag helpen je rijbewijs snel en veilig te behalen. Het is altijd gezellig met Edwin top rijinstructeur. Zeker een aanrader!

Goeie rijschool, met uitstekende service

Ik heb mijn lestijd bij senda super goed ervaren, de instructeur kunnen goed uitleggen en hier en daar ook een rustgevend praatje maken.

Top Rijschool!!!!

Top Rijschool met goede/fijne lessen en leuke en gezellige instructeurs

Veel geleerd

Veel geleerd op een leuke manier, snel en goed leren autorijden.

Ontzettende fijne rijschool

Ontzettende fijne rijschool waar gekletst en gebreid kon worden. Namen alle onzekerheden tijdens het rijden weg. Er werd extra aandacht besteed aan punten waar je moeite mee had. Ik zou iedereen aanraden om hier je rijbewijs te halen

Super goed geholpen door Edwin, altijd duidelijke uitleg gekregen en super veel geleerd!

Goede en fijne rijinstructeurs.

Duidelijke uitleg en altijd gezellig een praatje in auto.

Zeer aan te bevelen TOP Rijschool !

Hele fijne ervaring voor mijn auto rijbewijs. Goede begeleiding, eerlijk en duidelijke feedback. Altijd gezellig en ontspannen gevoeld in de auto Bedankt Edwin ;-) Rijlessen zijn door het online reservering systeem makkelijk in te plannen of te cancelen. Fijne service bij “overige vragen” en goede bereikbaarheid. Door dit alles in 1 x geslaagd !!!! Nogmaals Dank Rijschool Senda.

Super fijn gelest bij Senda!

Edwin, bedankt!! Alles werd duidelijk en goed uitgelegd, met een voorbedacht plan gingen we de lessen in, alles had een doel en daarbij was het ook nog eens gezellig! In 17 lessen mijn rijbewijs gehaald met enige voorkennis maar vooral dankzij Edwin en de lesauto van Senda!

Fijne rijschool

Edwin is een prettige en gezellige instructeur :-)

Ik vond het een erg goede rijschool.

Ze leggen de bijzondere verrichtingen erg goed uit, je begrijpt het veel sneller.

Wat een geweldige rijschool!

Ik heb het zeer goed ervaren. Ik kon mijn ttt niet doen dankzij een ongeluk die ik gehad heb. En er werden oplossingen bedacht zodat we er samen uit konden komen. Dat vond ik erg fijn want ik had er toen best wat stress van. Ik vond het ook altijd gezellig met Mariëlle. Ze was altijd heel vrolijk en kon over alles praten. Maar ze kan ook heel serieus zijn en zeggen waar het op staat. Zodat je meer zekerheid heb als je bijvoorbeeld je examen gaat doen. Iedereen erg bedankt! Ik ben blij dat ik geslaagd ben!

Fijne rijschool

Heel erg fijne rijschool met duidelijke uitleg en je mag zelf je rij instructeur kiezen wat ik heel erg fijn vind.

duidelijke, goede lessen.

ik heb bij verschillende rij-instructeurs gezeten, aangezien dat zo uitkwam met de tijden. maar dit vond ik erg fijn. er werden me iedere keer weer nieuwe/andere dingen verteld. voor de rest was de uitleg altijd erg duidelijk en ben ik goed begeleid. ook ben ik in 1x geslaagd, dus dat zegt al veel!

Ik heb een fijne ervaring met rijschool Senda. Altijd goede en fijne lessen gehad voor mijn autorijbewijs. Ik ging top voorbereid op examen. Ook altijd fijne service gehad bij bijvoorbeeld cancellen van rijlessen.

Super goede rijschool!

Aardige rij-instructeurs, goede uitleg en mijn rijbewijs snel gehaald.

Goede lessen! Hierdoor in een keer praktijk behaald!

Zonder vooraf enige rijervaring toch mijn rijbewijs kunnen halen in 23 lessen. Dit komt doordat de lessen erg duidelijk zijn en heel relaxed. Ook proberen ze je niet onnodig extra lessen aan te bieden, zodra de instructeur het gevoel heeft dat je het kan mag je gelijk je praktijkexamen doen!

Goede rijschool!

Hele fijne en gezellige instructeurs die duidelijke instructies en feedback gaven. Ook is het online inplannen van de lessen, waarbij je zelf de instructeurs kan kiezen heel handig!

Fijne rijschool!

Goede lessen met duidelijke feedback. Ideaal om zelf je lessen in te kunnen plannen. In 1 keer geslaagd!

Top rijschool

Leuke instructeurs, ondanks de Corona crisis weer alles snel op kunnen pakken. Ik vond het een fijne ervaring.

Ontzettend goede rijschool, in één keer geslaagd!

Ik heb een slechte ervaring gehad bij een andere rijschool en ik ben overgestapt naar Senda. Wat een geweldige keuze is geweest. Mijn rij-instructeur (Edwin) had geduld, gaf duidelijke instructies, goede feedback en is ontzettend vriendelijk. Ben altijd met plezier naar de rijlessen gegaan en heb veel geleerd in een zeer korte tijd. Het online inplannen van de lessen is ook super handig! Deze rijschool is zeker een aanrader! Ik ben in één keer geslaagd!

Fijne rijschool en een goede rijopleiding.

Ik heb jullie als een hele fijne rijschool ervaren. Duidelijke communicatie en altijd vriendelijk. Jullie bieden een goede rijopleiding aan en ben hierdoor ook in 1 keer geslaagd. Lessen waren makkelijk zelf in te plannen.

superb driving instructor Jan Bakker.!

To SENDA (Jan Bakker), a very good instructor of mine that you can always trust, with a lot of patience and perseverance, he will give all his best until you grab your license. He had all his expertise and specially when nervousness strikes.! when you take the exam.. Once again I wanna thank SENDA for having my license.

De perfecte rijschool om je rijbewijs te halen!

Senda is een hele goede en betaalbare rijschool! De hulp en toepassingen die je krijgt in de lessen zijn erg goed en senda wilt je graag zo snel en goed mogelijk laten slagen. Zeer zeker een aanrader !